Die twitterstatus stamt uit 2011, in elk geval...quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef Flow3r het volgende:
Ik snap de tijdslijn niet helemaal of zit ik verkeerd met het jaartal?
HIer een bericht van 12 juni dat Estelle en Ruud gaan scheiden:
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-gaan-scheiden.html
En hier een bericht van 3 juni over een feestje van hun 11 jarige trouwdag?
https://twitter.com/estellecruijff/status/76587033535053824
En dan dit bericht dat Estelle al 9 maanden met Badr samen zou zijn
http://www.nu.nl/achterkl(...)liefd-badr-hari.html
Yep, zij ging al een tijd net zo hard vreemd.quote:Op zondag 4 november 2012 19:00 schreef Flow3r het volgende:
Mja...een paar maanden na het vieren van haar 11 jarig huwelijk kreeg ze dus iets met Badr. Dat betekent dat ze nu al minimaal een jaar samen zijn.
Ik had altijd gedacht dat ze nog niet zo lang samen waren, maar dat verklaart wel waarom ze zo openlijk uitkwam voor haar verliefdheid; ze was zeker van haar gevoelens.
En die Badr Hari en zijn ex vriendin werden ouders dit jaar van een meisje! Dus, hij bedroog haar toen ze zwanger was van hun kindje met Estelle Cruijffquote:Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Yep, zij ging al een tijd net zo hard vreemd.
ah vandaar het softe interviewquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel.... Robert is de partner van Santegoeds.
Moet dan haast wel.quote:Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En die Badr Hari en zijn ex vriendin werden ouders dit jaar van een meisje! Dus, hij bedroog haar toen ze zwanger was van hun kindje met Estelle Cruijff
Inderdaad, en dat zal een grote zorg zijn voor haar.quote:Op maandag 5 november 2012 14:40 schreef eskil het volgende:
Er valt bij Badr ook niet veel meer te genereren, hoop ik!
Dat is het zeker bij haar.. Een ramp voor haar als er niks te halen isquote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad, en dat zal een grote zorg zijn voor haar.
Ohh is dat alles, dat ze buiten schot was is toch bekend? Gaat dat labieltje eindelijk naar de rechtbankquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef eskil het volgende:
Hoor net bij shownieuws zeggen: Nieuws Badr Hari, ook Estelle blijft niet langer buiten schot. In de laatste editie van shownieuws.
Kan ook best, aangezien het goed met haar gaat:quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh is dat alles, dat ze buiten schot was is toch bekend? Gaat dat labieltje eindelijk naar de rechtbank
quote:Van onze redactie
AMSTERDAM - De grote afwezige vandaag bij de pro-formazitting met Badr Hari was Estelle Cruijff. Haar moeder was er vandaag wel bij.
"Het gaat goed met Estelle," zegt de moeder van Estelle Cruijff tegen RTL Boulevard. Estelle kon het echter nog niet aan om in de rechtzaal aanwezig te zijn. De kickbokser hoorde vandaag over de negen aanklachten waarvan hij wordt beschuldigd.
Ondanks dat het beter gaat met de ex van Ruud Gullit, heeft ze nog steeds geen verklaring afgegeven, omdat ze daar te veel moeite mee heeft. Daar is het wachten nu op. In het voorjaar legde zij nog een valse verklaring af om Badr te steunen. Estelle volgde de pro-formazitting samen met vrienden, niet vanuit haar eigen huis.
Estelle volgde de zitting?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:40 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Kan ook best, aangezien het goed met haar gaat:
[..]
ook via Twitter?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Estelle volgde de zitting?
Hoe dan?
Ah, op die fiets. Natuurlijk. Thanx.quote:
Op wat voor een manier niet meer buiten schot ?quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef eskil het volgende:
Hoor net bij shownieuws zeggen: Nieuws Badr Hari, ook Estelle blijft niet langer buiten schot. In de laatste editie van shownieuws.
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef Leandra het volgende:
Misschien had haar moeder gewoon haar telefoon aan staan? Dat ze dus belden?
Dat ze er niet langer onder haar verhoor uit kan. Maar ja, zoals altijd. Je denkt dat ze wat nieuws te vertellen hebben en dan is het weer een storm in een glas water .quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op wat voor een manier niet meer buiten schot ?
Maar zij van de Telegraaf mocht wel twitteren?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat mag niet.
Heb wel een beeld voor me van Evert, Robert en Estelle met een doos popcorn tissues op de witte bank.
Ik las een keer in een interview met haar dat ze dat steeds op de gang doet...Vond ik merkwaardig gezien de snelheid waarmee ze bericht, maar mobieltjes moeten echt uitgeschakeld zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar zij van de Telegraaf mocht wel twitteren?
Je hoeft niet noodzakelijkerwijs vanaf een mobiel te twitteren natuurlijk. Ik volg haar al langer en als ze niet mag twitteren meld ze dat altijd en dan komen de berichten tijdens een onderbreking.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik las een keer in een interview met haar dat ze dat steeds op de gang doet...Vond ik merkwaardig gezien de snelheid waarmee ze bericht, maar mobieltjes moeten echt uitgeschakeld zijn.
Saskia Belleman is geen tiep miep hoor, dat is een journaliste van Telegraaf. Die heeft wel toegang (en geen achteraf gang) Die doet haar werkquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar zij van de Telegraaf mocht wel twitteren?
Ik weet dat ze een journaliste is, maar het lijkt me sterk dat journalisten wel hun mobieltje mogen gebruiken en anderen niet eens een gesprek open zouden mogen hebben staan omdat de telefoon uit moet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Saskia Belleman is geen tiep miep hoor, dat is een journaliste van Telegraaf. Die heeft wel toegang (en geen achteraf gang) Die doet haar werk
bronquote:
Vaker dan in de P.C. Hooftstraat wordt Estelle Cruijff tegenwoordig gespot op een paard! Niet alleen is deze nieuwe hobby een soort therapie, een manier om bij te komen van een meer dan bewogen periode; het is ook een serieuze voorbereiding op haar nieuwe leven… Een leven met aandacht voor haar twee kinderen en voor zichzelf.
Onder de rook van Amsterdam heeft de 34-jarige de smaak inmiddels flink te pakken gekregen. Als een ervaren amazone rijdt Estelle door de bak achter het huis van vrienden. Dochter Joëlle en zoon Maxim gaan vaak mee; maar soms rijdt Estelle ook in haar eentje, om alle emoties van de laatste tijd een plek te geven.
De emotionele achtbaan waarin Estelle belandde, begon 6 juni, toen zij Ruud Gullit aan de keukentafel vertelde van hem te willen scheiden. Doordat hij in de weken daarvoor ’maatregelen’ had getroffen om te horen wat thuis werd besproken als hij er niet was, bleek hij er als een volleerd ’007’ op te zijn voorbereid. In het korte scheidingsgesprek viel tussen de twee echtelieden ook voor het eerst de naam van de 27-jarige kickbokskampioen Badr Hari, die deze zomer het nieuws zou gaan beheersen. Na de zware mishandeling in de Sensationzaak zitten Badr en medeverdachte Y. al sinds juli in voorarrest. Trouw bezoekt Estelle haar vriend op alle toegestane bezoekuren in de gevangenissen van, eerst, Nieuwegein en nu Zoetermeer.
Verslag
Maar met het oog op alle te verwachten media meed zij afgelopen vrijdag de eerste zittingsdag in de Amsterdamse rechtbank. Estelles van oorsprong Kroatische moeder Jadranka was er wel, en bracht haar later uitvoerig verslag uit van de gebeurtenissen tijdens de ultralange pro-formazitting. Tegen vijven, na een zitting die om negen uur ’s morgens was begonnen, grapte rechter F. Wieland tegen Badr: „U ziet eruit zoals ik me voel!”
Vrijdag gaat de zaak verder en zal de rechtbankpresident zeker ook van Badr Hari zelf willen weten hoe hij aankijkt tegen de gebeurtenissen in de ArenA-nacht. Hoe dan ook, Estelles nieuwe hobby is een serieuze voorbereiding om straks, na het uitzitten van zijn straf, haar leven met Badr anders te gaan inrichten. En haar nieuwe hobby geeft haar kracht; 1 pk om precies te zijn!
Evert Santegoeds
quote:Op woensdag 7 november 2012 08:38 schreef GJonline het volgende:
Fijn te lezen dat het zo goed met haar gaat.. Ze mist gewoon haar paardelul! Met haar zweepje in der hand.
Een iPad is dan ook geen telefoon. En een telefoon open hebben staan met liveverbinding voor thuis is daarnaast ook van een totaal andere orde dan professionele verslaglegging.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
Ik weet dat ze een journaliste is, maar het lijkt me sterk dat journalisten wel hun mobieltje mogen gebruiken en anderen niet eens een gesprek open zouden mogen hebben staan omdat de telefoon uit moet.
bronquote:Henny Cruijf: 'Eigen keus' van Estelle als ze met Badr trouwt
Henny Cruijf, de vader van Estelle Cruijf, heeft zich weer uitgelaten over de liefdesrelatie van zijn dochter met kickbokser Badr Hari. Henny kan wel begrijpen dat Estelle in een vroeg stadium beslag heeft laten leggen op de bezittingen van haar ex Ruud Gullit. Daarnaast ziet hij haar niet snel in het huwelijksbootje stappen.
Ruud heeft sinds kort een relatie met de Mexicaanse Maggie. 'Nu hij een vriendin heeft, weet je nooit wat er in de toekomst kan gebeuren. Estelle wil blijkbaar geen risico lopen. Ze eist volgens mij geen geld - ze ziet dit meer als een garantie', vertelt Henny aan Story.
Het weekblad weet ook te melden dat 'kringen rondom Estelle' fluisteren dat Badr de blondine ten huwelijk heeft gevraagd. Daarover zegt Henny: 'Ik kan het wel niet leuk vinden als Estelle met Badr zou trouwen, maar uiteindelijk is het haar keus'. Over een vermeend huwelijk heeft Henny zo zijn twijfels. 'Overigens twijfel ik er zelf aan of ze wel zal gáán trouwen. Ze is mijn dochter en haar goed kennende, lijkt het mij reëler dat ze op dit moment probeert in te schatten hoe haar toekomst er zal gaan uitzien', gaat hij verder.
Om de commotie rondom Badr een beetje te doen vergeten stort Estelle zich op haar hobby paardrijden. Volgens De Telegraaf rijdt ze als een ervaren amazone door de bak achter het huis van vrienden in Amsterdam.
Wat Estelle doet als Badr veroordeeld wordt, weet ze niet, zo liet ze eerder weten. 'Dat is nog niet aan de orde. Ik blijf achter hem staan'.
Wat fijn dat haar nieuwe leven een leven mét aandacht voor de kinderen wordtquote:het is ook een serieuze voorbereiding op haar nieuwe leven… Een leven met aandacht voor haar twee kinderen en voor zichzelf.
Ja maar ze heeft het zo zwaar. Dit is voor haar ontspanning. Dat is heel wat anders dan je moeten verantwoorden voor de autoriteiten hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:55 schreef Leandra het volgende:
Wat verschrikkelijk stom van haar dat ze weer een interview/poseersessie doet terwijl ze niet in staat zou zijn een verklaring af te leggen.
Thnx, ik loop een beetje achter, ik vind twitteren via de telefoon al zo hip dat ik het niet doequote:Op woensdag 7 november 2012 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een iPad is dan ook geen telefoon. En een telefoon open hebben staan met liveverbinding voor thuis is daarnaast ook van een totaal andere orde dan professionele verslaglegging.
Yep! Blehhh wat istie eng!!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
Evert Suckup. Als-ie maar als eerste primeurtjes kan scoren
Zorgen maken, ja ja..quote:Vader Henny herkent Estelle niet meer van onze redactie
AMSTERDAM - Henny Cruijff maakt zich ernstige zorgen om zijn dochter Estelle.
Estelles stess om het feit dat Badr Hari in de gevangenis zit en verdacht wordt van acht geweldsdelicten, begint zijn tol te eisen. Van het altijd zo glamoreuze voorkomen van Estelle is volgens vader Henny weinig meer over.
"Ik vind dat ze er wel erg slecht uitziet. Dat was ook wel te verwachten. Er is meer gebeurd dan ze had ingeschat. Het gaat allang niet meer over die vechtpartij in de ArenA waar ze bij was. Zoiets gaat niemand in de koude kleren zitten", zegt Henny in Story.
"De afgelopen periode heeft haar zo te zien geen goed gedaan. Je ziet dat het aan haar vreet. Ik herken soms mijn eigen dochter niet meer."
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Dit is echt mooi zeg, nog mooier dan 'Watergate'
Het hele 'script' zoals uitgevoerd de afgelopen maanden.
http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
OMG......quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Ik voorzie een intern conflict met vd Heuvelquote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Hier het hele verhaal over de totstandkoming van de strategie:quote:Slechts enkele dagen na de bloederige mishandeling van zakenman Koen Everink vraagt Santegoeds, die zichzelf in een verhoor met de politie het liefst Sterrenkundige noemt, de bevriende marketingstrateeg Adrianus Theeuwes om mee te denken over een mediastrategie die de schade voor vechtsporter Badr Hari en diens nieuwe vriendin Estelle Gullit kan beperken.
Wat erg ditquote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
OMG!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Wat een op seks beluste viezerikquote:Santegoeds, die zichzelf in een verhoor met de politie het liefst Sterrenkundige noemt.
Er is zoveel op deze mail aan te merken; zowel inhoudelijk als grammaticaal bedroevend. Maar wat bedoelt hij met het gezin van Badr? Hij heeft het wel over de knderen van Estelle maar niet over zijn eigen kind..quote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Estelle en kids?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Er is zoveel op deze mail aan te merken; zowel inhoudelijk als grammaticaal bedroevend. Maar wat bedoelt hij met het gezin van Badr? Hij heeft het wel over de knderen van Estelle maar niet over zijn eigen kind..
Vraag me af of zijn imago wel te redden is.
Ja, klinkt wel logisch en zo nobel (yeah right).quote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat "het gezin van Badr" breder moet worden getrokken en dus zowel het gezin betreft waar hij is opgegroeid, als het gezin dat hij gevormd heeft, als het gezin dat hij met Estelle wil vormen.
Het gaat in een passage iig over zijn beschermingsdrang tov zijn gezin, en daartoe doet het er eigenlijk niet zoveel toe wat de samenstelling daarvan is, als hij zich er maar onderdeel van voelt.
OMGquote:Op woensdag 7 november 2012 14:49 schreef Droopie het volgende:
Het is een mail van 15 juli hè, een week na Sensation, toen was er nog helemaal niet zo zeker dat Badr idd schuldig was, maar als ik die mail zie dan lijkt de onschuld van Badr eigenlijk geen optie, dus Evert en zijn spindocter zullen wel geweten hebben hoe en wat.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel logisch en zo nobel (yeah right).
Ik lach me nog steeds suf om die mail. Sommige woorden zijn gewoon letterlijk overgenomen in haar interview. Die kwam op mijn al heel geregisseerd over, nu weet ik 't zeker.
Samenwonen gaat voorlopig iig nog behoorlijk lastig wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:05 schreef WRH het volgende:
oh wat lekker dit, zo even aan het eind van de dag dit soort nieuwe info lezen, heerlijk.
wat een 'plotwending' zeg, een bijklussende Evert, die neemt toch niemand meer serieus nu he, vreselijk wat een akelige vent.
en dan ook nog die opmerking 'dat hij er van overtuigd was dat die knokbaas onschuldig was'
welnee, of dat hem ook maar iets interesseerde, enige dat hij nu kon doen was eindelijk eindelijk eens écht onderdeel uitmaken van de 'incrowd' waar hij zo graag over praat.
en natuurlijk gaat meisje cruijf niet opnieuw trouwen, die laat echt de kans op flinke alimentatie niet schieten zeg, zolang ze niet samenwonen is er niets aan de hand met haar inkomen.
Dit lijkt me wel zo ´sensationeel´ dat het de (uitgebreide) opening van Boulevard is.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef JaneDoe het volgende:
kut kut kut!! kan vanvond alleen t eerste kwartier van blvd zien...wedden dat dit pas in t laatste blok komt
maar wat een opleving voor deze gate, heeeerlijk!
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:16 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel zo ´sensationeel´ dat het de (uitgebreide) opening van Boulevard is.
Edit: oh nee, wsl is dat het overlijden van Hetty Blok.
wat heeft Evert gedaan ?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef Copycat het volgende:
Spin-doctor Santegoeds. Wat zal hij balen dat dit op straat ligt.
Mail maakt meer kapot dan leugens goed kunnen maken.
Evert was op 15 juli al met z'n spindocter aan het overleggen hoe ze de imagoschade voor Estelle en Badr zoveel mogelijk konden beperken....quote:
Nee, helemaal niks.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Leandra het volgende:
Is het überhaupt genoemd in Boulevard?
Geen woordquote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Leandra het volgende:
Is het überhaupt genoemd in Boulevard?
Neequote:
Dat lees ik er inderdaad ook niet uit.....quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Leandra het volgende:
Daar lees ik niet dat die mail niet authentiek zou zijn...
Gek he?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dat lees ik er inderdaad ook niet uit.....
Eigenlijk staat er juist dat de stukken wel authentiek zijn, ze zijn nota bene al ter sprake gekomen bij de rechtzaak, maar het zou Santegoeds' onafhankelijkheid als journalist niet beïnvloed hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dat lees ik er inderdaad ook niet uit.....
Iemand was creatiefquote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er juist dat de stukken wel authentiek zijn, ze zijn nota bene al ter sprake gekomen bij de rechtzaak, maar het zou Santegoeds' objectiviteit als journalist niet beïnvloed hebben![]()
Het is wel een beetje dubieus.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die mail wordt kennelijk niet betwist.
Er is weinig dubieus aan een mail waar van Santegoeds het bestaan niet ontkent, waarvoor hij zich heeft moeten verantwoorden bij de hoofdredacteur van de Telegraaf en die al gebruikt zijn in de rechtzaak.quote:
De pdf is nogal vaag. Ik heb nog net niet een virus. Sorry maar dit stinktquote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is weinig dubieus aan een mail waar van Santegoeds het bestaan niet ontkent, waarvoor hij zich heeft moeten verantwoorden bij de hoofdredacteur van de Telegraaf en die al gebruikt zijn in de rechtzaak.
Het is dubieus dat Santegoeds desondanks volhoudt dat het geen invloed heeft gehad op zijn onafhankelijkheid als jounalist, en eigenlijk is het nog dubieuzer dat Albert Verlinde dat zomaar slikt en het kennelijk liever laat gaan dan dat hij zo'n gemiste primeur alsnog als nieuws brengt.
En toch wordt de echtheid van de mail zelfs niet door Santegoeds ontkend.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
De pdf is nogal vaag. Ik heb nog net niet een virus. Sorry maar dit stinkt
:-) Dit dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er juist dat de stukken wel authentiek zijn, ze zijn nota bene al ter sprake gekomen bij de rechtzaak, maar het zou Santegoeds' onafhankelijkheid als journalist niet beïnvloed hebben![]()
Ik zie niet in waarom hij het wel zou doenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch wordt de echtheid van de mail zelfs niet door Santegoeds ontkend.
En ja, zo'n file is bij uitstek geschikt om een virus aan te hangen... dat betekent niet dat de inhoud niet klopt, die wordt zelfs niet ontkend door de geadresseerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |