Ik mag volgende weekquote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef StijnDa het volgende:
Goedenmiddag.
Goede party gehad gisteren, + after party. Dus wordt een waardeloze dag vandaag
Nu weer zo'n kans. Ik ken kokosnoten met voetbalschoenen die effectiever zijn.quote:
8 grote kansen gemistquote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pak er even een telraam bij voor alle gemiste megakansen..heb er nog nooit zoveel gezien in de Eredivisie volgens mij.
Ik hoop woensdag op een IF Maherquote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop op IF Narsingh, prima voor IF Eredivisie team
Niet genoeg pace.quote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop op IF Narsingh, prima voor IF Eredivisie team
quote:Op zondag 4 november 2012 14:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Sinds deze week ben ik weer met FUT begonnen, omdat ik eindelijk weer de web app kan gebruiken.. EA
IF Blindquote:Op zondag 4 november 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af wie dit seizoen de IF LB uit de eredivisie gaat worden
Ik kon sinds de release de web app niet op omdat ik steeds mijn geheime vraag moest instellen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]We kunnen allemaal hier de webapp gebruiken
Willems lijkt me..die nutteloze dribbels moeten toch een keer resulteren in een goal en een assist ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af wie dit seizoen de IF LB uit de eredivisie gaat worden
quote:Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Willems lijkt me..die nutteloze dribbels moeten toch een keer resulteren in een goal en een assist ofzo
Mooi zoquote:Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kon sinds de release de web app niet op omdat ik steeds mijn geheime vraag moest instellen.
Altijd contact opgenomen met EA via die chat enzo en ze zeiden dat het een bekend probleem was en ze het gingen oplossen.
En sinds deze week is het dus eindelijk opgelost
Of Bartje van Hintum omdat hij er een FK injaagtquote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]of misschien van Aanholt op een goede dag!
Frie kik.quote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of Bartje van Hintum omdat hij er een FK injaagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |