abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2012 @ 23:30:23 #201
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118962895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef DeParo het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7225824.stm

[..]

Miljoenen?
Schijnbaar niet dus!
Some estimates put the number of people protesting in Bogota at between 500,000 and two million.

Thousands more protested elsewhere in Colombia, and in close to 100 other cities around the world.

Uit je eigen link.

Bogota is de hoofdstad, maar Colombia is groter dan Bogota alleen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 23:30:53 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118962920
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef DeParo het volgende:

[..]

Toch ben ik blij dat je het geen argument vindt, en dan kan je er wel mee doorgaan waar je ook mee bezig bent, maar dat zegt dan ook wel weer genoeg over de inhoud.
ik reageer op jou gebrabbel

ik snap het ook niet verder :')

ik blijf me gewoon met dit topic bemoeien, take it or leave it

quote:
[..]

Had je veel geld kunnen opleveren
jammer zeg.
och ... geld is mijn probleem niet echt :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_118962970
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O- _O_ _O-

Voorgoed ontmaskerd als volkomen idioot en hypocriet.

Verder met serieuze discussie:

El Pais schreef:

Six police officers have been killed by members of the Revolutionary Armed Forces of Colombia (FARC) in the latest attack by the insurgency while peace talks aimed at ending the 50-year-old armed struggle try to get off the ground in Oslo, Norway, officials said Monday.

Since the preliminary discussions between the Colombian government and FARC representatives designed to set up the framework for more serious talks began on October 17, neither side has called a truce.

According to a police statement, the six officers, who were traveling in a convoy, were attacked over the weekend on the Pan American Highway in Cauca department near the border with Ecuador by FARC rebels.

"This isn't a guerrilla zone nor is it under any alert warnings for attacks," Víctor Meléndez, the ombudsman in Cauca told El PAÍS.

The FARC's so-called 6th Front, whose members launched the attack, is headed up by a rebel known as "Sergeant Pascuas," who was to be part of the original peace-negotiating team that is now meeting in Norway. But Pascuas, who is in Havana, reportedly could not travel to Oslo because of his advanced age. :o

The talks, which are being brokered by Cuba, Venezuela, Chile and Norway, are set to begin officially on November 15. European diplomats have called on the FARC to call a ceasefire while the talks progress.

Meanwhile, Colombian Defense Minister Juan Carlos Pinzón said that since the talks began the government has continued to launch its own offensives against the FARC, killing some 50 members and capturing 60 others. Between 30 and 60 others have abandoned the insurgency since then, the defense minister said.

Colombian authorities say they still have rewards out for 10 FARC members, including Ninfa Judith Simanca Herrera, whose alias is "Victoria" and is described as a once-personal friend of the late insurgent leader "Alfonso Cano." She is thought to be the head of one of the commando units that operates in the center of the country, the Bogota daily El Tiempo reported on Tuesday. Cano was killed in November 2011 during an army attack.

According to a Gallup poll released Wednesday, 72 percent of Colombians favor the talks while 39 percent of those polled believe a peace treaty will be reached.

Misschien kan je jouw eigen punt eens onderbouwen.
Want zoals ik het zie heb je ongelijk en ik zie weinig wat mijn punt afkraakt.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Viajero het volgende:

[..]

Some estimates put the number of people protesting in Bogota at between 500,000 and two million.

Thousands more protested elsewhere in Colombia, and in close to 100 other cities around the world.

Uit je eigen link.

Bogota is de hoofdstad, maar Colombia is groter dan Bogota alleen.
Nergens komt iemand ook maar met het aantal van zes miljoen in Colombia vriend.
In andere steden hoogstens duizenden meer, en sommige noemen dat aantal, beetje vaag.
pi_118963036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

van mij mag het *O*
Dan neem ik je tegen jezelf in bescherming en verwijs ik je naar mijn posts in dat topic. Daar heb ik duidelijk uiteengezet waarom hun idealen bekrompen, slecht, wreed en ongeïnformeerd zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik reageer op jou gebrabbel

ik snap het ook niet verder :')

ik blijf me gewoon met dit topic bemoeien, take it or leave it
Van mij mag je, ik vraag me af waarom, je hebt duidelijk gemaakt geen gegronde argumenten te hebben.

[..]

quote:
och ... geld is mijn probleem niet echt :)
:') :')
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 23:39:12 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118963214
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan neem ik je tegen jezelf in bescherming en verwijs ik je naar mijn posts in dat topic. Daar heb ik duidelijk uiteengezet waarom hun idealen bekrompen, slecht, wreed en ongeïnformeerd zijn.
nou dat je het niet met hun idealen eens bent lijkt me evident maar waarom kan het doel dan niet de middelen heiligen?

omdat jij dat doel niet leuk vind?

dat is hypocriet

quote:
Van mij mag je, ik vraag me af waarom, je hebt duidelijk gemaakt geen gegronde argumenten te hebben.

[..]
ik heb helemaal geen argumenten nodig om in een topic te posten?

als ik een interessant onderwerp zie dan klik ik er op en als ik wat te melden heb dan meld ik het, net als iedereen hier op fok!

wat is dit nu voor een idiote vraag :')
quote:
[..]

:') :')
*) *)
pi_118963336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou dat je het niet met hun idealen eens bent lijkt me evident maar waarom kan het doel dan niet de middelen heiligen?

omdat jij dat doel niet leuk vind?

dat is hypocriet
Omdat ik weet welke idealen, doelen dus, wel dergelijke middelen rechtvaardigen.
Een dergelijke opvatting is niet een gegeven, het is afhankelijk van de doelen, en als ik die niet goed vind dan zijn de middelen dus ook niet goed. Dat lijkt me evident.
Dat is niet hypocriet.

[..]

quote:
ik heb helemaal geen argumenten nodig om in een topic te posten?

als ik een interessant onderwerp zie dan klik ik er op en als ik wat te melden heb dan meld ik het, net als iedereen hier op fok!

wat is dit nu voor een idiote vraag :')
Dat is geen idiote vraag, je kan nu wel gaan afdwalen maar ik reageerde direct op je opmerking op een post van mij, ik vroeg me af waarom je daarop reageerde terwijl je die voorafgaande discussie niet hebt gelezen kennelijk.

[..]

quote:
*) *)
Een patser ben je.
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 23:51:31 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118963654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat ik weet welke idealen, doelen dus, wel dergelijke middelen rechtvaardigen.
Een dergelijke opvatting is niet een gegeven, het is afhankelijk van de doelen, en als ik die niet goed vind dan zijn de middelen dus ook niet goed. Dat lijkt me evident.
Dat is niet hypocriet.
natuurlijk is het wel hypocriet, het is een schoolvoorbeeld van hypocrisie

pietje mag wel een ladder gebruiken om die appel uit de boom te halen maar jantje niet

wat een held is pietje ook eigenlijk dat hij in zijn eentje die appel uit de boom kreeg itt die slappeling van een jantje die de appel er nog steeds niet uit kreeg

hypocrieter word het niet

quote:
[..]

Dat is geen idiote vraag, je kan nu wel gaan afdwalen maar ik reageerde direct op je opmerking op een post van mij, ik vroeg me af waarom je daarop reageerde terwijl je die voorafgaande discussie niet hebt gelezen kennelijk.
ik reageerde omdat je een grappige term gebruikte die nergens op sloeg en waar ik om moest lachen en waar geen voorgaande discussie over is geweest

vervolgens begin je te zeuren dat ik me er niet mee moet bemoeien omdat ik er niet bij was :')

ik bemoei me overal mee in NWS en daar heb ik geen argumenten voor nodig

deal with it

quote:
[..]

Een patser ben je.
jij begon erover :')
pi_118963752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

natuurlijk is het wel hypocriet, het is een schoolvoorbeeld van hypocrisie

pietje mag wel een ladder gebruiken om die appel uit de boom te halen maar jantje niet

wat een held is pietje ook eigenlijk dat hij in zijn eentje die appel uit de boom kreeg itt die slappeling van een jantje die de appel er nog steeds niet uit kreeg

hypocrieter word het niet
Als Pietje 16 jaar is en Jantje is nog maar 4 jaar dan zie ik geen enkele reden waarom dat hypocriet zou zijn. Nogmaals, jij doet alsof hun idealen identiek zijn, maar dat is in geen enkel geval zo.

[..]

quote:
ik reageerde omdat je een grappige term gebruikte die nergens op sloeg en waar ik om moet lahen en waar geen voorgaande discussie over is geweest
Oh zeker wel, ondanks dat er niet op is ingegaan, maar het grappige is slechts dat jij meent conclusies, die fout zijn, aan iets te moeten verbinden zonder te weten hoe het precies zit.

[..]

quote:
jij begon erover :')
Jij schept erover op :') :').
  Moderator woensdag 7 november 2012 @ 23:57:51 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118963930
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als Pietje 16 jaar is en Jantje is nog maar 4 jaar dan zie ik geen enkele reden waarom dat hypocriet zou zijn. Nogmaals, jij doet alsof hun idealen identiek zijn, maar dat is in geen enkel geval zo.
hun idealen zijn ook identiek

ze hebben allebei honger en ze willen allebei die appel eten

hun mogelijkheden verschillen, pietje van 16 kan in principe zelf in die boom klimmen maar dat heeft met zijn idealen niets te maken

jij vind de palestijnen niet leuk en dus mogen ze geen bussen opblazen, FARC vind je wel leuk en sexy en dus heiligd het doel de middelen

dat is gewoon hypocriet
quote:
[..]

Oh zeker wel, ondanks dat er niet op is ingegaan, maar het grappige is slechts dat jij meent conclusies, die fout zijn, aan iets te moeten verbinden zonder te weten hoe het precies zit.
ondanks dat er niet op is ingegaan was er wel een discussie over die ik dan klaarblijkelijk heb gemist

????

ok dude, je hebt gelijk _O-

quote:
[..]

Jij schept erover op.
nee hoor

je definities kloppen niet zo goed
pi_118964088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

hun idealen zijn ook identiek

ze hebben allebei honger en ze willen allebei die appel eten

hun mogelijkheden verschillen, pietje van 16 kan in principe zelf in die boom klimmen maar dat heeft met zijn idealen niets te maken

het is gewoon hypocriet
Ik denk dat Pietje van 16 iets beter in staat is om in een boom te klimmen zonder z'n nek te breken dan Jantje van 4 daar is niets hypocriet aan, hun idealen zijn altijd afhankelijk van context, Hitler legde zijn idealen ook uit als overleven en dergelijk maar dan zijn de idealen nog steeds niet hetzelfde, of gelijkwaardig, aan bijvoorbeeld de overlevingsdrang van een willekeurige andere groep.

[..]

quote:
ondanks dat er niet op is ingegaan was er wel een discussie over die ik dan klaarblijkelijk heb gemist

????

ok dude, je hebt gelijk _O-
Ik heb zeker gelijk, zeer spijtig dat je zo vervuld bent van je eigen ego dat je dat niet toegeeft en het maar op argumenten op basis van autoriteit gaat gooien, jammer.

[..]
quote:
nee hoor

je definities kloppen niet zo goed
Ik denk het wel.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 00:08:36 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118964330
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat Pietje van 16 iets beter in staat is om in een boom te klimmen zonder z'n nek te breken dan Jantje van 4 daar is niets hypocriet aan, hun idealen zijn altijd afhankelijk van context, Hitler legde zijn idealen ook uit als overleven en dergelijk maar dan zijn de idealen nog steeds niet hetzelfde, of gelijkwaardig, aan bijvoorbeeld de overlevingsdrang van een willekeurige andere groep.
maar als je het met Hitler zijn idealen eens was geweest dan had je het met het vergassen van hele bevolkingsgroepen eens kunnen zijn geweest

zeg je dat nu echt?

quote:
[..]

[..]

Ik heb zeker gelijk, zeer spijtig dat je zo vervuld bent van je eigen ego dat je dat niet toegeeft en het maar op argumenten op basis van autoriteit gaat gooien, jammer.
het was geen argument maar een verklaring waarom ik hier rondhang
je snapt het gewoon niet, jammer

quote:
[..]

[..]

Ik denk het wel.
wrong
pi_118964741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar als je het met Hitler zijn idealen eens was geweest dan had je het met het vergassen van hele bevolkingsgroepen eens kunnen zijn geweest

zeg je dat nu echt?
Dat lijkt me evident voor iemand die het met dergelijke idealen eens is want een van de idealen was om de Duitse bevolking te 'zuiveren' van de Joodse bevolking. Dergelijke idealen zijn uiteraard verwerpelijk en zeer slecht weinig hypocriet aan om dat te zeggen.

Nergens stel ik dat elk doel de middelen heiligt. Ik stel dat het doel de middelen kan heiligen.
[..]

quote:
het was geen argument maar een verklaring waarom ik hier rondhang
je snapt het gewoon niet, jammer
Ik snap het heel goed maar je hebt jezelf zo vastgeluld dat je nu maar op deze belabberde manier gaat praten.

[..]

quote:
wrong
Ik zit zeer correct.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 00:30:32 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118964971
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat lijkt me evident voor iemand die het met dergelijke idealen eens is want een van de idealen was om de Duitse bevolking te 'zuiveren' van de Joodse bevolking. Dergelijke idealen zijn uiteraard verwerpelijk en zeer slecht weinig hypocriet aan om dat te zeggen.

Nergens stel ik dat elk doel de middelen heiligt. Ik stel dat het doel de middelen kan heiligen.
wat als de FARC gijzelaars begint te vergassen?

moet kunnen?

quote:
[..]

[..]

Ik snap het heel goed maar je hebt jezelf zo vastgeluld dat je nu maar op deze belabberde manier gaat praten.
ik weet niet eens waar het over gaat :D

ik bemoei me ermee omdat ik dit forum mod, dat is geen argument maar de reden van mijn aanwezigheid in dit topic

blijft een rare vraag maar doe er mee wat je wil _O-

quote:
[..]

[..]

Ik zit zeer correct.
nee

ik pats nergens mee, ik stel niet dat ik rijk ben of uberhaupt genoeg heb, ik stel dat geld niet mijn probleem is, niet meer niet minder en enkel omdat jij erover begon

als ik meer nodig heb dan ga ik meer werken maar daar heb ik meestal geen zin in

je zit gewoon fout ... as usual
pi_118965045
Palestijnen mogen niet hun eigen land terug, maar idiote en door het prachtige Colombiaanse volk uitgekotste "rebellen" moeten vooral in hun strijd gesteund worden. Maar niet vanwege hun idealen. Wel die prachtige "land-eigen" middelen.

"Houzee houzee, waarom doen de verplegers niet mee?" kirt DeParo vanuit zijn dwangbuis.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 8 november 2012 @ 00:34:49 #215
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_118965091
In het volgende Palestina-Israel topic ga ik me net zoveel bemoeien met dingen waar ik weinig van afweet, als DeParo hier doet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_118965115
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat als de FARC gijzelaars begint te vergassen?

moet kunnen?
Ik zeg niet dat het doel alle middelen heiligt.

[..]

quote:
ik weet niet eens waar het over gaat :D

ik bemoei me ermee omdat ik dit forum mod, dat is geen argument maar de reden van mijn aanwezigheid in dit topic

blijft een rare vraag maar doe er mee wat je wil _O-
Dat heb ik gedaan.

[..]

quote:
nee

ik pats nergens mee, ik stel niet dat ik rijk ben of uberhaupt genoeg heb, ik stel dat geld niet mijn probleem is, niet meer niet minder en enkel omdat jij erover begon

als ik meer nodig heb dan ga ik meer werken maar daar heb ik meestal geen zin in

je zit gewoon fout ... as usual
Ik zit niet fout, as usual, maar jij kan het niet accepteren dat ik gelijk heb, as usual, maar jouw keuze. Kennelijk maar weer.
pi_118965165
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Strani het volgende:
In het volgende Palestina-Israel topic ga ik me net zoveel bemoeien met dingen waar ik weinig van afweet, als DeParo hier doet.
Jij kwam net aan met zes miljoen betogers, de bron die ik gebruikte liet toch zien dat het een heel stuk minder waren, ik denk niet dat ik degene ben die er weinig vanaf weet.
  Moderator donderdag 8 november 2012 @ 00:38:08 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118965178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het doel alle middelen heiligt.
je zegt ook geen ja of nee

wat als de FARC mensen begint te vergassen, moet kunnen of niet?

quote:
[..]

[..]

Dat heb ik gedaan.

[..]

[..]

Ik zit niet fout, as usual, maar jij kan het niet accepteren dat ik gelijk heb, as usual, maar jouw keuze. Kennelijk maar weer.
ik accepteer het niet omdat het niet klopt wat je zegt *)
  donderdag 8 november 2012 @ 00:39:41 #219
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_118965213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jij kwam net aan met zes miljoen betogers, de bron die ik gebruikte liet toch zien dat het een heel stuk minder waren, ik denk niet dat ik degene ben die er weinig vanaf weet.
Goed, zes miljoen was het eerste getal dat ik zag en dat getal kan als je het hele land meerekent nog steeds prima kloppen. Bogotá is ongeveer 1/5e van het land kwa inwoners. Volgens de zeer voorzichtige schatting van 500,000 in Bogotá kom je dan nog op een hele hoop uit.

En al waren het er veel minder, hoe groot was de grootste Pro-FARC betoging?
pi_118965296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef Strani het volgende:

Net zo groot als de Nederlandse pro-Israel betoginkjes. Wat lamlullen van de PVV met wat nuttige joden voor het Vredespaleis.

_O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_118965322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

je zegt ook geen ja of nee

wat als de FARC mensen begint te vergassen, moet kunnen of niet?
Ik kan me geen reden voorstellen waarom dat een gelegitimeerd middel zou zijn inderdaad.
Dat is een extreme manier van marteling en iemand doodmaken die nergens voor nodig is.

[..]

quote:
ik accepteer het niet omdat het niet klopt wat je zegt *)
Ik vind van wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Goed, zes miljoen was het eerste getal dat ik zag en dat getal kan als je het hele land meerekent nog steeds prima kloppen. Bogotá is ongeveer 1/5e van het land kwa inwoners. Volgens de zeer voorzichtige schatting van 500,000 in Bogotá kom je dan nog op een hele hoop uit.

Volgens de BBC hadden bronnen het over 500000-2000000 betogers in alleen Bogota en enkele duizenden in andere steden. Sorry maar ik denk niet dat dat een optelsom is met als resultaat zes miljoen zelfs niet als je het maximaal aantal in Bogota neemt.

De pro-FARC betogingen, of anti-regering betogingen, worden matig gedoogd dus het is lastig te zeggen in hoeverre daar veel mensen op afkomen. Jouw voorbeeld is duidelijk propaganda.
pi_118965335
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Net zo groot als de Nederlandse pro-Israel betoginkjes. Wat lamlullen van de PVV met wat nuttige joden voor het Vredespaleis.

_O-
Als we het over echte Nederlanders hebben dan is de pro-Israel betoging toch een stuk groter.
  donderdag 8 november 2012 @ 00:50:28 #223
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_118965420
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik kan me geen reden voorstellen waarom dat een gelegitimeerd middel zou zijn inderdaad.
Dat is een extreme manier van marteling en iemand doodmaken die nergens voor nodig is.

[..]

[..]

Ik vind van wel.

[..]

Volgens de BBC hadden bronnen het over 500000-2000000 betogers in alleen Bogota en enkele duizenden in andere steden. Sorry maar ik denk niet dat dat een optelsom is met als resultaat zes miljoen zelfs niet als je het maximaal aantal in Bogota neemt.

De pro-FARC betogingen, of anti-regering betogingen, worden matig gedoogd dus het is lastig te zeggen in hoeverre daar veel mensen op afkomen. Jouw voorbeeld is duidelijk propaganda.
Wie denk je dat de BBC als bron gebruikt? Ze hebben zelf geen mensen in Medellin of Leticia aan de kant staan om te tellen.

Overigens had je het nog over de borden in meerdere talen. Die andere talen werden alleen in andere landen gebruikt, logischerwijs. Rondom mij zag ik tijdens dat protest alleen Colombianen.
pi_118965442
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als we het over echte Nederlanders hebben dan is de pro-Israel betoging toch een stuk groter.
Ik ben een echtere Nederlander dan jij Israeliet. Daarbij ook nog meer Colombiaan dan jij.

Je praat poep in alle talen en je weet het.

pi_118965518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef Strani het volgende:

[..]

Wie denk je dat de BBC als bron gebruikt? Ze hebben zelf geen mensen in Medellin of Leticia aan de kant staan om te tellen.

Overigens had je het nog over de borden in meerdere talen. Die andere talen werden alleen in andere landen gebruikt, logischerwijs. Rondom mij zag ik tijdens dat protest alleen Colombianen.
Ik denk dat de BBC toch wat beter geïnformeerd is dan jij en die trekken geen conclusies van miljoenen.

quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben een echtere Nederlander dan jij Israeliet. Daarbij ook nog meer Colombiaan dan jij.

Je praat poep in alle talen en je weet het.
Dat betwijfel ik ten zeerste, al jouw opmerkingen, dat blijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')