Jij denkt dat ze medestanders niet ontvoeren. Dat is dus niet waar. Ze ontvoeren willekeurig en het interesseert ze geen zier of iemand medestander is of niet. Het gaat alleen om losgeld en om macht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn punt slechts, jouw ongelijk, en mijn gelijk.
Flauwekul maar vertel eens wat er dan zoveel.erger aan is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Flauwekul wat? Hoe vaak ben jij in Colombia geweest?
En zoals velen hier ben ik me bewust van het feit dat veel Colombiaanse regeringen grote fouten hebben gemaakt. De huidige Colombiaanse regering is voor veel Colombianen juist veel te pro-FARC, wat maar laat zien wat jij over de regering weet.
Wat de FARC allemaal heeft uitgevoerd in de laatste 40 jaar, gaat vele malen verder dan wat de regering heeft uitgespookt.
Geef jij eerst maar eens antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul maar vertel eens wat er dan zoveel.erger aan is.
Onzin het gaat om realiseren van hun idealen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze medestanders niet ontvoeren. Dat is dus niet waar. Ze ontvoeren willekeurig en het interesseert ze geen zier of iemand medestander is of niet. Het gaat alleen om losgeld en om macht.
Het is wel duidelijk dat je echt niet op de hoogte bent. Je loopt maar wat in een topic te neuzen waar je eigenlijk de kennis niet voor hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin het gaat om realiseren van hun idealen.
Of ik daar wel eens geweest ben? Lijkt me compleet irrelevant!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef jij eerst maar eens antwoord op mijn vraag.
Kennelijk wel maar ik vroeg je dus iets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je echt niet op de hoogte bent. Je loopt maar wat in een topic te neuzen waar je eigenlijk de kennis niet voor hebt.
Waarom is dat irrelevant? Hoe vaak heb jij echte Colombianen gesproken over dit onderwerp? Waar komt jouw kennis vandaan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of ik daar wel eens geweest ben? Lijkt me compleet irrelevant!
Hoezo, klopt het niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is jouw mening maar verder niet relevant.
Hun idealen om te moorden, geld te verkrijgen en dope te dealen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin het gaat om realiseren van hun idealen.
Ze komen op voor de bevolking door de bevolking op te blazen, te ontvoeren en te vermoorden? Wauw, ik hoop niet dat jij of de FARC ooit voor mij op hoeft te komen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze komen juist op voor de bevolking daar, dat ze in conflict raken met mensen die hun tegenwerken, dat is een ander verhaal.
Oh ja, omdat we hier niets zeggen over de NATO (waar dit topic niet over gaat), mogen we ook niets zeggen over de FARC. Noem de drogreden!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef JaJammerJan het volgende:
Mensen met dubbele standaarden![]()
Zoveel gezeik over de FARC hier, maar de NATO (Noord Atlantische Terroristen Organisatie) die 1000x ergere zaken doet waaraan ook Nederland meedoet, blijft bijvoorbeeld ongeschonden.
Als ik zeg dat ik Heineken niet zo lekker vind, zeg ik dan dat ik een willekeurig merk bier uit Guatemala per definitie wel lekker vind?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:34 schreef JaJammerJan het volgende:
Mensen met dubbele standaarden![]()
Zoveel gezeik over de FARC hier, maar de NATO (Noord Atlantische Terroristen Organisatie) die 1000x ergere zaken doet waaraan ook Nederland meedoet, blijft bijvoorbeeld ongeschonden.
Jep, zelfs de katholieken in NL zijn calvinisten, VVD doet aan de grootste nivellering sinds den Uylquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een hoop linkse gekken hebben wij eigenlijk in Nederland
die onderhandelingen lijken me een stuk belangrijker dan Nijmeijer en als je toch mensen dood wilt schieten dan zijn er binnen de FARC belangrijkere doelen te vinden met een stuk meer op hun kerfstokquote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef ukga het volgende:
Kan america niet een paar Seals op dat wijf afsturen? zou een mooie oplossing zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |