http://www.crimesite.nl/n(...)die-moet-hangen.htmlIk begrijp echt niet waarom niemand die kijkt wat er echt gebeurt,b.v.b(zie de tapgespreken met Everink en van de Berg,Jost...etc..) Dat waren hun stem.
Er zijn hier genoeg bewijzen ,badr Hari heeft een klap gegeven, meer was er niet.
In de rechtbank waren kennis voor mij, ik hoor dat Fick geprobeert heeft Dias te laten zien maar het was iets defect.
dat was ook over de schoenen van Badr Hari foto (in het restaurant),de links schoen zit raar uit,
je kan zien dat de foto is getoucheerd,het klopt niet met deze schoen.
Wat voor schoen was dat?? ik zie geen sportschoenen ,ik zie de rechtste schoen (het lijkt of een open schoen is lijkt een dame schoen) zie foto in de andere badr topic.
Naar de ruzie ,ze waren ook een theedoek aan zoeken, maar ze hebben geen theedoek met DNA gevonden NIKS, in alle 3 maanden er is niemand die heeft iets van gezegt,
maar nu op de laatste moment net voor de zitting, een theedoek met bloed was gewonden,
Hoe kan dat ? in de heel affaire was altijd van als geleekt (politie aan Van Heuvel)...
maar ...3 maanden niks???
Fick heeft ook een getuig: een schoonmaker die zegt dat naar het sensation affaire de skybox was er schoon gedaan en de skybox was gebruikt van .....
waar hebben ze de thedoek gewonden? De witte pak was schoen ,
Badr heeft toch teveel" Everink geslaan"hij zal vol bloed zijn,toch ?
De broer en neef van Badr waren ook anweizig,de broer was klaar om te getuigen ,hij was de lange man die Van den Berg heeft geslaan, maar zelfs de politie doet niks,ze willen alleen Badr Hari hebben.Badr Hari moet hangen.
Nog steeds ben ik getuigt dat hier niks er van klopt , mensen blijven harde doen tegen deze man , iederen is door haat geblind ,niemand die kijkt goed,niemand die de details ziet...
.