quote:Op zondag 4 november 2012 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Mooie goal van Twente, geile assist van Le Taad
Jackass 2 & 3 waren gisteren nog op de tvquote:Op zondag 4 november 2012 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik wilde de vomit omelette van jackass opzoeken op YT, maar kom echt bizar veel filmpjes tegen van mensen die dat na hebben gedaan zeg, wtf![]()
![]()
Ik las het ja, maar die staan hier toch in de kast. Net als die dikke best of box van de seizoenen + alles van WIldboyz en Viva La Bamquote:Op zondag 4 november 2012 14:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Jackass 2 & 3 waren gisteren nog op de tv
Bedanktquote:
realisme manquote:Op zondag 4 november 2012 14:34 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat rijden duurt zo achterlijk lang
quote:
Ik ging naar Engeland, half uur bezig manquote:Op zondag 4 november 2012 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
realisme manen zo lang is het nou ook weer niet, Amsterdam-Duisburg is 10 minuten rijden ofzo
Amfibievrachtwagenquote:Op zondag 4 november 2012 14:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik ging naar Engeland, half uur bezig man
manne harde sukkelsquote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
Best irritant..door deze kutreeks ben ik het woord "manne" op gaan nemen in mijn vocabulaire en mensen kijken me dan echt aan alsof ik een mongool ben. Als ikstuur snappen ze het ook al niet
Door deze reeks gebruik ik gr gr ook in het echtquote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
Best irritant..door deze kutreeks ben ik het woord "manne" op gaan nemen in mijn vocabulaire en mensen kijken me dan echt aan alsof ik een mongool ben. Als ikstuur snappen ze het ook al niet
Lekker verdedigd ookquote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef zerokil het volgende:
Hier door Divisie 1 kampioenschap verliezen:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/141408017
Ik ook. Heb ruzie met alle honden uit de buurtquote:Op zondag 4 november 2012 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door deze reeks gebruik ik gr gr ook in het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |