Speelde drop-in match een keer met de pro van mijn tegenstander en hij met die van mijquote:Op zondag 4 november 2012 11:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een lekker potje H2H.. alweer twee keer de PS3 opnieuw moeten opstarten.![]()
Ik speelde ook opeens met een speler van m'n tegenstander in de Arena.
Not sure if trollingquote:
Ik stond gisteren met mijn truck bovenop een personenauto. Geweldig spel.quote:
I aint no goddamn trollquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik stond gisteren met mijn truck bovenop een personenauto. Geweldig spel.
Het is ook beschikbaar voor PSN en XBLquote:Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoop dat m'n laptop dat spel aankan
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2060675.pagequote:Op zondag 4 november 2012 12:28 schreef zerokil het volgende:
Iemand die nog wat spelers weet die deze week misschien een IF verdienen?
Neymar, ... ,.. ,..
Sno. Maar ik zou eerder zeggen Hollaquote:Op zondag 4 november 2012 12:29 schreef MartijnTor het volgende:
Wie zal ik of cdm zetten
Vormer of Sno?
... zieke spelerquote:Op zondag 4 november 2012 12:28 schreef zerokil het volgende:
Iemand die nog wat spelers weet die deze week misschien een IF verdienen?
Neymar, ... ,.. ,..
Let it be Jackson Martinezquote:Op zondag 4 november 2012 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2060675.page
Boos worden als er een banaantje naar je toe wordt gegooid.quote:
Tja, zou ik ook denken. Daarom was ik verbaasd dat na Vitesse - Ajax ook de laatste Bony IF ST kaartjes verkocht werden. Ik brand nu mijn vingers ook niet meer aan die IF kaartenquote:Op zondag 4 november 2012 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Let it be Jackson Martinez
En Bony krijgt toch wel een SIF? 2 goals uit bij Ajax, doet EA wel fappen i guess. Krijgt ie er wel een als CAM
Ik wilde een team gaan maken met IF Bony, maar als er een SIF komt moet ik nog van mijn IF af iddquote:Op zondag 4 november 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, zou ik ook denken. Daarom was ik verbaasd dat na Vitesse - Ajax ook de laatste Bony IF ST kaartjes verkocht werden. Ik brand nu mijn vingers ook niet meer aan die IF kaarten
Mensen zien hem goed spelen en willen hem in een team, daarbij hebben ze geen zin om te wachten op een mogelijke IF op woensdagquote:Op zondag 4 november 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, zou ik ook denken. Daarom was ik verbaasd dat na Vitesse - Ajax ook de laatste Bony IF ST kaartjes verkocht werden. Ik brand nu mijn vingers ook niet meer aan die IF kaarten
En de meeste buitenlanders volgen de Nederlandse competitie toch niet en zullen niet eens weten dat er een mogelijke SIF aankomt.quote:Op zondag 4 november 2012 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen zien hem goed spelen en willen hem in een team, daarbij hebben ze geen zin om te wachten op een mogelijke IF op woensdag
IF de Leeuw zou mij niet slecht uitkomenquote:Op zondag 4 november 2012 12:57 schreef laucas het volgende:
Dan ben je zó dik, en dan val je zó makkelijk altijd
- Zeefuik
Het zou volgens mij de eerste SIF zijn in Fifa 13, toch?quote:Op zondag 4 november 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En de meeste buitenlanders volgen de Nederlandse competitie toch niet en zullen niet eens weten dat er een mogelijke SIF aankomt.
Nee, Lucas heeft deze week al zijn SIF.quote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zou volgens mij de eerste SIF zijn in Fifa 13, toch?
Nee Lucas is dat al.quote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zou volgens mij de eerste SIF zijn in Fifa 13, toch?
quote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee, Lucas heeft deze week al zijn SIF.
De echte kenners staan opquote:
Geniaal schot/corner/FK, hele goede pass met beide benen (4 star wf) en verder gewoon degelijk. Vooral zijn schot is echt geniaal goed voor een silver. 86 shot power, 76 long shots, 82 fk's, 78 curvequote:
Leuke speler jaquote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
IF de Leeuw zou mij niet slecht uitkomen![]()
of een andere silver nederlands eredivisie middenvelder
Dan zet ik duarte weer op CDM zoals in mijn eerste 41212 silverteam(nu 3-5-2) en dan kan de leeuw op CAMquote:
Vilhena koop ik direct als die komtquote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef vandermar het volgende:
Liever IF De Vrij of IF Janmaat ofzo. Hoewel Vilhena
2 Skill op CAMquote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dan zet ik duarte weer op CDM zoals in mijn eerste 41212 silverteam(nu 3-5-2) en dan kan de leeuw op CAM
Holla is echt ziek veel beter op CDMquote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dan zet ik duarte weer op CDM zoals in mijn eerste 41212 silverteam(nu 3-5-2) en dan kan de leeuw op CAM
Welk spel speel je?quote:Op zondag 4 november 2012 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Veel te hard door Duitsland scheuren met Hitradio Ö3 aan
quote:Op zondag 4 november 2012 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Veel te hard door Duitsland scheuren met Hitradio Ö3 aan
duarte cam, holla cdmquote:Op zondag 4 november 2012 13:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Holla is echt ziek veel beter op CDM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |