QFTquote:Op vrijdag 2 november 2012 07:34 schreef zouzou het volgende:
http://stevenbrownsblog.w(...)ari-jaren-opsluiten/
Als Badr Hari heeft echt wat gedaan, hij moet blijven opgesloten, punt uit,....anders NIET!
(RTL.nl)quote:Badr Hari, die verdacht wordt in negen zaken, moet vandaag voor het eerst voor de rechter komen. In één zaak wordt de 27-jarige kickbokser verdacht van poging tot doodslag.
Het gaat vandaag om een zogeheten pro-formazitting, waarbij de rechter onder meer bekijkt of de verdachte langer vast moet blijven zitten. De inhoudelijke behandeling is later.
Justitie heeft Badr Hari negen zaken ten laste gelegd. Daaronder is een poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in juli in de Amsterdam ArenA. Volgens de dagvaarding heeft de kickbokser samen met een ander Everink in de skybox meerdere malen tegen het hoofd getrapt terwijl hij op de grond lag.
Acht geweldsdelicten
Van de negen zaken gaan er acht over geweld, onder andere in de Amsterdamse clubs Jimmy Woo en Club Air. De negende zaak is een verkeersdelict.
Hari zit sinds juli vast. Hij staat bekend als een van de beste kickboksers ter wereld, maar is ook berucht vanwege een reeks incidenten, zowel binnen als buiten de ring.
ben je bij de rechtbank?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:12 schreef Droopie het volgende:
De moeder van Estelle en de advocaat zijn al aanwezig..
Het gaat zo beginnen
aldus ficqtwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 10:12:28Als #BadrHari geen relatie had gehad met "mooie Estelle van wie de relatie met voetbalkoning Gullit over was, dan was de zaak al afgedaan." reageer retweet
Mijn hemel...........quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:34 schreef JaneDoe het volgende:
aldus ficqtwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 10:12:28Als #BadrHari geen relatie had gehad met "mooie Estelle van wie de relatie met voetbalkoning Gullit over was, dan was de zaak al afgedaan." reageer retweet
Ze heeft wellicht gelijk qua grote media-aandacht, maar ik denk wel dat hij met Everink de verkeerde heeft gepakt, die niet af te kopen was, dus dit had sowieso een staartje gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:34 schreef JaneDoe het volgende:
Ik denk dat daar een kern van waarheid in zit; had hij niks met Estelle gehad, dan waren die andere slachtoffers niet naar buiten getreden. Everink daarentegen was niet om te kopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:34 schreef JaneDoe het volgende:
Volgens mij heeft dat heethoofd niet zoveel motief nodig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:43 schreef zouzou het volgende:
Ficq vraagt: "wat zou motief kunnen zijn?
En waarom met anderen? Hij heeft geen hulp nodig om iemand te slaan."
Als 't mijn dochter was, wilde ik zeker weten dat 'ie achter de tralies zou gaan en zou daarom komenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:58 schreef zouzou het volgende:
Daar is ook de moeder van Estelle,
Voor Badr ,Estelle hou nog steeds van hem, anders komt haar moeder niet.
Mwoah, als Everink niet naar buiten was getreden dan hadden de anderen niet gekomen. Denk dat dat doorslaggevender is. Als een schaap over de dam is...quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat daar een kern van waarheid in zit; had hij niks met Estelle gehad, dan waren die andere slachtoffers niet naar buiten getreden. Everink daarentegen was niet om te kopen.
nog even en t is allemaal ruud zijn schuld... want als hij estelle niet had weggegeven aan badr waren ze niet samen in die skybox geweest en had everink niet zijn "zeer beledigende opmerking" kunnen plaatsen en was badr niet genoodzaakt om de eer van 1.80 m gratie te verdedigenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat daar een kern van waarheid in zit; had hij niks met Estelle gehad, dan waren die andere slachtoffers niet naar buiten getreden. Everink daarentegen was niet om te kopen.
Zittend aan de witte keukentafel!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:23 schreef mootie het volgende:
Estelle zit gezellig met de kinders de tweets te volgen?
Echte liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |