Ik word meestal wel wakker als ik moet overgeven ...quote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen heeft hier toch wel eens moeten kotsen na het uitgaan. En dat kan ook tijdens je slaap gebeuren. Heeft niet perse met abnormaal veel drinken te maken, meer met domme pech dit.
Ach, ben zelf ook 2 keer wakker geworden in mn eigen kots. Tamelijk smerig, maar het is maar net hoe "lam" je bent, en hoe je ligt. Ik heb toen wel veel geluk gehad, velen met mij, en heel soms gaat zoiets fout. De beste man zal er gelukkig niet al te veel van gemerkt hebben. Triest voor familie, en ook voor zijn medezuipers, die zullen zich tot de lengte der jaren ook afvragen of ze dit niet hadden kunnen voorkomenquote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook van wat eerstejaars van CF.
Best wel ernstig/triest als je zoveel zuipt en er niemand is die je tegenhoudt.
En dan gelijk weer verder slapenquote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik word meestal wel wakker als ik moet overgeven ...
Ikkuh, maar het is net wat je er zelf mee doet, ik heb gewoon altijd een goede avond als ik op de vereniging ben, maar ik laat me niet verplichten tot allemaal debiele dingen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef StijnDa het volgende:
Niemand bij een studentenvereniging hier?
Kan gebeuren dat je dat niet wordt, ik heb als klein kind toen ik buikgriep had ook weleens in mijn slaap gekotst.quote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik word meestal wel wakker als ik moet overgeven ...
Was jij niet die gast die hondenbrokken moest eten om toegelaten te worden? Of ben ik in de war met iemand andersquote:Op zondag 4 november 2012 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ikkuh, maar het is net wat je er zelf mee doet, ik heb gewoon altijd een goede avond als ik op de vereniging ben, maar ik laat me niet verplichten tot allemaal debiele dingen.
Nog nooit gekotst en ik kan wel veel drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen heeft hier toch wel eens moeten kotsen na het uitgaan. En dat kan ook tijdens je slaap gebeuren. Heeft niet perse met abnormaal veel drinken te maken, meer met domme pech dit.
Je bent in de war.quote:Op zondag 4 november 2012 14:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die hondenbrokken moest eten om toegelaten te worden? Of ben ik in de war met iemand anders
quote:Op zondag 4 november 2012 14:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die hondenbrokken moest eten om toegelaten te worden? Of ben ik in de war met iemand anders
quote:
En is het bij mij toevallig ook haha..hoewel..misschien nog net 2006quote:
Ja preciesquote:Op zondag 4 november 2012 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ikkuh, maar het is net wat je er zelf mee doet, ik heb gewoon altijd een goede avond als ik op de vereniging ben, maar ik laat me niet verplichten tot allemaal debiele dingen.
ETS2 moet je hebben. ETS1 was wat minder. Vrij repetitief.quote:
Heb 2 ook.quote:Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ETS2 moet je hebben. ETS1 was wat minder. Vrij repetitief.
Fypquote:Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
Vomit free since 4 weken terug
Poepbacterie in een broodje![]()
Tequila
Ik was er ook jarenlang trots op, maar heb het vorig jaar 2 keer gehad. Wel zelf opgewekt dus. Heb nog nooit zomaar ineens m'n skinny jeans ondergebarft.quote:
Ik sinds 3 jaar, en dat was een avond dat ik hard aan de tequila zat. Sindsdien kan ik Tequila niet meer ruiken of ik word misselijkquote:Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
Vomit free since 4 weken terug
Kebab![]()
Tequila
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |