abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 november 2012 @ 09:53:56 #251
215628 woid
let's get Friendly
pi_118969103
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:52 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou. Bedankt voor de glimlach weer jongen.
mag ik je af en toe bellen? of uh, DM-en als ik weer in een dipje zit?

ay, je maakt me zoooo blij O+ O+ O+
pi_118969119
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef woid het volgende:

[..]

mag ik je af en toe bellen? of uh, DM-en als ik weer in een dipje zit?

ay, je maakt me zoooo blij O+ O+ O+
Je mag mij altijd DM-en. Ik ben er voor iedereen. Behalve voor DS4. Die heeft het goed verpest.
pi_118969335
Wat een heuglijk nieuws!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 8 november 2012 @ 10:06:50 #254
215628 woid
let's get Friendly
pi_118969456
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:54 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je mag mij altijd DM-en. Ik ben er voor iedereen. Behalve voor DS4. Die heeft het goed verpest.
arme DS4 ... nou ben je niet aardig -O-

pi_118973824
Wat een topic dit _O- :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:33:19 #256
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118974267
Maar goed, de ware communist komt wel weer naar boven bij Tanja. Ze verblijft in El Laguito en niet in een van de woonkazernes die op instorten staan in Havanna.
Alle dieren zijn gelijk, maar dit beest is meer gelijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:37:23 #257
215628 woid
let's get Friendly
pi_118974413
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, de ware communist komt wel weer naar boven bij Tanja. Ze verblijft in El Laguito en niet in een van de woonkazernes die op instorten staan in Havanna.
Alle dieren zijn gelijk, maar dit beest is meer gelijk
inderdaad, ze blijkt ook een egoistisch mens te zijn
pi_118974983
Gaan we die drugsdealende terroriste nu oppakken of niet?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:59:54 #259
45206 Pietverdriet
pi_118975215
Krijgt Cuba eigenlijk ontwikkelingshulp?
  donderdag 8 november 2012 @ 13:04:30 #260
215628 woid
let's get Friendly
pi_118975389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijgt Cuba eigenlijk ontwikkelingshulp?
cuba? of colombia?
pi_118983628
Tanja Nijmeijer is cool.
  donderdag 8 november 2012 @ 16:40:11 #262
215628 woid
let's get Friendly
pi_118983693
nog ff en ze is koud
pi_118984043
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:10 schreef woid het volgende:

[..]

of je hebt een enorme plaat voor je kop, of je loopt te trollen.

wat is het?
Allebei niet.
pi_118984128
Aggressieve rechtse wensdromen.

Nou heb ik niet zoveel illusies over de farc, het is (naar mijn relatief beperkte kennis) een tegenhanger van post-Guzman Sendero Luminoso, verdwaald in tactiek en op een dood spoor, en van Chavismo verwacht ik ook niet veel, maar als Nederlandse je aan het denkverbot te durven onttrekken en militant durven te zijn, vind ik op zichzelf wel uniek, al leidt het wellicht tot niet meer dan als uitlaatklep voor aggressieve rechtse mannen op internet.
pi_118984839
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Doe het zelf mr zogenaamd genuanceerd.
Ik denk dat jij niet zo goed begrijpt waarom dit soort bewegingen op zijn gekomen, waar ze tegen strijden, ik denk dat jij alleen kijkt naar het beeld wat je in de Westerse media ervan meekrijgt en vervolgens daar op concludeert.
Ik denk niet dat de meerderheid van rechtse mensen ook maar enige band met de werkelijkheid heeft. Hedendaags rechts, afgezien van wat intelligente conservatieven en dergelijke, berust op een radicale afzwering van enige werkelijkheidszin (natuurlijk gepaard haar tegengestelde: een sterke drang om het cynische wereldbeeld als het enige "realistische" te portretteren). Je lost het niet op door ze met feiten te confronteren omdat rechts-zijn meestal een psychologisch probleem behelst.
pi_118984937
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef Kiyoaki het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de meerderheid van rechtse mensen ook maar enige band met de werkelijkheid heeft. Hedendaags rechts, afgezien van wat intelligente conservatieven en dergelijke, berust op een radicale afzwering van enige werkelijkheidszin (natuurlijk gepaard haar tegengestelde: een sterke drang om het cynische wereldbeeld als het enige "realistische" te portretteren). Je lost het niet op door ze met feiten te confronteren omdat rechts-zijn meestal een psychologisch probleem behelst.
Vooral als je dat aanvult met de zaak dat ze zich dezelfde tijd wel laten leiden door neo-liberalen die met enorme hoeveelheden kapitaal diezelfde wereld veranderen in arm versus rijk, dat ze die neergang weigeren te zien, verblind door de producten van de consumptiemaatschappij.
  donderdag 8 november 2012 @ 17:19:07 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_118985009
quote:

[..]

Ja, dat zal het zijn :'). Alledaagse constateringen doen die je overal kan zien en horen ipv een idealistische droomwereld nastreven. Goh, wie staat er nou buiten de werkelijkheid?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_118985057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vooral als je dat aanvult met de zaak dat ze zich dezelfde tijd wel laten leiden door neo-liberalen die met enorme hoeveelheden kapitaal diezelfde wereld veranderen in arm versus rijk, dat ze die neergang weigeren te zien, verblind door de producten van de consumptiemaatschappij.
De term "neoliberaal" wantrouw ik een beetje, omdat hij eigenlijk op dezelfde manier wordt gebruikt als de uitgestorven term "neoconservatief" 10 jaar geleden. Rond dezelfde tijd vond je op universiteiten nog overal textboeken die begonnen met "dit is een neoliberaal boek". Neoliberalisme is niet hetzelfde als nihilistisch cynisme, en wordt wel degelijk door sommigen "geloofd" (getuige het feit dat het ooit een bona fide theorie was), alleen kunnen die minimale idealen die het neoliberalisme nog omarmt (zoals het terugdringen van bureaucratie, op zich niet een verkeerd iets) niet worden bereikt door het neoliberalisme zelf.

Ik denk dat het soort radicaal-rechts wat je op fok en dergelijke aantreft een soort radicaal kwaad is, een actieve doodsdrang.
pi_118985164
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn :'). Alledaagse constateringen doen die je overal kan zien en horen ipv een idealistische droomwereld nastreven. Goh, wie staat er nou buiten de werkelijkheid?
De idealistische droomwereld is de uwe, waarin dingen zo kunnen doorgaan als ze nu doen, in al hun vulgariteit.
pi_118985254
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef Kiyoaki het volgende:

[..]

De term "neoliberaal" wantrouw ik een beetje, omdat hij eigenlijk op dezelfde manier wordt gebruikt als de uitgestorven term "neoconservatief" 10 jaar geleden. Rond dezelfde tijd vond je op universiteiten nog overal textboeken die begonnen met "dit is een neoliberaal boek". Neoliberalisme is niet hetzelfde als nihilistisch cynisme, en wordt wel degelijk door sommigen "geloofd" (getuige het feit dat het ooit een bona fide theorie was), alleen kunnen die minimale idealen die het neoliberalisme nog omarmt (zoals het terugdringen van bureaucratie, op zich niet een verkeerd iets) niet worden bereikt door het neoliberalisme zelf.

Ik denk dat het soort radicaal-rechts wat je op fok en dergelijke aantreft een soort radicaal kwaad is, een actieve doodsdrang.
Neoliberaal is een term om een link met de klassieke variant van het liberalisme aan te dragen. Waar mensen al in de gaten kregen door wie die term werd ingevuld was dat met deze term anders. Zeker na de periode Reagan en de val van de Sovjet-Unie leek de term toekomst en potentie te hebben. Maar niets was minder waar, het was slechts een middel om de geprivilegieerde inwoners van een land rijker en machtiger te krijgen, en eveneens om geprivilegieerde landen rijker en machtiger te krijgen.

Dat je de term wantrouwt is dus niet meer dan terecht en dient gestimuleerd te worden. Wat je op FOK aantreft zijn de vrijwel hersenlozen die niet snappen welk gevaar ze met dat soort ideeën niet alleen over andere mensen afroepen maar ook over zichzelf. Tegelijkertijd worden de volgers van die theorie wel cynischer. Terwijl ze zich toch vasthouden aan dit soort rechtse vormen.
pi_118985305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Neoliberaal is een term om een link met de klassieke variant van het liberalisme aan te dragen. Waar mensen al in de gaten kregen door wie die term werd ingevuld was dat met deze term anders. Zeker na de periode Reagan en de val van de Sovjet-Unie leek de term toekomst en potentie te hebben. Maar niets was minder waar, het was slechts een middel om de geprivilegieerde inwoners van een land rijker en machtiger te krijgen, en eveneens om geprivilegieerde landen rijker en machtiger te krijgen.

Dat je de term wantrouwt is dus niet meer dan terecht en dient gestimuleerd te worden. Wat je op FOK aantreft zijn de vrijwel hersenlozen die niet snappen welk gevaar ze met dat soort ideeën niet alleen over andere mensen afroepen maar ook over zichzelf.
Ik denk dat dat laatste, de drang tot zelfvernietiging, in zekere zin juist het doel is.
pi_118985382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:27 schreef Kiyoaki het volgende:

[..]

Ik denk dat dat laatste, de drang tot zelfvernietiging, in zekere zin juist het doel is.
Ik had nog een aanvulling, excuus, ik denk dat het neoliberalisme er wel voor zorgt dat mensen cynischer worden maar dat ze tegelijkertijd toch, paradoxaal genoeg, blijven vasthouden aan vage termen als het neoliberalisme alsof daar nog enig brood in zit. Het is misschien een drang tot 'zelfvernietiging' of 'anders' maar wel eentje die in toom wordt gehouden. Eentje die mensen koest weten te houden, stil als het ware, mensen worden op die manier onder controle gehouden en cynisch als ze zijn accepteren ze dat van mensen van wie ze denken daarmee eens te zijn.
pi_118985548
Moorden, drugshandel, terreur... dat is gewoon slecht ongeacht. Links en rechts heeft er geen flikker mee te maken. Het is misdadig, punt!
pi_118985592
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:34 schreef DS4 het volgende:
...drugshandel, .... Het is misdadig, punt!
:?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 8 november 2012 @ 18:01:46 #275
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_118986338
quote:

[..]

Hahaha _O-
Lach me echt kapot hier _O_ wat een geniale post!
  donderdag 8 november 2012 @ 18:36:14 #276
45206 Pietverdriet
pi_118987284
quote:

[..]

Het door linkse mensen gehuldigde collectivistische gedachtengoed heeft zich in de twintigste bewezen als een realistische en objective kijk op de werkelijkheid. Helaas speelde de werkelijkheid vals door zich niet aan de theorie te houden. Dit moest veranderd worden door de werkelijkheid aan te passen.
pi_118999214
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het door linkse mensen gehuldigde collectivistische gedachtengoed heeft zich in de twintigste bewezen als een realistische en objective kijk op de werkelijkheid. Helaas speelde de werkelijkheid vals door zich niet aan de theorie te houden. Dit moest veranderd worden door de werkelijkheid aan te passen.
Helaas bestaat geen collectivistischer ingestelde tijd dan het heden. Je hebt filosofie gestudeerd, dan weet je dus dat vrijheid niet bestaat zonder onderwerping aan universele waarheid.
  donderdag 8 november 2012 @ 22:47:39 #278
45206 Pietverdriet
pi_119000274
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Kiyoaki het volgende:

[..]

Helaas bestaat geen collectivistischer ingestelde tijd dan het heden. Je hebt filosofie gestudeerd, dan weet je dus dat vrijheid niet bestaat zonder onderwerping aan universele waarheid.
Heerlijk hoe je mijn punt niet snap, er zelfs niet in de buurt komt en op de man probeert te spelen. Oh, en spot de drogredenatie trouwens, welke is het?
pi_119000618
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heerlijk hoe je mijn punt niet snap, er zelfs niet in de buurt komt en op de man probeert te spelen. Oh, en spot de drogredenatie trouwens, welke is het?
Heerlijk hoe je zijn punt lijkt te bevestigen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 08:54:17 #280
215628 woid
let's get Friendly
pi_119006190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Heerlijk hoe je zijn punt lijkt te bevestigen.
heerlijk hoe jij iedereen verkeerd begrijpt.
pi_119026175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 08:54 schreef woid het volgende:

[..]

heerlijk hoe jij iedereen verkeerd begrijpt.
Dus iedereen is het met me eens wil je zeggen :) :).
pi_119029577
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:

Dus iedereen is het met me eens wil je zeggen :) :).
Nou, mensen die het in dezen met jou eens zijn, zijn wat mij betreft gestoord.
pi_119029816
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, mensen die het in dezen met jou eens zijn, zijn wat mij betreft gestoord.
Gelukkig zeg jij het dus maar.
pi_119030408
Een ad hominem is niet zo sterk.
pi_119031230
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef DS4 het volgende:
Een ad hominem is niet zo sterk.
Ik pas me aan aan jouw manier van posten :') :').
pi_119031699
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik pas me aan aan jouw manier van posten :') :').
Per wanneer? En kan jij dat wel, verstandige dingen posten?
pi_119032065
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Per wanneer? En kan jij dat wel, verstandige dingen posten?
Per net!
Ik denk dat ik dat beter dan jij kan vriend!
pi_119032159
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Per net!
Ik denk dat ik dat beter dan jij kan vriend!
Jij denkt ook dat een terroriste een heldin is, dus jouw beoordelingsvermogen is kennelijk niets om over naar huis te schrijven.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:00:31 #289
45206 Pietverdriet
pi_119032275
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij denkt ook dat een terroriste een heldin is, dus jouw beoordelingsvermogen is kennelijk niets om over naar huis te schrijven.
Het is een pubertje van een jaar of 14-15
pi_119032285
Ik ga kapot hier :') _O- Een ordinaire criminele beschuldigen van het hebben van idealen :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_119032372
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als jij op de hand bent van de misdadige Colombiaanse regering is het duidelijk dat jij haar als terrorist ziet. Dat betekent niet dat je onzin over mij hoeft te spuien.
pi_119032491
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:

Het is een pubertje van een jaar of 14-15
Loopt hij achter in zijn ontwikkeling dan?
pi_119032611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:02 schreef DeParo het volgende:

Als jij op de hand bent van de misdadige Colombiaanse regering is het duidelijk dat jij haar als terrorist ziet. Dat betekent niet dat je onzin over mij hoeft te spuien.
Ja, als je de misdaden van een terroriste veroordeelt ben je natuurlijk op de hand van de Colombiaanse regering...

Veel verder dan zwart en wit ben je nog niet gekomen kennelijk.
pi_119033210
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, als je de misdaden van een terroriste veroordeelt ben je natuurlijk op de hand van de Colombiaanse regering...

Veel verder dan zwart en wit ben je nog niet gekomen kennelijk.
Jammer dat je het zo ziet, maar ja, anders zou je haar niet als een terroriste zien.
pi_119038054
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:20 schreef DeParo het volgende:

Jammer dat je het zo ziet, maar ja, anders zou je haar niet als een terroriste zien.
Jij ziet haar niet als terrorist? Want als je dat niet doet, dan geloof je kennelijk niet eens in haar politieke doel...
pi_119038101
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij ziet haar niet als terrorist? Want als je dat niet doet, dan geloof je kennelijk niet eens in haar politieke doel...
Ik vind haar idealen dus prima.
pi_119040236
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:39 schreef DeParo het volgende:

Ik vind haar idealen dus prima.
Dat staat volstrekt los van het feit dat ze met geweld die politieke idealen wenst te verwezenlijken en dat maakt haar een terroriste.

Het is dus een feitelijke constatering.
pi_119040327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat staat volstrekt los van het feit dat ze met geweld die politieke idealen wenst te verwezenlijken en dat maakt haar een terroriste.

Het is dus een feitelijke constatering.
Er is veel discussie over wat nu de juiste definitie is voor een terrorist, maar kennelijk denk jij het te weten, grappig dat je daarvoor wel een definitie gebruikt die daarvoor niet eens klopt :') :').
pi_119040427
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef DeParo het volgende:

Er is veel discussie over wat nu de juiste definitie is voor een terrorist, maar kennelijk denk jij het te weten, grappig dat je daarvoor wel een definitie gebruikt die daarvoor niet eens klopt :') :').
Dus je verwijt mij nu dat ik het denk te weten terwijl jij vervolgens claimt dat jij het weet. Heel veel dommer kun je niet meer worden, is het wel?
pi_119040460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

quote:
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel.
Nee hoor, die klopt prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')