Dit lijkt mij ook het meest aannemelijk! Het gebeurt volgens mij wel vaker bij welgestelden dat er voorzorgsmaatregelen genomen worden om te voorkomen dat een deel van het vermogen ineens verdwenen is en daarmee het recht op (kinder)alimentatie lager wordt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:46 schreef Leandra het volgende:
Er staat dat ze kort na de breuk een kort geding aanspande voor de beslaglegging, het zou me niets verbazen als dat voor het Sensation-incident was en voor de uitspraak van de voorlopige voorzieningen, en dat het op advies van haar advocaat gedaan is om te voorkomen dat Ruud het deel van zijn vermogen dat in dat onroerend goed zit voor een appel en een ei aan zijn zakenpartner zou verkopen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Blijft op zijn minst een bijzonder iets dit :'*
Al een reactie van de vadr van exstelle?
The shown must go on
Ik snap je probleemquote:Op donderdag 1 november 2012 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zie nu dat je morgen bedoeld ! Sorrie.
Het probleem is dat het vandaag nog geen morgen is, en als het dan eindelijk morgen is...... is het weer vandaag.quote:
Ik zet gewoon de klok vooruit, dan is het morgen. En als het me niet bevalt zet ik de klok achteruit.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat het vandaag nog geen morgen is, en als het dan eindelijk morgen is...... is het weer vandaag.
Jij bent te praktischquote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zet gewoon de klok vooruit, dan is het morgen. En als het me niet bevalt zet ik de klok achteruit.
En duik ik mijn bed in
Stoned noemen ze datquote:
Dat.quote:
Nou nou, die overprized mannen trappen er maar te graag in hoor. Lekker makkelijkquote:
Probleem ?houdt toch op ik heb er geen probleem mee of haar berichten bij die Albert Verlinde komt of nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |