quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat denk je dat ik aan het doen ben
Door je verdedigende geklungel?quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
2 wedstrijden achterelkaar verloren door zo iets.
Daarom PES.quote:Op zondag 4 november 2012 14:57 schreef zerokil het volgende:
Vind het sowieso raar dat het niveau in Divisie 1 zo laag is.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had nog een 5-2-2-1 Willems voor teveel erop gezet maar volgens mij is hij gewoon verkocht
quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had nog een 5-2-2-1 Willems voor teveel erop gezet maar volgens mij is hij gewoon verkocht
Ik zag wel wat daar net stondquote:
Karmaquote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef zerokil het volgende:
Het is wel raak met babel de laatste weken.
Hallon gebruik ik ook wel eens door Fok. Ik sloot laatst een mail naar collega's af met gr. gr. Henk, Ria en de kids. En een poot van Max. Ik kreeg wel de lachers op mijn handquote:Op zondag 4 november 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Die herkenbare dingen..gr gr gebruiken, emo.gif gebruiken.. een vriendin van me zegt altijd 'Hallon', dat komt ook door mij
. Ik gebruik ook vaak het woord pen0r en vrienden van mij nu ook.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hallon gebruik ik ook wel eens door Fok. Ik sloot laatst een mail naar collega's af met gr. gr. Henk, Ria en de kids. En een poot van Max. Ik kreeg wel de lachers op mijn hand
[..]
Hallon gebruik ik ook wel eens door Fok. Ik sloot laatst een mail naar collega's af met gr. gr. Henk, Ria en de kids. En een poot van Max. Ik kreeg wel de lachers op mijn hand
[..]
Ik zie net dat ik dit vannacht gepost hebquote:Op zondag 4 november 2012 05:51 schreef Lindgren. het volgende:
ik heb wel gescoord vanavond, goeie bips had ze
quote:Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er nog een leuk silver team (als bank) in de aanbieding?
Bij voorkeur 3-5-2 met ongeveer 50K te besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |