quote:
Ik moet de eerste corpsbal die überhaupt grenzen heeft nog tegenkomen, dus ja.quote:Op zondag 4 november 2012 14:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wel triest maar je bent ook een mongool als je niet weet wanneer je moet stoppen met drinken
2 plaatjes en een gifje..valt wel mee tochquote:
Die gast waar ik tegen speelde speelde:quote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee speel ik ultra verdedigend en op de counter.
90 % van die types die daar rondlopen doen dat om ''erbij'' te horen, als je een greintje zelfrespect hebt laat jij je niet commanderen door iemand andersquote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet de eerste corpsbal die überhaupt grenzen heeft nog tegenkomen, dus ja.
Ja! Bij Circumflex (studentenvereniging). Een groot deel van mijn team is lid van CF, dus daarom is mijn wedstrijd vandaag niet door gegaan...quote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal gehoord van die Maastrichtse student die in zijn eigen kots gestikt is vrijdagnacht?
Ja, is dat het corps of niet daar? Best heftig verhaalquote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja! Bij Circumflex (studentenvereniging). Een groot deel van mijn team is lid van CF, dus daarom is mijn wedstrijd vandaag niet door gegaan...
Belachelijk jaquote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
90 % van die types die daar rondlopen doen dat om ''erbij'' te horen, als je een greintje zelfrespect hebt laat jij je niet commanderen door iemand andersAl die domme shit die men daar moet doen
Nee er is geen corps in Maastrichtquote:Op zondag 4 november 2012 14:21 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja, is dat het corps of niet daar? Best heftig verhaal
Ja hoorde het ook van wat eerstejaars van CF.quote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja! Bij Circumflex (studentenvereniging). Een groot deel van mijn team is lid van CF, dus daarom is mijn wedstrijd vandaag niet door gegaan...
Echt mega interessant. Vertel alsjeblieft ook de komende 47 wedstrijden die je vandaag speelt.quote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef WezepAFCA het volgende:
Haha kut PSVer, in de 24e minuut al weer 3-0 voor in de finale van het bronzen toernooi
Dit bedoel ik, is leuk en gezellig veel zuipen ( maak ik wekelijks wel meequote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook van wat eerstejaars van CF.
Best wel ernstig/triest als je zoveel zuipt en er niemand is die je tegenhoudt.
Daaromquote:Op zondag 4 november 2012 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Meisje uit m'n klas mocht 2 weken niet douchen.
Of je gezicht in ieder geval uit je kots haalt...quote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook van wat eerstejaars van CF.
Best wel ernstig/triest als je zoveel zuipt en er niemand is die je tegenhoudt.
5-0 in de 43e minuut en hij ragequit. Nu een leuke grap bedenken over iets met een stadion, grond en verkopen voor betere FUT spelers. Fijne dag verder!quote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt mega interessant. Vertel alsjeblieft ook de komende 47 wedstrijden die je vandaag speelt.
Die knul sliep alleen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of je gezicht in ieder geval uit je kots haalt...
Veel zuipen is overal wel bekend denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |