Wat is je team nu precies?quote:Op zondag 4 november 2012 13:10 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
duarte cam, holla cdm
en sno weg een goed plan?
HEE HO het staat nu 1-1 he, gister van hem gewonnenquote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je van GJE verliest met FIFA is ETS2 misschien wel een beter idee...
Kan je ook hoeren bestellen als je rust bij een benzinestation?quote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Zo'n heerlijke adrenalinerush als je weer een cargo hebt afgeleverd. ETS2![]()
![]()
Heel verstandig, zo'n tof spelquote:
Als je hem goed hebt geparkeerd jaquote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Zo'n heerlijke adrenalinerush als je weer een cargo hebt afgeleverd. ETS2![]()
![]()
Dat vind ik een stuk triester dan het uitgebreid vieren van een doelpunt eigenlijk..quote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens Division 1 title gewonnen, 4-3.
Was tegen een pace team met Defoe en Bent en elke goal ging hij uitgebreid vieren dus ik ging de laatste 20 minuten rondjes dribbelen met Farfan bij zijn corner vlag
Farfan is sneller dan Bent en Defoequote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Was tegen een pace team met Defoe en Bent en elke goal ging hij uitgebreid vieren dus ik ging de laatste 20 minuten rondjes dribbelen met Farfan bij zijn corner vlag
Farfan is sneller dan Defoe en Bentquote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
van extremezone jaquote:Op zondag 4 november 2012 13:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Godverdomme is ets2 in het russisch
En ik moet code invullen.
Had jij die van skidrow kevin?
is dit een troll/quote:Op zondag 4 november 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt die uit de MLS denk ik
Ja als er 8k en een premium pack op het spel staatquote:Op zondag 4 november 2012 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk triester dan het uitgebreid vieren van een doelpunt eigenlijk..
Hij is mijn standaard supersub ja, fijne speler, al ben ik ook erg tevreden over Cabral. Als ik een systeem had met een LW was ik ook door Depay gegaan, nu met LM is Cabral prima.quote:
Hij scoorde net een bijna perfecte hattrick. Alleen waren de goals niet in 1 helft. 1 goal met rechts, met links, en met het hoofdquote:Op zondag 4 november 2012 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is mijn standaard supersub ja, fijne speler, al ben ik ook erg tevreden over Cabral, maar als ik een systeem had met een LW was ik ook door Depay gegaan.
hihi, te diep in het glaasje gekeken?quote:Op zondag 4 november 2012 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen. Heerlijke trolls hier met ETS.
Ik ben moe, zie net dat ik vannacht nog een topic heb geopend..
oja dat was hemquote:
Viel mee.quote:Op zondag 4 november 2012 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hihi, te diep in het glaasje gekeken?
Kanu van Anderlecht? Ja echt een baas. Groot, sterk, en ook heel goed opbouwend. Voor wat voor team wil je hem?quote:Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja dat was hem
Jammer dat Overtoompje geen NL'er meer is, die is nog net wat beter dan Duarte. Ik zou idd voor Holla gaan en Sno ook houden..gewoon even testen wat je fijn vindt...zo duur zijn ze niet
Is Kanu op CDM fijn?
quote:Op zondag 4 november 2012 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Viel mee.
Kijk net in de spiegel als de hete knul die ik ben, zie ik een dikke zuigzoen in m'n nek! Kutwijf. Kraag omhoog als een tokkie dan maar.
HE PINO ben je niet te mooi voor dit topicquote:Op zondag 4 november 2012 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Viel mee.
Kijk net in de spiegel als de hete knul die ik ben, zie ik een dikke zuigzoen in m'n nek! Kutwijf. Kraag omhoog als een tokkie dan maar.
niks trolls, bazenspel gewoonquote:Op zondag 4 november 2012 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen. Heerlijke trolls hier met ETS.
Ik ben moe, zie net dat ik vannacht nog een topic heb geopend..
Ik heb hem al een tijdje in mijn club, maar stel hem nooit op. Hij kan ipv Zimling spelen in mijn NL/Pro League team.quote:Op zondag 4 november 2012 13:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kanu van Anderlecht? Ja echt een baas. Groot, sterk, en ook heel goed opbouwend. Voor wat voor team wil je hem?
kom 1tegen1 je mag hier alleen posten als je mooi gezicht hebtquote:Op zondag 4 november 2012 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
HE PINO ben je niet te mooi voor dit topic
Gewoon de kaarsjes aansteken, nu kan het nog want vanavond zullen ze uitwaaienquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
Wordt het nog licht vandaag dat iemand weet?
even men petje en handtasje pakken zal ik foto maken met die bbquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kom 1tegen1 je mag hier alleen posten als je mooi gezicht hebt
Zeker doen!quote:Op zondag 4 november 2012 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje in mijn club, maar stel hem nooit op. Hij kan ipv Zimling spelen in mijn NL/Pro League team.
Jammer, ik zie VVV namelijk graag degraderen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Wildschut is eindelijk zijn basisplek kwijt.
6 wijzigingen nav vorige week
Lekker weertje hier. Redelijk licht. De voetbal is afgelast, maar dat komt niet doordat het nu regent.quote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
Wordt het nog licht vandaag dat iemand weet?
Tsja je moet ergens je plezier uit halenquote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer, ik zie VVV namelijk graag degraderen.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja je moet ergens je plezier uit halen
iedreen heb iPhone of een bee bee anders tel je egt niet meequote:Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon de kaarsjes aansteken, nu kan het nog want vanavond zullen ze uitwaaien
[..]
even men petje en handtasje pakken zal ik foto maken met die bb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |