abonnement Unibet Coolblue
pi_118617976
Welkom in het centrale topic over de PVV. Dit topic is opgezet om te voorkomen dat over elke tweet, one-liner, quote of wat dan ook een eigen topic geopend wordt. Voor overzichtelijkheid dus.

Vorig topic: [Centraal] De PVV #66 Geen zomerstop voor Geert

Actuele ontwikkelingen:

quote:
Oppositiepartijen ontevreden
De partijen die straks de oppositie voeren in de Tweede Kamer zijn niet tevreden over het door de VVD en PvdA gepresenteerde regeringsakkoord.

Geert Wilders van de PVV spreekt van destructieve, foute en verkeerde keuzes. Volgens hem zijn de plannen slecht voor de economie en slecht voor de gewone Nederlander. "Wij gaan hier stevig oppositie tegen voeren", zegt Wilders.
quote:
PVV en SP: Curaçao snel onafhankelijk na verkiezingsuitslag
De PVV en de SP verwachten dat Curaçao snel uit het koninkrijk zal stappen nu de regeringscoalitie van oud-premier Schotte opnieuw een meerderheid heeft gehaald. PVV-leider Wilders zei vanochtend dat hij niets meer met het eiland te maken wil hebben.

“Men heeft gekozen voor een partij die volledige onafhankelijkheid wil. Dat is ook beter voor Nederland en de Nederlandse belastingbetaler, want we hebben al veel te veel geld en energie tevergeefs in het eiland geïnvesteerd”, aldus Wilders tegen persbureau Novum. Hij wil het kabinet oproepen om het afscheid van Curaçao snel te regelen.
quote:
PVV'er dreigde SP-Statenlid
DEN BOSCH - Het vrijdag (12 oktober) benoemde Statenlid Sytse van der Wal uit Den Bosch is vorig jaar als medewerker van de PVV-fractie geschorst omdat hij toenmalig Brabants SP-Statenlid Ron van Zeeland had bedreigd. Die deed daarvan aangifte bij de politie, maar het Openbaar Ministerie maakte er geen rechtszaak van.

Van der Wal neemt nu tijdelijk de Statenzetel in van PVV-fractievoorzitter Ronald Dol, die een time-out heeft genomen. Als tiende op de PVV-verkiezingslijst was Van der Wal aan de beurt nadat de eerste gegadigde, Europarlementariër Emiel van Dijk, geen belangstelling had. Vervangend voorzitter Mariëtte Frijters-Klijnen wil niet ingaan op de vraag of er binnen de PVV-fractie bezwaar is gemaakt tegen zijn komst.
quote:
PVV onderzoekt islamisering Gelderland
ARNHEM - De Gelderse PVV-Statenfractie heeft alle Gelderse gemeenten om informatie gevraagd over islamitische scholen, moskeeën en 'zogenaamde' koffiehuizen. De partij wil weten hoe het gesteld is met wat zij de islamisering van Gelderland noemt.
Hier weer verder...
pi_118618064
Vandaag in het nieuws: opmerkelijke uitlatingen van ex-kamerlid Van Bemmel:

quote:
‘Wilders liet Catshuisoverleg klappen om Brinkman hak te zetten’
Geert Wilders heeft het Catshuisoverleg stuk laten lopen om Hero Brinkman een hak te zetten. Dat beweert voormalig PVV-Kamerlid Jhim van Bemmel in zijn boek Wilders ring van discipelen, angst en wantrouwen als bouwstenen van een politieke partij. Het is een de vele beschuldigingen van Van Bemmel aan het adres van zijn vroegere fractieleider.

Volgens Van Bemmel was Wilders zo teleurgesteld dat Brinkman de PVV had verlaten, dat hij zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen wilde. Dit was bedoeld als “straf” voor Brinkman. Wilders ging er volgens Van Bemmel van uit dat Brinkman na de verkiezingen niet meer terug zou keren in de Tweede Kamer, zoals ook is gebeurd. Zijn partij DPK kreeg nul zetels.

‘Paranoïde en neurotische dictator’
Van Bemmel trekt in zijn boek ongemeen fel van leer tegen zijn oud-collega’s. Hij omschrijft Wilders als een paranoïde en neurotische dictator, Martin Bosma als een aartsluie en chagrijnige ruziemaker, Lilian Helder als gewiekste en achterbakse intrigante en Dion Graus als driftig en narcistisch ongeleid projectiel.

In het boek van ruim tweehonderd pagina’s spaart Van Bemmel ook zichzelf niet. Hij verwijt zichzelf lafheid en opportunisme, omdat hij aanvankelijk wel door wilde gaan als PVV-Kamerlid. Pas nadat hij te horen had gekregen dat hij niet op de lijst was gezet, besloot hij uit de school te klappen over de PVV.

Als hij zich afvraagt waarom hij niets deed om zaken te veranderen in de PVV-fractie, stelt hij dat karakter niet zijn sterkste eigenschap is. “Van Bemmel was een echte opportunist”, schrijft hij. “We waren bang voor ons baantje, we waren bang voor het zekere inkomen dat werd gegenereerd door het Kamerlidmaatschap.” Later merkt hij op dat hij ‘kracht’ had moeten tonen en eerder aan de bel had moeten trekken. “Dit heb ik niet gedaan en daarmee is Jhim van Bemmel gediskwalificeerd.”

Van Bemmel raakte in 2010 in opspraak vanwege een eerdere veroordeling wegens valsheid in geschrifte. Volgens Van Bemmel kwam dit op straat te liggen nadat “de publieke omroep met een zak geld een aantal politiemensen had omgekocht om de systemen te kunnen doorzoeken op het verleden van een allerlei mensen”. Van Bemmel heeft Wilders vervolgens aangeboden de PVV-fractie te verlaten, maar dit hoefde niet van Wilders.

Begin september bracht ook het afgezwaaide PVV-Kamerlid Marcial Hernandez een boek uit over zijn tijd bij de PVV. Ook hij hekelde de sfeer en de manier van werken bij de PVV en beschrijft de vele ruzies en bijna-vechtpartijen in de fractie.
Bron: http://www.nrc.nl/verkiez(...)nkman-hak-te-zetten/
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:11:23 #3
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118618091
Is dit dat topicsreeksje waar rode rakkers bijna een orgasme krijgen van het elkaar opjutten Wilders/PVV af te branden?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118618141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef 3-voud het volgende:
Is dit dat topicsreeksje waar rode rakkers bijna een orgasme krijgen van het elkaar opjutten Wilders/PVV af te branden?
Nee, 1-voud, dit is gewoon de centrale PVV-topicreeks. Deel #66 is alweer een tijdje geleden gesloten en er was nog geen deel #67 geopend, vandaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2012 13:12:50 ]
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:14:24 #5
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118618207
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:12 schreef Boldface het volgende:

[..]

Nee, 1-voud, dit is gewoon de centrale PVV-topicreeks. Deel #66 is alweer een tijdje geleden gesloten en er was nog geen deel #67 geopend, vandaar.
Viel me gewoon op. In het PvdA reeks zie je hoofdzakelijk PvdA'ers. In het PVV reeks zie je hoofdzakelijk PvdA'ers/links.
Het leek me zon genotstopic voor zure onderbuiken.

Maar kan het mis hebben hoor.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118618248
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Viel me gewoon op. In het PvdA reeks zie je hoofdzakelijk PvdA'ers. In het PVV reeks zie je hoofdzakelijk PvdA'ers/links.
Het leek me zon genotstopic voor zure onderbuiken.

Maar kan het mis hebben hoor.
We zullen zien wie er op dit topic afkomen. Er staat geen bord met "verboden toegang voor PVV'ers" of iets dergelijks...
pi_118618272
Als je het daar over wilt hebben zoek je het FB-topic maar op 3-voud. Hier gaat het gewoon inhoudelijk over de PVV.
pi_118618274
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:14 schreef 3-voud het volgende:
Het leek me zon genotstopic voor zure onderbuiken.
Je was er als de kippen bij om in dit topic te posten, dus het klopt wel wat je schrijft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:17:04 #9
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118618306
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef Boldface het volgende:

[..]

We zullen zien wie er op dit topic afkomen. Er staat geen bord met "verboden toegang voor PVV'ers" of iets dergelijks...
De titel verraad het al een beetje he?

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je was er als de kippen bij om in dit topic te posten, dus het klopt wel wat je schrijft.
Klopt. Ben er na 67 delen als de kippen bij. Jij snapt het.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118618612
En nu weer on-topic graag. Wat zijn de meningen over de opmerkingen van Van Bemmel? Terechte kritiek of een trap na van een rancuneuze verliezer?
pi_118618679
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:26 schreef Boldface het volgende:
En nu weer on-topic graag. Wat zijn de meningen over de opmerkingen van Van Bemmel? Terechte kritiek of een trap na van een rancuneuze verliezer?
Het zou goed een combinatie van kunnen zijn. het is een slechte verliezer die naast natrappen ook wel terechte kritiek heeft.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:32:24 #12
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118618840
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het zou goed een combinatie van kunnen zijn. het is een slechte verliezer die naast natrappen ook wel terechte kritiek heeft.
Dat weet je helemaal niet. Je kent de interne verhoudingen en werkwijzen niet, anders dan rancune persoontjes die achteraf wat roepen.
Wat jij nu doet is ongenuanceerd nablaten omdat het je anti-PVV gevoel streelt. Je begint meer op Wilders te lijken dan je vermoed.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118618968
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet. Je kent de interne verhoudingen en werkwijzen niet, anders dan rancune persoontjes die achteraf wat roepen.
Wat jij nu doet is ongenuanceerd nablaten omdat het je anti-PVV gevoel streelt. Je begint meer op Wilders te lijken dan je vermoed.
Lees het eerste deel van mijn post ook even ;). Er staat niet voor niets 'zou kunnen zijn' ;).

Overigens zou een keer niet op de man spelen ook wel eens prettig zijn...
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:40:33 #14
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118619128
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Lees het eerste deel van mijn post ook even ;). Er staat niet voor niets 'zou kunnen zijn' ;).

Overigens zou een keer niet op de man spelen ook wel eens prettig zijn...
Die laatste zin was resoluut. Je gaf geen twijfel.
Dus helaas.

En dat op de man spelen: kap eens met dat gezeur. Dat je me op de korrel hebt is duidelijk. Ik weet het. Als het je werkelijk dwars zat had je hetzelfde gezegd over anderen die er ook niet vies van zijn naar mij toe. Of jezelf, die het regelmatig niet kan laten. Dus, zoek eens een ander stokpaardje.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118619225
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:40 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Die laatste zin was resoluut. Je gaf geen twijfel.
Dus helaas.
het was een uitwerking van de eerste zin. Is dat zo ingewikkeld?
quote:
En dat op de man spelen: kap eens met dat gezeur.
Zodra jij kapt met op de man spelen. Dat is gewoon nergens voor nodig. Je bent nu vaak genoeg gewaarschuwd lijkt me...
pi_118619259
Het is hier al net zo "gezellig" als in de gemiddelde PVV-fractievergadering.... _O-
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:44:10 #17
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118619276
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

het was een uitwerking van de eerste zin. Is dat zo ingewikkeld?

Eerder onduidelijk. Maar dat heb je zelf in de hand.

quote:
Zodra jij kapt met op de man spelen. Dat is gewoon nergens voor nodig. Je bent nu vaak genoeg gewaarschuwd lijkt me...
Wat ik erover zei blijft staan. Doe je ding.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118619606
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Eerder onduidelijk. Maar dat heb je zelf in de hand.
dan is constateren dat iemand daardoor op Wilders gaat lijken al helemaal tekort door de bocht...
quote:
[..]

Wat ik erover zei blijft staan. Doe je ding.
En wat ik schreef blijft ook staan. Kappen met je persoonlijke aanvallen en commentaar op de moderatie in het FB-topic.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:02:00 #19
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118620003
Oke.

*zucht*
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:52:51 #20
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118622118
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:26 schreef Boldface het volgende:
En nu weer on-topic graag. Wat zijn de meningen over de opmerkingen van Van Bemmel? Terechte kritiek of een trap na van een rancuneuze verliezer?
Ik denk dat er een kern van waarheid in zit (vooral over Dion Graus zou hij eens gelijk kunnen hebben), maar ik denk dat hij veel dingen heeft aangedikt.
pi_118627653
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik denk dat er een kern van waarheid in zit (vooral over Dion Graus zou hij eens gelijk kunnen hebben), maar ik denk dat hij veel dingen heeft aangedikt.
Nou ja, hij is niet de eerste die zich in dit soort bewoordingen uit. Wat dat betreft zijn de uitlatingen van mensen als Van Bemmel, Hernandez en Kortenoeven behoorlijk consistent.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:52:57 #22
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118632369
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:02 schreef Boldface het volgende:

[..]

Nou ja, hij is niet de eerste die zich in dit soort bewoordingen uit. Wat dat betreft zijn de uitlatingen van mensen als Van Bemmel, Hernandez en Kortenoeven behoorlijk consistent.
Beetje dubieus.. Als ze namens Geert spreken zijn het liegende tokkies, spreken ze hem vuil wil je het wel aannemen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:38:45 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121943016
En daar gaan we weer

http://www.spitsnieuws.nl(...)d-opgepakt-na-lekken

Lekken en drugshandel
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:10:16 #24
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_121944374
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef Hexagon het volgende:
En daar gaan we weer

http://www.spitsnieuws.nl(...)d-opgepakt-na-lekken

Lekken en drugshandel
Ja, maar hij is EX-PVV'er, he? Dus dat telt natuurlijk niet.

Zeggen de PVV-adepten.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:05:45 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121946696
En dat zal ik maar gelijk zeggen dat het wel zo is want aan Geert hebben we dit soort kwistembiebels te danken.
pi_121983159
Geert wil samen met de pvda en de sp een referendum over de europese unie mogelijk maken.

D66 stemt tegen? whehe
pi_121983625
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:53 schreef arjan1212 het volgende:
Geert wil samen met de pvda en de sp een referendum over de europese unie mogelijk maken.

D66 stemt tegen? whehe
Tekenend voor het populisme van Wilders. Hij zal de SP misschien mee krijgen. En wellicht zelfs ook nog de SGP en 50PLUS. Maar de rest niet; zeker de PvdA niet.

De PvdA draagt (regerings)verantwoordelijkheid; iets waar Wilders voor wegliep. Nederland behoort tot de kern van de EU-lidstaten en heeft nu bovendien met Dijsselbloem een belangrijke positie in handen.

Daar komt nog bij dat het tij langzamerhand lijkt te keren in Europa. Waarom tijdens de crisis in de EU blijven om vervolgens, als de crisis zich herstelt, er ineens uit te stappen? Dommer kan niet. Zeker gezien onze economische afhankelijkheid van het buitenland; en dus Europa.
pi_121983697
Hij doet het gewoon expres om samson te pesten volgens mij.

zo van diederik je zei toch in nieuwsuur dat je ervoor was, en nu ineens niet he draaikont...
pi_121983699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef Hexagon het volgende:
En daar gaan we weer

http://www.spitsnieuws.nl(...)d-opgepakt-na-lekken

Lekken en drugshandel
Ik zag gisteren op Politiek 24 een interview met hem, door RTV West. De interviewer pakte hem flink aan (goed gedaan). Ik kan niet anders oordelen dan: wat een naïeve sukkel, die Van Doorn.

'Als ik had geweten dat het strafbaar was, had ik het niet gedaan', zei hij. Waarop de interviewer droogjes opmerkte: 'U behoort toch de wet te kennen?'
pi_121983922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef arjan1212 het volgende:
Hij doet het gewoon expres om samson te pesten volgens mij.

zo van diederik je zei toch in nieuwsuur dat je ervoor was, en nu ineens niet he draaikont...
Die kans is reëel, ja. Maar volgens mij heeft de PvdA inmiddels ook een andere tactiek omarmd inzake de PVV. In vergelijking met Cohen en andere PvdA'ers eerder, blijft Samsom opmerkelijk rustig en vriendelijk tegen Wilders. Een soort niet-aanvalstactiek.

Ik zag gisteren een interview met Dijsselbloem waarin de interviewer vroeg naar de weerstand tegen zijn benoeming bij de PVV en SP. In plaats van fel van leer trekken, toonde Dijsselbloem begrip voor de zorgen...



Ach, ze zijn eigenlijk allemaal vriendelijker geworden tegen Wilders. Zelfs Pechtold zit tegenwoordig gezellig met Wilders aan de koffie. Iedereen weet dat de rol van Wilders is uitgespeeld.
pi_121984003
Wilders is nog niet uitgespeeld.. volgende kabinet is Pvv/Sp/Sgp met Geert als Premier
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:20:54 #32
225540 Pugg
Friends forever
pi_121992322
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:16 schreef arjan1212 het volgende:
Wilders is nog niet uitgespeeld.. volgende kabinet is Pvv/Sp/Sgp met Geert als Premier
droom verder _O- _O- _O-
pi_122178433
Kudo's voor onze polderextremisten. Ze kunnen ook eens normaal reageren op een gebeurtenis:

quote:
De PVV dankt Hare Majesteit

De Partij voor de Vrijheid dankt Hare Majesteit voor 33 jaar trouwe dienst aan het Nederlandse volk. De Koningin is een groot voorbeeld voor velen.

'Ondanks het feit dat diep leed haar op persoonlijk vlak niet werd bespaard, heeft Hare Majesteit te allen tijde ons vaderland vol plichtsbesef gediend. Namens de PVV spreek ik de hoop uit dat de Koningin mag genieten van nog vele gezonde jaren vol geluk en voorspoed,' aldus fractievoorzitter Wilders.

De PVV wenst haar opvolger, prins Willem-Alexander, veel succes en wijsheid toe.
http://www.pvv.nl/index.p(...)-hare-majesteit.html

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 19:18:23 ]
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:40:52 #35
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_122563842
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef Sloggi het volgende:
Kudo's voor onze polderextremisten. Ze kunnen ook eens normaal reageren op een gebeurtenis:

[..]

http://www.pvv.nl/index.p(...)-hare-majesteit.html
Polderextremisten? De ideologie waar de PVV tegen is, heeft jaarlijks duizenden doden op haar naam staan en maakt zich sterk aan ernstige onderdrukking van andersdenkenden. Extremisme is juist hetgeen wat de partij bestrijdt. Daarnaast groeit de PVV in de stedelijke gebieden, dus jouw term raakt kant noch wal. Een partij die zelfs met een slechte uitslag derde van het land is, heeft een mooie toekomst voor de boeg.

[ Bericht 3% gewijzigd door SaulGoodman op 06-02-2013 20:10:19 ]
pi_122571304
Gelukkig zijn alle partijen in de Nederlandse parlementen tegen islamitisch extremisme.

Jouw redenering volg ik niet helemaal. Omdat de partij tegen een bepaalde groep extremisten (evenals normale islamieten, maar dat terzijde) is, kan de partij zelf niet extremistisch zijn?
  donderdag 7 februari 2013 @ 01:44:47 #37
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_122583908
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef Sloggi het volgende:
Gelukkig zijn alle partijen in de Nederlandse parlementen tegen islamitisch extremisme.

Jouw redenering volg ik niet helemaal. Omdat de partij tegen een bepaalde groep extremisten (evenals normale islamieten, maar dat terzijde) is, kan de partij zelf niet extremistisch zijn?
Ik zeg niet dat een partij daarom niet extreem kan zijn. Ik zeg wél dat de partij absoluut niet extreem is. Ga mij alsjeblieft geen woorden in de mond leggen, en al zeker geen redenering die ik niet heb gemaakt. Jij geeft aan dat er normale moslims zijn. Die mening deel ik. De Islam als ideologie acht ik echter wél verwerpelijk en verre van hetgeen wat menselijk zou moeten zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door SaulGoodman op 07-02-2013 02:38:47 ]
pi_122669645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:44 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat een partij daarom niet extreem kan zijn. Ik zeg wél dat de partij absoluut niet extreem is. Ga mij alsjeblieft geen woorden in de mond leggen, en al zeker geen redenering die ik niet heb gemaakt. Jij geeft aan dat er normale moslims zijn. Die mening deel ik. De Islam als ideologie acht ik echter wél verwerpelijk en verre van hetgeen wat menselijk zou moeten zijn.
Je weet hoeveel doden joden en christen op hun naam hebben staan?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:29:09 #39
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_122680983
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Je weet hoeveel doden joden en christen op hun naam hebben staan?
Dat vind ik wel zo'n beetje het meest teleurstellende argument wat je kan geven. Je weet hoeveel doden atheïsten op hun naam hebben staan? Stalin, Lenin, Mao? Juist, meer dan alle anderen. Zullen we voortaan bij alles wat verwerpelijk is, terugkijken naar wat anderen in eerdere eeuwen gedaan hebben? Als je ziet wat er in de 21e (huidige) eeuw gebeurt, treffen de joden, christenen en meeste atheïsten geen enkele blaam. Islam maakt echter de tegenovergestelde ontwikkeling door. Zie de ontwikkelingen in Iran, Irak en nu Egypte bijvoorbeeld. Dat komt om de simpele reden dat Islam over kwaadwillende bronnen beschikt. Daarom zal het probleem zich ook niet vanzelf oplossen. Maar jij mag in je redenering blijven hangen. Als een Iran of een Noord-Korea een atoombom in werking stelt, kun jij nog altijd zeggen:''ach, de Amerikanen hebben dat in het verleden ook wel eens gedaan.''

[ Bericht 2% gewijzigd door SaulGoodman op 09-02-2013 17:49:05 ]
pi_122805695
Geert Wilders is bij het albeda college langsgeweest

http://www.pvv.nl/index.p(...)beda-en-zadkine.html
pi_123020832


[ Bericht 81% gewijzigd door arjan1212 op 18-02-2013 08:38:18 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 10:00:00 #42
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_123022089
Koala _O_.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:14:33 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_123076805
Geert Wilders is missionaris geworden

http://www.joop.nl/politi(...)ren_tot_christendom/
pi_123081023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:14 schreef Hexagon het volgende:
Geert Wilders is missionaris geworden

http://www.joop.nl/politi(...)ren_tot_christendom/
Hij wordt de nieuwe paus!
pi_123417481
Er waren tijden dat de topics over Wilders elkaar in rap tempo opvolgen. Nu zijn we Wilders een beetje moe. Volgens mij is de magie weg bij Geert.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_123418340
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 17:56 schreef Terreros85 het volgende:
Er waren tijden dat de topics over Wilders elkaar in rap tempo opvolgen. Nu zijn we Wilders een beetje moe. Volgens mij is de magie weg bij Geert.
Hij zakt behoorlijk weg qua aandacht inderdaad. Het trucje lijkt wat uitgewerkt.
pi_123418377
[youtube][/youtube]
als geert moslim word is het wel wereldnieuws
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2013 @ 18:29:10 #48
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_123418515
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:24 schreef arjan1212 het volgende:
[youtube][/youtube]
als geert moslim word is het wel wereldnieuws
HAHAHA _O_
Carpe Libertatem
  donderdag 28 februari 2013 @ 07:09:52 #49
225540 Pugg
Friends forever
pi_123443247
Wat een wantvertoning weer, eerst de hele kamer terug roepen en nu weer een oproep van
zijn "partij " tegen het afbraakbeleid .

Zonde zelf ook maar iets te presteren.

Het enige voordeel is, bijna niemand luistert meer naar het holle geschreeuw van de eikel . o|O
  vrijdag 1 maart 2013 @ 06:32:48 #50
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123489062
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 07:09 schreef Pugg het volgende:
Wat een wantvertoning weer, eerst de hele kamer terug roepen en nu weer een oproep van
zijn "partij " tegen het afbraakbeleid .

Zonde zelf ook maar iets te presteren.

Het enige voordeel is, bijna niemand luistert meer naar het holle geschreeuw van de eikel . o|O
Tja, het beleid wat de beste man voert is altijd al opvallend geweest. Aan de ene kant trekt het geen verdere zetels, aan de andere kant juist weer wel. Ik vind de gang van zaken soms ook teleurstellend. De blijkbaar bijbehorende poppenkast is mijn inziens niet nodig. Het is echter het verkiezingsprogramma wat er voor zorgt dat ik sympathiseer met de partij.

[ Bericht 2% gewijzigd door SaulGoodman op 01-03-2013 06:46:34 ]
  zondag 3 maart 2013 @ 18:30:38 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_123582592
Mwoehahahahaha!

quote:
Politicus Arnoud van Doorn, in de gemeenteraad van Den Haag gekozen voor de PVV maar later afgesplitst, lijkt zich te hebben bekeerd tot de islam. Hij zette vanmiddag een islamitische geloofsbelijdenis op Twitter.

Een eerste tweet meldde 'Nieuwe start'. Daarna kwam een tweet met in het Arabisch de officiële geloofsgetuigenis die nieuwe moslims moeten uitspreken wanneer ze zich bekeren: 'Ik getuig dat (er) geen godheid is (dan) alleen God en ik getuig dat Mohammed de gezant van God is.'

Aan website Joop.nl laat Van Doorn weten dat hij in inderdaad moslim is geworden: 'Je moet die twee tweets al één zien. Maar verder wil ik er niets over zeggen.' Hij laat eveneens op Twitter weten geen verdere uitspraken te willen doen over zijn opmerkelijke stap en alleen bevestigd te hebben dat de tweet van hem is. Hij zegt over religie geen uitspraken te (willen) doen omdat het een privézaak is.
http://www.volkskrant.nl/(...)nis-op-Twitter.dhtml

Vooral die laatste zin. Blijkbaar komt inzicht zelfs bij PVV'ers. Als je maar lang genoeg wacht.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_123584945
PVV boycot koninkrijksoverleg vanwege Wiels

De PVV doet niet mee aan het Interparlementair Koninkrijksoverleg (IPKO) volgende week, omdat de Curaçaose tussenpremier Helmin Wiels daarbij aanwezig zal zijn.

Foto: ANP

Dat maakte de partij zondag bekend.

De partij is boos omdat Wiels hardop zou hebben gezegd dat hij lijkenzakken voorziet voor de Makamba's (Nederlanders).



Het kabinet zag geen reden om Wiels buiten het overleg te houden. PVV-Kamerlid Sietse Fritsma weigert echter aan tafel te zitten met ''een man die Nederlanders kennelijk dood wil hebben. Wiels heeft het Nederlandse volk zwaar bedreigd met zijn racistische en gruwelijke oproep tot geweld."



Overleg


Komende dinsdag tot en met vrijdag overleggen de parlementen van Nederland, Curaçao, Aruba en Sint Maarten met elkaar in Den Haag.

Fritsma: ''Dat Wiels nu als delegatielid van Curaçao in het land van de Makamba’s zoete broodjes komt bakken, maakt van het IPKO een schertsvertoning waar geen enkele Nederlander aan mee zou moeten doen.''

Ook Peter van Dijk, PVV-woordvoerder Koninkrijksrelaties in de Eerste Kamer, boycot het overleg. Het overleg vindt in principe twee keer per jaar plaats: het is niet duidelijk of de PVV de volgende editie ook gaat boycotten.

http://www.nu.nl/politiek(...)g-vanwege-wiels.html

Aardige man die Wiels, alle blanken moeten dood enzo
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:30:25 #53
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123802138
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mwoehahahahaha!

[..]

Vooral die laatste zin. Blijkbaar komt inzicht zelfs bij PVV'ers. Als je maar lang genoeg wacht.
Ik vind jouw beeld van inzicht nogal eentonig. Dat de beste man zich heeft bekeerd tot een ideologie waarin haat de boventoon voert, getuigt mijn inziens niet van inzicht, althans niet het juiste inzicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door SaulGoodman op 08-03-2013 19:38:37 ]
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:16:49 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_123831743
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:30 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Ik vind jouw beeld van inzicht nogal eentonig. Dat de beste man zich heeft bekeerd tot een ideologie waarin haat de boventoon voert, getuigt mijn inziens niet van inzicht, althans niet het juiste inzicht.
Leer lezen. Mijn commentaar ging over de laatste zin van die meneer. Ik wil hem nog wel even citeren voor je, hoor:

quote:
Hij zegt over religie geen uitspraken te (willen) doen omdat het een privézaak is.
Ik zeg dus niks over zijn bekering, wel over zijn hypocrisie.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_123833685
WNLevaopzondag twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:44:32 Geert Wilders bij Eva Jinek. Over verzetstournee tegen kabinet Rutte2. Zondagmorgen, 9.30 uur, ned1 #Jinek #pvv #vvd #pvda #D66 #sp #CDA reageer retweet
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:47:47 #56
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123847258
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef arjan1212 het volgende:
WNLevaopzondag twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:44:32 Geert Wilders bij Eva Jinek. Over verzetstournee tegen kabinet Rutte2. Zondagmorgen, 9.30 uur, ned1 #Jinek #pvv #vvd #pvda #D66 #sp #CDA reageer retweet
Geert zegt gewoon waar het op staat. Ben morgen in de ochtend ergens anders, dus ik kijk het later wel even terug. Bedankt voor de tip.
  zondag 10 maart 2013 @ 11:32:11 #57
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_123858665
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:47 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Geert zegt gewoon waar het op staat.
Ik heb liever een politicus die weet waar het aan ligt.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_123858742
Dat is probleem met Geert. Die roeptoetert alleen, maar met nuttige bijdragen komen om het 'probleem' op te lossen ho maar. Maar dat geeft wel weer goed aan wat voor een simpele mongolen op hem stemmen.
  zondag 10 maart 2013 @ 13:55:51 #59
225540 Pugg
Friends forever
pi_123864402
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat is probleem met Geert. Die roeptoetert alleen, maar met nuttige bijdragen komen om het 'probleem' op te lossen ho maar. Maar dat geeft wel weer goed aan wat voor een simpele mongolen op hem stemmen.
_O_ _O_ _O_
pi_123872891
ik heb het gemist omdat ik sliep. kijk wel naar de herhaling
  zondag 10 maart 2013 @ 20:49:54 #61
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123883429
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb liever een politicus die weet waar het aan ligt.
Gelukkig weet hij dat ook. Hij weet waar het aan ligt en hij benoemt dat. De oplossingen voor problemen geeft hij wel degelijk. Vind het randgebeuren - wat hij graag opzoekt - wel betreurend moet ik zeggen. De partij heeft het niet nodig.

[ Bericht 6% gewijzigd door SaulGoodman op 10-03-2013 22:10:09 ]
  zondag 10 maart 2013 @ 20:52:35 #62
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123883595
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat is probleem met Geert. Die roeptoetert alleen, maar met nuttige bijdragen komen om het 'probleem' op te lossen ho maar. Maar dat geeft wel weer goed aan wat voor een simpele mongolen op hem stemmen.
Dus jij vindt anderhalf miljoen mensen 'simpele mongolen'? Een partij is meer dan alleen de spreekbuis. Het is juist een beetje simpel om mensen zo weg te zetten. Het is een foute gedachte dat iedereen vanwege dezelfde redenen op een bepaalde partij stemt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door SaulGoodman op 10-03-2013 22:09:06 ]
pi_123896168
om 0.45 begint de herhaling van eva jinek op ned1
als het is afgelopen geef ik nog wel wat commentaar.
pi_123896823
pff. wilders had het net over een aantal dingen die hier op fok ook langskwamen.. ' de turkse jongeren' ' het cda word een moslim partij'

verder een soort gezellig thee kransje met eva..

nu de andere gasten.. een dokter en ludo en janine van goeden tijden slechte tijden... daarna verder met wilders over de economie
  maandag 11 maart 2013 @ 01:22:24 #65
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123897002
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 01:09 schreef arjan1212 het volgende:
pff. wilders had het net over een aantal dingen die hier op fok ook langskwamen.. ' de turkse jongeren' ' het cda word een moslim partij'

verder een soort gezellig thee kransje met eva..

nu de andere gasten.. een dokter en ludo en janine van goeden tijden slechte tijden... daarna verder met wilders over de economie
Heb het net teruggezien.
Ik walg er van hoe de Islam mensen bezaait met fascistoïde ideeën. Hoe is het toch mogelijk dat een massamoordenaar als Hitler door islam-aanhangers wordt aanbeden. Wat die leer wel niet doet met mensen, bah. Ik walg er van. En dan heb ik het nog niet over de posities van de homoseksueel en de vrouw. Ik blijf islam - als ideologie - verwerpelijk vinden. Er zijn genoeg standpunten waarover ik het met de PVV niet eens ben, maar zolang de problematiek wat betreft de Islam in de doofpot gestopt wordt, blijf ik met de partij sympathiseren.

[ Bericht 6% gewijzigd door SaulGoodman op 11-03-2013 02:54:28 ]
pi_123897385
Wilders: Geen verlaging van de pensioenen , loonsverhoging voor verplegers, geen ontwikkelingshulp betaald door de overheid, geen btw verhoging

Mja. voor de financiele dekking verwijst ie naar het verkiezingsprogramma
  maandag 11 maart 2013 @ 02:18:34 #67
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123897741
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 01:50 schreef arjan1212 het volgende:
Wilders: Geen verlaging van de pensioenen , loonsverhoging voor verplegers, geen ontwikkelingshulp betaald door de overheid, geen btw verhoging

Mja. voor de financiele dekking verwijst ie naar het verkiezingsprogramma
Precies. Het economische programma van de PVV kwam als beste uit de test van het CPB. De PVV hanteert hierin een Keynesiaans-model. De partij is van mening dat er niet op de pensioenen moet worden gekort, valt genoeg voor te zeggen. De salarissen in de zorg zijn relatief gezien aan de lage kant. Verhogen gaat mij ook net te ver, ik zou kiezen voor baanzekerheid zoals dat ook bij de politie het geval is. Over de ontwikkelingshulp ben ik met de partij eens dat de hulp privaat gefinancierd kan worden, dat hoeft de overheid absoluut niet voor ons te bepalen. Ben jij het wél eens met de huidige aanpak?

[ Bericht 3% gewijzigd door SaulGoodman op 11-03-2013 04:05:52 ]
pi_123898317
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Dus jij vindt anderhalf miljoen mensen 'simpele mongolen'? Een partij is meer dan alleen de spreekbuis. Het is juist een beetje simpel om mensen zo weg te zetten. Het is een foute gedachte dat iedereen vanwege dezelfde redenen op een bepaalde partij stemt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind iedereen die PVV stemt inderdaad een simpele mongool.
  maandag 11 maart 2013 @ 03:42:08 #69
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123898329
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 03:39 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik vind iedereen die PVV stemt inderdaad een simpele mongool.
Ik vind iedereen die zo formuleert meer voor die kwalificatie in aanmerking komen.
pi_123898332
Dat mag jij vinden.
  maandag 11 maart 2013 @ 03:43:08 #71
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123898337
Bedankt voor de toestemming. Kan je ook nader verklaren waarom jij dat vindt? Ironisch trouwens dat je Geert een roeptoeter noemt en voor je eigen kwalificaties helemaal geen onderbouwing geeft.

[ Bericht 45% gewijzigd door SaulGoodman op 11-03-2013 03:48:26 ]
pi_123898376
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 02:18 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Precies. Het economische programma van de PVV kwam als beste uit de test van het CPB. De PVV hanteert hierin een Keynesiaans-model. De partij is van mening dat er niet op de pensioenen moet worden gekort, valt genoeg voor te zeggen. De salarissen in de zorg zijn relatief gezien aan de lage kant. Verhogen gaat mij ook net te ver, ik zou kiezen voor baanzekerheid zoals dat ook bij de politie het geval is. Over de ontwikkelingshulp ben ik met hem eens dat de hulp privaat gefinancierd kan worden, dat hoeft de overheid absoluut niet voor ons te bepalen. Ben jij het wél eens met de huidige aanpak?
ik weet het niet. voor wat de pvv wil. geen bijdragen aan de eu meer en de grenzen sluiten dat kan alleen als je uit de europese unie stapt, de gulden herinvoert e.d en daar ben ik tegen.. de eu en de euro moet blijven. eigenlijk vind ik dat de pvv wel akkoord had moeten gaan met het catshuis overleg, dan hadden ze iig meer binnengehaald dat dat ze nu hebben. Want nu is de Pvda aan de macht, met belastingverhogingen enz. het cda was daar nooit mee akkoord gegaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door arjan1212 op 11-03-2013 03:57:46 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 03:56:27 #73
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123898401
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 03:52 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

ik weet het niet. voor wat de pvv wil. geen bijdragen aan de eu meer en de grenzen sluiten dat kan alleen als je uit de europese unie stapt, de gulden herinvoert e.d en daar ben ik tegen.. de eu en de euro moet blijven.
Dus we zijn gegijzeld door de EU? We kunnen niet meer terug? De Monetaire Unie is absoluut niet nodig. Het was de laatste stap voor de federalisten. Dat Schengenverdrag is ook een waar drama. Zeker in deze tijd is al dat uitkeringstoerisme uit het oostblok niet erg welkom. De VVD schijnt het aan te gaan pakken... Ik heb niks tegen Europese samenwerking. Echter zijn we nu volledig doorgeslagen. Economische samenwerking is prima, maar politiek gezien gaat het nu veel te ver.

[ Bericht 5% gewijzigd door SaulGoodman op 11-03-2013 04:04:32 ]
pi_123898419
Mint vind zeker iedereen die NIET op de pvda d66 of groenlinks stemt.. een simpele mongool?
  maandag 11 maart 2013 @ 04:02:41 #75
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123898435
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 04:00 schreef arjan1212 het volgende:
Mint vind zeker iedereen die NIET op de pvda d66 of groenlinks stemt.. een simpele mongool?
Links heeft altijd andersdenkenden weg proberen te zetten. Dat zagen we bij Fortuyn al. Inhoudelijk de discussie niet aankunnen, om vervolgens de ander zwart te maken. Spijtig.
pi_123898669
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 03:43 schreef SaulGoodman het volgende:
Bedankt voor de toestemming. Kan je ook nader verklaren waarom jij dat vindt? Ironisch trouwens dat je Geert een roeptoeter noemt en voor je eigen kwalificaties helemaal geen onderbouwing geeft.
Ik ben dan ook geen politicus.
pi_123935501
.

[ Bericht 97% gewijzigd door arjan1212 op 11-03-2013 23:14:37 ]
pi_123979672
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 04:02 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Links heeft altijd andersdenkenden weg proberen te zetten. Dat zagen we bij Fortuyn al. Inhoudelijk de discussie niet aankunnen, om vervolgens de ander zwart te maken. Spijtig.
Kijk eens goed naar je stelling. Jij zit de helft van Nederland te stigmatiseren.
Je doet zelf wat je verwijt.

Fortuyn provoceerde hij kreeg antwoord terug. Genoeg inhoudelijkheid geweest indertijd.
pi_123981166
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Bluesdude het volgende:
Fortuyn provoceerde hij kreeg antwoord terug.
In de vorm van een paar blauwe bonen!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:53:39 #80
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123985364
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar je stelling. Jij zit de helft van Nederland te stigmatiseren.
Je doet zelf wat je verwijt.

Fortuyn provoceerde hij kreeg antwoord terug. Genoeg inhoudelijkheid geweest indertijd.
Dat was toentertijd ook zo: GroenLinks, PvdA, SP en D'66. Het is algemeen bekend dat de linkse partijen de problematiek in de doofpot stopten en hem demoniseerden. Provoceerde? Hij benoemde de feiten.
pi_123985735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Dat was toentertijd ook zo: GroenLinks, PvdA, SP en D'66. Het is algemeen bekend dat de linkse partijen de problematiek in de doofpot stopten en hem demoniseerden. Provoceerde? Hij benoemde de feiten.
Welnee.....
Dat zijn van die mythes van fortuynisten en buitenlanderhaters.
Met allerlei soorten problematiek zie je dat het kan groeien omdat de publieke opinie en de politiek het niet goed oppikt.
En als je schuldigen zoekt voor problemen die buitenlanders maakten, dan moet je de vingerwijzen naar de publieke opinie, de politiek, de bestuurders van links en rechts.
Het is zo schijnheilig dat bepaalde rechtse mensen hun buitenlanderhaat zo afreageren op buitenlanders en links.
pi_123985853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

In de vorm van een paar blauwe bonen! [ afbeelding ]
Ja én wat dan ?
Dat is allemaal de schuld van mensen die openlijk het niet eens waren met de relnicht Fortuyn?
Zo simpel toch.... zondebok aanwijzen.. zooooooo very 2002.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:06:08 #83
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_123986108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Welnee.....
Dat zijn van die mythes van fortuynisten en buitenlanderhaters.
Met allerlei soorten problematiek zie je dat het kan groeien omdat de publieke opinie en de politiek het niet goed oppikt.
En als je schuldigen zoekt voor problemen die buitenlanders maakten, dan moet je de vingerwijzen naar de publieke opinie, de politiek, de bestuurders van links en rechts.
Het is zo schijnheilig dat bepaalde rechtse mensen hun buitenlanderhaat zo afreageren op buitenlanders en links.
'Buitenlanderhaat'? Je betrekt er nou groepen bij die helemaal niet meedoen in de discussie. Sterker nog, er zijn genoeg allochtonen die op een partij als de PVV stemmen. Beetje jammer dat je de inhoudelijke kanten niet kent. Het probleem zit hem in het ontkennen van problemen of de gedachte dat alles zich wel weer oplost. Ja, dat verschijnsel doet zich met name bij links voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door SaulGoodman op 12-03-2013 23:14:04 ]
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:16:03 #84
177885 JoaC
Het is patat
pi_124012018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

'Buitenlanderhaat'? Je betrekt er nou groepen bij die helemaal niet meedoen in de discussie. Sterker nog, er zijn genoeg allochtonen die op een partij als de PVV stemmen. Beetje jammer dat je de inhoudelijke kanten niet kent. Het probleem zit hem in het ontkennen van problemen of de gedachte dat alles zich wel weer oplost. Ja, dat verschijnsel doet zich met name bij links voor.
Kan je het vetgedrukte stuk onderbouwen?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_124012550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef JoaC het volgende:

[..]

Kan je het vetgedrukte stuk onderbouwen?
waarscheinlijk dit.
http://www.rnw.nl/surinam(...)v-pakt-problemen-aan
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:12:52 #86
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_124014347
quote:
Meer in het bijzonder zijn het vooral Hindoestanen die PVV stemmen. Er zijn aardig wat Hindoestanen die het niet hebben op moslims.
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:08:36 #87
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_124016588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Sterker nog, er zijn genoeg allochtonen die op een partij als de PVV stemmen.
Duh. De PVV is geen anti-buitenlanderpartij. Het is een anti-islam partij. Ik weet dat het een Pavlovreactie voor PVV adepten is (buitenlander = islamiet), maar er zijn genoeg allochtonen die niet uit een islamitische cultuur komen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_124018171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

'Buitenlanderhaat'? Je betrekt er nou groepen bij die helemaal niet meedoen in de discussie. Sterker nog, er zijn genoeg allochtonen die op een partij als de PVV stemmen.
Niet zo politiek correct de schijn ophouden van tolerantie.
PVV is specifiek tegen bepaalde groepen buitenlanders.

quote:
Beetje jammer dat je de inhoudelijke kanten niet kent. Het probleem zit hem in het ontkennen van problemen of de gedachte dat alles zich wel weer oplost. Ja, dat verschijnsel doet zich met name bij links voor.
Nee hoor.. bij rechts ook. Het ontkennen van de discriminerende intenties en buitenlanderhaat van de PVV. Of op zich de existentie ervan in de samenleving.
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:42:16 #89
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124018660
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

PVV is specifiek tegen bepaalde groepen buitenlanders.

[..]

Absolute onzin. PVV is tegen de Islam, hetgeen ik logisch acht. Vandaar dat ook ex-moslims sympathiseren met de partij. Zij weten immers hoe verwerpelijk de leer is. Dat er problemen zijn met bepaalde groepen allochtonen ligt niet aan de PVV. Die problemen in de doofpot stoppen is zeer gevaarlijk. Het benoemen van diezelfde problemen is imo de plicht van een politieke partij.
pi_124023766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Absolute onzin. PVV is tegen de Islam, hetgeen ik logisch acht.
In denial ....
Zogenaamd de schijn van politiekecorrect tolerantie ophouden, maar in weze zo discriminerend als de nete.
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:54:26 #91
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124023864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

In denial ....
Zogenaamd de schijn van politiekecorrect tolerantie ophouden, maar in weze zo discriminerend als de nete.
Dit is jouw vertekende beeld. Ik waardeer het dat je zo eerlijk bent en geen enkele waarde acht aan de beweegredenen van iemand. Je zou bij de VARA niet misstaan.
pi_124046787
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:54 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Dit is jouw vertekende beeld. Ik waardeer het dat je zo eerlijk bent en geen enkele waarde acht aan de beweegredenen van iemand. Je zou bij de VARA niet misstaan.
Ja hoor.. je doet het weer.
Grote groepen mensen verketteren.
Wat je verwijt ben je zelf.
  donderdag 14 maart 2013 @ 18:28:28 #93
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124057059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ja hoor.. je doet het weer.
Grote groepen mensen verketteren.
Wat je verwijt ben je zelf.
Ironisch.
pi_124062446
Is de Volkskrant soms de nieuwe spreekbuis van de PVV? Dat is nou al de derde PVV-Column in een maand tijd.
pi_124066793
dat is omdat ze anders teveel beschuldigd worden van links zijn
  vrijdag 15 maart 2013 @ 01:13:05 #96
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124077422
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:35 schreef Tocadisco het volgende:
Is de Volkskrant soms de nieuwe spreekbuis van de PVV? Dat is nou al de derde PVV-Column in een maand tijd.
Het werd soms ook wel erg links daar. Heb de krant een tijd gehad en helaas niet bevallen. Goed initatief van de Volkskrant.
pi_124133279
''Het was hartstikke leuk, een warm bad, een geweldig begin eigenlijk'', aldus Wilders, die toegaf dat de meerderheid voor een foto met hem of een handje kwam. Toch waren er ook wel gesprekjes over de huidige situatie in ons land. ''Maar die zijn natuurlijk vluchtig.''

http://www.nu.nl/politiek(...)d&utm_medium=twitter

popstar geert.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:27:40 #99
225540 Pugg
Friends forever
pi_124134290
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

In denial ....
Zogenaamd de schijn van politiekecorrect tolerantie ophouden, maar in weze zo discriminerend als de nete.
Amen
pi_124134421
Lekker overal waar je het niet mee eens bent beschrijven als discriminatie. Bij gebrek aan degelijke argumenten heb je zo in ieder geval de kans op onderontwikkeld nederland achter je te scharen :)
Conscience do cost.
  maandag 18 maart 2013 @ 22:38:30 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_124230577
Toch wel opvallend hoe stil Wilders is over de zaak met die Yunus.

Alleen een slap Twitterberichtje

Is de fut er een beetje uit ofzo?
pi_124231048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:31 schreef ems. het volgende:
Lekker overal waar je het niet mee eens bent beschrijven als discriminatie.
Zulke mafkezerij bestaat niet. Alleen in jouw fantasie
Gebrek aan argumenten ?
pi_124231101
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Toch wel opvallend hoe stil Wilders is over de zaak met die Yunus.

Alleen een slap Twitterberichtje

Is de fut er een beetje uit ofzo?
Griepje ? Aambeien ?
Het shitten lukt niet meer zo vlot ?
pi_124241811
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Toch wel opvallend hoe stil Wilders is over de zaak met die Yunus.

Alleen een slap Twitterberichtje

Is de fut er een beetje uit ofzo?
hier is ie dan.

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 09:04:39 Geen Turks imperialisme. Nederland is geen provincie van Turkije. Blijf maar lekker thuis premier Erdogan! http://t.co/QAe6mBe2LE reageer retweet
pi_124242514
Wat zou Geert moeten zonder Twitter? :')
pi_124379164
http://www.geenstijl.nl/m(...)met_de.html#comments

Heerlijke reacties van dom PVV volk die precies hetzelfde doen als wanneer de profeet van booslims in een - in hun ogen - slecht daglicht wordt gezet. Moslims en PVV'ers zijn eigenlijk in veel opzichten hetzelfde.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:43:47 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_124382607
De PVV is morsdood. Net als GroenLinks. Niks meer waard. Een lege huls. Oppositie voeren kunnen ze niet. Het spastisch gebrul over islamisering en de EU is totaal niet meer geloofwaardig. Schofferen en schreeuwen heeft nog nooit gewerkt als serieus beleid. Of als nuttige oppositie. Hier de oogst van de afgelopen dagen: huilen om de EU, huilen om Erdogan, huilen om Oud-Links, nog meer huilen om de EU en natuurlijk een randgestoorde symboolcampagne. Inclusief online petitie. Kortom, vervelende, creatiefloze herhaling. En een politieke partij die jarenlang in herhaling valt, is een dode politieke partij. Want die krijgt blijkbaar nooit voor elkaar wat het belooft. Bovendien is de impact van de PVV ten opzichte van een jaar geleden nagenoeg nihil. Kreeg Geert Wilders vroeger alle handjes op elkaar met een halve tweet, tegenwoordig ligt hij minder in de markt dan Flippo's, Tamagotchis en de snap armband (*). Het is over. Het is voorbij. Het PVV-effect is genivelleerd. Nobody gives an intercourse. Kom op, Geert. Je hebt gefaald en bent mislukt. Het Marokkanenprobleem lacht je keihard in je bek uit. De Islamisering proest het uit bij het horen van je naam. De EU haalt grinnikend de schouders op als je politici weer wat gillen. Al deze zaken overleven de PVV met gemak. Twee vingers in de neus. Omdat de PVV nog nooit en te nimmer met een tastbare, realistische oplossing is gekomen. Dus doe de Ayaan: verlaat de partij en ga lekker vileine boekjes schrijven vanuit de United Stupid of America. Laat de PVV harder in de steek dan Dion Graus in de steek gelaten wordt door zijn hoofdhaar. Opbokken met het dode lijk van de PVV. Heel tendentieus schreeuwen over problematiek kunnen we zelf ook wel. Van een politieke partij wordt toch wat meer verwacht. En vergeet bij het verlaten van de zaal niet netjes de kosten van al die debiele Kamervragen terug te betalen. Zo'n 4.000 euro per stuk. U mag pinnen. Doei PVV, doei!

http://www.geenstijl.nl/m(...)opbokken_met_de.html

[ Bericht 97% gewijzigd door arjan1212 op 22-03-2013 19:19:26 ]
  zondag 24 maart 2013 @ 11:12:02 #109
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_124435341
En ze zijn weer de grootste met 24 zetels. _O-
pi_124435724
Ah gossie, GS is weer helemaal blij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 24 maart 2013 @ 12:45:56 #111
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_124438003
Als je op NUjij ( ja :') ) klikt krijg je dit eerst te zien:
quote:
@ All,

We willen in dit draadje geen enkele vergelijking zien met WO2. Ook wordt er niet direct op de persoon gespeeld.

Doet u dit wel, dan levert u dit een ban op.

Dank.

Redactie NUjij/IJ
Say what?
pi_124449300
laatste peiling

PVV 24, SP 23, VVD 23, PVDA 18, D66 16, 50PLUS 16, CDA 15

https://n0.noties.nl/peil.nl/
  woensdag 27 maart 2013 @ 08:46:25 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_124556422
Geert ziet kennelijk af van een hele berg nieuw gezeik in gemeenteraden

http://www.nu.nl/politiek(...)-twee-gemeenten.html

Overigens maakt het wel duidelijk dat het Geert niet echt om de bevolking te doen is. Wanneer da wel zou zijn dan zou hij immers nu een keer wel proberen op lokaal niveau mee te doen om daar de zaak te beinvloeden.
pi_124573212
Ze zouden toch minstens ook in Volendam mee moeten doen. Daar haalden ze toch 50% van de stemmen
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:44:49 #115
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_124575397
Weer 5 zetels erbij bij Eenvandaag, hoe zou dat komen?
pi_124577403
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:44 schreef sonnyspek het volgende:
Weer 5 zetels erbij bij Eenvandaag, hoe zou dat komen?
Doordat een groot aantal Nederlanders niet bijster intelligent is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_124581235
Stel dat bij nieuwe verkiezingen de PVV de grootste partij wordt.
Het is een ongeschreven regel dat de grootste partij het eerst een kabinet mag formeren, én de minister-president mag leveren.
Hebben de andere partijen wel zin in een coalitie met de PVV?
Misschien de VVD..... maar het CDA zal zwaar verdeeld raken en het plan uiteindelijk afwijzen.
Toch neem ik aan dat de VVD er ook geen zin in heeft en zal aansturen dat de tweede grootste partij een kabinet moet formeren. (dus de VVD zelf)
pi_124581331
Als de pvv de grootste word dan word het kabinet pvv - sp - sgp

als die combinatie een meerderheid heeft natuurlijk.
pi_124581727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef arjan1212 het volgende:
Als de pvv de grootste word dan word het kabinet pvv - sp - sgp

als die combinatie een meerderheid heeft natuurlijk.
welnee....SP eet liever de eigen Kamerzetels op.... nog wel zonder jus of ketchup
SGP valt terug in kritisch gedogen, zoals ze altijd doen.
Maar dan nog is er geen Kamermeerderheid en volgens de nieuwe procedure moet de Kamer beslissen of een bepaalde coalitie de regering mag vormen.
  woensdag 27 maart 2013 @ 20:52:53 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_124581780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
Stel dat bij nieuwe verkiezingen de PVV de grootste partij wordt.
Het is een ongeschreven regel dat de grootste partij het eerst een kabinet mag formeren, én de minister-president mag leveren.
Hebben de andere partijen wel zin in een coalitie met de PVV?
Misschien de VVD..... maar het CDA zal zwaar verdeeld raken en het plan uiteindelijk afwijzen.
Toch neem ik aan dat de VVD er ook geen zin in heeft en zal aansturen dat de tweede grootste partij een kabinet moet formeren. (dus de VVD zelf)
In 1977 werd de grootste partij ook al eens opzij geschoven
pi_124582151
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In 1977 werd de grootste partij ook al eens opzij geschoven
de PvdA werd de grootste partij en Juliana maakte een formatieopdracht voor een regering met de PvdA
quote:
Na een zeer langdurige formatie, waarbij eerst werd gepoogd een tweede kabinet-Den Uyl te vormen, werd in december het (eerste) kabinet-Van Agt i geformeerd.
http://www.parlement.com/id/vh8lnhronvwv/verkiezingen_1977
van Agt saboteerde die formatie-opdracht om als het hele land het maandenlange geneuzel zat was zeer snel een regering met de VVD te formeren
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:39:55 #122
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_124584646
Wat dachten jullie van PVV-VVD-50+-CDA, de ultieme rechtste coalitie waar de SGP de boel nog steunt ook.
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:40:58 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_124584710
Wat is er zo rechts aan 50+
pi_124584722
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef sonnyspek het volgende:
Wat dachten jullie van PVV-VVD-50+-CDA, de ultieme rechtste coalitie waar de SGP de boel nog steunt ook.
PVV en Krol rechts?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:47:48 #125
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_124585075
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

PVV en Krol rechts?
Net alsof de PVV iets van hun linkse standpunten ook wil laten verwezenlijken als het ten kosten gaat van de rechtste standpunten...

En 50+ is niet rechts, maar wilt denk wel veel inleveren als daar tegenover staat betere zorg/koopkracht voor ouderen.
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:50:15 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_124585204
Nouja in de vorige coalitie werden die linkse standpunten anders wel aangehouden en uiteindelijk viel het kabinet er ook op.
pi_124585363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Net alsof de PVV iets van hun linkse standpunten ook wil laten verwezenlijken als het ten kosten gaat van de rechtste standpunten...

En 50+ is niet rechts, maar wilt denk wel veel inleveren als daar tegenover staat betere zorg/koopkracht voor ouderen.
De PVV profileert zich graag als rechtse partij. De partij wil ons sociale vangnet echter geheel intact laten. Dat kan en dat mag, maar dat is nou niet bepaald het kenmerk van een rechtse partij.

Maar goed, in zekere zin is de PVV links noch rechts. De partij is vooral erg oppportunistisch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_124585421
Nou bevestigen jullie dat de pvv best met de sp kan regeren
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:57:35 #129
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_124585614
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef arjan1212 het volgende:
Nou bevestigen jullie dat de pvv best met de sp kan regeren
Denk het niet, ook al weetje niet hoever de SP wilt gaan om aan de macht te komen.
pi_124585731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef arjan1212 het volgende:
Nou bevestigen jullie dat de pvv best met de sp kan regeren
Dat kan prima. Standpunten komen in grote lijnen overeen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:00:44 #131
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_124585779
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan prima. Standpunten komen in grote lijnen overeen.
Zou de SP dat willen?
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:01:04 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_124585794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef arjan1212 het volgende:
Nou bevestigen jullie dat de pvv best met de sp kan regeren
Op papier is dit best goed mogelijk, maar er zijn nog de nodige obstakels voordat er überhaupt aan de inhoudelijke onderhandelingen kan worden begonnen.
pi_124586346
Waarom heet dit topic 'De Grote Blonde Oppositieleider'? Ten eerste is hij niet blond, maar geblondeerd. En hoezo 'leider'? Ik begrijp dat de lijst-Wilders net zoveel zetels kreeg als de SP, maar met net wat meer fans dan Roemer. Alleen heeft Wilders er volgens mij voor gekozen buiten-parlementair te gaan. Toch? Zelfs op wereldtoernee, in de hoop een globale revolutie te ontketenen. Ook al lukte dat tot nu toe nog niet best. Of zelfs minder dan in het verleden. Maar we kunnen toch wel zeggen dat iemand die consequent overal 'nee!' tegen zegt, en handtekeningen aanbiedt aan de woordvoerder van de premier, volstrekt niet geloofwaardig is als leider van enige parlementaire oppositie?
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_124589784
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan prima. Standpunten komen in grote lijnen overeen.
dacht het niet...
SP is tegen moslimhaat,kritisch naar Israel, tegen uittreden uit de euro en de EU, en ze weten heel goed dat de PVV een reactionaire beweging is , zoiets als de NSB, intern ondemocratisch, maar tegen een fascistische staatsvorm.
Bij GL zag je al dat de helft van de kiezers wegliep vanwege het kunduz-standpunt, bij SP zal hetzelfde gebeuren als ze willen heulen met de PVV.
Ik stem dan niet meer op de SP en ik ga terug naar GL
  donderdag 28 maart 2013 @ 07:10:01 #135
225540 Pugg
Friends forever
pi_124596076
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:10 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Waarom heet dit topic 'De Grote Blonde Oppositieleider'?
Ten eerste is hij niet blond, maar geblondeerd. En hoezo 'leider'? Ik begrijp dat de lijst-Wilders net zoveel zetels kreeg als de SP, maar met net wat meer fans dan Roemer.
Alleen heeft Wilders er volgens mij voor gekozen buitenparlementair te gaan. Toch?
Zelfs op wereldtournee, in de hoop een globale revolutie te ontketenen. Ook al lukte dat tot nu toe nog niet best. Of zelfs minder dan in het verleden.

Maar we kunnen toch wel zeggen dat iemand die consequent overal 'nee!' tegen zegt, en handtekeningen aanbiedt aan de woordvoerder van de premier, volstrekt niet geloofwaardig is als leider van enige parlementaire oppositie?
_O_ _O_ _O_
pi_124811439
Geert is gestopt met roken, en hij is bij de snackbar in den haag langsgeweest

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 21:33:53 Vandaag de hardwerkende Haagse dames van de met sluiting bedreigde snackbar De Sport een hart onder de riem gestoken! http://t.co/xlG35UnV1B reageer retweet
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 02-04-2013 om 08:09:21 Vandaag 3 maanden en 1 dag geen sigaret meer gerookt. Stoppen met roken was makkelijker dan ik dacht. En voelt veel beter. #byebyecigarette reageer retweet
dus nu ie niet meer rookt, eet ie meer frikandellen
pi_124811488
Donderdag is het grote marokanen debat in de 2de kamer. om 21.00 uur. volgens de website van de 2de kamer.

verwacht wel dat het uitgezonden word op politiek24.. zo niet dan word het via de website kijken

[ Bericht 59% gewijzigd door arjan1212 op 03-04-2013 02:41:42 ]
pi_124826663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef arjan1212 het volgende:
Donderdag is het grote marokanen debat in de 2de kamer.
Gaaaaaaap.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
  woensdag 3 april 2013 @ 18:27:45 #139
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_124843927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef arjan1212 het volgende:
Donderdag is het grote marokanen debat in de 2de kamer. om 21.00 uur. volgens de website van de 2de kamer.

En wat moeten we ons daarbij voorstellen?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_124844147
http://www.nu.nl/politiek(...)en-niet-serieus.html

een ruzie achtig debat tussen Ahmed Marcouch en Joram van Klaveren wellicht doen wilders en pechtold ook mee
pi_124866431
Gisteren ook onderwerp van gesprek bij Pauw en Witteman. En weer hetzelfde gelul als altijd. Waarom nooit eens 'man-en-paard' noemen? Hoe komt het, dat die geblondeerde patat-koning het voetbalgeweld pas ontdekt als er Marokkaanse jongeren bij betrokken zijn? En waarom blijven PvdA-politici maar rond tuffen in hun maakbaarheids mallemolen, met hun 'straatcoaches'?
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_124868505
Ahmed Marcouch pleit voor meer marokaanse politie agenten; hij denkt dat het helpt als een marokaanse politie agent bij de ouders langsgaat en in het arabisch zegt 'u zoon is een klootzak' enz
  vrijdag 5 april 2013 @ 21:50:06 #143
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_124932603
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 22:10 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Maar we kunnen toch wel zeggen dat iemand die consequent overal 'nee!' tegen zegt, en handtekeningen aanbiedt aan de woordvoerder van de premier, volstrekt niet geloofwaardig is als leider van enige parlementaire oppositie?
Wilders is een domme kloot die geen haalbare oplossingen heeft.
pi_124934204
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan prima. Standpunten komen in grote lijnen overeen.
Je ziet het uit proportie. Waarom willen mensen zo graag PVV en SP op één hoop gooien?
Een soort stigmatisering van beiden ?

De SP is tegen de discriminatie van buitenlanders. En dat is het fundament van de PVV.
De PVV heeft een paar volkse standpunten overgenomen van links.... dat is een ouwe truc van dubieuse rechtse bewegingen met ambities het volk voor zich te winnen. Nazi's deden dat ook.
pi_125010845
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 16:01:17 Flyeren op de markt in Roermond vanmiddag was weer een feest! http://t.co/fWRVMwJkPS reageer retweet
  woensdag 10 april 2013 @ 07:33:48 #146
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_125101469
Bestaat dit topic nog? Het parlement wordt in Nederland al jarenlang gedomineerd door de partij van Geert Wilders. Een partij die even racistisch is als Heinrich Himmler op een druilerige lentedag en die als een genitale wrat rond de aars van de Nederlandse samenleving kleeft.
pi_125109723
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef Bluesdude het volgende:
De PVV heeft een paar volkse standpunten overgenomen van links.... dat is een ouwe truc van dubieuse rechtse bewegingen met ambities het volk voor zich te winnen. Nazi's deden dat ook.
Dat komt omdat je het klassieke politieke spectrum eerder als een cirkel moet zien. Met als ene polaire een soort praktische ambivalentie, en als de andere polaire het 'gekkenhuis'. Zoals hier:

"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_125109795
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:18 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Dat komt omdat je het klassieke politieke spectrum eerder als een cirkel moet zien. Met als ene polaire een soort praktische ambivalentie, en als de andere polaire het 'gekkenhuis'. Zoals hier:

[ afbeelding ]
SP zit aan de kant van de Sovjet-Unie. De PVV in de hoek van het fascisme/Theocratie. Beiden met voldoende affiniteit met de Lunatic Fringe. ;)
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
  woensdag 10 april 2013 @ 14:03:15 #149
177885 JoaC
Het is patat
pi_125111152
Je zou een snaartheorie qua dimensies los kunnen laten op het politieke spectrum
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 17 april 2013 @ 17:57:46 #150
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_125405485
Niet eens een bericht over de spacecake van Wilders! We zijn hem echt zat. Dat blijkt
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_125412282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:21 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

SP zit aan de kant van de Sovjet-Unie. De PVV in de hoek van het fascisme/Theocratie. Beiden met voldoende affiniteit met de Lunatic Fringe. ;)
Je schema is generaliserend, stigmatiserend en verneukeratief.
Zowel de PVV als de SP zijn voor een democratisch landsbestuur. En verwerpen het totalitarisme
Maar de PVV verwerpt wel democratie als geschikt voor hun partijorganisatie.
Ook zijn beiden tegen godsdienstige dictaturen.
  woensdag 17 april 2013 @ 21:16:30 #152
66825 Reya
Fier Wallon
pi_125414643
-knip-
pi_125448249
Vz, dit sociaal akkoord is het zoveelste akkoord onder premier Rutte waarin het woord belastingverlaging niet voorkomt. Ik begin dan ook met een felicitatie. Die felicitatie is welverdiend. Mark Rutte is de beste premier... die de PvdA ooit heeft gehad.

De minister-president was donderdagavond bij Nieuwsuur. We moeten "met elkaar dat CPB verslaan," riep hij tot de Nederlanders. Jongens, zei hij, ik citeer: "we gaan eens een keer die nieuwe auto kopen. We gaan eens een keer dat nieuwe huis kopen. Laten we die handshake doen."
Toen ik dat hoorde, vroeg ik me af: Wat heeft de heer Rutte gegeten: waren het paddo's of was het een flink stuk space cake wat hij achter de kiezen had?

verhaal gaat verder
http://www.pvv.nl/index.p(...)sociaal-akkoord.html
pi_125481551
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Bluesdude het volgende:
Je schema is generaliserend, stigmatiserend en verneukeratief.
Zowel de PVV als de SP zijn voor een democratisch landsbestuur. En verwerpen het totalitarisme
Maar de PVV verwerpt wel democratie als geschikt voor hun partijorganisatie.
Ook zijn beiden tegen godsdienstige dictaturen.
De NSDAP kwam ook via verkiezingen aan de macht, en ontpopte zich daarna pas als totalitaire partij. Hoewel iedereen die geen poep in de ogen had de tekenen aan de wand al had kunnen zien. Zoals de wijze waarop de partij 'intern' was geordend.
De SP was ooit radicaal Maoïstisch, en eerder uit strategische overwegingen in de parlementaire politiek gestapt, zoals de CPN destijds ook braaf meedeed.
De SP is wars van religie, vanuit haar ideologische achtergrond. De PVV daarentegen roept te pas en te onpas dat de 'Joods-Christelijke-cultuur' moet worden verdedigd, waarbij de verbondenheid met één van de meest prominente reli-staten ter wereld, Israël, er bij de poriën uitkomt. Zozeer zelfs, dat het bijna obsceen is, en naar landverraad riekt, voor wie erg aan nationaliteit als fundamentele kwaliteit van iemands identiteit hangt.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:10:25 #155
225540 Pugg
Friends forever
pi_125484643
quote:
De PVV daarentegen roept te pas en te onpas dat de 'Joods-Christelijke-cultuur' moet worden verdedigd, waarbij de verbondenheid met één van de meest prominente reli-staten ter wereld, Israël, er bij de poriën uitkomt. Zozeer zelfs, dat het bijna obsceen is, en naar landverraad riekt, voor wie erg aan nationaliteit als fundamentele kwaliteit van iemands identiteit hangt.
De post van de maand!! _O_
pi_125605227
Wilders zoekt de samenwerking met zijn extreem-rechtse vriendjes internationaal. Le Pen is zijn nieuwe vlam

http://m.volkskrant.nl/vk(...)avigationItemId=2824
pi_125605358
is Marine Le Pen niet meer mainstream dan haar vader?
pi_125605407
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef arjan1212 het volgende:
is Marine Le Pen niet meer mainstream dan haar vader?
De partij probeert zich een wat netter imago aan te meten. Lukt nog niet echt.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:12:23 #159
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_125640760
geertwilderspvv twitterde op maandag 22-04-2013 om 20:19:55 Hartverwarmend, steun uit onverwachte hoek, ben onder de indruk. http://t.co/5LBMg5JLpV reageer retweet
  zaterdag 27 april 2013 @ 12:42:50 #160
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_125792559
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef 99.999 het volgende:
Wilders zoekt de samenwerking met zijn extreem-rechtse vriendjes internationaal. Le Pen is zijn nieuwe vlam

http://m.volkskrant.nl/vk(...)avigationItemId=2824
En de reden van de lunch met Le Pen jr:
quote:
Wilders wil Europees blok met Front National en Vlaams Belang

PVV-leider Wilders wil in het Europees parlement de krachten bundelen met het Franse Front National en het Vlaams Belang. Wilders gaat de komende maanden gesprekken voeren met die en andere anti-europartijen, zegt Wilders in het AD.

De samenwerking moet een vuist kunnen vormen tegen de al bestaande verbonden van sociaaldemocraten, liberalen en christendemocraten. 'Dat zou een enorm signaal zijn', zegt Wilders.

De PVV-leider was eerder terughoudend met toenaderingspogingen van het Front National en het Vlaams Belang, nu zegt hij meer met die partijen te hebben 'dan met de hele Tweede Kamer'. Afgelopen maandag lunchte Wilders al met Marine le Pen, leider van het Front National.
http://www.volkskrant.nl/(...)-Vlaams-Belang.dhtml

Ik neem aan dat bijvoorbeeld ook de FPÖ uit Oostenrijk en de Deense Volkspartij benaderd gaan worden. UKIP zou ook kunnen, maar die zullen huiverig zijn.
pi_125797159
Volgens mij ontplofte Wilders de afgelopen jaren als zijn partij werd geassocieerd met het FN of VB. Hij wilde absoluut niets met dat soort partijen te maken hebben. Stukje verdergaande radicalisering van de PVV of acceptatie van het feit dat de PVV niet veel verschilt van dat soort partijen qua opvattingen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 27 april 2013 @ 16:18:57 #162
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_125797574
Wilders geeft dus toe sympathie voor het fascistische gedachtegoed te hebben.
pi_125798303
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:18 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
deze is beter


pi_125798354
en volgens mij zitten in nederland alle partijen in dat vierkant behalve de sgp die zitten bij rechts/conservatief
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:26:01 #165
225540 Pugg
Friends forever
pi_125799391
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:18 schreef Oldie57 het volgende:
Wilders geeft dus toe sympathie voor het fascistische gedachtegoed te hebben.
Niets nieuws dus, lekker de boel opjutten en nergens oplossingen voor hebben.
pi_125838818
is er al eens iemand geweest die de volgende vraag stelde aan geert wilders.

Wat heeft een Marokaan met een baan die zich aan de regels houd te vrezen van u ?
  zondag 28 april 2013 @ 22:27:27 #167
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_125846097
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef arjan1212 het volgende:
is er al eens iemand geweest die de volgende vraag stelde aan geert wilders.

Wat heeft een Marokaan met een baan die zich aan de regels houd te vrezen van u ?
Daar heeft ie geen problemen mee.
pi_125846392
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Daar heeft ie geen problemen mee.
Dat heeft hij jou verteld?

Geert is gewoon racist, liet ik mij onlangs vertellen door een PVV-stemmer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 28 april 2013 @ 22:33:31 #169
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_125846462
quote:
10s.gif Op zondag 28 april 2013 22:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heeft hij jou verteld?

Geert is gewoon racist, liet ik mij onlangs vertellen door een PVV-stemmer.
Hij heeft geen problemen met allochtonen die gewoon een baan hebben en zich aanpassen.
pi_125846641
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Hij heeft geen problemen met allochtonen die gewoon een baan hebben en zich aanpassen.
Hoe weet je dat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 28 april 2013 @ 22:43:54 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_125847033
edit
  zondag 28 april 2013 @ 22:45:34 #172
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_125847128
quote:
10s.gif Op zondag 28 april 2013 22:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Als je een beetje interviews hoort/leest dan weet je dat.
pi_125847326
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Als je een beetje interviews hoort/leest dan weet je dat.
Hij heeft zich daarover nooit op expliciete wijze geuit.

Bovendien kun je natuurlijk niet in z'n bovenkamer kijken. Je krijgt het idee dat de haat diep zit, op basis van hoe hij acteert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_125847496
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Hij heeft geen problemen met allochtonen die gewoon een baan hebben en zich aanpassen.
Wel,als ze de islam niet afzweren. Dat is immers een politieke ideologie die bestreden moet worden en niet een ordinair geloof.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 04:04:02 #175
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_126010369
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
Hij heeft zich daarover nooit op expliciete wijze geuit.
Nonsens. Hij heeft zich daar keer op keer expliciet over uitgedrukt. De PVV heeft zelfs allochtonen actief laten worden binnen de partij.
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef 99.999 het volgende:
Wel,als ze de islam niet afzweren. Dat is immers een politieke ideologie die bestreden moet worden en niet een ordinair geloof.
Dat is voor hem strategisch om zo te verwoorden. Islam is natuurlijk een geloofsleer.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 04:24:27 #176
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_126010386
Overigens heb ik PVV gestemd mensen. Nu ben ik in de ogen van veel mensen een xenofoob, populist en dommerik, maar daar hecht ik weinig waarde aan. Ben het niet met alles eens en in de nodige zaken zeer teleurgesteld, maar geen enkele partij sluit perfect op iemand aan.

Overigens heb ik zelf een bloedhekel aan elke vorm van racisme. Hetzelfde geldt voor het maken van onderscheid op grond van nationaliteit. De reden dat ik PVV stem is dan ook logisch, althans voor mij.
Die reden is namelijk de islam.
pi_126010694
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 04:24 schreef Norakiaan het volgende:
Overigens heb ik PVV gestemd mensen. Nu ben ik in de ogen van veel mensen een xenofoob, populist en dommerik, maar daar hecht ik weinig waarde aan. Ben het niet met alles eens en in de nodige zaken zeer teleurgesteld, maar geen enkele partij sluit perfect op iemand aan.

Overigens heb ik zelf een bloedhekel aan elke vorm van racisme. Hetzelfde geldt voor het maken van onderscheid op grond van nationaliteit. De reden dat ik PVV stem is dan ook logisch, althans voor mij.
Die reden is namelijk de islam.
Ras of nationaliteit is geen grond voor onderscheid maar iets net zo arbitrairs als geloof plots wel, waarom?
  zondag 19 mei 2013 @ 15:53:45 #178
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_126724724
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Hij heeft geen problemen met allochtonen die gewoon een baan hebben en zich aanpassen.
Maar waarom constant die mensen provoceren en te kakken zetten. Dan heb je er blijkbaar wel een probleem mee.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_126761582
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 04:24 schreef Norakiaan het volgende:
Overigens heb ik PVV gestemd mensen. Nu ben ik in de ogen van veel mensen een xenofoob, populist en dommerik, maar daar hecht ik weinig waarde aan. Ben het niet met alles eens en in de nodige zaken zeer teleurgesteld, maar geen enkele partij sluit perfect op iemand aan.

Overigens heb ik zelf een bloedhekel aan elke vorm van racisme. Hetzelfde geldt voor het maken van onderscheid op grond van nationaliteit. De reden dat ik PVV stem is dan ook logisch, althans voor mij.
Die reden is namelijk de islam.
Wat de PVV zegt over de islam schuurt soms wel erg dicht tegen onderscheid aan.
Plannen worden gemaakt "omdat islam". Wij willen dit "omdat islam".
Ze stippen de probleempunten zonder nuance aan, maar de oplossingen zijn vrijwel altijd eenzijdig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 07:40 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ras of nationaliteit is geen grond voor onderscheid maar iets net zo arbitrairs als geloof plots wel, waarom?
Keuzes.
Voor de een (voor jou bijvoorbeeld) is geloof arbitrair, maar voor de ander niet.
pi_126768831
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:49 schreef karton2 het volgende:

[..]

Wat de PVV zegt over de islam schuurt soms wel erg dicht tegen onderscheid aan.
Plannen worden gemaakt "omdat islam". Wij willen dit "omdat islam".
Ze stippen de probleempunten zonder nuance aan, maar de oplossingen zijn vrijwel altijd eenzijdig.

[..]

Keuzes.
Voor de een (voor jou bijvoorbeeld) is geloof arbitrair, maar voor de ander niet.
Ware het niet dat hij in zijn aanpak wel degelijk onderscheid maakt tussen nationaliteiten. Oeps. Oftewel, de mensen die hem zo adoreren en claimen een 'bloedhekel' aan racisme te hebben - die zijn in mijn ogen niet zo geloofwaardig.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 20 mei 2013 @ 16:50:58 #181
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126771103
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 04:24 schreef Norakiaan het volgende:

Overigens heb ik zelf een bloedhekel aan elke vorm van racisme. Hetzelfde geldt voor het maken van onderscheid op grond van nationaliteit. De reden dat ik PVV stem is dan ook logisch, althans voor mij.
Die reden is namelijk de islam.
Euh, wat is het onderscheid op grond van geloofsovertuiging dan? :+
pi_126772221
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 15:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ware het niet dat hij in zijn aanpak wel degelijk onderscheid maakt tussen nationaliteiten. Oeps.
Ik zeg ook nergens dat hij dat niet doet.
quote:
Oftewel, de mensen die hem zo adoreren en claimen een 'bloedhekel' aan racisme te hebben - die zijn in mijn ogen niet zo geloofwaardig.
Racisme, discriminatie, onderscheid..
Die termen hebben enorm aan waarde ingeboet het afgelopen decennium. Ze zijn misbruikt door types die ze toepasten zodra het even goed uitkwam.
pi_128403157
Pvv politici tegen samenwerking met het vlaams belang en front national

Deze week stuurde het Haagse raadslid Paul ter Linden een woedende mail aan zijn fractie, aan fractievoorzitter Machiel de Graaf en aan Geert Wilders. Hij noemt daarin Dewinter "niet alleen antisemiet, ook notoire homohater”, terwijl, zo schrijft Ter Linden, de PVV islamieten verwijt joden en homo’s te verafschuwen.

PVV-Statenlid in Gelderland Marc van Kampen is wel openlijk "zeer kritisch” over het verbond van zijn partij met Dewinter. Van Kampen heeft moeite met "het antisemitische” karakter van het Vlaams Belang, zo licht hij toe.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gek-filip-de-winter/
pi_128403205
Gelukkig kunnen ze wel leven met het dagelijks schofferen en discrimineren van moslims.
  zondag 30 juni 2013 @ 06:56:50 #186
225540 Pugg
Friends forever
pi_128436057
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 06:56 schreef Pugg het volgende:

[..]

Tokkies onder elkaar :r
Denk er wel aan dat het dagelijks meer worden die achter Geert staan.
(waar andere weer voor zorgen) _O-
Bats boem lucht dicht
pi_128436288
Geert for president.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_128437186
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
Geert for president.
Was jij dat niet die zij "En voorstellen van de PVV blijven per definitie kut".
Bats boem lucht dicht
pi_128437529
Nee joh, Geert is mijn held.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † zondag 30 juni 2013 @ 22:19:39 #191
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_128437609
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
Geert for president.
Geert. _O_

Hij weet tenminste waar vrijheid voor staat. ^O^
Carpe Libertatem
pi_128437635
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Nee joh, Geert is mijn held.
Tuurlijk.
We weten wel beter.
Bats boem lucht dicht
pi_128438232
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Geert. _O_

Hij weet tenminste waar vrijheid voor staat. ^O^
Geert, de liberaal, citeerde onlangs Milton Friedman. Wat een baas, die Geert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 30 juni 2013 @ 22:35:16 #194
66825 Reya
Fier Wallon
pi_128438321
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Was jij dat niet die zij "En voorstellen van de PVV blijven per definitie kut".
Hoe het ook zij, Koos zij met Geert.
pi_128438405
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Was jij dat niet die zij "En voorstellen van de PVV blijven per definitie kut".
Koos is hetero en derhalve een groot voorstander van kutvoorstellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 juli 2013 @ 06:53:32 #196
225540 Pugg
Friends forever
pi_128448404
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Geert. _O_

Hij weet tenminste waar vrijheid voor staat. ^O^
Vooral zijn eigen vrijheid?

Hoezo dictator.
Hoezo racist
Hoezo dom volk.
pi_128463953
Geert, man van het volk.
De enige politicus die bij zijn voornaam wordt genoemd sinds Pim.

Alexander, Kees of Bram. Niemand weet wie dat zijn, maar Geert kennen we allemaal.
pi_128464465
quote:
6s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef karton2 het volgende:
Geert, man van het volk.
De enige politicus die bij zijn voornaam wordt genoemd sinds Pim.

Alexander, Kees of Bram. Niemand weet wie dat zijn, maar Geert kennen we allemaal.
Geert en Emile, de pooiers van het proletariaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † maandag 1 juli 2013 @ 16:27:31 #199
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_128464493
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 06:53 schreef Pugg het volgende:

[..]

Vooral zijn eigen vrijheid?

Hoezo dictator.
Hoezo racist
Hoezo dom volk.
De linkerflank heeft het er maar druk mee dagelijks op Geert te spugen en die groep aanhangers weg te zetten.
Aandoenlijk die hypocrisie, dat wel.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_128464588
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Geert en Emile, de pooiers van het proletariaat.
_O-

Vergeet Diederik niet, ook hij is er voor de gewone man.
  maandag 1 juli 2013 @ 17:47:50 #201
365082 IPA35
Patriarch
pi_128467585
Ik mag die vent absoluut niet maar volgende keer stem ik op hem of ik stem niet.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_128504421
Mag ik een knuppeltje in het hok gooien?

Na een stage bij een kamerlid van de VVD afgelopen jaar, zijn me een aantal dingen duidelijk geworden over Geert. Het is een absolute snoeper betreft stemmen wegplukken. Dat doet die het beste en dat is zijn goed recht.

Maar in de Tweede Kamer is die man een totale grap, niemand neemt kan zo'n vent serieus nemen en zo geschiedde ook... Beste meneer kan geen eens op fatsoenlijk niveau over dingen debatteren...

En zo denken ze er niet alleen over in de VVD, heel de Tweede Kamer ziet hem binnen het gebouw als een grap die je niet serieus moet nemen. Geertje, van mij mag je per direct uit de politiek. Geen cabaret of theater in de Tweede Kamer svp.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 17:01:59 #203
365082 IPA35
Patriarch
pi_128504583
VVD :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_128508466
Cabaret in de 2de kamer is juist het mooiste wat er is
pi_128509937
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:08 schreef arjan1212 het volgende:
Cabaret in de 2de kamer is juist het mooiste wat er is
Bullshit en al helemaal niet in deze tijden..
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:37:07 #206
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_128560109
Opvallend dat Wilders zijn filmpje in 2 dagen massaal is bekeken, tot wel 350000.
Vanochtend stond het op 230000.
pi_128563740
een nicht van me zette um op facebook, waarom weet ik niet

ze is met een molukker getrouwd enz
pi_128623686
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef sonnyspek het volgende:
Opvallend dat Wilders zijn filmpje in 2 dagen massaal is bekeken, tot wel 350000.
Vanochtend stond het op 230000.
Wat een lachwekkend gejank.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_128623815
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef sonnyspek het volgende:
Opvallend dat Wilders zijn filmpje in 2 dagen massaal is bekeken, tot wel 350000.
Vanochtend stond het op 230000.
Populisme scoort nou eenmaal goed helaas.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 17:44:12 #210
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_128628255
Ik vind het een goed filmpje en hij is al 600000 keer bekeken. ^O^
pi_128628902
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:44 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vind het een goed filmpje en hij is al 600000 keer bekeken. ^O^
Top 10 van best bekeken youtube video's

http://readwrite.com/2012(...)wesm=~oaJObI3N6FHd3p
pi_128629136
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:44 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vind het een goed filmpje en hij is al 600000 keer bekeken. ^O^
Als je een ontevreden zeiksnor bent, zullen de woorden van Wilders ongetwijfeld als muziek in de oren klinken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 5 juli 2013 @ 18:17:30 #213
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_128629248
Ik ga lekker protesteren de eenentwintigste.
pi_128629314
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je een ontevreden zeiksnor bent, zullen de woorden van Wilders ongetwijfeld als muziek in de oren klinken.
Ach, hij heeft op sommige vlakken best een punt in dit filmpje. Het is alleen jammer dat zijn 'oplossingen' volslagen infantiel zijn.
pi_128629540
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ach, hij heeft op sommige vlakken best een punt in dit filmpje. Het is alleen jammer dat zijn 'oplossingen' volslagen infantiel zijn.
Tsja, constateren dat de werkloosheid stijgt kan iedereen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juli 2013 @ 16:53:28 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_128840155
Bezig om een Europees blok te bouwen
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)an-blok-tegen-europa
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_128840497
Farage wil niet meedoen, omdat de pvv voor een koran verbod is..
pi_128931804
quote:
Wilders vindt islam groter probleem dan crisis
Ondanks de grote gevolgen van de economische crisis is de islam het grootste probleem van Nederland. Dat zegt PVV-leider Geert Wilders in een interview met NU.nl.

Slechts een jaar geleden eindigde de samenwerking tussen de VVD en de PVV. Inmiddels deinst Wilders niet terug voor keiharde woorden richting zijn voormalig partijgenoot en coalitiepartner Mark Rutte. "Rutte heeft Nederland kapotgemaakt, dat neem ik hem echt kwalijk en daar ben ik oprecht boos over", aldus Wilders in het vraaggesprek.

En ook al drukt de economische crisis andere vraagstukken naar de achtergrond, volgens hem is de islam nog altijd het grootste probleem in Nederland. Op 21 september, de zaterdag na Prinsjesdag, wil de PVV-leider een massademonstratie organiseren tegen het kabinetsbeleid.

Waarom kiest u voor het Plein voor de Tweede Kamer en niet voor het Malieveld? Daar passen veel meer mensen.
"Ik reken er zeker op dat er een paar honderd mensen komen. Inmiddels hebben we daarom nu een vergunning voor een grotere locatie: Koekamp, naast het Malieveld."

Paar honderd, dat lijkt niet zo veel als ik dat vergelijk met de grote demonstraties uit de jaren tachtig. Als de problemen nu zo groot zijn...
"De jaren tachtig, inderdaad dat waren er een stuk meer. Maar ik nodig iedereen uit om zich aan te melden. Hoe meer zielen hoe meer vreugd."

Hoe kijkt u aan tegen de eerste maanden van Rutte 2?
"Een regelrechte ramp. Rutte heeft Nederland kapotgemaakt. Dat is echt mijn stelling. Dat neem ik hem ook echt kwalijk, ik ben daar oprecht boos over."

"Hoe kun je nou een economie die al slecht loopt nog meer het moeras in helpen door de belasting te verhogen en dom te bezuinigen?"

De overheidsfinanciën zullen op orde gebracht moeten worden.
"Dat kan op een veel verstandiger manier. Alle partijen hebben verkiezingsprogramma's laten doorrekenen. Daaruit bleek dat mijn partij ongeveer het kleinste tekort had."

"Door 15 miljard te bezuinigen, vooral op de overheidsuitgaven als subsidies en ontwikkelingshulp. De helft daarvan geven we terug in de vorm van belastingverlaging."

"Mensen en bedrijven gaan dan weer uitgeven, waardoor er per saldo minder bezuinigingen nodig zijn om tot dat lagere tekort te komen."

Critici zeggen dat uw programma vooral gericht is op de korte termijn.
"We hebben nu een crisis. Volgens mij hebben we nu massawerkloosheid, volgens mij hebben we nu 50 bedrijven per dag die failliet gaan. Ik wil die oplossing nu hebben."

"Ik wil niet ingewikkelde verhalen over meer banen in 2040 of 2050. Andere partijen maken de zaken nu erger om ergens in 2040 met een oplossing te komen."

Bent u niet bang dat Nederland de risee wordt van Europa, als wij extreem gaan bezuinigen op ontwikkelingssamenwerking, de bijdrage aan de EU te verlagen, een terugkeer naar de gulden. Dat moeten we toch ook niet willen?
"Weet u, het gaat om wat de Nederlander wil. Ik vertegenwoordig geen elite die vooral handen wil schudden in Brussel. We hebben nu een minister president die vooral aardig gevonden wil worden door Merkel, door de president van Frankrijk, de prime minister van Engeland."

Als ik u zo hoor gaat het nooit meer goedkomen tussen de PVV en Mark Rutte?
"In persoonlijke zin kan ik prima met hem door een deur. Ik vind het een nette man, maar een incompetente premier die Nederland kapot heeft gemaakt."

De PVV gaat nooit meer regeren met de VVD?
"Ik zeg zeker niet dat we dat niet nog een keer gaan doen, maar ik hoop wel dat de PVV dan de grootste partij is en wij ervoor kunnen zorgen dat ons programma de basis wordt van welke samenwerking dan ook."

Aanvankelijk was de islam een van uw belangrijkste speerpunten. Het is inmiddels bijna tien jaar na de moord op Theo van Gogh en sindsdien is het aantal aanslagen in Nederland beperkt gebleven. Betekent dit dat het probleem minder is geworden?
"Het probleem wordt alleen maar groter. Natuurlijk is het nu de economische crisis waar mensen zich zorgen om maken. Maar de islam, vergist u niet, is het grootste probleem van ons land."

Ook al zijn er geen aanslagen meer?
"Er zijn overal aanslagen. Van Boston, tot Londen, tot Parijs."
"We hebben gezien dat er honderden jihadisten naar Syrië gaan die als ze terugkomen tot op het bot gemotiveerd zijn en met kennis en kunde van terroristisch gedrag terugkomen naar Nederland."

"We hebben gezien dat Turkse kinderen antisemitische uitspraken doen, Hitler complimenteren over wat hij de joden heeft aangedaan. Wij zullen er voor blijven knokken dat we een Nederland krijgen zonder islam."

Zeker in het licht van de economische crisis is het nogal stevig om te zeggen dat de islam het grootste probleem van Nederland is.
"Omdat mensen gewend zijn dat wij eerlijk zijn. De economische crisis staat bovenaan bij veel mensen momenteel."

Het probleem wordt groter zegt u, betekent dat dat de kans op aanslagen in Nederland weer groter wordt?
"Laten we hopen dat het niet gebeurt. Maar als zelfs de minister van Binnenlandse Zaken, van PvdA-huize, zegt dat er meer dan honderd jongeren naar Syrië vertrekken om daar de jihad te voeren. Dat kenden we op die schaal nog niet."

"Ik hoop dat er geen aanslagen komen, maar uit te sluiten is het zeker niet."

Sommige critici zullen zeggen: u veroorzaakt een angstcultuur. Als u zegt dat de massaimmigratie nog steeds vol aan de gang is en de problemen alleen maar groter worden.
"Het is nooit verkeerd om de waarheid te vertellen. Veel politici hebben het daar liever niet over. Maar de gewone Nederlander ziet iedere dag dat de aanwezigheid van Marokkaanse jeugd tot ellende en geweld leidt, tot diefstal en in elkaar slaan."

"De problemen onder het tapijt schuiven, zo hebben we geleerd, werkt niet."

Minister Lodewijk Asscher is verantwoordelijk voor het integratiebeleid. Hij heeft onder andere de moskee-internaten aangepakt. Hij is in de schilderswijk langsgeweest, die ook wel door sommigen wordt omschreven als 'shariawijk'. Vindt u dat hij de problemen daadkrachtig aanpakt?
"Je kunt de problemen pas daadkrachtig aanpakken als je erkent dat de islam een gevaarlijke, fascistische en totalitaire ideologie is die niet in Nederland thuishoort."

Maar heb ik dan niet goed opgelet? Ik heb een aantal incidenten voorbij zien komen: Gouda, de Schilderswijk, moskee-internaten. Zouden dat incidenten kunnen zijn of is het echt onderdeel van een structureel probleem?
"Het zijn geen incidenten, het zijn structurele problemen. Overal waar veel groepen niet-westerse allochtonen de boel in de problemen brengen, zorgen zij voor grotere criminaliteit."

"Niet allemaal, maar ze zijn wel oververtegenwoordigd. Daarvoor zijn stevige maatregelen nodig. Ik hoop dat we die overal in Europa kunnen nemen. Europa moet worden bevrijd en terug worden gegeven aan mensen die van vrijheid en niet van geweld houden."
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)leem-dan-crisis.html

quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:35 schreef Friek_ het volgende:
Wilders zegt weer eens waar het op staat: juist de islam en niet de economische crisis vormt het grootste probleem voor ons land. Het wordt tijd dat onze bange politici het beestje bij de naam durven te noemen en het noodzakelijke verband zien tussen criminaliteit, geweld en islam. Het wegdraaien en kapotnuanceren is voorbij en enkel nog voor naïeve D66'ers, VPRO-zwijmelaars en pseudo-intellectuele NRC-lezers een optie.

Het roer moet om.
... en het speelkwartier kan hier mooi verder. ^O^
  zondag 14 juli 2013 @ 14:13:07 #219
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_128933478
Wilders is een enge racist zonder politieke invloed (want geen enkele partij wil met deze laffe, onbetrouwbare hond samenwerken in een regering gezien zijn eerdere opstelling in Rutte I).

Gewoon negeren dit stuk tuig.
pi_129047139


[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2013 15:51:25 ]
pi_129047664
waar heb je die gevonden, friek ?
pi_129048833
Bij De Groene Amsterdammer.
pi_129052008
Zelden zo'n fijne Godwin gezien. Mooi ook die subtiele verwijzing naar de Gleichschaltung.

9/10
pi_129052604
Ik ga 'm even aan Geert Wilders tippen. Kunnen we even genieten van z'n gescheld.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2013 17:56:36 ]
pi_129052964
ik zie um nog niet op twitter

dit is de vriendin van geert

https://twitter.com/carmoede
  vrijdag 19 juli 2013 @ 14:34:06 #226
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_129121980
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Rutte-moet-weg.dhtml

Waarom gebruikt hij de term "verzet" en niet bijvoorbeeld "protest"?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129123529
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:34 schreef DroogDok het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Rutte-moet-weg.dhtml

Waarom gebruikt hij de term "verzet" en niet bijvoorbeeld "protest"?
De vraag stellen is hem beantwoorden.
pi_130099356
Het gaat niet zo goed met het oud-PVV-lid Richard de Mos in Den Haag. Er wordt een lading kritiek over hem uitgestort:

quote:
‘Richard de Mos is lui en verkoopt onzin’
DEN HAAG - De fractievoorzitter van de Groep de Mos in de Haagse gemeenteraad, Richard de Mos, is ‘lui’ en hij verkoopt ‘onzin’. Het is een ‘clown’. Dat stelt CDA-fractievoorzitter Gert-Jan Bakker in een weblog op de site van het CDA. Hij haalt daarin keihard uit naar De Mos.

Bakker reageert op het bericht van Omroep West dat De Mos dit jaar al 83 schriftelijke vragen heeft gesteld en dat dit de gemeente tienduizenden euro’s kostte. De Mos verdedigde dit door de zeggen dat hij als afgescheiden raadslid maar twee minuten spreektijd heeft in de raad. Bakker noemt dit ‘een tranentrekkende’ reactie. De CDA’er: ‘Tot zijn eigen afscheid van de PVV hadden we hem hierover nog nooit gehoord.’

'We zien De Mos niet tijdens commissies'
Volgens Bakker stelt zijn collega raadsvragen uit luiheid en niet omdat De Mos geen spreektijd heeft. ‘De andere raadsleden stellen wekelijks in raadscommissies hun vragen aan het college. Met dezelfde raadsvergoeding, en nog meer wachtgeld uit de Tweede Kamer tikt raadslid de Mos achter zijn computer lui zijn vragen. In de raadscommissies zien we raadslid de Mos niet.’

Daarnaast, constateert Bakker, zijn de vragen van De Mos vaak tegenstrijdig. ‘Een half jaar geleden eist Raadslid de Mos dat er geen extra parkeerplaatsen aan de Laan van Meerdervoort komen, deze week is de eis dat alle Hagenaars een parkeerplaats voor hun voordeur hebben.’

Hij wil alleen maar aandacht
Bakker: ‘De Mos verkoopt onzin. Richting media en mede-raadsleden is het misschien nog niet eens zo erg om een clown in de buurt te hebben. Voor de bewoners van Den Haag des te erger. Raadslid de Mos lost geen problemen op maar wil alleen maar in de aandacht staan.’
Bron: http://www.omroepwest.nl/(...)koopt-onzin%E2%80%99
pi_130099443
De Mos heeft gewoon gelijk, die CDA knakker is juist niet goed bezig
pi_130099616
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef arjan1212 het volgende:
De Mos heeft gewoon gelijk, die CDA knakker is juist niet goed bezig
Want? Volgens mij onderbouwt die CDA'er zijn standpunt prima.

Het originele bericht over de vele vragen van De Mos staat trouwens hier:
Vragen van Groep de Mos kosten Den Haag een hoop geld
pi_130099744
http://www.dagelijksestan(...)-schreeuwt-om-vragen

Geplaatst door Richard de Mos op 10 augustus, 2013 - 13:59

http://www.groepdemos.nl/
pi_130104053
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef arjan1212 het volgende:
De Mos heeft gewoon gelijk
Waarin?
pi_130104066
over die spreektijd
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:22:38 #234
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_130107144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef arjan1212 het volgende:
over die spreektijd
Daar zou ik me zeker druk over maken in een tijd waarin gemeenten aan alle kanten gekort worden en op zoek moeten naar geld en bezuinigingen. Spreektijd. Laten we vooral de prioriteiten op een rijtje hebben, zoals De Mos ^O^
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_130107357
Nou als ie dus normale spreektijd krijgt dan kan ie het daar allemaal over hebben, zonder dat ie al die vragen hoeft te stellen... dat ie tegen het cultuurpaleis is enz
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:36:21 #236
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_130107681
Als ie gewoon naar de commissievergaderingen komt, heeft hij spreektijd genoeg om vragen te stellen over wat hij maar wil, tot het zijn oren uitkomt.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_130111592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:27 schreef arjan1212 het volgende:
Nou als ie dus normale spreektijd krijgt dan kan ie het daar allemaal over hebben, zonder dat ie al die vragen hoeft te stellen... dat ie tegen het cultuurpaleis is enz
Dat gezeur over spreektijd is onzin. Bovendien weet hij dat op voorhand, als 1-mansfractie. Je hebt echter ook commissies inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130111621
Die commissie vergaderingen worden niet op de radio uitgezonden ofzo
pi_130111828
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:16 schreef arjan1212 het volgende:
Die commissie vergaderingen worden niet op de radio uitgezonden ofzo
Jammer voor Richard. Die tijdsbepalingen zijn niet speciaal voor hem verzonnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130111884
mja.. als ie een zetel haalt, bij de verkiezingen dan krijgt ie wel normale spreektijd
pi_130112091
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef arjan1212 het volgende:
mja.. als ie een zetel haalt, bij de verkiezingen dan krijgt ie wel normale spreektijd
Vaak is de spreektijd afhankelijk van het aantal zetels. Deal with it.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130112096
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:16 schreef arjan1212 het volgende:
Die commissie vergaderingen worden niet op de radio uitgezonden ofzo
En daarom zijn ze niet belangrijk? Ofzo?
pi_130112138
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En daarom zijn ze niet belangrijk? Ofzo?
Geen publiciteit hè? Zonder pers zijn vergaderingen vaak een stuk korter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130112244
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vaak is de spreektijd afhankelijk van het aantal zetels. Deal with it.
Dat Groep de Mos het per vergadering dus met 120 seconden moet doen komt voort uit het feit dat mijn 'collega'-partijen zich angstvallig vasthouden aan het discutabele artikel 22, lid 5, in het Haagse Reglement van Orde, welke zegt dat bij splitsing van een fractie de voor de oorspronkelijke fractie beschikbare spreektijd naar evenredigheid wordt verdeeld over de nieuw gevormde fractie.

Deze malle constructie leidt echter tot rechtsongelijkheid, daar zowel de spreektijd als het fractiebudget afhankelijk zijn van de grote van de fractie waar je om wat voor reden dan ook bent vertrokken.

Een voorbeeld:

Een PvdA'er die zou opstappen krijgt in Den Haag 2,1 minuut spreektijd. De 21 minuten spreektijd van de PvdA gedeeld door hun 10 zetels. Een SP'er die zou opstappen krijgt 6,5 minuut spreektijd. De 13 minuten van de SP gedeeld door hun 2 zetels.

dit is zijn klacht.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:18:11 #245
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_130114651
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:34 schreef DroogDok het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Rutte-moet-weg.dhtml

Waarom gebruikt hij de term "verzet" en niet bijvoorbeeld "protest"?
Omdat hij net als de door hem bewonderde nationaal-socialisten van weleer grote woorden gebruikt (Lebensraum, Entlosung, etc.)
pi_130116595
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:18 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Omdat hij net als de door hem bewonderde nationaal-socialisten van weleer grote woorden gebruikt (Lebensraum, Entlosung, etc.)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:43:49 #247
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130121184
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:47 schreef IPA35 het volgende:
Ik mag die vent absoluut niet maar volgende keer stem ik op hem of ik stem niet.
Dat dus
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130122211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:43 schreef HD9 het volgende:

[..]

Dat dus
Stem dan gewoon niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:49:05 #249
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130122332
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stem dan gewoon niet.
Je wilt toch een proteststem doen, tegen dit afknijpbeleid
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130122364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:49 schreef HD9 het volgende:

[..]

Je wilt toch een proteststem doen, tegen dit afknijpbeleid
En dan stem je op een blonde Mozart die veel schreeuwt, maar onze economie eerder nog verdere schade berokkent met z'n kortzichtige visie?

Nee, ik ga gewoon voor D66.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:51:59 #251
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130122398
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan stem je op een blonde Mozart die veel schreeuwt, maar onze economie eerder nog verdere schade berokkent met z'n kortzichtige visie?

Nee, ik ga gewoon voor D66.
nee , hij heeft gelijk, maar die Islam manie ben ik niet zo voor
Dat Europa dat moet men mee ophouden

Nederland kan beter zonder de EU
En een gezamelijke afrekeneenheid die was er al, de dollar
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130122425
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:51 schreef HD9 het volgende:

[..]

nee , hij heeft gelijk, maar die Islam manie ben ik niet zo voor
Dat Europa dat moet men mee ophouden

Nederland kan beter zonder de EU
En die stellingname baseer je waarop precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:41:00 #253
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130125430
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En die stellingname baseer je waarop precies?
andere landen zoals SIngapore die doet het ook prima zonder Brussel
het gaat om de bevolking, die moet het doen , de anbtenaren zijn nutteloze last
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130125678
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:41 schreef HD9 het volgende:

[..]

andere landen zoals SIngapore die doet het ook prima zonder Brussel
het gaat om de bevolking, die moet het doen , de anbtenaren zijn nutteloze last
Oke, dus omdat Singapore het goed doet, hebben wij de EU niet nodig.

En als ik nu een willekeurig land opnoem waar het economisch slecht gaat, terwijl dat geen onderdeel uitmaakt van een of ander samenwerkingsverband, is dat dan een argument voor de EU?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:50:30 #255
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130125746
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, dus omdat Singapore het goed doet, hebben wij de EU niet nodig.

En als ik nu een willekeurig land opnoem waar het economisch slecht gaat, terwijl dat geen onderdeel uitmaakt van een of ander samenwerkingsverband, is dat dan een argument voor de EU?
De EU is helemaal niet relevant, zinloze organisatie
ieder land kan prima zonder die borstkloppers

Zonder Brussel wsas Rutte niet zo dom aan het afknijpen gegaan
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:51:20 #256
66825 Reya
Fier Wallon
pi_130125771
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef HD9 het volgende:

[..]

De EU is helemaal niet relevant, zinloze organisatie
ieder land kan prima zonder die borstkloppers
Ok, bedankt voor uw inbreng.
pi_130125775
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef HD9 het volgende:

[..]

De EU is helemaal niet relevant, zinloze organisatie
ieder land kan prima zonder die borstkloppers
Als het een zinloze organisatie is, dan zou dat betekenen dat we geen hinder ondervinden van de club en zal eruit stappen ons niets opleveren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:51:58 #258
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130125790
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als het een zinloze organisatie is, dan zou dat betekenen dat we geen hinder ondervinden van de club en zal eruit stappen ons niets opleveren.
ja wel het scheelt de jaarlijkse inleg van 10 mijard euro
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130125834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als het een zinloze organisatie is, dan zou dat betekenen dat we geen hinder ondervinden van de club en zal eruit stappen ons niets opleveren.
In dat geval kunnen we er dus net zo goed uitstappen. Mooi :)
Conscience do cost.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:55:34 #260
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130125899
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef ems. het volgende:

[..]

In dat geval kunnen we er dus net zo goed uitstappen. Mooi :)
samen met broer Duitsland, dan mogen zij de Euro houden, gaan wij een op een naar de Neumark over
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130125933
Mja. nederland en duitsland hebben juist wel voordeel van de Euro, omdat griekenland, spanje enz.. niet kunnen concurreren tegen onze bedrijven door de euro, lopen wij binnen... het kost de overheid wel geld...
pi_130126015
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef ems. het volgende:

[..]

In dat geval kunnen we er dus net zo goed uitstappen. Mooi :)
Het is zijn claim, niet die van mij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130126046
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:51 schreef HD9 het volgende:

[..]

ja wel het scheelt de jaarlijkse inleg van 10 mijard euro
Dan doe je alsof we alleen maar geld inbrengen en totaal geen profijt hebben van de EU. Lijkt mij een onhoudbare claim.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:25:43 #264
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130126723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan doe je alsof we alleen maar geld inbrengen en totaal geen profijt hebben van de EU. Lijkt mij een onhoudbare claim.
ja er komt wel een paar miljard aan subside terug voor nutteloze projecten , en het meest gaat naar landbouwsubsidie
kijk maar in Griekenland en zuid-Italie, overal borden met "gefinancierd door de EU" en er gebeurt niks verder
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130126779
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef HD9 het volgende:

[..]

ja er komt wel een paar miljard aan subside terug voor nutteloze projecten , en het meest gaat naar landbouwsubsidie
kijk maar in Griekenland en zuid-Italie, overal borden met "gefinancierd door de EU" en er gebeurt niks verder
De verdiensten zitten hem dan ook niet in de subsidies die we ontvangen, maar de voordelen op handelsgebied die we uit de EU halen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130126853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef HD9 het volgende:

[..]

ja er komt wel een paar miljard aan subside terug voor nutteloze projecten , en het meest gaat naar landbouwsubsidie
kijk maar in Griekenland en zuid-Italie, overal borden met "gefinancierd door de EU" en er gebeurt niks verder
nee Italie is een netto betaler. Het meeste geld gaat naar Spanje en Polen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:31:35 #267
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130126878
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De verdiensten zitten hem dan ook niet in de subsidies die we ontvangen, maar de voordelen op handelsgebied die we uit de EU halen.
daar hebben we de EEG voor
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130126909
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:31 schreef HD9 het volgende:

[..]

daar hebben we de EEG voor

De EU verschilt ook niet extreem veel van de EEG. De Unie is gewoon een logische voortzetting van haar voorganger. Schengen is bijvoorbeeld een logisch voortvloeisel uit Europese samenwerking.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:39:05 #269
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130127083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De EU verschilt ook niet extreem veel van de EEG. De Unie is gewoon een logische voortzetting van haar voorganger. Schengen is bijvoorbeeld een logisch voortvloeisel uit Europese samenwerking.
alleen het kost 10 miljard per jaar die onzin, nog afgezien van die mislukte muntunie
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130127102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:39 schreef HD9 het volgende:

[..]

alleen het kost 10 miljard per jaar die onzin
Netto kost het ons een stuk minder. Plus dat je voor het gemak de handelsvoordelen even vergeet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:40:21 #271
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130127114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

Plus dat je voor het gemak de handelsvoordelen even vergeet.
Dar hebben we de EEG voor he
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130127155
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:40 schreef HD9 het volgende:

[..]

Dar hebben we de EEG voor he
En dat was gratis, denk je?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:02:25 #273
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130127677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat was gratis, denk je?
Dat leverde geld op
en ieder land kon zelf over landbouwsubsidie beslissen
nu gaat het naar de griekse olijve boeren en de rijke franse wijngaarden
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130127733
Frankrijk is ook een nettobetaler
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:07:51 #275
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130127832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:04 schreef arjan1212 het volgende:
Frankrijk is ook een nettobetaler
quote:
Stijging vraag naar voedsel maakt subsidies overbodig
De Europese Commissie stelt dat subsidies vereist zijn om boeren te helpen “voorzien in de stijgende wereldwijde vraag naar voedsel”. Die vraag zal naar verwachting “tegen 2050 met 70% toenemen”. Maar als de mondiale vraag naar voedsel naar verwachting met 70 procent zal stijgen, waarom hebben we dan nog subsidies nodig? Nog niet zo lang geleden werd de steun aan boeren gerechtvaardigd op grond van het feit dat de wereldwijde vraag klein was. Nu de vraag groot is, wordt de omgekeerde argumentatie uit de kast gehaald. Eerst komt het beleid, dan de rechtvaardiging. Europa zit in een crisis. Het zit in een crisis omdat het geld op is.
Er wordt (vaak onterecht en onnodig) gesneden in cruciale overheidsdiensten, terwijl landeigenaren jaarlijks 50 miljard euro toegeschoven krijgen.
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130127849
Er wordt hier veel beweerd en weinig onderbouwd.

Feit is dat de EU niet alleen een economisch project is. Van oorsprong is de Europese samenwerking veel meer een politieke idee, dat is ontstaan omdat iedereen na WOII ervan overtuigd was dat er nooit meer oorlog mocht komen in Europa, en in dat licht bezien moet je concluderen dat Europa tot nog toe een succes is. Tot tien jaar geleden zelfs een groot succes; het is echter afwachten of de huidige verschillen op economisch en daaruit voortvloeiend ook op politiek gebied de samenwerking niet de kop gaan kosten.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:09:09 #277
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130127876
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130127921
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:08 schreef Sloggi het volgende:
Er wordt hier veel beweerd en weinig onderbouwd.

Feit is dat de EU niet alleen een economisch project is. Van oorsprong is de Europese samenwerking veel meer een politieke idee, dat is ontstaan omdat iedereen na WOII ervan overtuigd was dat er nooit meer oorlog mocht komen in Europa, en in dat licht bezien moet je concluderen dat Europa tot nog toe een succes is. Tot tien jaar geleden zelfs een groot succes; het is echter afwachten of de huidige verschillen op economisch en daaruit voortvloeiend ook op politiek gebied de samenwerking niet de kop gaan kosten.
Het is altijd een succes geweest. De EU krijgt momenteel te maken met zware economische tegenwind. Men is op zoek naar een zondebok en de Unie is daarvoor een goede kandidaat. Er wordt met vingers gewezen en mensen gaan langzaamaan denken dat het allemaal wel goed komt, 'zolang we maar uit de EU stappen'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130127940
pi_130128083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is altijd een succes geweest. De EU krijgt momenteel te maken met zware economische tegenwind. Men is op zoek naar een zondebok en de Unie is daarvoor een goede kandidaat. Er wordt met vingers gewezen en mensen gaan langzaamaan denken dat het allemaal wel goed komt, 'zolang we maar uit de EU stappen'.
Dat ben ik met je eens, maar de unie is natuurlijk niet perfect. Er zitten een aantal weeffouten in omdat het toentertijd politiek niet haalbaar was het in één keer goed te doen. We worstelen nu met de gevolgen van die keuze, maar het is niet zo dat we op het moment maar twee opties hebben: erin blijven of eruit stappen.

Eruit stappen is geen optie, maar je kunt wel de invloed van Europa op binnenlands beleid willen beperken of de toename ervan in ieder geval een halt toeroepen. Daarbij denk ik vooral aan het subsidiariteitsbeginsel waarmee het EP het niet altijd even nauw neemt.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:17:04 #281
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130128155
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is altijd een succes geweest.
Klets

De muntunie zal nooit een succes worden, een muntunie kan niet met vershillende landen, de economische divergentie neemt ieder jaar toe tot de zaak klapt
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130128169
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar de unie is natuurlijk niet perfect. Er zitten een aantal weeffouten in omdat het toentertijd politiek niet haalbaar was het in één keer goed te doen. We worstelen nu met de gevolgen van die keuze, maar het is niet zo dat we op het moment maar twee opties hebben: erin blijven of eruit stappen.

Eruit stappen is geen optie, maar je kunt wel de invloed van Europa op binnenlands beleid willen beperken of de toename ervan in ieder geval een halt toeroepen. Daarbij denk ik vooral aan het subsidiariteitsbeginsel waarmee het EP het niet altijd even nauw neemt.
En dat ben ik weer met jou eens. De Unie behoeft zeker aanpassing op bepaalde punten. Daar moet echter naar worden gestreefd, in plaats van dat ervoor wordt gekozen de baby met het badwater weg te smijten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130128213
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:17 schreef HD9 het volgende:

[..]

Klets

De muntunie zal nooit een succes worden, een muntunie kan niet met vershillende landen, de economische divergentie neemt ieder jaar toe tot de zaak klapt
Overigens profiteren de Noord-Europese landen, wij dus ook, juist van de grote boze euro. Onze export, althans.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:18:37 #284
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_130128214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat ben ik weer met jou eens. De Unie behoeft zeker aanpassing op bepaalde punten. Daar moet echter naar worden gestreefd, in plaats van dat ervoor wordt gekozen de baby met het badwater weg te smijten.
aanpassingen zijn niet mogelijk tenzij men er een geldtransferunie van maakt van Noord naar Zuid, en daar zal in duitsland en hier verzet tegen zijn
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_130140125
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

Nee, ik ga gewoon voor D66.
:'(

Je pijnigt mijn diepste patriottische gevoelens.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_131271474
.
  woensdag 18 september 2013 @ 11:11:49 #287
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_131308203
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan stem je op een blonde Mozart die veel schreeuwt, maar onze economie eerder nog verdere schade berokkent met z'n kortzichtige visie?

Nee, ik ga gewoon voor D66.
PVV-kiezers zijn gewoon dom. Ze geloven echt dat er simpele oplossingen zijn voor zeer complexe problemen.
  woensdag 18 september 2013 @ 14:09:07 #288
225540 Pugg
Friends forever
pi_131313068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:11 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

PVV-kiezers zijn gewoon dom. Ze geloven echt dat er simpele oplossingen zijn voor zeer complexe problemen.
_O_ _O_ _O_
pi_131509826
quote:
“De PVV verwerpt uiteraard alles wat riekt naar nationaal-socialisme en extremisme.”

http://politiek.theposton(...)neemt-van-neo-nazis/

pi_131510010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Waarom associeert hij zich dan zo graag met FN en VB?
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:08:31 #291
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_131510125
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:09 schreef Pugg het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Dat is juist het punt de problemen zijn niet complex, zkij maar naar wat Aad Jacobs zei gisteren om 22:00 uur

Gewoon koopkracht laten genereren middel de pensioenen
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_131518614
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom associeert hij zich dan zo graag met FN en VB?
Vergeet de NSB niet.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:37:18 #293
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131769269
quote:
Nieuwe breuk in Haagse PVV Den Haag - Het blijft rommelen in de Haagse PVV. Raadslid Paul ter Linden maakte dinsdagavond bekend dat hij opstapt en zelfstandig verder gaat. Hij is de vierde PVV’er die de Haagse afdeling de rug toekeert.

Waarom Ter Linden de fractie verlaat is nog niet bekend. Eerder dit jaar uitte hij in een interne mail wel felle kritiek op de samenwerking van partijleider Geert Wilders met Filip Dewinter van Vlaams Belang. Ter Linden noemde Dewinter ,,niet alleen antisemiet, ook notoire homohater. Echt, ik kots op deze gek.”

Er doen al langer verhalen de ronde over een sterk verziekte sfeer binnen de Haagse PVV-afdeling. Eerder stapten Richard de Mos, Marjolein de Waal en Arnoud van Doorn al uit de fractie.
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Haagse_PVV__.html

Blub blub blub blub blub blub.... En dan commentaren onder allerlei artikelen van idioten, die willen dat deze partij van incompetenten het LAND gaat besturen. Ze kunnen niet eens functioneren op lokaal niveau!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:01:28 #294
225540 Pugg
Friends forever
pi_131776392
quote:
Raadslid Paul ter Linden maakte dinsdagavond bekend dat hij opstapt en zelfstandig verder gaat. Hij is de vierde PVV’er die de Haagse afdeling de rug toekeert.
Nu is Paultje ook niet de liefste hoor, wilde iedereen met H.i.v een (verplichte )
tatoeage boven hun edele delen geven.

Hij (zijn worden)" wilde niet besmet raken door een of andere random homo."
pi_131776549
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:01 schreef Pugg het volgende:

[..]
Hij (zijn worden)" wilde niet besmet raken door een of andere random homo."
Wie wel? :P
Conscience do cost.
pi_131776619
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Haagse_PVV__.html

Blub blub blub blub blub blub.... En dan commentaren onder allerlei artikelen van idioten, die willen dat deze partij van incompetenten het LAND gaat besturen. Ze kunnen niet eens functioneren op lokaal niveau!
Hoe gaat het met de pvv fractie in almere ? en in alle provincies ? noord-holland en limburg was ook gedonder mee .. maar verder niet volgens mij
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:19:16 #297
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_131782568
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 16:56:07 Het zal nooit wennen. Een Marokkaanse (Arib) vanmiddag als Kamervoorzitter met de Koran voor haar neus in de Nederlandse Tweede Kamer. reageer retweet
pi_131783587
quote:
9s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:19 schreef Nibb-it het volgende:
geertwilderspvv twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 16:56:07 Het zal nooit wennen. Een Marokkaanse (Arib) vanmiddag als Kamervoorzitter met de Koran voor haar neus in de Nederlandse Tweede Kamer. reageer retweet
Voor een wereldvreemde zal het nooit wennen idd
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 3 oktober 2013 @ 07:00:46 #299
225540 Pugg
Friends forever
pi_131800865
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor een wereldvreemde zal het nooit wennen idd
De peroxide gaat zijn laatste restje verstand( indien aanwezig)nu echt verweken .
pi_131811776
quote:
'PVV'ers graaien er op los en doen niets'
„De PVV'ers graaien er op los en krijgen veel geld terwijl ze niets doen. Zowel landelijk als lokaal. Die hypocrisie kan ik niet verkroppen.” Dat schrijft het inmiddels voormalige PVV-raadslid Paul ter Linden in een brief aan PVV-leider Geert Wilders en fractievoorzitter van de PVV in de Haagse gemeenteraad Machiel de Graaf. De brief staat op de website van het tv-programma EenVandaag dat woensdagavond een interview uitzendt met Ter Linden.


Ter Linden (23) stapte maandagavond uit de Haagse PVV-fractie. Hij behoudt zijn zetel en gaat zelfstandig verder.

Volgens Ter Linden heeft de PVV trekken van een sekte. Mensen die binnen zitten kunnen niet naar buiten en buitenstaanders komen niet binnen, constateert hij. Bovendien bestaat er ,,een ziekelijke verering'' van de ,,Grote Blonde Leider'' . ,,Mensen die zijn foto op hun bureau naast de foto van hun familie hebben staan, dat vind ik bizar.''

Wat Ter Linden steekt is de samenwerking die de PVV heeft gezocht met de rechtse Vlaamse politicus Filip Dewinter. ,,Deze notoire homohater, racist en antisemiet staat ver af van mijn idealen en ik weiger om aan de voordeur principes te verkondigen, als die bij de achterdeur weer worden verhandeld'', aldus Ter Linden die zelf homoseksueel is.

Na de raadsverkiezingen van 2010 kwamen acht PVV'ers in de Haagse gemeenteraad. Alle acht zijn inmiddels opgestapt, inclusief Wilders die stopte in verband met zijn drukke werkzaamheden in de Tweede Kamer. Het opgestapte raadslid Willy Dille keerde later weer terug.

http://www.telegraaf.nl/b(...)uie_graaiers___.html

http://www.eenvandaag.nl/02-10-2013
pi_131811831
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 07:00 schreef Pugg het volgende:

[..]

De peroxide gaat zijn laatste restje verstand( indien aanwezig)nu echt verweken .
Nee hoor.. dit deed ie jaren geleden ook al.. met aboutaleb enz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')