Ja, haar moeder is nog wel bij haar in de beurt geweest en via de radio een oproep gedaan, haar moeder wilde naar Oslo maar daar mocht Tanja niet in, ach die ouders lezen alleen maar in de krant hoe het met Tanja gaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:57 schreef koekii het volgende:
Heeft ze nou haar ouders al 10 jaar niet meer gezien (?)
Nou, zo dik ziet ze er niet uit.quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Shreyas het volgende:
Ze schijnt aangekomen te zijn op Cuba. Nou ja, eerst zien dan geloven.
Een man die een meid wil die gaat voor de destructie van dit mooie Colombia mag wat mij betreft TBS krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Je kan het als man slechter treffen![]()
en wat lijkt ze op een eckte latina he?
sta je al een tijdje droog ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:46 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan veel zeggen over haar maar knap is ze wel![]()
.
Ben je gepest, op je werk bij de ijssalon?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een man die een meid wil die gaat voor de destructie van dit mooie Colombia mag wat mij betreft TBS krijgen.
Onschuldige kinderen opblazen en er geen traan om laten, dat kan nooit een goeie vrouw zijn.
Latinas zijn beter dan een psychopate terroriste.
als ze er uit zou zien als Susan Boyle, zou je haar dan nogsteeds zo verafgoden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Mooie verschijning, krachtige uitstraling, geen gewenning wbt luxe, spreekt haar talen en kan een inbreker naar de andere wereld helpen.
Je kan het als man slechter treffen![]()
en wat lijkt ze op een eckte latina he?
Nee en ik zou haar dan ook niet voorstellen als nieuwe leider van een onafhankelijk Curacao.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:01 schreef woid het volgende:
[..]
als ze er uit zou zien als Susan Boyle, zou je haar dan nogsteeds zo verafgoden?
dus hoe verot iemand kan zijn tussen de oren is niet meer interessant zodra de buiten schil neukbaar blijkt...quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee en ik zou haar dan ook niet voorstellen als nieuwe leider van een onafhankelijk Curacao.
Welkom in de Westerse maatschappij anno 2012quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:04 schreef woid het volgende:
[..]
dus hoe verot iemand kan zijn tussen de oren is niet meer interessant zodra de buiten schil neukbaar blijkt...
bronquote:
De Nederlandse FARC-strijder Tanja Nijmeijer – met baret en paardenstaart – wordt hartelijk begroet op Cuba waar ze zich gisteravond bij de onderhandelingsdelegatie voegde ter voorbereiding van gesprekken over vrede in Columbia. De FARC liet weten dat Nijmeijer vanuit de Colombiaanse stad Cucuta naar de Cubaanse hoofdstad Havana is gevlogen onder begeleiding van vertegenwoordigers van de Noorse en Cubaanse regering en het Rode Kruis. Het internationaal arrestatiebevel tegen haar is tijdelijk ingetrokken. Op YouTube is een propagandafilmpje opgedoken waarop te zien is hoe de dolenthousiaste Nijmeijer in Havana arriveert. De Colombiaanse regering en rebellenbeweging FARC praten sinds vorige maand in Noorwegen over beëindiging van het conflict dat al bijna 50 jaar speelt en waarbij honderdduizenden doden zijn gevallen. De familie van Nijmeijer in Nederland zou haar mogelijk op Cuba willen opzoeken.
Ik zou er wellicht zelfs een beetje om kunnen glimlachenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef Strani het volgende:
Als ze onderweg ergens wordt neergeschoten zou ik er mee kunnen leven.
De FARC liet weten dat Nijmeijer vanuit de Colombiaanse stad Cucuta naar de Cubaanse hoofdstad Havana is gevlogen onder begeleiding van vertegenwoordigers van de Noorse en Cubaanse regering en het Rode Kruis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:10 schreef El_Matador het volgende:
'Tanja Nijmeijer al jaar niet in Colombia'
BOGOTA - De Nederlandse FARC-strijder Tanja Nijmeijer zou al meer dan een jaar niet meer in Colombia zijn.
Door: ANP
Vermoedelijk zit ze dan in Venezuela, waar meer van die idiote FARC-eikels warmpjes zijn onthaald door het gore regime van Chavez..
Hoe kan je dat nou zeggen over iemand die wel strijdt voor haar idealen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:57 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het zo zielig voor dr moeder, dat laat trouwens ook goed zien wat voor harteloze bitch het is.
haar idealen kunnen nog altijd harteloos zijn...quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen over iemand die wel strijdt voor haar idealen.
Maar dat zijn ze niet......quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:39 schreef woid het volgende:
[..]
haar idealen kunnen nog altijd harteloos zijn...
Heb je al eens goed naar die betoverende glimlach gekeken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef woid het volgende:
[..]
hoop je... wil je... etc. omdat je vindt dat het een lekker ding is...
ik vraag me een beetje af of ze zich niet een beetje te veel achter die idealen verschuilen. beetje hypocriet enzo...quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heb je al eens goed naar die betoverende glimlach gekeken?
Maar zonder gekheid, de pure idealen van FARC zijn prima, over de middelen kan je discussieren natuurlijk!
overigens vind ik die glimlach niets, lijkt te veel op de glimlach van mn ex schoonmoederquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, de pure idealen van FARC zijn prima, over de middelen kan je discussieren natuurlijk!
We hebben het over Colombia, ze zijn daar allemaal hypocriet, kan je FARC niet alleen verwijten. Hoe dan ook, laten we vooral niet vergeten waarvoor en tegen wie FARC strijdt, en het niet als een willekeurige terreurbende zien dus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:47 schreef woid het volgende:
[..]
ik vraag me een beetje af of ze zich niet een beetje te veel achter die idealen verschuilen. beetje hypocriet enzo...
en inderdaad, zet een mokkel in de voorgrond, dan denken de eventuele tegenstanders met hun piemel, weer een extra afleiding.
Lucky bastard.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:48 schreef woid het volgende:
[..]
overigens vind ik die glimlach niets, lijkt te veel op de glimlach van mn ex schoonmoeder
Denk je dat dat voor Colombia ook mar enig probleem is? Met zon corrupte tegering hoef je je niet te schamen overigens!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:02 schreef MPC60 het volgende:
Lekker ideaal, de drugshandel in Columbia in stand houden.
Je hebt geen idee waar je over praat, maar steunt de goorste terroristen. Is het niet het Israelisch leger van De Heer, dan zijn het wel de Fuerzas Armadas die Colombia een onterechte smet geven. Uitroeien in de jungle en een legale cocaplantage van maken, dat lijkt me het beste.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk je dat dat voor Colombia ook mar enig probleem is? Met zon corrupte tegering hoef je je niet te schamen overigens!
Je praat zoveel poep dat het gewoon vanzelf een koekje wordt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk je dat dat voor Colombia ook mar enig probleem is? Met zon corrupte tegering hoef je je niet te schamen overigens!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je praat zoveel poep dat het gewoon vanzelf een koekje wordt.
Amsterdam is Staphorst op zondagochtend in vergelijking met Bogota!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je over praat, maar steunt de goorste terroristen. Is het niet het Israelisch leger van De Heer, dan zijn het wel de Fuerzas Armadas die Colombia een onterechte smet geven. Uitroeien in de jungle en een legale cocaplantage van maken, dat lijkt me het beste.
In Amsterdam (800-900k inwoners) wordt 1000x zoveel drugs gebruikt als in Bogotá (10x zoveel).
Het gaat allemaal de Amerikaanse neuzen in. Waarom moet dat in handen van een gore "linkse" bende rovers, verkrachters, ontvoerders en bommenleggers?
Goed beargumenteerd!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je praat zoveel poep dat het gewoon vanzelf een koekje wordt.
Dat lijkt mij ondergeschikt aan het feit dat ze een misdadiger is, deel uitmaakt van een criminele organisatie die zich schuldig maakt aan de meest ernstige delicten en dat ze dus op basis daarvan verdient om voor de rest van haar leven opgesloten te worden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 02:46 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan veel zeggen over haar maar knap is ze wel![]()
.
Wilders strijd ook voor z'n idealen (en dan ook nog eens op een normale manier itt tot de FARC).quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee! Je zou juist kunnen discussiëren over de goedheid van die idealen. Niet over de middelen, die zijn gewoon in en in slecht! Punt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
maar wilders is niet neukbaar..., snap dat nouquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wilders strijd ook voor z'n idealen (en dan ook nog eens op een normale manier itt tot de FARC).
Strijden voor idealen zegt niets. Het gaat erom hoe je het doet.
thank youquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Strani het volgende:
Mensen die de FARC verdedigen en de regering zonder enige kennis in een kwaad daglicht zetten zonder zich te realiseren dat die regering gewoon elke vijf jaar veranderd, kunnen zich beter direct aansluiten bij een terroristische groep die ooit, 40 jaar geleden, nog wat idealen had.
Het is heel simpel: Colombia wil de FARC niet. Wie ben je dan als Nederlander om te zeggen dat de FARC wél goed is?
Oh.. dus dáárom houdt de FARC zich bezig met drugshandel en ontvoeringen? Nee, nou is het allemaal duidelijk!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef Synthercell het volgende:
Tanja is geen vrijheidstrijder, zij lijkt duidelijk op een infiltrante om de FARC vredig via besprekingen te ontwapenen, oplossen, laten beeindigen. Net zoals de IRA en ETA valt de FARC beweging in precies hetzelfde plaatje. Als je namelijk een wereldimperium aan het oprichten bent wil je niet zulke zwaar bewapende bewegingen in de wereld zien (daarom probeerde men ook al de Taliban de kop in te drukken) Elke beweging tegen deze nieuwe wereldorde die aan het opkomen is ziet men liever niet, zijn straks aan sta in de weg. Net zoals het bewapende Amerikaanse volk (de grondleggers wisten dat er ooit een tiranieke tijd als deze zou komen, daarom bewapende men het volk, in Zwitserland heeft ook elke burger een wapen in huis, volksleger tegen een tiraniek regiem, Zwitserland was onafhankelijk in de Tweede wereldoorlog) Het zit heel anders in elkaar allemaal dan je denkt en wordt vertelt door de media en de politiek.
Hitler streed ook voor zijn idealen. Vind je dat ook een toffe peer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
De FARC strijdt voor de FARC, tegen de (plattelands)bevolking van Colombia. Het is geen willekeurige terreurbende, het is een van de grootste en wreedste terreurbendes ter wereld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
We hebben het over Colombia, ze zijn daar allemaal hypocriet, kan je FARC niet alleen verwijten. Hoe dan ook, laten we vooral niet vergeten waarvoor en tegen wie FARC strijdt, en het niet als een willekeurige terreurbende zien dus.
Je bent duidelijk nog nooit in Bogota geweest. Drugsgebruik in Amsterdam, London, New York en Madrid ligt echt veeeeeel hoger dan in Bogota.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Amsterdam is Staphorst op zondagochtend in vergelijking met Bogota!
Wat is nou je probleem, nogmaals als de FARC dit als een noodzakelijk iets zit om bepaalde idealen te bewerkstelligen, en laten we dan vooral niet vergeten dat waar Amerika in Colombia voor staat dat precies is wat de FARC bestrijdt!
[..]
Goed beargumenteerd!
Och nee toch niet!
Zeker niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hitler streed ook voor zijn idealen. Vind je dat ook een toffe peer?
Ik had het niet over drugsgebruik ik had het over leven daar in het algemeen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit in Bogota geweest. Drugsgebruik in Amsterdam, London, New York en Madrid ligt echt veeeeeel hoger dan in Bogota.
En ik ben het zeker niet met de Amerikaanse War on Drugs eens, maar dat betekent niet dat ik dan maar een stel meedogenloze terroristen ga steunen...
Daar zit jij verkeerd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:25 schreef Viajero het volgende:
[..]
De FARC strijdt voor de FARC, tegen de (plattelands)bevolking van Colombia. Het is geen willekeurige terreurbende, het is een van de grootste en wreedste terreurbendes ter wereld.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef Strani het volgende:
Mensen die de FARC verdedigen en de regering zonder enige kennis in een kwaad daglicht zetten zonder zich te realiseren dat die regering gewoon elke vijf jaar verandert, kunnen zich beter direct aansluiten bij een terroristische groep die ooit, 40 jaar geleden, nog wat idealen had.
Het is heel simpel: Colombia wil de FARC niet. Wie ben je dan als Nederlander om te zeggen dat de FARC wél goed is?
Ben ik het dus niet met je eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee! Je zou juist kunnen discussiëren over de goedheid van die idealen. Niet over de middelen, die zijn gewoon in en in slecht! Punt.
Goed onderbouwd antwoord ook! Ik ben vooral onder de indruk van je bronnen.quote:
http://www.amnesty.org/en(...)g-and-hostage-takingquote:Colombia: FARC must go further and put an end to all kidnapping and hostage-taking
The release of 10 members of the security forces by the Revolutionary Armed Forces of Colombia (FARC) highlights the need for a serious commitment by all guerrilla groups in the South American country to halt the kidnapping of civilians and put an end to hostage taking, said Amnesty International today.
The FARC yesterday released six polices officers and four soldiers held captive since the late 1990s. These are thought to be the last remaining members of the security forces still held captive by the guerrilla group.
“Yesterday's release will bring relief to the former captives and to their loved ones after an ordeal that has lasted more than a decade. But the unimaginable anguish of the families of the hundreds of civilians still believed to be held by the FARC and by the National Liberation Army (ELN) continues,” said Marcelo Pollack, Colombia researcher at Amnesty International.
According to the NGO País Libre, the FARC still holds some 400 civilians. Around three-quarters were kidnapped for ransom, a practice the FARC said in February it would end.
“Although the FARC’s pledge to stop the kidnapping of civilians for ransom is positive, it does not go far enough. It must commit to ending all kidnapping, all hostage-taking and release those civilians still under their control. They must also reveal the whereabouts of those who were either killed or who died in captivity. The ELN must also do the same,” said Marcelo Pollack.
“The FARC and the ELN must also immediately and unconditionally commit to put a definitive end to all other human rights abuses and violations of international humanitarian law, including the deliberate killing of civilians, the deployment of land mines and the use of child soldiers.”
According to official statistics, there were 305 kidnappings in 2011 compared to 282 in 2010. Most were attributed to criminal gangs, but guerrilla groups were responsible for the vast majority of conflict-related kidnappings. On 26 November, FARC guerrillas reportedly executed four members of the security forces they had been holding captive for at least 12 years.
Paramilitary groups and the security forces, either acting alone or in collusion with each other, are also responsible for crimes under international law, including unlawful killings, enforced disappearances, sexual violence and forced displacement.
Gaan haar ouders nu nog naar Cuba om haar te ontmoeten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, haar moeder is nog wel bij haar in de beurt geweest en via de radio een oproep gedaan, haar moeder wilde naar Oslo maar daar mocht Tanja niet in, ach die ouders lezen alleen maar in de krant hoe het met Tanja gaat.
Kan je die uitleg even quoten aub? Ik zie in dit topic geen uitleg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeker niet.
Maar dat heb ik al uitgelegd.
Net als de meeste Colombianen steun ik inderdaad de democratisch verkozen regering. Ik weet dat de regering en het leger niet perfect zijn, maa als het om misdaden gaat dan gaat de FARC de regering en het leger echt ver voorbij. Maar jij vindt dus de regering moorddadig en de FARC niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik had het niet over drugsgebruik ik had het over leven daar in het algemeen.
Schijnbaar maakt dat beetje coke dus niet zoveel uit.
Jij steunt liever de moorddadige Colombiaanse regering kennelijk.
Moet jij zelf weten.
Praat eens met Colombianen over de FARC. Of lees iets over ze.quote:
Ze komen juist op voor de bevolking daar, dat ze in conflict raken met mensen die hun tegenwerken, dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Goed onderbouwd antwoord ook! Ik ben vooral onder de indruk van je bronnen.
Doe het zelf mr zogenaamd genuanceerd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Praat eens met Colombianen over de FARC. Of lees iets over ze.
Zoek maar even terug, iemand met de naam Wasp (ofzo iets) die zei het al, toen zei ik specifiek deze idealen dus niet elk ideaal haha.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:48 schreef Viajero het volgende:
[..]
Kan je die uitleg even quoten aub? Ik zie in dit topic geen uitleg.
De manier waarop is iets waar je vraagtekens bij kan hebben. Vraag me af of de bevolking er vrede mee heeft dat Farc hun kindjes in 10 tallen stukken blaast om een punt te maken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze komen juist op voor de bevolking daar, dat ze in conflict raken met mensen die hun tegenwerken, dat is een ander verhaal.
Moorddadig corrupt en nog veel meer negatieve zaken. Zag je wel toen die Betancourt ofzo vrij kwam, wat deed ze, geld eisen van degene die haar zogenaamd geholpen hadden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Net als de meeste Colombianen steun ik inderdaad de democratisch verkozen regering. Ik weet dat de regering en het leger niet perfect zijn, maa als het om misdaden gaat dan gaat de FARC de regering en het leger echt ver voorbij. Maar jij vindt dus de regering moorddadig en de FARC niet?
Dat is natuurlijk altijd erg treurig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De manier waarop is iets waar je vraagtekens bij kan hebben. Vraag me af of de bevolking er vrede mee heeft dat Farc hun kindjes in 10 tallen stukken blaast om een punt te maken.
Ik begrijp heel goed waarom de FARC zijn opgekomen, net als de Tupamaros en de Montoneros. Maar het is geen 1964 meer gast. De FARC van vandaag de dag zijn de grootste bedrieging voor de vrede en veiligheid van Colombia. Mijn vriendin is Colombiaanse, en die wil dus echt niet meer terug naar Colombia vanwege dat FARC tuig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Doe het zelf mr zogenaamd genuanceerd.
Ik denk dat jij niet zo goed begrijpt waarom dit soort bewegingen op zijn gekomen, waar ze tegen strijden, ik denk dat jij alleen kijkt naar het beeld wat je in de Westerse media ervan meekrijgt en vervolgens daar op concludeert.
Ingrid Betancourt is voor zover ik weet nooit deel geweest van de Colombiaanse regering, en ze wordt door de meeste Colombianen ook flink gehaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moorddadig corrupt en nog veel meer negatieve zaken. Zag je wel toen die Betancourt ofzo vrij kwam, wat deed ze, geld eisen van degene die haar zogenaamd geholpen hadden.
Het is niet alleen treurig, het maakt ookduidelijk dat de FARC er helemaal niet voor de bevolking zijn. Je hebt echt een flink bord voor je kop.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd erg treurig.
De idealen van een communistische dictatuur prima vinden, wat een sukkel ben je danquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat stond er nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze heeft een kleuter vermoord en daar geen spijt van.
Dus omdat jouw verwesterde vriendin Colombiaans is moet ik jouw argument serieus nemen? Of is ze juist onderdeel van het probleem?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:01 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed waarom de FARC zijn opgekomen, net als de Tupamaros en de Montoneros. Maar het is geen 1964 meer gast. De FARC van vandaag de dag zijn de grootste bedrieging voor de vrede en veiligheid van Colombia. Mijn vriendin is Colombiaanse, en die wil dus echt niet meer terug naar Colombia vanwege dat FARC tuig.
Ik heb een grote Colombiaanse vriendenkring, en ben er vaak geweest. Jij baseert je zo te zien puur op de verklaringen van de FARC zelf. Of je bent weer eens aan het trollen, dat kan natuurlijk ook.
Iedereen haat elkaar daar maar lijkt het, op het moment dat de Colombiaanse regering iets doet boor de arme bevolking, praten we verder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ingrid Betancourt is voor zover ik weet nooit deel geweest van de Colombiaanse regering, en ze wordt door de meeste Colombianen ook flink gehaat.
Maar de FARC zijn dus volgens jou niet corrupt en moorddadig?
Flauwekul je kan Putten ook niet de verzetstrijder aanrekenen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het is niet alleen treurig, het maakt ookduidelijk dat de FARC er helemaal niet voor de bevolking zijn. Je hebt echt een flink bord voor je kop.
Dat is jouw mening maar verder niet relevant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De idealen van een communistische dictatuur prima vinden, wat een sukkel ben je dan
Iets doen zoals drugs handelen, ontvoeren en kinderen opblazen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Iedereen haat elkaar daar maar lijkt het, op het moment dat de Colombiaanse regering iets doet boor de arme bevolking, praten we verder.
Hij is dan ook iemand die Bomber Harris een held vind.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De idealen van een communistische dictatuur prima vinden, wat een sukkel ben je dan
Wie ontvoeren ze dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iets doen zoals drugs handelen, ontvoeren en kinderen opblazen?
Stam + tquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij is dan ook iemand die Bomber Harris een held vind.
Hun vijanden? Nee man ze ontvoeren mensen om geld te krijgen! Jij weet echt van niets hé?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wie ontvoeren ze dan?
Oh ja hun vijanden!
Drugshandel kan ik me in dat soort landen echt niet druk om maken als zij het niet doen dan wel iemand anders.
Kinderen opblazen is geen tactiek mocht je dat denken.
Flauwekul en meer dan jij, hun medestanders ontvoeren ze niet, neutraliteit denken ze ws niet in.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hun vijanden? Nee man ze ontvoeren mensen om geld te krijgen! Jij weet echt van niets hé?
Ik denk dat Viajero iets meer weet over wat de Colombianen vinden dan jij. En datzelfde geldt voor mij, ik weet ook meer dan jij over wat de Colombianen vinden. Wij hebben er geen media voor nodig om uit de eerste hand te horen wat men gemiddeld van de FARC vindt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet zo goed begrijpt waarom dit soort bewegingen op zijn gekomen, waar ze tegen strijden, ik denk dat jij alleen kijkt naar het beeld wat je in de Westerse media ervan meekrijgt en vervolgens daar op concludeert.
Nu is het zeker wel erg hé?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul en meer dan jij, hun medestanders ontvoeren ze niet, neutraliteit denken ze ws niet in.
Ze ontvoeren willekeurig. Je weet letterlijk niets van dit hele conflict.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul en meer dan jij, hun medestanders ontvoeren ze niet, neutraliteit denken ze ws niet in.
Alleen als het in Israël is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Begreep ik nou trouwens goed dat jij het leggen van bommen in stadsbussen niet noodzakelijk slecht vindt?
Flauwekul.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat Viajero iets meer weet over wat de Colombianen vinden dan jij. En datzelfde geldt voor mij, ik weet ook meer dan jij over wat de Colombianen vinden. Wij hebben er geen media voor nodig om uit de eerste hand te horen wat men gemiddeld van de FARC vindt.
Begreep ik nou trouwens goed dat jij het leggen van bommen in stadsbussen niet noodzakelijk slecht vindt?
Erg dat het zover heeft moeten komen ja maar ik houd de Colombiaanse regering verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu is het zeker wel erg hé?
http://mobiel.nu.nl/algem(...)g-buitenlanders.html
Je bevestigt mijn punt slechts, jouw ongelijk, en mijn gelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze ontvoeren willekeurig. Je weet letterlijk niets van dit hele conflict.
Flauwekul wat? Hoe vaak ben jij in Colombia geweest?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul.
Begreep ik nou dat jij een moorddadige en stelende regering niet noodzakelijk slecht vindt?
Zucht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen als het in Israël is.
Jij denkt dat ze medestanders niet ontvoeren. Dat is dus niet waar. Ze ontvoeren willekeurig en het interesseert ze geen zier of iemand medestander is of niet. Het gaat alleen om losgeld en om macht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn punt slechts, jouw ongelijk, en mijn gelijk.
Flauwekul maar vertel eens wat er dan zoveel.erger aan is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Flauwekul wat? Hoe vaak ben jij in Colombia geweest?
En zoals velen hier ben ik me bewust van het feit dat veel Colombiaanse regeringen grote fouten hebben gemaakt. De huidige Colombiaanse regering is voor veel Colombianen juist veel te pro-FARC, wat maar laat zien wat jij over de regering weet.
Wat de FARC allemaal heeft uitgevoerd in de laatste 40 jaar, gaat vele malen verder dan wat de regering heeft uitgespookt.
Geef jij eerst maar eens antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul maar vertel eens wat er dan zoveel.erger aan is.
Onzin het gaat om realiseren van hun idealen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze medestanders niet ontvoeren. Dat is dus niet waar. Ze ontvoeren willekeurig en het interesseert ze geen zier of iemand medestander is of niet. Het gaat alleen om losgeld en om macht.
Het is wel duidelijk dat je echt niet op de hoogte bent. Je loopt maar wat in een topic te neuzen waar je eigenlijk de kennis niet voor hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin het gaat om realiseren van hun idealen.
Of ik daar wel eens geweest ben? Lijkt me compleet irrelevant!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef jij eerst maar eens antwoord op mijn vraag.
Kennelijk wel maar ik vroeg je dus iets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je echt niet op de hoogte bent. Je loopt maar wat in een topic te neuzen waar je eigenlijk de kennis niet voor hebt.
Waarom is dat irrelevant? Hoe vaak heb jij echte Colombianen gesproken over dit onderwerp? Waar komt jouw kennis vandaan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of ik daar wel eens geweest ben? Lijkt me compleet irrelevant!
Hoezo, klopt het niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is jouw mening maar verder niet relevant.
Hun idealen om te moorden, geld te verkrijgen en dope te dealen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin het gaat om realiseren van hun idealen.
Ze komen op voor de bevolking door de bevolking op te blazen, te ontvoeren en te vermoorden? Wauw, ik hoop niet dat jij of de FARC ooit voor mij op hoeft te komen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze komen juist op voor de bevolking daar, dat ze in conflict raken met mensen die hun tegenwerken, dat is een ander verhaal.
Oh ja, omdat we hier niets zeggen over de NATO (waar dit topic niet over gaat), mogen we ook niets zeggen over de FARC. Noem de drogreden!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef JaJammerJan het volgende:
Mensen met dubbele standaarden![]()
Zoveel gezeik over de FARC hier, maar de NATO (Noord Atlantische Terroristen Organisatie) die 1000x ergere zaken doet waaraan ook Nederland meedoet, blijft bijvoorbeeld ongeschonden.
Als ik zeg dat ik Heineken niet zo lekker vind, zeg ik dan dat ik een willekeurig merk bier uit Guatemala per definitie wel lekker vind?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef JaJammerJan het volgende:
Zoveel gezeik over de FARC hier, maar de NATO (Noord Atlantische Terroristen Organisatie) die 1000x ergere zaken doet waaraan ook Nederland meedoet, blijft bijvoorbeeld ongeschonden.
Jep, zelfs de katholieken in NL zijn calvinisten, VVD doet aan de grootste nivellering sinds den Uylquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een hoop linkse gekken hebben wij eigenlijk in Nederland
die onderhandelingen lijken me een stuk belangrijker dan Nijmeijer en als je toch mensen dood wilt schieten dan zijn er binnen de FARC belangrijkere doelen te vinden met een stuk meer op hun kerfstokquote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef ukga het volgende:
Kan america niet een paar Seals op dat wijf afsturen? zou een mooie oplossing zijn
Matige trollquote:Op woensdag 7 november 2012 06:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mooi dat alles nu in gang gezet is, ik hoop en verwacht dat er een glorieuze rol voor Tanja is weggelegd. Jammer dat er hier een aantal in dit topic zo negatief zijn, misplaatst wat mij betreft, zij is toch iemand die iets zeer unieks heeft bereikt in haar leven. (of je het ernu mee eens bent of niet!) alleen daarvoor al verdient zij bewondering ,respect en waardering.
Alleen iedereen met een extreem links, anarchistisch en rechtstaatgevaarlijk gedachtegoed zullen haar bewierroken....en dat soort volk kan je maar beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mooi dat alles nu in gang gezet is, ik hoop en verwacht dat er een glorieuze rol voor Tanja is weggelegd. Jammer dat er hier een aantal in dit topic zo negatief zijn, misplaatst wat mij betreft, zij is toch iemand die iets zeer unieks heeft bereikt in haar leven. (of je het ernu mee eens bent of niet!) alleen daarvoor al verdient zij bewondering ,respect en waardering.
Ah, dus een Hitler, een Pol Pot, een Mao, noem ze maar op, verdienen dus ook bewondering, respect en waardering? Want hee, ze hebben ook iets unieks bereikt in hun leven...quote:Op woensdag 7 november 2012 06:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
deze opmerkingquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef JaJammerJan het volgende:
Marc Dutroux, die heeft iets unieks bereikt in zn leven... ennuh die Fritzl...quote:Op woensdag 7 november 2012 06:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niets byzonders van buiten, verrot van binnen... en dat noem jij mooi?quote:
Tja, het ontvoeren van burgers en de mogelijk betrokkenheid bij een aanslag is inderdaad iets unieks om te bereikenquote:Op woensdag 7 november 2012 06:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je zit toch te trollen hoop ik he? vertel me ajb dat je niet serieus bent...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch zingt zij wel leuk, The Voice is er niks bij
Al jaren heb ik een oprechte bewondering voor mensen die op een gitaar spelen of de trommel der trommels hanterenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef woid het volgende:
[..]
je zit toch te trollen hoop ik he? vertel me ajb dat je niet serieus bent...
pfiew... gelukkig.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Al jaren heb ik een oprechte bewondering voor mensen die op een gitaar spelen of de trommel der trommels hanteren![]()
Ook wil ik graag even mijn groet overbrengen aan Manu Chao en de achterkant van Shakira.
haar arrestatiebevel is ingetrokken, verder is ze op Cuba en die hebben het niet zo op met de VS. Ik ga er vanuit dat een permanent intrekken van het arrestatiebevel 1 van de zaken is die uit de onderhandelingen moet komen. Het zou natuurlijk absurd zijn, als de mensen die zich nu zo inzetten voor de vrede, later zouden worden opgepakt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tja, het ontvoeren van burgers en de mogelijk betrokkenheid bij een aanslag is inderdaad iets unieks om te bereiken. BTW Guantanamo Bay is vlakbij, waarom pakt de VS haar niet op om haar daar gevangen te zetten.
Mee eens, iemand die de Nederlandse ondernemersgeest op zo een sprankelende manier tentoonspreidt over de grenzen mag natuurlijk nooit opgepakt worden. Ik denk dat een aparte behandeling op zijn plaats is, misschien kunnen we Julio P., nog een persoon die de Nederlandse ondernemersgeest op een soortgelijke sprankelende manier ten toon weet te spreiden, overhalen om Tanja Nijmeijer terug te vliegen naar Colombia, er ligt tenslotte zee genoeg tussen Cuba en Colombia en Julio P was/is gespecialiseerd in het 'opstijgen van vliegtuigen bedoeld voor personenvervoer' en het 'landen van vliegtuigen bedoeld voor personenvervoer met aanzienlijk minder personen aan boord dan waarmee hij opsteeg'.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
haar arrestatiebevel is ingetrokken, verder is ze op Cuba en die hebben het niet zo op met de VS. Ik ga er vanuit dat een permanent intrekken van het arrestatiebevel 1 van de zaken is die uit de onderhandelingen moet komen. Het zou natuurlijk absurd zijn, als de mensen die zich nu zo inzetten voor de vrede, later zouden worden opgepakt.
beetje flauw, zeker jegens iemand die onschuldig in het gevang zit en op een wel hele smerige manier in de val is gelokt met medeweten van de Nederlandse overheid.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Mee eens, iemand die de Nederlandse ondernemersgeest op zo een sprankelende manier tentoonspreidt over de grenzen mag natuurlijk nooit opgepakt worden. Ik denk dat een aparte behandeling op zijn plaats is, misschien kunnen we Julio P., nog een persoon die de Nederlandse ondernemersgeest op een soortgelijke sprankelende manier ten toon weet te spreiden, overhalen om Tanja Nijmeijer terug te vliegen naar Colombia, er ligt tenslotte zee genoeg tussen Cuba en Colombia en Julio P was/is gespecialiseerd in het 'opstijgen van vliegtuigen bedoeld voor personenvervoer' en het 'landen van vliegtuigen bedoeld voor personenvervoer met aanzienlijk minder personen aan boord dan waarmee hij opsteeg'.
Onschuldig? Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
beetje flauw, zeker jegens iemand die onschuldig in het gevang zit en op een wel hele smerige manier in de val is gelokt met medeweten van de Nederlandse overheid.
Idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef sp3c het volgende:
grappig dat je het verwesterde Colombianen noemt
De opvallendste en grote groep (coke)toeristen in dit land zijn anders Israeliers...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef sp3c het volgende:
ja nou laten we Israel hier buiten houden, die kun je moeilijk verantwoordelijk voor dit soort onzinposts
Verbeterdquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef sp3c het volgende:
either way
Nijmijer, de Horst Wessel van de FARC leiding zit nu in Cuba voor de onderhandelingen
game on
works for mequote:
En zo komen wij weer terecht bij de LaviKfir, het feit dat de Colombiaanse geheime dienst de macht heeft op Curacao en dat Pim gelijk had.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De opvallendste en grote groep (coke)toeristen in dit land zijn anders Israeliers...
Toch zou ik haar doenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef stekelzwijn het volgende:
Ze is helemaal geen verzetsstrijder, maar de privé-hoer van een cocaine-maffiabaas.
Toen ik het voor het eerst opperde werd dat niet ontkend door de betrokken posters dus mijn opmerking lijkt gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef sp3c het volgende:
grappig dat je het verwesterde Colombianen noemt
Ik kan ook een lijst geven van 'aanslagen' door het Nederlandse verzet, mag ik die nu ook niet meer verdedigen van jou, onzinnig.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef Strani het volgende:
Voor alle mensen die het in hun domme hoofd halen de FARC en deze terroriste te verdedigen:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_attacks_attributed_to_FARC
Veel leezplezier!
Jij kent "de man in de straat" niet, je maakt niemand hier wijs dat jij weet wat er in de arme delen van Colombia speelt, dat jij de Engels-sprekende Colombianen boos hoort zijn op FARC is iets anders.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Idd.
Maar slechte trollpoginkjes weer.
De "man in de straat" moet niks van de FARC hebben, dus DeParo lult sowieso weer es wat na.
Wellicht dat het Israelische leger nog wat kan aanrichten om het vredesproces op gang te helpen. Die staan immers bekend om hun vredelievende idealen...
Hoe vaak heeft het Nederlandse verzet bussen vol met burgers aangevallen?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kan ook een lijst geven van 'aanslagen' door het Nederlandse verzet, mag ik die nu ook niet meer verdedigen van jou, onzinnig.
Andere landen andere middelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft het Nederlandse verzet bussen vol met burgers aangevallen?
Lees eerst de lijst maar.
In 2008 heb ik in Bogotá meegelopen in een protest tegen de FARC. In het hele land protesteerden die dag miljoenen mensen. Waren dat allemaal rijke mensen die Engels spreken?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij kent "de man in de straat" niet, je maakt niemand hier wijs dat jij weet wat er in de arme delen van Colombia speelt, dat jij de Engels-sprekende Colombianen boos hoort zijn op FARC is iets anders.
zwijgen = toestemmen was in de brugklas al geen goed argument meer ...quote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst opperde werd dat niet ontkend door de betrokken posters dus mijn opmerking lijkt gerechtvaardigd.
Ja want in andere landen vinden mensen het helemaal niet erg hun kind te begraven na een laffe aanslag.quote:
En zoek ook eens hun site op facebook op. Miljoenen boze reacties tegen de FARC, vele ook in een Spaans waaraan je kan zien dat die persoon niet veel meer dan basisschool heeft gehad. De armen lijden juist het meest onder de FARC.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
In 2008 heb ik in Bogotá meegelopen in een protest tegen de FARC. In het hele land protesteerden die dag miljoenen mensen. Waren dat allemaal rijke mensen die Engels spreken?
Het ging op dit protest: http://es.wikipedia.org/w(...)oces_contra_las_FARC
Wat treurig dat je dat deedquote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
In 2008 heb ik in Bogotá meegelopen in een protest tegen de FARC. In het hele land protesteerden die dag miljoenen mensen. Waren dat allemaal rijke mensen die Engels spreken?
Het ging op dit protest: http://es.wikipedia.org/w(...)oces_contra_las_FARC
Misschien niet, maar het was een directe aanval, en daar ging men op in zonder te ontkennen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
zwijgen = toestemmen was in de brugklas al geen goed argument meer ...
Dat vindt de FARC net zo goed niet leuk.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja want in andere landen vinden mensen het helemaal niet erg hun kind te begraven na een laffe aanslag.
?
Maar hebben wel facebookquote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef Viajero het volgende:
[..]
En zoek ook eens hun site op facebook op. Miljoenen boze reacties tegen de FARC, vele ook in een Spaans waaraan je kan zien dat die persoon niet veel meer dan basisschool heeft gehad. De armen lijden juist het meest onder de FARC.
Als ze een bom in een bus in Jerusalem had gelegd, had je haar dan ook een heldin gevonden die voor haar idealen strijdt?quote:
Wat treurig dat ik en zo'n zes miljoen Colombianen dat deden, bedoel jequote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat treurig dat je dat deed![]()
, die mensen hebben echte problemen, en de FARC is daar niet een van.
[..]
Misschien niet, maar het was een directe aanval, en daar ging men op in zonder te ontkennen.
[..]
Dat vindt de FARC net zo goed niet leuk.
Wel opvallend dat ze dat doen terwijl de FARC volgens DeParo helemaal geen probleem voor ze is.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat treurig dat ik en zo'n zes miljoen Colombianen dat deden, bedoel je
Vast wel, want andere landen, andere middelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als ze een bom in een bus in Jerusalem had gelegd, had je haar dan ook een heldin gevonden die voor haar idealen strijdt?
zeker weten van niet en als je op alle idioterie in dit topic moet reageren dan moet je vakantiedagen opnemenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien niet, maar het was een directe aanval, en daar ging men op in zonder te ontkennen.
Zoals ik al zei, met die idealen ben ik het niet eens, dus onzin.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als ze een bom in een bus in Jerusalem had gelegd, had je haar dan ook een heldin gevonden die voor haar idealen strijdt?
Je was er niet bij dus ik snap niet waarom je je er mee bemoeit met deze onzin.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker weten van niet en als je op alle idioterie in dit topic moet reageren dan moet je vakantiedagen opnemen
De ironie.. prachtig.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je was er niet bij dus ik snap niet waarom je je er mee bemoeit met deze onzin.
Hoeveel mensen wonen er in Colombia?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat treurig dat ik en zo'n zes miljoen Colombianen dat deden, bedoel je
Het ligt aan de idealen en in hoeverre ze die daadwerkelijk willen nakomen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast wel, want andere landen, andere middelen.
ik mod dit forumquote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je was er niet bij dus ik snap niet waarom je je er mee bemoeit met deze onzin.
quote:
Zo'n 42 miljoen, dus zo'n 1 op de 6 liep mee volgens schattingen. In Nederland zou dat zo'n 2.5 miljoen zijn. Kan jij een recent protest in Nederland bedenken waaraan 2.5 miljoen mensen meededen?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er in Colombia?
Zes miljoen?
En aangezien jijzelf ook meedeed mag je de buitenlanders ook nog wel aftrekken.
En de propagandaresultaten van de regering natuurlijk ook.
Ik dacht dat argumenten op basis van autoriteit al sinds de peuterschool niet meer geldig zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mod dit forum
bemoei me als zodanig overal mee
Heb jij ze geteld?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n 42 miljoen, dus zo'n 1 op de 6 liep mee volgens schattingen. In Nederland zou dat zo'n 2.5 miljoen zijn. Kan jij een recent protest in Nederland bedenken waaraan 2.5 miljoen mensen meededen?
En de mensen hoeven helemaal niet de kant van de regering te kiezen in dezen. Ze worden echt niet op straat neergemaaid door een soldaat als ze niet pro-regering zijn.
het is uberhaupt geen argument slimmerikquote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik dacht dat argumenten op basis van autoriteit al sinds de peuterschool niet meer geldig zijn![]()
.
Fijn dat je dat zegt, hoef je je ook niet meer te bemoeien met dit onderwerp, als je het geen argument vindt slimmerikquote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is uberhaupt geen argument slimmerik![]()
jij vroeg waar ik me mee bemoeide, ik antwoord dat ik me met mijn forum bemoei![]()
![]()
Oneens, het doel kan de middelen rechtvaardigen, en dat is in het geval van de FARC wellicht het geval. Bij de Palestijnen dus uiteraard niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
DeParo gedraagt zich als een matige Meki in een Palestina-Israel-topic.
Hij is het niet met de idealen van de FARC eens, wel met de gebruikte middelen.
vage zinquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zegt, hoef je je ook niet meer te bemoeien met dit onderwerp, als je het geen argument vindt slimmerik![]()
.
dat is het al jaren, Danny weet ervanquote:Nu is het ook opeens jouw forum, aha, zal Danny leuk vinden![]()
![]()
![]()
.
Miljoenen?quote:Hundreds of thousands of Colombians have poured onto the streets of Bogota to protest against Marxist Farc rebels.
waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oneens, het doel kan de middelen rechtvaardigen, en dat is in het geval van de FARC wellicht het geval. Bij de Palestijnen dus uiteraard niet.
Toch ben ik blij dat je het geen argument vindt, en dan kan je er wel mee doorgaan waar je ook mee bezig bent, maar dat zegt dan ook wel weer genoeg over de inhoud.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
vage zin
ik hoef me er niet mee te bemoeien nee maar ik doe het toch ondanks het feit dat ik het feit dat ik me ermee bemoei omdat ik dit forum mod geen argument in deze discussie maar een antwoord op je vraag vind![]()
Had je veel geld kunnen opleverenquote:dat is het al jaren, Danny weet ervan
van mij mag hetquote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar wil ik best op ingaan maar dat lijkt me een beetje offtopic moderator van NWS.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oneens, het doel kan de middelen rechtvaardigen, en dat is in het geval van de FARC wellicht het geval. Bij de Palestijnen dus uiteraard niet.
Some estimates put the number of people protesting in Bogota at between 500,000 and two million.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef DeParo het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7225824.stm
[..]
Miljoenen?
Schijnbaar niet dus!
ik reageer op jou gebrabbelquote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toch ben ik blij dat je het geen argument vindt, en dan kan je er wel mee doorgaan waar je ook mee bezig bent, maar dat zegt dan ook wel weer genoeg over de inhoud.
och ... geld is mijn probleem niet echtquote:[..]
Had je veel geld kunnen opleveren
jammer zeg.
Misschien kan je jouw eigen punt eens onderbouwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
Voorgoed ontmaskerd als volkomen idioot en hypocriet.
Verder met serieuze discussie:
El Pais schreef:
Six police officers have been killed by members of the Revolutionary Armed Forces of Colombia (FARC) in the latest attack by the insurgency while peace talks aimed at ending the 50-year-old armed struggle try to get off the ground in Oslo, Norway, officials said Monday.
Since the preliminary discussions between the Colombian government and FARC representatives designed to set up the framework for more serious talks began on October 17, neither side has called a truce.
According to a police statement, the six officers, who were traveling in a convoy, were attacked over the weekend on the Pan American Highway in Cauca department near the border with Ecuador by FARC rebels.
"This isn't a guerrilla zone nor is it under any alert warnings for attacks," Víctor Meléndez, the ombudsman in Cauca told El PAÍS.
The FARC's so-called 6th Front, whose members launched the attack, is headed up by a rebel known as "Sergeant Pascuas," who was to be part of the original peace-negotiating team that is now meeting in Norway. But Pascuas, who is in Havana, reportedly could not travel to Oslo because of his advanced age.
The talks, which are being brokered by Cuba, Venezuela, Chile and Norway, are set to begin officially on November 15. European diplomats have called on the FARC to call a ceasefire while the talks progress.
Meanwhile, Colombian Defense Minister Juan Carlos Pinzón said that since the talks began the government has continued to launch its own offensives against the FARC, killing some 50 members and capturing 60 others. Between 30 and 60 others have abandoned the insurgency since then, the defense minister said.
Colombian authorities say they still have rewards out for 10 FARC members, including Ninfa Judith Simanca Herrera, whose alias is "Victoria" and is described as a once-personal friend of the late insurgent leader "Alfonso Cano." She is thought to be the head of one of the commando units that operates in the center of the country, the Bogota daily El Tiempo reported on Tuesday. Cano was killed in November 2011 during an army attack.
According to a Gallup poll released Wednesday, 72 percent of Colombians favor the talks while 39 percent of those polled believe a peace treaty will be reached.
Nergens komt iemand ook maar met het aantal van zes miljoen in Colombia vriend.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Some estimates put the number of people protesting in Bogota at between 500,000 and two million.
Thousands more protested elsewhere in Colombia, and in close to 100 other cities around the world.
Uit je eigen link.
Bogota is de hoofdstad, maar Colombia is groter dan Bogota alleen.
Dan neem ik je tegen jezelf in bescherming en verwijs ik je naar mijn posts in dat topic. Daar heb ik duidelijk uiteengezet waarom hun idealen bekrompen, slecht, wreed en ongeïnformeerd zijn.quote:
Van mij mag je, ik vraag me af waarom, je hebt duidelijk gemaakt geen gegronde argumenten te hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik reageer op jou gebrabbel
ik snap het ook niet verder
ik blijf me gewoon met dit topic bemoeien, take it or leave it
quote:och ... geld is mijn probleem niet echt
nou dat je het niet met hun idealen eens bent lijkt me evident maar waarom kan het doel dan niet de middelen heiligen?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan neem ik je tegen jezelf in bescherming en verwijs ik je naar mijn posts in dat topic. Daar heb ik duidelijk uiteengezet waarom hun idealen bekrompen, slecht, wreed en ongeïnformeerd zijn.
ik heb helemaal geen argumenten nodig om in een topic te posten?quote:Van mij mag je, ik vraag me af waarom, je hebt duidelijk gemaakt geen gegronde argumenten te hebben.
[..]
quote:[..]![]()
Omdat ik weet welke idealen, doelen dus, wel dergelijke middelen rechtvaardigen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat je het niet met hun idealen eens bent lijkt me evident maar waarom kan het doel dan niet de middelen heiligen?
omdat jij dat doel niet leuk vind?
dat is hypocriet
Dat is geen idiote vraag, je kan nu wel gaan afdwalen maar ik reageerde direct op je opmerking op een post van mij, ik vroeg me af waarom je daarop reageerde terwijl je die voorafgaande discussie niet hebt gelezen kennelijk.quote:ik heb helemaal geen argumenten nodig om in een topic te posten?
als ik een interessant onderwerp zie dan klik ik er op en als ik wat te melden heb dan meld ik het, net als iedereen hier op fok!
wat is dit nu voor een idiote vraag
Een patser ben je.quote:![]()
natuurlijk is het wel hypocriet, het is een schoolvoorbeeld van hypocrisiequote:Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omdat ik weet welke idealen, doelen dus, wel dergelijke middelen rechtvaardigen.
Een dergelijke opvatting is niet een gegeven, het is afhankelijk van de doelen, en als ik die niet goed vind dan zijn de middelen dus ook niet goed. Dat lijkt me evident.
Dat is niet hypocriet.
ik reageerde omdat je een grappige term gebruikte die nergens op sloeg en waar ik om moest lachen en waar geen voorgaande discussie over is geweestquote:[..]
Dat is geen idiote vraag, je kan nu wel gaan afdwalen maar ik reageerde direct op je opmerking op een post van mij, ik vroeg me af waarom je daarop reageerde terwijl je die voorafgaande discussie niet hebt gelezen kennelijk.
jij begon eroverquote:[..]
Een patser ben je.
Als Pietje 16 jaar is en Jantje is nog maar 4 jaar dan zie ik geen enkele reden waarom dat hypocriet zou zijn. Nogmaals, jij doet alsof hun idealen identiek zijn, maar dat is in geen enkel geval zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk is het wel hypocriet, het is een schoolvoorbeeld van hypocrisie
pietje mag wel een ladder gebruiken om die appel uit de boom te halen maar jantje niet
wat een held is pietje ook eigenlijk dat hij in zijn eentje die appel uit de boom kreeg itt die slappeling van een jantje die de appel er nog steeds niet uit kreeg
hypocrieter word het niet
Oh zeker wel, ondanks dat er niet op is ingegaan, maar het grappige is slechts dat jij meent conclusies, die fout zijn, aan iets te moeten verbinden zonder te weten hoe het precies zit.quote:ik reageerde omdat je een grappige term gebruikte die nergens op sloeg en waar ik om moet lahen en waar geen voorgaande discussie over is geweest
Jij schept erover opquote:jij begon erover
hun idealen zijn ook identiekquote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als Pietje 16 jaar is en Jantje is nog maar 4 jaar dan zie ik geen enkele reden waarom dat hypocriet zou zijn. Nogmaals, jij doet alsof hun idealen identiek zijn, maar dat is in geen enkel geval zo.
ondanks dat er niet op is ingegaan was er wel een discussie over die ik dan klaarblijkelijk heb gemistquote:[..]
Oh zeker wel, ondanks dat er niet op is ingegaan, maar het grappige is slechts dat jij meent conclusies, die fout zijn, aan iets te moeten verbinden zonder te weten hoe het precies zit.
nee hoorquote:[..]
Jij schept erover op.
Ik denk dat Pietje van 16 iets beter in staat is om in een boom te klimmen zonder z'n nek te breken dan Jantje van 4 daar is niets hypocriet aan, hun idealen zijn altijd afhankelijk van context, Hitler legde zijn idealen ook uit als overleven en dergelijk maar dan zijn de idealen nog steeds niet hetzelfde, of gelijkwaardig, aan bijvoorbeeld de overlevingsdrang van een willekeurige andere groep.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
hun idealen zijn ook identiek
ze hebben allebei honger en ze willen allebei die appel eten
hun mogelijkheden verschillen, pietje van 16 kan in principe zelf in die boom klimmen maar dat heeft met zijn idealen niets te maken
het is gewoon hypocriet
Ik heb zeker gelijk, zeer spijtig dat je zo vervuld bent van je eigen ego dat je dat niet toegeeft en het maar op argumenten op basis van autoriteit gaat gooien, jammer.quote:ondanks dat er niet op is ingegaan was er wel een discussie over die ik dan klaarblijkelijk heb gemist
????
ok dude, je hebt gelijk
Ik denk het wel.quote:nee hoor
je definities kloppen niet zo goed
maar als je het met Hitler zijn idealen eens was geweest dan had je het met het vergassen van hele bevolkingsgroepen eens kunnen zijn geweestquote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat Pietje van 16 iets beter in staat is om in een boom te klimmen zonder z'n nek te breken dan Jantje van 4 daar is niets hypocriet aan, hun idealen zijn altijd afhankelijk van context, Hitler legde zijn idealen ook uit als overleven en dergelijk maar dan zijn de idealen nog steeds niet hetzelfde, of gelijkwaardig, aan bijvoorbeeld de overlevingsdrang van een willekeurige andere groep.
het was geen argument maar een verklaring waarom ik hier rondhangquote:[..]
[..]
Ik heb zeker gelijk, zeer spijtig dat je zo vervuld bent van je eigen ego dat je dat niet toegeeft en het maar op argumenten op basis van autoriteit gaat gooien, jammer.
wrongquote:[..]
[..]
Ik denk het wel.
Dat lijkt me evident voor iemand die het met dergelijke idealen eens is want een van de idealen was om de Duitse bevolking te 'zuiveren' van de Joodse bevolking. Dergelijke idealen zijn uiteraard verwerpelijk en zeer slecht weinig hypocriet aan om dat te zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar als je het met Hitler zijn idealen eens was geweest dan had je het met het vergassen van hele bevolkingsgroepen eens kunnen zijn geweest
zeg je dat nu echt?
Ik snap het heel goed maar je hebt jezelf zo vastgeluld dat je nu maar op deze belabberde manier gaat praten.quote:het was geen argument maar een verklaring waarom ik hier rondhang
je snapt het gewoon niet, jammer
Ik zit zeer correct.quote:wrong
wat als de FARC gijzelaars begint te vergassen?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident voor iemand die het met dergelijke idealen eens is want een van de idealen was om de Duitse bevolking te 'zuiveren' van de Joodse bevolking. Dergelijke idealen zijn uiteraard verwerpelijk en zeer slecht weinig hypocriet aan om dat te zeggen.
Nergens stel ik dat elk doel de middelen heiligt. Ik stel dat het doel de middelen kan heiligen.
ik weet niet eens waar het over gaatquote:[..]
[..]
Ik snap het heel goed maar je hebt jezelf zo vastgeluld dat je nu maar op deze belabberde manier gaat praten.
neequote:[..]
[..]
Ik zit zeer correct.
Ik zeg niet dat het doel alle middelen heiligt.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat als de FARC gijzelaars begint te vergassen?
moet kunnen?
Dat heb ik gedaan.quote:ik weet niet eens waar het over gaat
ik bemoei me ermee omdat ik dit forum mod, dat is geen argument maar de reden van mijn aanwezigheid in dit topic
blijft een rare vraag maar doe er mee wat je wil
Ik zit niet fout, as usual, maar jij kan het niet accepteren dat ik gelijk heb, as usual, maar jouw keuze. Kennelijk maar weer.quote:nee
ik pats nergens mee, ik stel niet dat ik rijk ben of uberhaupt genoeg heb, ik stel dat geld niet mijn probleem is, niet meer niet minder en enkel omdat jij erover begon
als ik meer nodig heb dan ga ik meer werken maar daar heb ik meestal geen zin in
je zit gewoon fout ... as usual
Jij kwam net aan met zes miljoen betogers, de bron die ik gebruikte liet toch zien dat het een heel stuk minder waren, ik denk niet dat ik degene ben die er weinig vanaf weet.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Strani het volgende:
In het volgende Palestina-Israel topic ga ik me net zoveel bemoeien met dingen waar ik weinig van afweet, als DeParo hier doet.
je zegt ook geen ja of neequote:Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het doel alle middelen heiligt.
ik accepteer het niet omdat het niet klopt wat je zegtquote:[..]
[..]
Dat heb ik gedaan.
[..]
[..]
Ik zit niet fout, as usual, maar jij kan het niet accepteren dat ik gelijk heb, as usual, maar jouw keuze. Kennelijk maar weer.
Goed, zes miljoen was het eerste getal dat ik zag en dat getal kan als je het hele land meerekent nog steeds prima kloppen. Bogotá is ongeveer 1/5e van het land kwa inwoners. Volgens de zeer voorzichtige schatting van 500,000 in Bogotá kom je dan nog op een hele hoop uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij kwam net aan met zes miljoen betogers, de bron die ik gebruikte liet toch zien dat het een heel stuk minder waren, ik denk niet dat ik degene ben die er weinig vanaf weet.
Net zo groot als de Nederlandse pro-Israel betoginkjes. Wat lamlullen van de PVV met wat nuttige joden voor het Vredespaleis.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef Strani het volgende:
En al waren het er veel minder, hoe groot was de grootste Pro-FARC betoging?
Ik kan me geen reden voorstellen waarom dat een gelegitimeerd middel zou zijn inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zegt ook geen ja of nee
wat als de FARC mensen begint te vergassen, moet kunnen of niet?
Ik vind van wel.quote:ik accepteer het niet omdat het niet klopt wat je zegt
Volgens de BBC hadden bronnen het over 500000-2000000 betogers in alleen Bogota en enkele duizenden in andere steden. Sorry maar ik denk niet dat dat een optelsom is met als resultaat zes miljoen zelfs niet als je het maximaal aantal in Bogota neemt.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed, zes miljoen was het eerste getal dat ik zag en dat getal kan als je het hele land meerekent nog steeds prima kloppen. Bogotá is ongeveer 1/5e van het land kwa inwoners. Volgens de zeer voorzichtige schatting van 500,000 in Bogotá kom je dan nog op een hele hoop uit.
En al waren het er veel minder, hoe groot was de grootste Pro-FARC betoging?
Als we het over echte Nederlanders hebben dan is de pro-Israel betoging toch een stuk groter.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net zo groot als de Nederlandse pro-Israel betoginkjes. Wat lamlullen van de PVV met wat nuttige joden voor het Vredespaleis.
Wie denk je dat de BBC als bron gebruikt? Ze hebben zelf geen mensen in Medellin of Leticia aan de kant staan om te tellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kan me geen reden voorstellen waarom dat een gelegitimeerd middel zou zijn inderdaad.
Dat is een extreme manier van marteling en iemand doodmaken die nergens voor nodig is.
[..]
[..]
Ik vind van wel.
[..]
Volgens de BBC hadden bronnen het over 500000-2000000 betogers in alleen Bogota en enkele duizenden in andere steden. Sorry maar ik denk niet dat dat een optelsom is met als resultaat zes miljoen zelfs niet als je het maximaal aantal in Bogota neemt.
De pro-FARC betogingen, of anti-regering betogingen, worden matig gedoogd dus het is lastig te zeggen in hoeverre daar veel mensen op afkomen. Jouw voorbeeld is duidelijk propaganda.
Ik ben een echtere Nederlander dan jij Israeliet. Daarbij ook nog meer Colombiaan dan jij.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als we het over echte Nederlanders hebben dan is de pro-Israel betoging toch een stuk groter.
Ik denk dat de BBC toch wat beter geïnformeerd is dan jij en die trekken geen conclusies van miljoenen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie denk je dat de BBC als bron gebruikt? Ze hebben zelf geen mensen in Medellin of Leticia aan de kant staan om te tellen.
Overigens had je het nog over de borden in meerdere talen. Die andere talen werden alleen in andere landen gebruikt, logischerwijs. Rondom mij zag ik tijdens dat protest alleen Colombianen.
Dat betwijfel ik ten zeerste, al jouw opmerkingen, dat blijkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een echtere Nederlander dan jij Israeliet. Daarbij ook nog meer Colombiaan dan jij.
Je praat poep in alle talen en je weet het.
Ik heb ze zelf ook niet geteld, lieverd. De getallen die ik zie en die ik me herinner komen uit de nationale media.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat de BBC toch wat beter geïnformeerd is dan jij en die trekken geen conclusies van miljoenen.
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste, allebei jouw opmerkingen, dat blijkt.
Blij dat jezelf nu ook ziet dat je bronnen niet optimaal zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook niet geteld, lieverd. De getallen die ik zie en die ik me herinner komen uit de nationale media.
En ja, die media waren destijds pro-regering, dat klopt. Net zoals de BBC tegen de IRA was en TVE tegen de ETA.
Optimaal niet nee, maar ongetwijfeld waren het er wel zeer, zeer veel. Ik heb wel de helicopterbeelden gezien met vele kilometers aan protest. Dat lukt niet met 500 man en dat krijg je ook niet gefotoshopt.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Blij dat jezelf nu ook ziet dat je bronnen niet optimaal zijn.
Matador hoeft er van mij niet bij te zijn maar met jou zou ik graag eens een drankje doen inderdaad want je lijkt me een redelijk persoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Optimaal niet nee, maar ongetwijfeld waren het er wel zeer, zeer veel. Ik heb wel de helicopterbeelden gezien met vele kilometers aan protest. Dat lukt niet met 500 man en dat krijg je ook niet gefotoshopt.
Ik blijf je vragen om eerst eens naar Colombia te gaan en daar dan een tijdje te blijven, om dan uit de eerste hand van mensen te horen wat er ze er nou echt van vinden. Matador en ik nodigen je uit voor een drankje.
Ze ziet er strak uit voor iemand die geworpen heeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:00 schreef Prospera het volgende:
Heeft Tanja ooit een kind gebaard in haar 10 jaar met de FARC.
Daarom heeft ze natuurlijk kleuters vermoordquote:Op donderdag 8 november 2012 06:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze is op televisie:
http://nos.nl/artikel/438139-nijmeijer-aan-het-woord-op-cuba.html
""We zijn vol verwachting van dit nieuwe vredesproces", zei Nijmeijer. "Wij zullen tot het uiterste gaan om tot vrede te komen."
"Vrede draait voor ons om brood. Vrede draait om onderwijs, om grond. En uiteindelijk draait vrede om sociale gerechtigheid.""
quote:Op donderdag 8 november 2012 02:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze ziet er strak uit voor iemand die geworpen heeft.
Zeker wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet echt nog niets van het leven hé?
Kijk maar uit dat ze je strot niet opensnijdt wanneer het tegenvalt.quote:
Dit soort leugens hebben we vaker van de FARC gehoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 06:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze is op televisie:
http://nos.nl/artikel/438139-nijmeijer-aan-het-woord-op-cuba.html
""We zijn vol verwachting van dit nieuwe vredesproces", zei Nijmeijer. "Wij zullen tot het uiterste gaan om tot vrede te komen."
"Vrede draait voor ons om brood. Vrede draait om onderwijs, om grond. En uiteindelijk draait vrede om sociale gerechtigheid.""
Waar sloeg die ongelofelijk domme, onwetende en puberale opmerking dan op?quote:
Als jij dat zegt klinkt het als een complimentquote:Op donderdag 8 november 2012 08:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar sloeg die ongelofelijk domme, onwetende en puberale opmerking dan op?
nog zo'n trol (heb je zo de Yvonne Award gewonnen?)quote:Op donderdag 8 november 2012 09:02 schreef HyperViper het volgende:
Ik zou haar ook wel geven. Alleen al omdat het zo'n geile strenge militante feeks is. Raauuw.
Nog steeds een beetje boos omdat ik je een beetje voorschut gezet heb gisteren? Krop het maar op, dat is beter.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:34 schreef woid het volgende:
[..]
nog zo'n trol (heb je zo de Yvonne Award gewonnen?)
in your wildest dreams maybe LOLquote:Op donderdag 8 november 2012 09:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje boos omdat ik je een beetje voorschut gezet heb gisteren? Krop het maar op, dat is beter.
Ik geef jou nog maximaal een jaar. Met dermate veel frustratie kan het nooit lang duren. Zeg eens, wat heb jij te bieden?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:40 schreef woid het volgende:
[..]
in your wildest dreams maybe LOL
nee hoor schat, ik zie je hier onzin posten, of je hebt geen smaak..., dat kan natuurlijk ook.
wat zou je van me willen hebben, vertel het eensquote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik geef jou nog maximaal een jaar. Met dermate veel frustratie kan het nooit lang duren. Zeg eens, wat heb jij te bieden?
Misschien iets positiefs? Dat kan een mooie kleurplaat zijn, een kunstwerkje van klei, een decoratief eitje. Het maakt niet uit. Je lijkt sinds gisteren in een spiraal van negativiteit geraakt te zijn. Nergens voor nodig natuurlijk, het leven heeft zoveel te bieden. Maar je moet het wel willen zien, daar gaat het mis bij jou.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:45 schreef woid het volgende:
[..]
wat zou je van me willen hebben, vertel het eens
echt ik ben zo blij met je..., je laat me dingen zien die ik helemaal niet van mezelf wist... oh wowquote:Op donderdag 8 november 2012 09:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien iets positiefs? Dat kan een mooie kleurplaat zijn, een kunstwerkje van klei, een decoratief eitje. Het maakt niet uit. Je lijkt sinds gisteren in een spiraal van negativiteit geraakt te zijn. Nergens voor nodig natuurlijk, het leven heeft zoveel te bieden. Maar je moet het wel willen zien, daar gaat het mis bij jou.
Dat bedoel ik nou. Bedankt voor de glimlach weer jongen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:51 schreef woid het volgende:
[..]
echt ik ben zo blij met je..., je laat me dingen zien die ik helemaal niet van mezelf wist... oh wow
dank je wel
hier, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
mag ik je af en toe bellen? of uh, DM-en als ik weer in een dipje zit?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Bedankt voor de glimlach weer jongen.
Je mag mij altijd DM-en. Ik ben er voor iedereen. Behalve voor DS4. Die heeft het goed verpest.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef woid het volgende:
[..]
mag ik je af en toe bellen? of uh, DM-en als ik weer in een dipje zit?
ay, je maakt me zoooo blij![]()
![]()
arme DS4 ... nou ben je niet aardigquote:Op donderdag 8 november 2012 09:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je mag mij altijd DM-en. Ik ben er voor iedereen. Behalve voor DS4. Die heeft het goed verpest.
inderdaad, ze blijkt ook een egoistisch mens te zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, de ware communist komt wel weer naar boven bij Tanja. Ze verblijft in El Laguito en niet in een van de woonkazernes die op instorten staan in Havanna.
Alle dieren zijn gelijk, maar dit beest is meer gelijk
cuba? of colombia?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijgt Cuba eigenlijk ontwikkelingshulp?
Allebei niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:10 schreef woid het volgende:
[..]
of je hebt een enorme plaat voor je kop, of je loopt te trollen.
wat is het?
Ik denk niet dat de meerderheid van rechtse mensen ook maar enige band met de werkelijkheid heeft. Hedendaags rechts, afgezien van wat intelligente conservatieven en dergelijke, berust op een radicale afzwering van enige werkelijkheidszin (natuurlijk gepaard haar tegengestelde: een sterke drang om het cynische wereldbeeld als het enige "realistische" te portretteren). Je lost het niet op door ze met feiten te confronteren omdat rechts-zijn meestal een psychologisch probleem behelst.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vooral als je dat aanvult met de zaak dat ze zich dezelfde tijd wel laten leiden door neo-liberalen die met enorme hoeveelheden kapitaal diezelfde wereld veranderen in arm versus rijk, dat ze die neergang weigeren te zien, verblind door de producten van de consumptiemaatschappij.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meerderheid van rechtse mensen ook maar enige band met de werkelijkheid heeft. Hedendaags rechts, afgezien van wat intelligente conservatieven en dergelijke, berust op een radicale afzwering van enige werkelijkheidszin (natuurlijk gepaard haar tegengestelde: een sterke drang om het cynische wereldbeeld als het enige "realistische" te portretteren). Je lost het niet op door ze met feiten te confronteren omdat rechts-zijn meestal een psychologisch probleem behelst.
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meerderheid van rechtse mensen ook maar enige band met de werkelijkheid heeft. Hedendaags rechts, afgezien van wat intelligente conservatieven en dergelijke, berust op een radicale afzwering van enige werkelijkheidszin (natuurlijk gepaard haar tegengestelde: een sterke drang om het cynische wereldbeeld als het enige "realistische" te portretteren). Je lost het niet op door ze met feiten te confronteren omdat rechts-zijn meestal een psychologisch probleem behelst.
De term "neoliberaal" wantrouw ik een beetje, omdat hij eigenlijk op dezelfde manier wordt gebruikt als de uitgestorven term "neoconservatief" 10 jaar geleden. Rond dezelfde tijd vond je op universiteiten nog overal textboeken die begonnen met "dit is een neoliberaal boek". Neoliberalisme is niet hetzelfde als nihilistisch cynisme, en wordt wel degelijk door sommigen "geloofd" (getuige het feit dat het ooit een bona fide theorie was), alleen kunnen die minimale idealen die het neoliberalisme nog omarmt (zoals het terugdringen van bureaucratie, op zich niet een verkeerd iets) niet worden bereikt door het neoliberalisme zelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vooral als je dat aanvult met de zaak dat ze zich dezelfde tijd wel laten leiden door neo-liberalen die met enorme hoeveelheden kapitaal diezelfde wereld veranderen in arm versus rijk, dat ze die neergang weigeren te zien, verblind door de producten van de consumptiemaatschappij.
De idealistische droomwereld is de uwe, waarin dingen zo kunnen doorgaan als ze nu doen, in al hun vulgariteit.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Alledaagse constateringen doen die je overal kan zien en horen ipv een idealistische droomwereld nastreven. Goh, wie staat er nou buiten de werkelijkheid?
Neoliberaal is een term om een link met de klassieke variant van het liberalisme aan te dragen. Waar mensen al in de gaten kregen door wie die term werd ingevuld was dat met deze term anders. Zeker na de periode Reagan en de val van de Sovjet-Unie leek de term toekomst en potentie te hebben. Maar niets was minder waar, het was slechts een middel om de geprivilegieerde inwoners van een land rijker en machtiger te krijgen, en eveneens om geprivilegieerde landen rijker en machtiger te krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
De term "neoliberaal" wantrouw ik een beetje, omdat hij eigenlijk op dezelfde manier wordt gebruikt als de uitgestorven term "neoconservatief" 10 jaar geleden. Rond dezelfde tijd vond je op universiteiten nog overal textboeken die begonnen met "dit is een neoliberaal boek". Neoliberalisme is niet hetzelfde als nihilistisch cynisme, en wordt wel degelijk door sommigen "geloofd" (getuige het feit dat het ooit een bona fide theorie was), alleen kunnen die minimale idealen die het neoliberalisme nog omarmt (zoals het terugdringen van bureaucratie, op zich niet een verkeerd iets) niet worden bereikt door het neoliberalisme zelf.
Ik denk dat het soort radicaal-rechts wat je op fok en dergelijke aantreft een soort radicaal kwaad is, een actieve doodsdrang.
Ik denk dat dat laatste, de drang tot zelfvernietiging, in zekere zin juist het doel is.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Neoliberaal is een term om een link met de klassieke variant van het liberalisme aan te dragen. Waar mensen al in de gaten kregen door wie die term werd ingevuld was dat met deze term anders. Zeker na de periode Reagan en de val van de Sovjet-Unie leek de term toekomst en potentie te hebben. Maar niets was minder waar, het was slechts een middel om de geprivilegieerde inwoners van een land rijker en machtiger te krijgen, en eveneens om geprivilegieerde landen rijker en machtiger te krijgen.
Dat je de term wantrouwt is dus niet meer dan terecht en dient gestimuleerd te worden. Wat je op FOK aantreft zijn de vrijwel hersenlozen die niet snappen welk gevaar ze met dat soort ideeën niet alleen over andere mensen afroepen maar ook over zichzelf.
Ik had nog een aanvulling, excuus, ik denk dat het neoliberalisme er wel voor zorgt dat mensen cynischer worden maar dat ze tegelijkertijd toch, paradoxaal genoeg, blijven vasthouden aan vage termen als het neoliberalisme alsof daar nog enig brood in zit. Het is misschien een drang tot 'zelfvernietiging' of 'anders' maar wel eentje die in toom wordt gehouden. Eentje die mensen koest weten te houden, stil als het ware, mensen worden op die manier onder controle gehouden en cynisch als ze zijn accepteren ze dat van mensen van wie ze denken daarmee eens te zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste, de drang tot zelfvernietiging, in zekere zin juist het doel is.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:34 schreef DS4 het volgende:
...drugshandel, .... Het is misdadig, punt!
Hahahaquote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Het door linkse mensen gehuldigde collectivistische gedachtengoed heeft zich in de twintigste bewezen als een realistische en objective kijk op de werkelijkheid. Helaas speelde de werkelijkheid vals door zich niet aan de theorie te houden. Dit moest veranderd worden door de werkelijkheid aan te passen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Helaas bestaat geen collectivistischer ingestelde tijd dan het heden. Je hebt filosofie gestudeerd, dan weet je dus dat vrijheid niet bestaat zonder onderwerping aan universele waarheid.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het door linkse mensen gehuldigde collectivistische gedachtengoed heeft zich in de twintigste bewezen als een realistische en objective kijk op de werkelijkheid. Helaas speelde de werkelijkheid vals door zich niet aan de theorie te houden. Dit moest veranderd worden door de werkelijkheid aan te passen.
Heerlijk hoe je mijn punt niet snap, er zelfs niet in de buurt komt en op de man probeert te spelen. Oh, en spot de drogredenatie trouwens, welke is het?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Helaas bestaat geen collectivistischer ingestelde tijd dan het heden. Je hebt filosofie gestudeerd, dan weet je dus dat vrijheid niet bestaat zonder onderwerping aan universele waarheid.
Heerlijk hoe je zijn punt lijkt te bevestigen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je mijn punt niet snap, er zelfs niet in de buurt komt en op de man probeert te spelen. Oh, en spot de drogredenatie trouwens, welke is het?
heerlijk hoe jij iedereen verkeerd begrijpt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je zijn punt lijkt te bevestigen.
Dus iedereen is het met me eens wil je zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:54 schreef woid het volgende:
[..]
heerlijk hoe jij iedereen verkeerd begrijpt.
Nou, mensen die het in dezen met jou eens zijn, zijn wat mij betreft gestoord.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
Dus iedereen is het met me eens wil je zeggen![]()
.
Gelukkig zeg jij het dus maar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, mensen die het in dezen met jou eens zijn, zijn wat mij betreft gestoord.
Per wanneer? En kan jij dat wel, verstandige dingen posten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan jouw manier van posten![]()
.
Per net!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Per wanneer? En kan jij dat wel, verstandige dingen posten?
Jij denkt ook dat een terroriste een heldin is, dus jouw beoordelingsvermogen is kennelijk niets om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Per net!
Ik denk dat ik dat beter dan jij kan vriend!
Het is een pubertje van een jaar of 14-15quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat een terroriste een heldin is, dus jouw beoordelingsvermogen is kennelijk niets om over naar huis te schrijven.
Als jij op de hand bent van de misdadige Colombiaanse regering is het duidelijk dat jij haar als terrorist ziet. Dat betekent niet dat je onzin over mij hoeft te spuien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat een terroriste een heldin is, dus jouw beoordelingsvermogen is kennelijk niets om over naar huis te schrijven.
Loopt hij achter in zijn ontwikkeling dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is een pubertje van een jaar of 14-15
Ja, als je de misdaden van een terroriste veroordeelt ben je natuurlijk op de hand van de Colombiaanse regering...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:02 schreef DeParo het volgende:
Als jij op de hand bent van de misdadige Colombiaanse regering is het duidelijk dat jij haar als terrorist ziet. Dat betekent niet dat je onzin over mij hoeft te spuien.
Jammer dat je het zo ziet, maar ja, anders zou je haar niet als een terroriste zien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, als je de misdaden van een terroriste veroordeelt ben je natuurlijk op de hand van de Colombiaanse regering...
Veel verder dan zwart en wit ben je nog niet gekomen kennelijk.
Jij ziet haar niet als terrorist? Want als je dat niet doet, dan geloof je kennelijk niet eens in haar politieke doel...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:20 schreef DeParo het volgende:
Jammer dat je het zo ziet, maar ja, anders zou je haar niet als een terroriste zien.
Ik vind haar idealen dus prima.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij ziet haar niet als terrorist? Want als je dat niet doet, dan geloof je kennelijk niet eens in haar politieke doel...
Dat staat volstrekt los van het feit dat ze met geweld die politieke idealen wenst te verwezenlijken en dat maakt haar een terroriste.quote:
Er is veel discussie over wat nu de juiste definitie is voor een terrorist, maar kennelijk denk jij het te weten, grappig dat je daarvoor wel een definitie gebruikt die daarvoor niet eens kloptquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat staat volstrekt los van het feit dat ze met geweld die politieke idealen wenst te verwezenlijken en dat maakt haar een terroriste.
Het is dus een feitelijke constatering.
Dus je verwijt mij nu dat ik het denk te weten terwijl jij vervolgens claimt dat jij het weet. Heel veel dommer kun je niet meer worden, is het wel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef DeParo het volgende:
Er is veel discussie over wat nu de juiste definitie is voor een terrorist, maar kennelijk denk jij het te weten, grappig dat je daarvoor wel een definitie gebruikt die daarvoor niet eens klopt![]()
.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is veel discussie over wat nu de juiste definitie is voor een terrorist, maar kennelijk denk jij het te weten, grappig dat je daarvoor wel een definitie gebruikt die daarvoor niet eens klopt![]()
.
Nee hoor, die klopt prima.quote:Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel.
Dat is niet dom vriend, ik ben gewoon heel intelligent, maar het betreft nu even jouw falen je hoeft het niet proberen om te draaien daar zijn al genoeg andere posters voorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus je verwijt mij nu dat ik het denk te weten terwijl jij vervolgens claimt dat jij het weet. Heel veel dommer kun je niet meer worden, is het wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |