quote:Op zondag 4 november 2012 13:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij denkt meteen negatief bij elke reactie. Ik bedoelde namelijk dat ik er niet aan toe kom om iets te gaan doen omdat Feyenoord weer dat oogstrelende voetbal op de mat gaat leggen.
en je hebt een joggingboek aan waar een gat in zit en toch draag je hemquote:Op zondag 4 november 2012 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Het wordt echt een waardeloze dag.Het is bijna kwart voor 2 en alles wat ik vandaag gedaan heb is eten en op de bank bier zitten ruften. [ afbeelding ]
Aldus vandermar.quote:Op zondag 4 november 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]jij bent echt zo vreselijk triest dat het hilarisch is
Lekker onder de dekens afklemmen na een prima bier avondje en dan af en toe een duik onder de dekens nemenquote:Op zondag 4 november 2012 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Het wordt echt een waardeloze dag.Het is bijna kwart voor 2 en alles wat ik vandaag gedaan heb is eten en op de bank bier zitten ruften. [ afbeelding ]
#fwpquote:Op zondag 4 november 2012 13:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Weer zo'n kneus die zijn controller weglegt nadat ik binnen 15 minuten op 3-0 voorsprong ben gekomen
Pak er even een telraam bij voor alle gemiste megakansen..heb er nog nooit zoveel gezien in de Eredivisie volgens mij.quote:
De overige 3 zijn wel 100 plus pagina's (1 open boek)quote:
Hoe ik rol.quote:Op zondag 4 november 2012 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en je hebt een joggingboek aan waar een gat in zit en toch draag je hem
quote:Op zondag 4 november 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker onder de dekens afklemmen na een prima bier avondje en dan af en toe een duik onder de dekens nemen
Okequote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pak er even een telraam bij voor alle gemiste megakansen..heb er nog nooit zoveel gezien in de Eredivisie volgens mij.
daar ging het dus fout met je levenquote:Op zondag 4 november 2012 13:50 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Oh, had ik moeten weten als iemand die regelmatig 9gag bezoekt
Zag je die van Ten Voorde net?quote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pak er even een telraam bij voor alle gemiste megakansen..heb er nog nooit zoveel gezien in de Eredivisie volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |