Done!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef Ole het volgende:
Foto van de nieuwe vlam van Ruud
Foto van de schoenen die BADR heeft ingeleverd (staan in OP andere Badr topic in NWS)
Hij gaat in hoger beroep en dat kan maanden gaan duren. In die tijd mag hij gewoon doorwerken, zo heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:29 schreef WRH het volgende:
zou Bram nu echt per direct stoppen of kan hij zijn zaak voor Estelle nog afmaken?
Dat vertelde Bram ook bij Boulevard aan de telefoon dat ie gewoon mag doorwerken ! Tot dat het hoger beroep komt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij gaat in hoger beroep en dat kan maanden gaan duren. In die tijd mag hij gewoon doorwerken, zo heb ik gelezen.
Niet vergeten straks om 20.30u op RTL5 Britt en Ymke te kijken, die gaan vragen stellen aan Estelle. Benieuwd of ze antwoord krijgen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:32 schreef WRH het volgende:
ah ok. nou, in dat geval moet Estelle nog even 'mentaal zwak' blijven en dat vooral volhouden tot het hoger beroep van Bram voorkomt, kan ze het daarna gooien op; moest zoeken naar een andere advocaat en als dom blondje valt dat nog niet mee, dus dan zijn we zo weer een jaartje verder voor ze een verklaring gaat afleggen.
misschien dat ze tegen die tijd wel eens doorheeft met wat voor een geweldig leuke schat van een vent ze zich met Badr heeft ingelaten en legt ze tóch zomaar wel een verklaring tegen hem af, dan zit hij tenslotte al een jaar veilig opgesloten.
Jij bent bijna net zo dom als je denkt dat ze wat gaat vertellen, oh wachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet vergeten straks om 20.30u op RTL5 Britt en Ymke te kijken, die gaan vragen stellen aan Estelle. Benieuwd of ze antwoord krijgen.
Oja, ik vind die Ymke strontvervelend, maar ik ga wel kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet vergeten straks om 20.30u op RTL5 Britt en Ymke te kijken, die gaan vragen stellen aan Estelle. Benieuwd of ze antwoord krijgen.
Ow echt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ymke en Britt volnden Estelle toch niet sappig genoeg, dus hebben niet meer op haar gewacht
Hij zal sowieso juridisch advies mogen blijven geven, en vooralsnog heeft Estelle niet meer nodig dan dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:32 schreef WRH het volgende:
ah ok. nou, in dat geval moet Estelle nog even 'mentaal zwak' blijven en dat vooral volhouden tot het hoger beroep van Bram voorkomt, kan ze het daarna gooien op; moest zoeken naar een andere advocaat en als dom blondje valt dat nog niet mee, dus dan zijn we zo weer een jaartje verder voor ze een verklaring gaat afleggen.
misschien dat ze tegen die tijd wel eens doorheeft met wat voor een geweldig leuke schat van een vent ze zich met Badr heeft ingelaten en legt ze tóch zomaar wel een verklaring tegen hem af, dan zit hij tenslotte al een jaar veilig opgesloten.
De dag dat zíj een relevante bron van informatie zijn, is Nederland definitief verloren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
bronquote:'Estelle Cruijff laat beslag leggen op vastgoed Gullit'
AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft voor een miljoen euro beslag laten leggen op het vastgoed van haar ex-man Ruud Gullit.
Estelle Cruijff spande kort na de breuk met Gullit een kort geding aan. Daarna is beslag gelegd op negen woningen in Amsterdam-Zuid.
Dat meldt Het Financieele Dagblad op basis van gegevens uit het kadaster.
Het FD deed navraag bij de gerechtsdeurwaarder en de advocaat van Estelle Cruijff, Alexander Leuftink, maar beiden wilden niet aangeven waarom er beslag is gelegd op de woningen van Gullit.
Villa
Het zou gaan om een villa die volledig in het bezit is van Gullit en acht appartementen die voor de helft in eigendom zijn van de oud-voetballer. Gullit kocht deze appartementen samen met zijn zakenpartner Alex Bottse voor ruim 2 miljoen euro.
Gullit en Cruijff zijn verwikkeld in een echtscheidingsprocedure.
Omdat zij door zijn carrière geen opleiding heeft kunnen volgen.snap dat dan! Zij is oh zo zielig!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:57 schreef WRH het volgende:
Het is toch niet te geloven he, nu lees ik dat Estelle beslag heeft laten leggen op een aantal appartementen van Gullit?
Ik zal wel reuze afwijkend zijn maar waarom kan dat blonde mens niet gewoon zelf voor haar eigen geld werken?
Echt zo walgelijk dit.
Het tweede wat ik me afvroeg toen ik het las was of Ruud zich weer niet aan de afspraken houdt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:57 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Er was toch een voorlopige voorziening getroffen bij de rechtbank, toen Estelle speciaal daarvoor terugkwam van vakantie? Betekent dit dat hij zich niet aan die voorziening houdt?
Misschien heeft Bram dat geregeld, nu het nog kan..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het tweede wat ik me afvroeg toen ik het las was of Ruud zich weer niet aan de afspraken houdt.
Het eerste was dat ik me verbaasde dat Estelle mentaal niet in staat is een verklaring af te leggen, maar wel om beslag te laten leggen op het onroerend goed van haar man.
Dat zal ook wel, in principe hoeft ze zelf weinig te doen voor een beslaglegging, maar ik blijf het absurd vinden dat mevrouw nog steeds geen verklaring af heeft hoeven leggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Misschien heeft Bram dat geregeld, nu het nog kan..
Dit lijkt mij ook het meest aannemelijk! Het gebeurt volgens mij wel vaker bij welgestelden dat er voorzorgsmaatregelen genomen worden om te voorkomen dat een deel van het vermogen ineens verdwenen is en daarmee het recht op (kinder)alimentatie lager wordt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:46 schreef Leandra het volgende:
Er staat dat ze kort na de breuk een kort geding aanspande voor de beslaglegging, het zou me niets verbazen als dat voor het Sensation-incident was en voor de uitspraak van de voorlopige voorzieningen, en dat het op advies van haar advocaat gedaan is om te voorkomen dat Ruud het deel van zijn vermogen dat in dat onroerend goed zit voor een appel en een ei aan zijn zakenpartner zou verkopen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Blijft op zijn minst een bijzonder iets dit :'*
Al een reactie van de vadr van exstelle?
The shown must go on
Ik snap je probleemquote:Op donderdag 1 november 2012 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zie nu dat je morgen bedoeld ! Sorrie.
Het probleem is dat het vandaag nog geen morgen is, en als het dan eindelijk morgen is...... is het weer vandaag.quote:
Ik zet gewoon de klok vooruit, dan is het morgen. En als het me niet bevalt zet ik de klok achteruit.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat het vandaag nog geen morgen is, en als het dan eindelijk morgen is...... is het weer vandaag.
Jij bent te praktischquote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zet gewoon de klok vooruit, dan is het morgen. En als het me niet bevalt zet ik de klok achteruit.
En duik ik mijn bed in
Stoned noemen ze datquote:
Dat.quote:
Nou nou, die overprized mannen trappen er maar te graag in hoor. Lekker makkelijkquote:
Probleem ?houdt toch op ik heb er geen probleem mee of haar berichten bij die Albert Verlinde komt of nietquote:
QFTquote:Op vrijdag 2 november 2012 07:34 schreef zouzou het volgende:
http://stevenbrownsblog.w(...)ari-jaren-opsluiten/
Als Badr Hari heeft echt wat gedaan, hij moet blijven opgesloten, punt uit,....anders NIET!
(RTL.nl)quote:Badr Hari, die verdacht wordt in negen zaken, moet vandaag voor het eerst voor de rechter komen. In één zaak wordt de 27-jarige kickbokser verdacht van poging tot doodslag.
Het gaat vandaag om een zogeheten pro-formazitting, waarbij de rechter onder meer bekijkt of de verdachte langer vast moet blijven zitten. De inhoudelijke behandeling is later.
Justitie heeft Badr Hari negen zaken ten laste gelegd. Daaronder is een poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in juli in de Amsterdam ArenA. Volgens de dagvaarding heeft de kickbokser samen met een ander Everink in de skybox meerdere malen tegen het hoofd getrapt terwijl hij op de grond lag.
Acht geweldsdelicten
Van de negen zaken gaan er acht over geweld, onder andere in de Amsterdamse clubs Jimmy Woo en Club Air. De negende zaak is een verkeersdelict.
Hari zit sinds juli vast. Hij staat bekend als een van de beste kickboksers ter wereld, maar is ook berucht vanwege een reeks incidenten, zowel binnen als buiten de ring.
ben je bij de rechtbank?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:12 schreef Droopie het volgende:
De moeder van Estelle en de advocaat zijn al aanwezig..
Het gaat zo beginnen
aldus ficqtwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 10:12:28Als #BadrHari geen relatie had gehad met "mooie Estelle van wie de relatie met voetbalkoning Gullit over was, dan was de zaak al afgedaan." reageer retweet
Mijn hemel...........quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:34 schreef JaneDoe het volgende:
aldus ficqtwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 10:12:28Als #BadrHari geen relatie had gehad met "mooie Estelle van wie de relatie met voetbalkoning Gullit over was, dan was de zaak al afgedaan." reageer retweet
Ze heeft wellicht gelijk qua grote media-aandacht, maar ik denk wel dat hij met Everink de verkeerde heeft gepakt, die niet af te kopen was, dus dit had sowieso een staartje gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:34 schreef JaneDoe het volgende:
Ik denk dat daar een kern van waarheid in zit; had hij niks met Estelle gehad, dan waren die andere slachtoffers niet naar buiten getreden. Everink daarentegen was niet om te kopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:34 schreef JaneDoe het volgende:
Volgens mij heeft dat heethoofd niet zoveel motief nodig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:43 schreef zouzou het volgende:
Ficq vraagt: "wat zou motief kunnen zijn?
En waarom met anderen? Hij heeft geen hulp nodig om iemand te slaan."
Als 't mijn dochter was, wilde ik zeker weten dat 'ie achter de tralies zou gaan en zou daarom komenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:58 schreef zouzou het volgende:
Daar is ook de moeder van Estelle,
Voor Badr ,Estelle hou nog steeds van hem, anders komt haar moeder niet.
Mwoah, als Everink niet naar buiten was getreden dan hadden de anderen niet gekomen. Denk dat dat doorslaggevender is. Als een schaap over de dam is...quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat daar een kern van waarheid in zit; had hij niks met Estelle gehad, dan waren die andere slachtoffers niet naar buiten getreden. Everink daarentegen was niet om te kopen.
nog even en t is allemaal ruud zijn schuld... want als hij estelle niet had weggegeven aan badr waren ze niet samen in die skybox geweest en had everink niet zijn "zeer beledigende opmerking" kunnen plaatsen en was badr niet genoodzaakt om de eer van 1.80 m gratie te verdedigenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat daar een kern van waarheid in zit; had hij niks met Estelle gehad, dan waren die andere slachtoffers niet naar buiten getreden. Everink daarentegen was niet om te kopen.
Zittend aan de witte keukentafel!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:23 schreef mootie het volgende:
Estelle zit gezellig met de kinders de tweets te volgen?
Echte liefde
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 13:29:56Dat is het gevolg van het niet afsluiten skybox, zegt Ficq. Inleveren verkeerde schoenen #BadrHari berust op vergissing, zegt ze. reageer retweet
Berust op vergissing?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 13:29:56Dat is het gevolg van het niet afsluiten skybox, zegt Ficq. Inleveren verkeerde schoenen #BadrHari berust op vergissing, zegt ze. reageer retweet
quote:Saskia Belleman@SaskiaBelleman
Ficq: "Iedere dag dat hij vastzit smelten zijn spieren weg, kans groot als dat langer duurt dat zijn carrière voorbij is." #BadrHari
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 14:53:00Ficq: "Detentie is hel voor hem. Hij zegt steeds; 'Ficq, dit nooit meer'. Ben ervan overtuigd dat u hem nooit meer terugziet." #BadrHari reageer retweet
Ja, ik word ook altijd zo ruw wakker als ik niets gedaan hebquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:05 schreef Smallish het volgende:
Volgens Ficq is het een wake-upzaak voor Hari.Daar heeft Everink wat aan, zeg.
Corrigerende tik, geniaal.quote:Advocaat Ficq noemt het een "corrigerende tik".
En dan je been er bijna af!quote:
Volgens Twitter is Zuketto nu aan het afronden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:44 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd hoelang de pro-forma zitting vandaag nog doorgaat.... als Zuketto nu nog aan het woord is (na drie uur Ficq), dan denk ik niet dat de heren vanavond al thuis eten.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het fijn dat de ware slachtoffers vandaag eindelijk het podium krijgen dat ze verdienen.
Hopelijk krijgen de gesmolten spieren maandag hun 15 minuten.
Geen idee, ik gok dat ze gehoopt hadden dat de heren vandaag iig uit voorlopige hechtenis zouden mogen, maar als Ficq al begint de halve dag op te slokken met haar verhaal, dan maakt ze het de rechtbank natuurljk niet makkelijk op de vrijdag.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef Smallish het volgende:
[..]![]()
Gaat het maandag eigenlijk 'gewoon' weer verder? Weten jullie dit?
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Zaak wordt onverwachts hervat. Zo goed als zeker omdat de rechtbank heeft besloten om de zaak voor vandaag te stoppen. #BadrHari
Who cares? Erg genoeg. Eén zaak is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:16 schreef zouzou het volgende:
OM praat over 5 zaken, geen schoenen ,geen theedoek,geen 9 zaken(...van heuvel...)
Als z'n tong tegen die tijd niet gesmolten is, tenminste.quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Dan komt OM met reactie op verdediging, en krijgt #BadrHari laatste woord.
Hij had waarschijnlijk meerdere paren met bloedspatten. Hou die dan maar eens uit elkaar.quote:
Gaat iedereen die quatsch zitten negeren, quote jij het nog even aan het eind van de dag waarop die zaken nota bene allemaal door de advocaat van de verdachte ter sprake zijn gebrachtquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Who cares? Erg genoeg. Eén zaak is al erg genoeg.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ja sorry, ik heb niet de hele dag de tijd alles bij te houden. Ik ben een van de laatste Nederlanders met een baan.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk meerdere paren met bloedspatten. Hou die dan maar eens uit elkaar.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ja sorry, ik heb niet de hele dag de tijd alles bij te houden. Ik ben een van de laatste Nederlanders met een baan.
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:38 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
En als alles doorgaat uit het regeerakkoord kan ik die net zo goed opzeggen geloof ik
oei, zo'n zeer beledigende opmerking zou zomaar beantwoordt kunnen worden met een corrigerende tik!quote:
Gelukkig hebben we jou om ons daar een paar keer per dag op te wijzen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:19 schreef zouzou het volgende:
Nog steeds ben ik getuigt dat hier niks er van klopt , mensen blijven harde doen tegen deze man , iederen is door haat geblind ,niemand die kijkt goed,niemand die de details ziet...
Gelukkig, @Cynix , of kreeg ik nu een ban...quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om ons daar een paar keer per dag op te wijzen.
Ik ben absoluut niet nep, ik ben eerlijk, lieve CC begin maar niet te pesten,quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:28 schreef Copycat het volgende:
Geweldig ook dat die 'it wasn't him, it was me'- schreeuw dan weer wel direct voor waar wordt aangenomen. Hoe overduidelijk nep ook.
Nou niet echt iets nieuws. Die advocaat bleef natuurlijk volhouden dat Coen zich enkel netjes voorgesteld had en verder niets had gezegd. Hij had 12 baco's op maar was verder natuurlijk van onbesproken gedragquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:32 schreef Cynix ® het volgende:
En? Hebben ze gezellig gezeten of is er ook nog iets gezegd?
Ik heb het helemaal niet over jou, maar over de overduidelijke nepheid van die 'verklaring'.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:39 schreef zouzou het volgende:
Ik ben absoluut niet nep, ik ben eerlijk, lieve CC begin maar niet te pesten,
Dit is precies jouw probleem; je begrijpt niet wat er staat, maakt er iets anders van en hoppatee, daar is de eerste suggestie van pesten alweer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:39 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat is mijn mening, moet iederen met jullie accord? ik niet,
dat is een sugestion, laat jullie min maar , ik doe niet verkerd ,dat is mijn mening zonder jullie commentaar over mij, bedankt.
Ok, dat is jouw mening. Badr hari zal toch vrij worden ,dat blijf ik het zegen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is precies jouw probleem; je begrijpt niet wat er staat, maakt er iets anders van en hoppatee, daar is de eerste suggestie van pesten alweer.
Als je de media in deze zaak net zo goed begrijpt als het forum dan is iig wel duidelijk hoe je aan je waanbeelden over Badr komt.
Nee, het is een feit dat je zaken verkeerd leest, interpreteert en daar vervolgens je foutieve conclusies aan hangt. Blijkt ook wel weer uit het feit dat je mij beticht van jou pesten, terwijl ik het helemaal niet over jou heb maar over de broer van Badr.quote:
Dat hoop je. Je vond het in eerste instantie al heel onrechtvaardig dat arme Badr opgepakt is. Ik bedoel, zich moest melden na zijn vakantie in het buitenland.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:49 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ok, dat is jouw mening. Badr hari zal toch vrij worden ,dat blijf ik het zegen.
Ik vind het altijd onrechtvaardig dat hij zolang vast zit, voor een klap zal hij 10 jaar kregen,quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop je. Je vond het in eerste instantie al heel onrechtvaardig dat arme Badr opgepakt is. Ik bedoel, zich moest melden na zijn vakantie in het buitenland.
Want als die broer daar nu plots mee op de proppen komt, dan is dat ook gewoon zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:00 schreef zouzou het volgende:
.Een van is van de broer, dus blijven 4.
Plots komt ook de thedoek verhaal, is dat ook niet raar?...quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want als die broer daar nu plots mee op de proppen komt, dan is dat ook gewoon zo.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:29 schreef Leandra het volgende:
Het wordt wel moeilijk met al die plots hoor
Ik bedoel de theedoek met bloed vn Badr en vn Everink...quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:24 schreef Copycat het volgende:
Plots? Die theedoek was er al van meet af aan bij betrokken.
De verkeerde schoenen zijn niet eerder bekend gemaakt aan het publiek.
Naturlijk als dat klopt is ,moeten straffen komen, Ficq heeft gelijk om alles te onderzoeken, ze vraagt nu 2 specialisten om te kijken naar Everink blessure: is het een oude blessure ? hoe en wat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:41 schreef Cynix ® het volgende:
Het is toch te gek dat wanneer je door 3 (?) mannen half dood geschopt wordt en de advocaat gaat nuilen dat officieel niemand het gedaan heeft omdat je niet precies kunt aangeven wie wanneer welke trap gaf, of niet wordt geloofd omdat je tijdens de verbouwing niet ook nog even foto's of een filmpje maakte.
Ik mag toch hopen dat de rechter iets doet met het 'verenigingskarakter' bij de daad. Ook qua straffen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:50 schreef zouzou het volgende:
[..]
ze vraagt nu 2 specialisten om te kijken naar Everink blessure: is het een oude blessure ?
Het zou het gezegde 'naast je schoenen lopen' wel een geheel nieuwe dimensie gevenquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, Everink liep al jaren met zijn enkel naast zijn schoenen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:20 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik denk ook dat hij met dat hangende voetje binnenkwam, volgend jaar een hangend handje.... [ afbeelding ]
Wacht even, neemt zouzou nu de schuld op zich?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:39 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat is mijn mening, moet iederen met jullie accord? ik niet,
dat is een sugestion, laat jullie min maar , ik doe niet verkerd ,dat is mijn mening zonder jullie commentaar over mij, bedankt.
quote:
Dat zou nog best eens kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:50 schreef zouzou het volgende:
[..]
Naturlijk als dat klopt is ,moeten straffen komen, Ficq heeft gelijk om alles te onderzoeken, ze vraagt nu 2 specialisten om te kijken naar Everink blessure: is het een oude blessure ? hoe en wat.
Dat is haar werk om het te doen, ze moet het doen voor haar klant " 10 jaar gevangenis" kreegt.
En dat terwijl hij van zijn eigen zaak niet eens zo zeker is of Badr het wel wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:24 schreef Droopie het volgende:
als ik alleen kijk naar het everink verhaal kijk, gaat Hari daar geen tot weinig straf voor krijgen, denk ik. Alle getuigen zijn onbruikbaar geworden door die taps, en laten we eerlijk wezen, wat zo'n vd Berg doet, aanzetten tot liegen, verdiend ook gewoon een flinke trap na.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:34 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
En dat terwijl hij van zijn eigen zaak niet eens zo zeker is of Badr het wel was
Ik hoop dat hij door Badr wordt aangeklaagd voor laster en smaad.
niet door Badr, maar het OM.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:34 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
En dat terwijl hij van zijn eigen zaak niet eens zo zeker is of Badr het wel was
Ik hoop dat hij door Badr wordt aangeklaagd voor laster en smaad.
Ja precies, Badr is slachtoffer van een media hetze, die hem probeert tot dader te bombarderenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Maar goed. Zou er niet eens raar van staan te kijken.
Alles maar dan ook alles wordt ingezet om van de slachtoffers daders te maken.
Als dat kan vind ik het ook goedquote:
Gedeeltelijk eens, voor mij staat vast dat hij dader is. Anders kan Estelle toch gewoon getuigen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja precies, Badr is slachtoffer van een media hetze, die hem probeert tot dader te bombarderen
Ik denk dat er in het begin stiekem is afgesproken om alles te ontkennen, wat Badr, Estelle en Ferhat in eerste instantie ook deden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens, voor mij staat vast dat hij dader is. Anders kan Estelle toch gewoon getuigen.
Het zou mij niet verbazen als Estelle totaal is ingestort. Labiel, hysterisch, depressief. En misschien ook wel heel erg bang voor die man.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef Flow3r het volgende:
IK vind het ook vreemd dat Estelle niet kan getuigen. Als je er zo zeker van bent dat je vriend niets gedaan heeft dan zorg je toch dat je er bent om hem met hand en tand te verdedigen ipv hem in de steek te laten door niet te getuigen?
Al moest ik me er naartoe slépen, ik zou alles in het werk stellen om de waarheid te verklaren.....áls de waarheid tenminste is dat ie niets gedaan heeft
Bang voor die man gaat niet op want ze zou immers verklaren dat ze niets gezien heeft en daarmee berokkent ze hem dan ook geen verdere schade.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Estelle totaal is ingestort. Labiel, hysterisch, depressief. En misschien ook wel heel erg bang voor die man.
Misschien is ze te bang om tegen hem te getuigen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bang voor die man gaat niet op want ze zou immers verklaren dat ze niets gezien heeft en daarmee berokkent ze hem dan ook geen verdere schade.
Labiel, hysterisch en depri, kan allemaal best wel zo zijn, dan sleep je je er maar doorheen en kan je daarná instorten.
Zou mooi zijn; iedere depri labiele getuige kan anderen daarom maar laten vallen?
De waarheid is iig dat ze vanaf het eerste moment gelogen hebben, niets gezien, op het balkon strelend met zijn handen door haar haar, ineens tumult en beveiging die hen via het balkon afvoerde.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef Flow3r het volgende:
IK vind het ook vreemd dat Estelle niet kan getuigen. Als je er zo zeker van bent dat je vriend niets gedaan heeft dan zorg je toch dat je er bent om hem met hand en tand te verdedigen ipv hem in de steek te laten door niet te getuigen?
Al moest ik me er naartoe slépen, ik zou alles in het werk stellen om de waarheid te verklaren.....áls de waarheid tenminste is dat ie niets gedaan heeft
Reken maar dat ze bang is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien is ze te bang om tegen hem te getuigen?
Zou mooi zijn: depressieven die hun depressie even kunnen uitstellen tot na een proces. We zijn niet allemaal Supermensen, zoals jij.
Als ze het volhoudt is het proces idd al voorbij voordat ze getuigd heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn: depressieven die hun depressie even kunnen uitstellen tot na een proces. We zijn niet allemaal Supermensen, zoals jij.
Waarom zou ze bang zijn?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als ze het volhoudt is het proces idd al voorbij voordat ze getuigd heeft.
Het lijkt me toch wel belangrijk dat ze voor haar vriend getuigt of niet dan?
Ze kan ondersteuning krijgen van familie/vrienden en daarna kan ze zich wentelen in elke therapie die ze maar wil om er bovenop te komen.
En waarom zou ze te bang zijn om tegen hem te getuigen? Ze had toch niks gezien? Dus dat is het enige dat ze moet verklaren, óf het moet zo zijn dat ze wél iets gezien heeft en ze niet door de mand wil vallen als leugenaar...tja..
Dás wel een reden om flink depressief te worden inderdaad
Andersom is het wel zo dat als ik mijn man met mijn getuigenis kan helpen, dat het niet opschiet als ik in plaats van een verklaring af te leggen maar apatisch op de bank blijf hangen, zodat hij iig niet eerder uit de bak komt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is al behoorlijk duidelijk dat ze op een plek zat dat ze het gezien moet hebben, en liegen voor de rechter mag niet, en ze is niet zijn echtgenote, dus als ze opgeroepen wordt om te getuigen dan zal ze moeten getuigen en niet mogen liegen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze kan ondersteuning krijgen van familie/vrienden en daarna kan ze zich wentelen in elke therapie die ze maar wil om er bovenop te komen.
En waarom zou ze te bang zijn om tegen hem te getuigen? Ze had toch niks gezien? Dus dat is het enige dat ze moet verklaren, óf het moet zo zijn dat ze wél iets gezien heeft en ze niet door de mand wil vallen als leugenaar...tja..
Ze heeft geen reden om bang voor hem te zijn , ze had immers niets gezien?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou ze bang zijn?
Lijkt me nogal logisch. Badr Hari heeft zich al eerder tegen een voormalig geliefde gekeerd, dus dat kan zomaar weer.
En dát lijkt me een aannemelijker verklaring voor haar depressiequote:Op zaterdag 3 november 2012 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al behoorlijk duidelijk dat ze op een plek zat dat ze het gezien moet hebben, en liegen voor de rechter mag niet, en ze is niet zijn echtgenote, dus als ze opgeroepen wordt om te getuigen dan zal ze moeten getuigen en niet mogen liegen.
Waarbij zij dan wel weer het voordeel heeft Estelle Cruijff te zijn, het is een stuk makkelijker iemand die minder in de picture staat te bedreigen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou ze bang zijn?
Lijkt me nogal logisch. Badr Hari heeft zich al eerder tegen een voormalig geliefde gekeerd, dus dat kan zomaar weer.
Ja, daar wordt een mens niet vrolijk van, maar ik vind het ook behoorlijk dom van haar dat ze toch zo aan die verkering blijft hangen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En dát lijkt me een aannemelijker verklaring voor haar depressie
Precies!quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij zij dan wel weer het voordeel heeft Estelle Cruijff te zijn, het is een stuk makkelijker iemand die minder in de picture staat te bedreigen.
En als Ruud Estelle moet redden door een huis voor haar te huren op Aruba dan doet hij dat ook vast wel.
Ik heb er verder geen verstand van hoor, maar ik zoek een rationele verklaring voor het feit dat een rechter het gegrond acht(te) dat ze niet getuigt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze apathisch op de bank hangt. Dat is voor een rechter geen reden om een getuigenis uit te stellen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Andersom is het wel zo dat als ik mijn man met mijn getuigenis kan helpen, dat het niet opschiet als ik in plaats van een verklaring af te leggen maar apatisch op de bank blijf hangen, zodat hij iig niet eerder uit de bak komt.
De procesgang begint toch wel, en als ze in de rechtzaal moet getuigen dan interesseert het de rechter vrij weinig of ze daar wel of niet aan toe is, ze gaan de zaak niet een jaar aanhouden omdat Estelle het allemaal een beetje moeilijk vindt.
Eerst een valse verklaring bij de politie, toen gaf Badr toe dat hij wel geslagen had, toen het zucht- en kreuninterview en kort daarna zou ze opnieuw een verklaring afleggen, maar dat kon ze niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Het moet bijna ernstig gesteld zijn met Estelle, want geen rechter stemt met zoiets in als het niet ernstig is, lijkt mij.
Maar hoeveel weken zat er eigenlijk tussen het zucht en steun interview met Evert en het niet in staat zijn van getuigen?
Beslaglegging (en verjaardagsfeest) was volgens mij al voor Sensation.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Flow3r het volgende:
Interviews, beslag laten leggen op Gullits huizen, vakanties, verjaardagsfeest ..... en nu getuigen, maar dat gaat ineens niet.
Ja, dat gerucht gaat al maanden, maar dan zou ze inmiddels minimaal 4 maanden zwanger moeten zijn, en gezien de rek- en strekoefeningen mbt de echtscheiding lijkt me dat ook niet het geval.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef zouzou het volgende:
Zij is bang en sturen haar mama om hem te steunen in de rechtbank???nee,geloof ik niet.
Hebben jullie niet gedacht dat misschien zij zwanger kunnen zijn..........
En wil het aan de publiek niet vertelen, dat is haar prive.....Zij wacht misschien Badr Hari om hem zelfs het te vertelen, dat kan ook hoor...haha
Huh? Dat zijn wel erg veel aannames zegquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef zouzou het volgende:
Dat Estelle moeder in de zitting was, bewijs dat hij is nu familie, dat is intime.
Dat doe je als je kreeg een kleine kind van....
Dat kan, ik zeg niet dat het klopt of zo....
Of ze zwanger is betwijfel ik , maar dat Badr bij de familie hoort geloof ik ook wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef zouzou het volgende:
Dat Estelle moeder in de zitting was, bewijs dat hij is nu familie, dat is intime.
Dat doe je als je kreeg een kleine kind van....
Dat kan, ik zeg niet dat het klopt of zo....
Ja, dat is geen probleem, een aanname hier, een aanname daar... in het wilde weg gebaseerd op de fantasie, maar als je aannames doet op basis van verklaringen en verwondingen van het slachtoffer, dan ben je fout bezig; dan criminaliseer je iemand ten onrechte.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Huh? Dat zijn wel erg veel aannames zeg
bronquote:’Slachtoffer vulde leemte in geheugen later in’
Advocate Badr Hari zaait twijfel
AMSTERDAM, zaterdag
Zakenman Koen Everink weet helemaal niet door wie hij op 7 juli in een skybox in de Amsterdam ArenA in elkaar geslagen werd. Hij heeft pas achteraf de leemten in zijn geheugen ingevuld door gesprekken met vrienden en getuigen en op basis daarvan geconcludeerd dat het kickbokser Badr Hari (27) geweest moet zijn.
Dat betoogde advocate Bénédicte Ficq gisteren in de Amsterdamse rechtbank, waar de eerste zitting in de strafzaak wegens poging tot doodslag en een reeks mishandelingen werd gehouden. Het ging nog niet om een inhoudelijke behandeling, maar tóch ploegden Ficq, haar collega Marnix van der Werf en advocaat Marijn Zuketto van medeverdachte Ferhat Y. (35), urenlang getuigenverklaringen en getapte telefoongesprekken door om aan te tonen dat het bewijs tegen de mannen te zacht is om ze langer in voorlopige hechtenis te houden.
Afgeluisterd
Vrij uniek aan deze zaak is dat justitie ook telefoongesprekken afluisterde van slachtoffer Everink en van getuigen. Dat gebeurde volgens Ficq omdat het openbaar ministerie verwachtte dat Badr Hari ze zou bellen om ze zwijggeld te bieden, of te bedreigen. Dat gebeurde niet. De delen van gesprekken die de verdediging selecteerde waren wel onthullend. Zo zegt Everink in diverse gesprekken dat hij bij het verlaten van het toilet in de skybox onmiddellijk een knal tegen zijn hoofd kreeg - ,,ik weet niet van wie”- en knock-out ging. Daarna lag hij in foetushouding op de grond, en beschermde hij zijn gezicht met zijn handen.
,,Hoe kun je dan zien wie je aanvallers zijn?”, vroeg Ficq. In meerdere telefoongesprekken vraagt een ontredderde Everink zich af wat hem precies is overkomen.
Ficq: ,,Hij reconstrueert het verhaal vervolgens aan de hand van andermans verklaringen. Het is een bekend fenomeen bij getuigen dat herinneringen worden aangevuld met fictie om het verhaal sluitend te maken.” Zo zegt Everink dat Badr Hari misschien alleen de eerste klap uitdeelde, maar dat daarna anderen dachten: Nu mogen wij rossen, dat vinden wij ook leuk.”
Ene Joost, die helemaal niet in de skybox was die nacht, maant Everink in het geprek om dat tegen niemand te zeggen. ,,Die vent moet hangen.” En de mede-eigenaar van club Air, die eerder door Badr Hari zou zijn mishandeld, stelt Everink zelfs voor om Badr Hari kapot te pesten, door mensen die hem vals willen beschuldigen geld te geven.
Ficq leverde ook forse kritiek op het feit dat de skybox na het incident niet is verzegeld, zodat zelfs een schoonmaker aan de slag kon. Daardoor zijn bepaalde bewijzen volgens haar besmet. Ook hekelde ze het achterwege blijven van onderzoek naar sporen op de kleding van Everink.
Badr Hari, die de hele dag alles zwijgend aanhoorde, gadegeslagen door zijn broer en de moeder van Estelle Cruijff, is volgens een psycholoog een gezonde persoonlijkheid. Hij is alleen te jong succesvol geworden, waardoor hij geen evenwichtig zelfbeeld heeft. En volgens Ficq nam hij een foute beslissing door eerst iedere betrokkenheid te ontkennen, omdat hij vreesde voor zijn relatie met Estelle en zijn carrière. Later bekende hij Everink één klap te hebben gegeven. Ook hekelde Ficq de media die de waarheid ,,manipuleerden vanuit de gedachte: als hij het niet is, dan is hij het toch. Alle ballen op Badr, want Badrtje moet hangen.” De zaak gaat vrijdag 9 november verder.
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef JaneDoe het volgende:
die goede vriend robert is trouwens mw. santegoeds
Dat zou zomaar langer geweest kunnen zijn. Wel je creditcard kansen safe hebben voordat je je ex zuchtend en uuhhh 'ed aan de kant meptquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef mootie het volgende:
Hoe lang had ze nou iets met Badr? Een maand of 3?
Oh partner, wat een incestquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel.... Robert is de partner van Santegoeds.
Dat is infiltratie in een inkomstenbron veel slimmer dan de hele tijd een van Tellingen wannabe in de tuin te laten bivakerenquote:
Oh wacht ik snap hem nu pas, niet echt een oude blessure maar dat hij dat net in de wc had opgelopen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:50 schreef zouzou het volgende:
[..]
Naturlijk als dat klopt is ,moeten straffen komen, Ficq heeft gelijk om alles te onderzoeken, ze vraagt nu 2 specialisten om te kijken naar Everink blessure: is het een oude blessure ? hoe en wat.
Dat is haar werk om het te doen, ze moet het doen voor haar klant " 10 jaar gevangenis" kreegt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zit Badr erbij? Better or Badr?
Die twitterstatus stamt uit 2011, in elk geval...quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef Flow3r het volgende:
Ik snap de tijdslijn niet helemaal of zit ik verkeerd met het jaartal?
HIer een bericht van 12 juni dat Estelle en Ruud gaan scheiden:
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-gaan-scheiden.html
En hier een bericht van 3 juni over een feestje van hun 11 jarige trouwdag?
https://twitter.com/estellecruijff/status/76587033535053824
En dan dit bericht dat Estelle al 9 maanden met Badr samen zou zijn
http://www.nu.nl/achterkl(...)liefd-badr-hari.html
Yep, zij ging al een tijd net zo hard vreemd.quote:Op zondag 4 november 2012 19:00 schreef Flow3r het volgende:
Mja...een paar maanden na het vieren van haar 11 jarig huwelijk kreeg ze dus iets met Badr. Dat betekent dat ze nu al minimaal een jaar samen zijn.
Ik had altijd gedacht dat ze nog niet zo lang samen waren, maar dat verklaart wel waarom ze zo openlijk uitkwam voor haar verliefdheid; ze was zeker van haar gevoelens.
En die Badr Hari en zijn ex vriendin werden ouders dit jaar van een meisje! Dus, hij bedroog haar toen ze zwanger was van hun kindje met Estelle Cruijffquote:Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Yep, zij ging al een tijd net zo hard vreemd.
ah vandaar het softe interviewquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel.... Robert is de partner van Santegoeds.
Moet dan haast wel.quote:Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En die Badr Hari en zijn ex vriendin werden ouders dit jaar van een meisje! Dus, hij bedroog haar toen ze zwanger was van hun kindje met Estelle Cruijff
Inderdaad, en dat zal een grote zorg zijn voor haar.quote:Op maandag 5 november 2012 14:40 schreef eskil het volgende:
Er valt bij Badr ook niet veel meer te genereren, hoop ik!
Dat is het zeker bij haar.. Een ramp voor haar als er niks te halen isquote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad, en dat zal een grote zorg zijn voor haar.
Ohh is dat alles, dat ze buiten schot was is toch bekend? Gaat dat labieltje eindelijk naar de rechtbankquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef eskil het volgende:
Hoor net bij shownieuws zeggen: Nieuws Badr Hari, ook Estelle blijft niet langer buiten schot. In de laatste editie van shownieuws.
Kan ook best, aangezien het goed met haar gaat:quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh is dat alles, dat ze buiten schot was is toch bekend? Gaat dat labieltje eindelijk naar de rechtbank
quote:Van onze redactie
AMSTERDAM - De grote afwezige vandaag bij de pro-formazitting met Badr Hari was Estelle Cruijff. Haar moeder was er vandaag wel bij.
"Het gaat goed met Estelle," zegt de moeder van Estelle Cruijff tegen RTL Boulevard. Estelle kon het echter nog niet aan om in de rechtzaal aanwezig te zijn. De kickbokser hoorde vandaag over de negen aanklachten waarvan hij wordt beschuldigd.
Ondanks dat het beter gaat met de ex van Ruud Gullit, heeft ze nog steeds geen verklaring afgegeven, omdat ze daar te veel moeite mee heeft. Daar is het wachten nu op. In het voorjaar legde zij nog een valse verklaring af om Badr te steunen. Estelle volgde de pro-formazitting samen met vrienden, niet vanuit haar eigen huis.
Estelle volgde de zitting?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:40 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Kan ook best, aangezien het goed met haar gaat:
[..]
ook via Twitter?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Estelle volgde de zitting?
Hoe dan?
Ah, op die fiets. Natuurlijk. Thanx.quote:
Op wat voor een manier niet meer buiten schot ?quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef eskil het volgende:
Hoor net bij shownieuws zeggen: Nieuws Badr Hari, ook Estelle blijft niet langer buiten schot. In de laatste editie van shownieuws.
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef Leandra het volgende:
Misschien had haar moeder gewoon haar telefoon aan staan? Dat ze dus belden?
Dat ze er niet langer onder haar verhoor uit kan. Maar ja, zoals altijd. Je denkt dat ze wat nieuws te vertellen hebben en dan is het weer een storm in een glas water .quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op wat voor een manier niet meer buiten schot ?
Maar zij van de Telegraaf mocht wel twitteren?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat mag niet.
Heb wel een beeld voor me van Evert, Robert en Estelle met een doos popcorn tissues op de witte bank.
Ik las een keer in een interview met haar dat ze dat steeds op de gang doet...Vond ik merkwaardig gezien de snelheid waarmee ze bericht, maar mobieltjes moeten echt uitgeschakeld zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar zij van de Telegraaf mocht wel twitteren?
Je hoeft niet noodzakelijkerwijs vanaf een mobiel te twitteren natuurlijk. Ik volg haar al langer en als ze niet mag twitteren meld ze dat altijd en dan komen de berichten tijdens een onderbreking.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik las een keer in een interview met haar dat ze dat steeds op de gang doet...Vond ik merkwaardig gezien de snelheid waarmee ze bericht, maar mobieltjes moeten echt uitgeschakeld zijn.
Saskia Belleman is geen tiep miep hoor, dat is een journaliste van Telegraaf. Die heeft wel toegang (en geen achteraf gang) Die doet haar werkquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar zij van de Telegraaf mocht wel twitteren?
Ik weet dat ze een journaliste is, maar het lijkt me sterk dat journalisten wel hun mobieltje mogen gebruiken en anderen niet eens een gesprek open zouden mogen hebben staan omdat de telefoon uit moet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Saskia Belleman is geen tiep miep hoor, dat is een journaliste van Telegraaf. Die heeft wel toegang (en geen achteraf gang) Die doet haar werk
bronquote:
Vaker dan in de P.C. Hooftstraat wordt Estelle Cruijff tegenwoordig gespot op een paard! Niet alleen is deze nieuwe hobby een soort therapie, een manier om bij te komen van een meer dan bewogen periode; het is ook een serieuze voorbereiding op haar nieuwe leven… Een leven met aandacht voor haar twee kinderen en voor zichzelf.
Onder de rook van Amsterdam heeft de 34-jarige de smaak inmiddels flink te pakken gekregen. Als een ervaren amazone rijdt Estelle door de bak achter het huis van vrienden. Dochter Joëlle en zoon Maxim gaan vaak mee; maar soms rijdt Estelle ook in haar eentje, om alle emoties van de laatste tijd een plek te geven.
De emotionele achtbaan waarin Estelle belandde, begon 6 juni, toen zij Ruud Gullit aan de keukentafel vertelde van hem te willen scheiden. Doordat hij in de weken daarvoor ’maatregelen’ had getroffen om te horen wat thuis werd besproken als hij er niet was, bleek hij er als een volleerd ’007’ op te zijn voorbereid. In het korte scheidingsgesprek viel tussen de twee echtelieden ook voor het eerst de naam van de 27-jarige kickbokskampioen Badr Hari, die deze zomer het nieuws zou gaan beheersen. Na de zware mishandeling in de Sensationzaak zitten Badr en medeverdachte Y. al sinds juli in voorarrest. Trouw bezoekt Estelle haar vriend op alle toegestane bezoekuren in de gevangenissen van, eerst, Nieuwegein en nu Zoetermeer.
Verslag
Maar met het oog op alle te verwachten media meed zij afgelopen vrijdag de eerste zittingsdag in de Amsterdamse rechtbank. Estelles van oorsprong Kroatische moeder Jadranka was er wel, en bracht haar later uitvoerig verslag uit van de gebeurtenissen tijdens de ultralange pro-formazitting. Tegen vijven, na een zitting die om negen uur ’s morgens was begonnen, grapte rechter F. Wieland tegen Badr: „U ziet eruit zoals ik me voel!”
Vrijdag gaat de zaak verder en zal de rechtbankpresident zeker ook van Badr Hari zelf willen weten hoe hij aankijkt tegen de gebeurtenissen in de ArenA-nacht. Hoe dan ook, Estelles nieuwe hobby is een serieuze voorbereiding om straks, na het uitzitten van zijn straf, haar leven met Badr anders te gaan inrichten. En haar nieuwe hobby geeft haar kracht; 1 pk om precies te zijn!
Evert Santegoeds
quote:Op woensdag 7 november 2012 08:38 schreef GJonline het volgende:
Fijn te lezen dat het zo goed met haar gaat.. Ze mist gewoon haar paardelul! Met haar zweepje in der hand.
Een iPad is dan ook geen telefoon. En een telefoon open hebben staan met liveverbinding voor thuis is daarnaast ook van een totaal andere orde dan professionele verslaglegging.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
Ik weet dat ze een journaliste is, maar het lijkt me sterk dat journalisten wel hun mobieltje mogen gebruiken en anderen niet eens een gesprek open zouden mogen hebben staan omdat de telefoon uit moet.
bronquote:Henny Cruijf: 'Eigen keus' van Estelle als ze met Badr trouwt
Henny Cruijf, de vader van Estelle Cruijf, heeft zich weer uitgelaten over de liefdesrelatie van zijn dochter met kickbokser Badr Hari. Henny kan wel begrijpen dat Estelle in een vroeg stadium beslag heeft laten leggen op de bezittingen van haar ex Ruud Gullit. Daarnaast ziet hij haar niet snel in het huwelijksbootje stappen.
Ruud heeft sinds kort een relatie met de Mexicaanse Maggie. 'Nu hij een vriendin heeft, weet je nooit wat er in de toekomst kan gebeuren. Estelle wil blijkbaar geen risico lopen. Ze eist volgens mij geen geld - ze ziet dit meer als een garantie', vertelt Henny aan Story.
Het weekblad weet ook te melden dat 'kringen rondom Estelle' fluisteren dat Badr de blondine ten huwelijk heeft gevraagd. Daarover zegt Henny: 'Ik kan het wel niet leuk vinden als Estelle met Badr zou trouwen, maar uiteindelijk is het haar keus'. Over een vermeend huwelijk heeft Henny zo zijn twijfels. 'Overigens twijfel ik er zelf aan of ze wel zal gáán trouwen. Ze is mijn dochter en haar goed kennende, lijkt het mij reëler dat ze op dit moment probeert in te schatten hoe haar toekomst er zal gaan uitzien', gaat hij verder.
Om de commotie rondom Badr een beetje te doen vergeten stort Estelle zich op haar hobby paardrijden. Volgens De Telegraaf rijdt ze als een ervaren amazone door de bak achter het huis van vrienden in Amsterdam.
Wat Estelle doet als Badr veroordeeld wordt, weet ze niet, zo liet ze eerder weten. 'Dat is nog niet aan de orde. Ik blijf achter hem staan'.
Wat fijn dat haar nieuwe leven een leven mét aandacht voor de kinderen wordtquote:het is ook een serieuze voorbereiding op haar nieuwe leven… Een leven met aandacht voor haar twee kinderen en voor zichzelf.
Ja maar ze heeft het zo zwaar. Dit is voor haar ontspanning. Dat is heel wat anders dan je moeten verantwoorden voor de autoriteiten hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:55 schreef Leandra het volgende:
Wat verschrikkelijk stom van haar dat ze weer een interview/poseersessie doet terwijl ze niet in staat zou zijn een verklaring af te leggen.
Thnx, ik loop een beetje achter, ik vind twitteren via de telefoon al zo hip dat ik het niet doequote:Op woensdag 7 november 2012 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een iPad is dan ook geen telefoon. En een telefoon open hebben staan met liveverbinding voor thuis is daarnaast ook van een totaal andere orde dan professionele verslaglegging.
Yep! Blehhh wat istie eng!!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
Evert Suckup. Als-ie maar als eerste primeurtjes kan scoren
Zorgen maken, ja ja..quote:Vader Henny herkent Estelle niet meer van onze redactie
AMSTERDAM - Henny Cruijff maakt zich ernstige zorgen om zijn dochter Estelle.
Estelles stess om het feit dat Badr Hari in de gevangenis zit en verdacht wordt van acht geweldsdelicten, begint zijn tol te eisen. Van het altijd zo glamoreuze voorkomen van Estelle is volgens vader Henny weinig meer over.
"Ik vind dat ze er wel erg slecht uitziet. Dat was ook wel te verwachten. Er is meer gebeurd dan ze had ingeschat. Het gaat allang niet meer over die vechtpartij in de ArenA waar ze bij was. Zoiets gaat niemand in de koude kleren zitten", zegt Henny in Story.
"De afgelopen periode heeft haar zo te zien geen goed gedaan. Je ziet dat het aan haar vreet. Ik herken soms mijn eigen dochter niet meer."
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Dit is echt mooi zeg, nog mooier dan 'Watergate'
Het hele 'script' zoals uitgevoerd de afgelopen maanden.
http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
OMG......quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Ik voorzie een intern conflict met vd Heuvelquote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Hier het hele verhaal over de totstandkoming van de strategie:quote:Slechts enkele dagen na de bloederige mishandeling van zakenman Koen Everink vraagt Santegoeds, die zichzelf in een verhoor met de politie het liefst Sterrenkundige noemt, de bevriende marketingstrateeg Adrianus Theeuwes om mee te denken over een mediastrategie die de schade voor vechtsporter Badr Hari en diens nieuwe vriendin Estelle Gullit kan beperken.
Wat erg ditquote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
OMG!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Wat een op seks beluste viezerikquote:Santegoeds, die zichzelf in een verhoor met de politie het liefst Sterrenkundige noemt.
Er is zoveel op deze mail aan te merken; zowel inhoudelijk als grammaticaal bedroevend. Maar wat bedoelt hij met het gezin van Badr? Hij heeft het wel over de knderen van Estelle maar niet over zijn eigen kind..quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Estelle en kids?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Er is zoveel op deze mail aan te merken; zowel inhoudelijk als grammaticaal bedroevend. Maar wat bedoelt hij met het gezin van Badr? Hij heeft het wel over de knderen van Estelle maar niet over zijn eigen kind..
Vraag me af of zijn imago wel te redden is.
Ja, klinkt wel logisch en zo nobel (yeah right).quote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat "het gezin van Badr" breder moet worden getrokken en dus zowel het gezin betreft waar hij is opgegroeid, als het gezin dat hij gevormd heeft, als het gezin dat hij met Estelle wil vormen.
Het gaat in een passage iig over zijn beschermingsdrang tov zijn gezin, en daartoe doet het er eigenlijk niet zoveel toe wat de samenstelling daarvan is, als hij zich er maar onderdeel van voelt.
OMGquote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Het is een mail van 15 juli hè, een week na Sensation, toen was er nog helemaal niet zo zeker dat Badr idd schuldig was, maar als ik die mail zie dan lijkt de onschuld van Badr eigenlijk geen optie, dus Evert en zijn spindocter zullen wel geweten hebben hoe en wat.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel logisch en zo nobel (yeah right).
Ik lach me nog steeds suf om die mail. Sommige woorden zijn gewoon letterlijk overgenomen in haar interview. Die kwam op mijn al heel geregisseerd over, nu weet ik 't zeker.
Samenwonen gaat voorlopig iig nog behoorlijk lastig wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:05 schreef WRH het volgende:
oh wat lekker dit, zo even aan het eind van de dag dit soort nieuwe info lezen, heerlijk.
wat een 'plotwending' zeg, een bijklussende Evert, die neemt toch niemand meer serieus nu he, vreselijk wat een akelige vent.
en dan ook nog die opmerking 'dat hij er van overtuigd was dat die knokbaas onschuldig was'
welnee, of dat hem ook maar iets interesseerde, enige dat hij nu kon doen was eindelijk eindelijk eens écht onderdeel uitmaken van de 'incrowd' waar hij zo graag over praat.
en natuurlijk gaat meisje cruijf niet opnieuw trouwen, die laat echt de kans op flinke alimentatie niet schieten zeg, zolang ze niet samenwonen is er niets aan de hand met haar inkomen.
Dit lijkt me wel zo ´sensationeel´ dat het de (uitgebreide) opening van Boulevard is.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef JaneDoe het volgende:
kut kut kut!! kan vanvond alleen t eerste kwartier van blvd zien...wedden dat dit pas in t laatste blok komt
maar wat een opleving voor deze gate, heeeerlijk!
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel zo ´sensationeel´ dat het de (uitgebreide) opening van Boulevard is.
Edit: oh nee, wsl is dat het overlijden van Hetty Blok.
wat heeft Evert gedaan ?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef Copycat het volgende:
Spin-doctor Santegoeds. Wat zal hij balen dat dit op straat ligt.
Mail maakt meer kapot dan leugens goed kunnen maken.
Evert was op 15 juli al met z'n spindocter aan het overleggen hoe ze de imagoschade voor Estelle en Badr zoveel mogelijk konden beperken....quote:
Nee, helemaal niks.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Leandra het volgende:
Is het überhaupt genoemd in Boulevard?
Geen woordquote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Leandra het volgende:
Is het überhaupt genoemd in Boulevard?
Neequote:
Dat lees ik er inderdaad ook niet uit.....quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Leandra het volgende:
Daar lees ik niet dat die mail niet authentiek zou zijn...
Gek he?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dat lees ik er inderdaad ook niet uit.....
Eigenlijk staat er juist dat de stukken wel authentiek zijn, ze zijn nota bene al ter sprake gekomen bij de rechtzaak, maar het zou Santegoeds' onafhankelijkheid als journalist niet beïnvloed hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dat lees ik er inderdaad ook niet uit.....
Iemand was creatiefquote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er juist dat de stukken wel authentiek zijn, ze zijn nota bene al ter sprake gekomen bij de rechtzaak, maar het zou Santegoeds' objectiviteit als journalist niet beïnvloed hebben![]()
Het is wel een beetje dubieus.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die mail wordt kennelijk niet betwist.
Er is weinig dubieus aan een mail waar van Santegoeds het bestaan niet ontkent, waarvoor hij zich heeft moeten verantwoorden bij de hoofdredacteur van de Telegraaf en die al gebruikt zijn in de rechtzaak.quote:
De pdf is nogal vaag. Ik heb nog net niet een virus. Sorry maar dit stinktquote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is weinig dubieus aan een mail waar van Santegoeds het bestaan niet ontkent, waarvoor hij zich heeft moeten verantwoorden bij de hoofdredacteur van de Telegraaf en die al gebruikt zijn in de rechtzaak.
Het is dubieus dat Santegoeds desondanks volhoudt dat het geen invloed heeft gehad op zijn onafhankelijkheid als jounalist, en eigenlijk is het nog dubieuzer dat Albert Verlinde dat zomaar slikt en het kennelijk liever laat gaan dan dat hij zo'n gemiste primeur alsnog als nieuws brengt.
En toch wordt de echtheid van de mail zelfs niet door Santegoeds ontkend.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
De pdf is nogal vaag. Ik heb nog net niet een virus. Sorry maar dit stinkt
:-) Dit dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er juist dat de stukken wel authentiek zijn, ze zijn nota bene al ter sprake gekomen bij de rechtzaak, maar het zou Santegoeds' onafhankelijkheid als journalist niet beïnvloed hebben![]()
Ik zie niet in waarom hij het wel zou doenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch wordt de echtheid van de mail zelfs niet door Santegoeds ontkend.
En ja, zo'n file is bij uitstek geschikt om een virus aan te hangen... dat betekent niet dat de inhoud niet klopt, die wordt zelfs niet ontkend door de geadresseerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |