quote:Op zondag 4 november 2012 05:51 schreef Lindgren. het volgende:
ik heb wel gescoord vanavond, goeie bips had ze
pics van de weide en het beest?quote:Op zondag 4 november 2012 05:51 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 06:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pics van de weide en het beest?
ditquote:Op zondag 4 november 2012 04:41 schreef Faaluser het volgende:
Als we nu eens alcohol zouden vervangen met wiet zou de wereld zoveel mooier zijn.
Als iemand die toch wel graag blowt, zou ik echt niet uitgaan als iedereen alleen maar zat te blowen. Doe dan pillen of zo.quote:Op zondag 4 november 2012 04:41 schreef Faaluser het volgende:
Als we nu eens alcohol zouden vervangen met wiet zou de wereld zoveel mooier zijn.
Inderdaad, dan zou iedereen wazig thuiszitten.quote:Op zondag 4 november 2012 09:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Als iemand die toch wel graag blowt, zou ik echt niet uitgaan als iedereen alleen maar zat te blowen. Doe dan pillen of zo.
Of allemaal in slaap vallen aan de bar.quote:Op zondag 4 november 2012 10:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zou iedereen wazig thuiszitten.
quote:Op zondag 4 november 2012 10:34 schreef AttunPalalin het volgende:
Je wekker zetten om midden in de nacht een verzonnen topic te openen.
als je beide nou eens uit het beeld gooit en mensen sober blijven kunnen we er echt iets moois van maken.quote:Op zondag 4 november 2012 04:41 schreef Faaluser het volgende:
wat een kutleven moet jij hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
als je beide nou eens uit het beeld gooit en mensen sober blijven kunnen we er echt iets moois van maken.
Nee mijn leven is geweldig. ik heb al mijn cellen nogquote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef sagefrancis_ het volgende:
[..]
wat een kutleven moet jij hebben
waarom hebben die straightedge mennekes zoals jij altijd de behoefte om anderen ook hun plezier te ontnemen?quote:Op zondag 4 november 2012 21:02 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Nee mijn leven is geweldig. ik heb al mijn cellen nog
Een wereld zonder drugs is een wereld waar ik niet in wil leven.quote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
als je beide nou eens uit het beeld gooit en mensen sober blijven kunnen we er echt iets moois van maken.
quote:Op zondag 4 november 2012 04:41 schreef Faaluser het volgende:
En toen lag je naast haar in bed te FOK!ken?quote:Op zondag 4 november 2012 05:51 schreef Lindgren. het volgende:
Jep.quote:Op maandag 5 november 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
En toen lag je naast haar in bed te FOK!ken?
My boy. Je hebt door hoe het leven werktquote:
Zijn sig doet vermoeden dat hij sowieso voornamelijk thuis zitquote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef sagefrancis_ het volgende:
[..]
waarom hebben die straightedge mennekes zoals jij altijd de behoefte om anderen ook hun plezier te ontnemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |