ikkuh welquote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand om F1 caret
ik denk dat ik niet care om mensen die niet om F1 caren.quote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
morgen weer champagne op werkquote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Vettel![]()
![]()
24e starten, naar de 13e plaats rijden, twee keer voorvleugel slopen en weer terug naar 24e. Toch nog 3e geworden![]()
![]()
Dit jaquote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik keek vroegah toen Schumi nog bij Ferrari wasquote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet care om mensen die niet om F1 caren.
Ik heb net een boze mail gestuurd naar EL. 100 weggegooide euro's. Op de ipad stopt de stream steeds na een minuut of 5. Moet ik weer inloggen, dan zie ik dat ik AZ - VVV kan kijken, mits ik 5,95 (of 6,95) betaal. Weer inloggen, dan gaat het fout. Nog een keer inloggen.. met een beetje geluk kan ik dan weer 5 a 10 minuten kijken etc etcquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme EL hapert als een malle
en als je een illegale stream kijkt is er niks aan de hand. Where is the logic.quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net een boze mail gestuurd naar EL. 100 weggegooide euro's. Op de ipad stopt de stream steeds na een minuut of 5. Moet ik weer inloggen, dan zie ik dat ik AZ - VVV kan kijken, mits ik 5,95 (of 6,95) betaal. Weer inloggen, dan gaat het fout. Nog een keer inloggen.. met een beetje geluk kan ik dan weer 5 a 10 minuten kijken etc etc
Al mis ik niet veel. AZ
Hier nietquote:
Dat is ook belachelijk idd, maar heb je er echt al 100 euro aan uitgegeven?quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net een boze mail gestuurd naar EL. 100 weggegooide euro's. Op de ipad stopt de stream steeds na een minuut of 5. Moet ik weer inloggen, dan zie ik dat ik AZ - VVV kan kijken, mits ik 5,95 (of 6,95) betaal. Weer inloggen, dan gaat het fout. Nog een keer inloggen.. met een beetje geluk kan ik dan weer 5 a 10 minuten kijken etc etc
Al mis ik niet veel. AZ
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is ook belachelijk idd, maar heb je er echt al 100 euro aan uitgegeven?
EL is nog duurder ookquote:Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef laucas het volgende:
Voor EL moet je ook niet willen betalen. Sport1 is het wet waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |