Ja herkenbaar. Op feestboek zet ik ook vaak bij iets doms: : ')quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
Best irritant..door deze kutreeks ben ik het woord "manne" op gaan nemen in mijn vocabulaire en mensen kijken me dan echt aan alsof ik een mongool ben. Als ikstuur snappen ze het ook al niet
Slaat nergens op, eerste 6 wedstrijden win ik allemaal.quote:
Suggereer je dat het niet door jou komt?quote:Op zondag 4 november 2012 14:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Slaat nergens op, eerste 6 wedstrijden win ik allemaal.
Laatste 3 is heel mijn team hout en bewegen ze niet soepel.
Ook kreeg ik helemaal geen kansen meer.
Nerdquote:Op zondag 4 november 2012 14:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Op feestboek zet ik ook vaak bij iets doms: : ')
Ga gewoon kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme zeg, mannezieke formule 1 race, moet ik leren
2 wedstrijden achterelkaar verloren door zo iets.quote:Op zondag 4 november 2012 14:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Suggereer je dat het niet door jou komt?
quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat denk je dat ik aan het doen ben
Door je verdedigende geklungel?quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
2 wedstrijden achterelkaar verloren door zo iets.
Daarom PES.quote:Op zondag 4 november 2012 14:57 schreef zerokil het volgende:
Vind het sowieso raar dat het niveau in Divisie 1 zo laag is.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had nog een 5-2-2-1 Willems voor teveel erop gezet maar volgens mij is hij gewoon verkocht
quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had nog een 5-2-2-1 Willems voor teveel erop gezet maar volgens mij is hij gewoon verkocht
Ik zag wel wat daar net stondquote:
Karmaquote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef zerokil het volgende:
Het is wel raak met babel de laatste weken.
Hallon gebruik ik ook wel eens door Fok. Ik sloot laatst een mail naar collega's af met gr. gr. Henk, Ria en de kids. En een poot van Max. Ik kreeg wel de lachers op mijn handquote:Op zondag 4 november 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Die herkenbare dingen..gr gr gebruiken, emo.gif gebruiken.. een vriendin van me zegt altijd 'Hallon', dat komt ook door mij
. Ik gebruik ook vaak het woord pen0r en vrienden van mij nu ook.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hallon gebruik ik ook wel eens door Fok. Ik sloot laatst een mail naar collega's af met gr. gr. Henk, Ria en de kids. En een poot van Max. Ik kreeg wel de lachers op mijn hand
[..]
Hallon gebruik ik ook wel eens door Fok. Ik sloot laatst een mail naar collega's af met gr. gr. Henk, Ria en de kids. En een poot van Max. Ik kreeg wel de lachers op mijn hand
[..]
Ik zie net dat ik dit vannacht gepost hebquote:Op zondag 4 november 2012 05:51 schreef Lindgren. het volgende:
ik heb wel gescoord vanavond, goeie bips had ze
quote:Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er nog een leuk silver team (als bank) in de aanbieding?
Bij voorkeur 3-5-2 met ongeveer 50K te besteden.
waarom altijd zo en dan niet ff de namen erbij?quote:
Zo moeilijk zoeken is dat toch niet als je de nationaliteit / positie / club weetquote:Op zondag 4 november 2012 15:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
waarom altijd zo en dan niet ff de namen erbij?
ja de clubs zijn soms nogal een probleemquote:Op zondag 4 november 2012 15:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zo moeilijk zoeken is dat toch niet als je de nationaliteit / positie / club weet
Je staat er van versteld hoe snel je kennis opbouwt van welke speler waar speeltquote:Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja de clubs zijn soms nogal een probleem
?quote:
Ja, maar dan moet ik wel eerst kunnen ontdekken welke clubs bij welke spelers horen en andersomquote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je staat er van versteld hoe snel je kennis opbouwt van welke speler waar speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |