Wat is je team nu precies?quote:Op zondag 4 november 2012 13:10 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
duarte cam, holla cdm
en sno weg een goed plan?
HEE HO het staat nu 1-1 he, gister van hem gewonnenquote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je van GJE verliest met FIFA is ETS2 misschien wel een beter idee...
Kan je ook hoeren bestellen als je rust bij een benzinestation?quote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Zo'n heerlijke adrenalinerush als je weer een cargo hebt afgeleverd. ETS2![]()
![]()
Heel verstandig, zo'n tof spelquote:
Als je hem goed hebt geparkeerd jaquote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Zo'n heerlijke adrenalinerush als je weer een cargo hebt afgeleverd. ETS2![]()
![]()
Dat vind ik een stuk triester dan het uitgebreid vieren van een doelpunt eigenlijk..quote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens Division 1 title gewonnen, 4-3.
Was tegen een pace team met Defoe en Bent en elke goal ging hij uitgebreid vieren dus ik ging de laatste 20 minuten rondjes dribbelen met Farfan bij zijn corner vlag
Farfan is sneller dan Bent en Defoequote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Was tegen een pace team met Defoe en Bent en elke goal ging hij uitgebreid vieren dus ik ging de laatste 20 minuten rondjes dribbelen met Farfan bij zijn corner vlag
Farfan is sneller dan Defoe en Bentquote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
van extremezone jaquote:Op zondag 4 november 2012 13:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Godverdomme is ets2 in het russisch
En ik moet code invullen.
Had jij die van skidrow kevin?
is dit een troll/quote:Op zondag 4 november 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt die uit de MLS denk ik
Ja als er 8k en een premium pack op het spel staatquote:Op zondag 4 november 2012 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk triester dan het uitgebreid vieren van een doelpunt eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |