SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I FotoboekTownie
3. Etcetera Profiel | History | FotoboekCult
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek Blacksmith
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek Cult
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek Vigilante
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek Townie
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Maffia
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Cult
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek Townie
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek Cult
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek Scout
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek Townie
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Busdriver
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek Townie
18. Honkeytonk Profiel | History | FotoboekTownie
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townie, burgemeester
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek Cult
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek Townie
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek Lover
26. Gomi Fotoboek Doctor
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel Cult
Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Dag2
Nacht 2
Nacht 3
Dag 4
Nacht4
nietus dat was ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:49 schreef lynda het volgende:
Owja en ik zei het toch.. Ik ben geen maffia!![]()
Was wel de bulletproof
En jij gewoon dorp toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:49 schreef lynda het volgende:
Owja en ik zei het toch.. Ik ben geen maffia!![]()
Was wel de bulletproof
Ik wil wel!quote:
echt he,quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Maar het dorp liep wel weer makkelijk achter mensen aan zeg
Really?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik begon het spel gelijk al met een vest
Ik was Trackerquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:48 schreef Fogel het volgende:
Wat was jij PS? Waarom ging je niet dood?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef DuTank het volgende:
Liesje, als je dan toch het lijstje gaat fixen, knal mij er even bij
(Aangezien ik jou toen ook volledig er neer heb gezet)
Ik heb het juist andersomquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er al twee SL? Ik wil me wel als SL opwerpen, zoek dan wel een mede SL die in de weekenden wat meer tijd heeft dan ik
Ja maar....quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef DuTank het volgende:
Liesje, als je dan toch het lijstje gaat fixen, knal mij er even bij
(Aangezien ik jou toen ook volledig er neer heb gezet)
Dank!quote:
Lijkt me een matchquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersomik heb vanaf donderdag meer tijd en de komende drie dagen geen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GeestigIn onze administratie is dat er helemaal bij ingeschoten
Gelukkig was TV er nogquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat had nog lullig kunnen uitpakken bij een killquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van alle rollen die ik tegen je had kunnen faken koos ik degene die jij hadquote:
Die andere fout zeggen we maar nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van alle rollen die ik tegen je had kunnen faken koos ik degene die jij had
Nee maar toen was het toch al gespeeldquote:
ha-ha!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1. Tha_Erik profiel | history | fotoboek
2. timmmmm fotoboek
3. Peter profiel | history | fotoboek
4. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
5. Fogel profiel |history | fotoboek
6. PS Profiel I History I Fotoboek
Dat was wel een beetje een trainwreckquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer SL'en? Heb wel in een portie drama.
Ik heb de komende dagen (t/m woensdag) 0.0 tijd he.quote:
Ik wil dinsdag wel beginnen... dan zou ik het even 2 dagen alleen moeten doen... maar goed, misschien is er iemand die meer tijd heeftquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb de komende dagen (t/m woensdag) 0.0 tijd he.
Dus dat is minder handig op zich.
boksquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef tdrone het volgende:
1. Tha_Erik profiel | history | fotoboek
2. timmmmm fotoboek
3. Peter profiel | history | fotoboek
4. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
5. tdrone Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek
7. Fogel profiel |history | fotoboek
8. PS Profiel I History I Fotoboek
Makkelijk lullen als je alles weet.quote:
quote:
Fijn dat je weer meedoet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een trainwreck.
Hoe moet ik dat dan zien? Dat er gekilled wordt zonder slachtoffers?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben trouwens toch voor een opzet waarbij er met een nacht begonnen wordt met fictieve kills. Zodat iedereen iig 1 stemronde mee maakt
ach een beetje fatsoenlijke maffia houd rekening met degenen die vorige ronde als 1e dood waren en degenen die voor de 1e keer meedoenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben trouwens toch voor een opzet waarbij er met een nacht begonnen wordt met fictieve kills. Zodat iedereen iig 1 stemronde mee maakt
Ja, een fictief slachtoffer. de SL ofzo of en 'oud' burgemeesterquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan zien? Dat er gekilled wordt zonder slachtoffers?
Ben ik blij dat ik SL ben dit keerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach een beetje fatsoenlijke maffia houd rekening met degenen die vorige ronde als 1e dood waren en degenen die voor de 1e keer meedoen
Maar ik vind stemgedrag en het gedraai en gedoe vaak juist interessant.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan zien? Dat er gekilled wordt zonder slachtoffers?
ik had zelf ook nog een suggestie: de lynches anoniem stemmen bij de SL ipv in het topic... dan wordt de stemming wel bekend gemaakt uiteindelijk (wie op wie stemt) maar niet voordat het 7 uur is... dat dwingt mensen om zelf meer te zoeken naar hints en mogelijke maffia
De helft zegt dan. "Ik moet weg, heb geen tijd, maar ik stem op die en die, morgen zoek ik echt meequote:Op maandag 22 oktober 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik vind stemgedrag en het gedraai en gedoe vaak juist interessant.
ik vind het stemgedrag en al het gedoe er om heen ook erg interessant, tevens zie je de maffia dan niet meer in het topic posten en hints naar dorpelingen posten wat het voor dorpelingen erg moeilijk maakt om te bepalen wie maffia is (buiten het naar hints zoeken)quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik vind stemgedrag en het gedraai en gedoe vaak juist interessant.
Gaat niet helpen. Gedrag in het topic is minstens de helft van het spel, belangrijker denk ik zelfs dan de hints. En zonder stemlijstjes is dat voor het grootste deel weg. Je haalt interactie tussen de spelers weg, en daarmee de lolquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De helft zegt dan. "Ik moet weg, heb geen tijd, maar ik stem op die en die, morgen zoek ik echt mee"
En je kunt wel gewoon hints plaatsen in het topic natuurlijk
Dat doe ik wel, zet ik mezelf er ook meteen bij. Na een ronde te hebben toegekeken ga ik nu eens proberen of ik het snap en er voldoende tijd voor vrij kan makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 06:45 schreef plopkweker het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wie zet mij er even bij? Zit mobiel.
quote:
Wordt SL met mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik twijfel of ik een rondje wacht of weer mee doe
Ga je meespelen deze ronde?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Overigens props voor Lynda dat ze televizierring binnen no time had.
Oh jaquote:
Ik heb er vorige week een paar keer over gedroomdquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vannacht over maffia gedroomd, en dan heb ik nog niet eens gespeeld:D.
Voor mafia was dat juist wel mooiquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Harajuku. het volgende:
En ik werd verdrietig toen jullie met obvious dingen deden alsof dat een hint van ons zou zijn
Naja, heb ze niet geteld, maar er stonden er nog 67 ongelezen van enkele dagen geleden die ik niet eens opgemerkt had, dus vast honderden jaquote:
quote:
Die zul je wel gecult hebbenquote:
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboekquote:
Donequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef lynda het volgende:
aah rock wil je mij misschien ook toevoegen?ik zit mobiel..
Etcie heeft me opgeroepen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis nog wat usual suspects in de deelnemerslijst... dus hop hop inschrijven en roep je vrienden en vriendinnetjes op!
Dat kan absoluut niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie heeft me opgeroepen.
De lijst is al best lang. Kan ik nog meedoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ja hoor, ik kan je allleen zelf niet toevoegen at the moment .... Patrique89 moet er ook nog bijquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie heeft me opgeroepen.
De lijst is al best lang. Kan ik nog meedoen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:04 schreef Soempie het volgende:
Jij bent snel!![]()
Ik was nog aan het klooien.
Zie OP. We hebben een boel rollen ook niet gebruikt, dus take your pick. Ik zou alleen nachtwaker en dokter er sowieso inhouden, en zorg dat mafia een beetje balanced isquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Hara/Timmmmm, hebben jullie nog een lijstje van rollen die er wellicht nog ingegooid kunnen worden en beschrijvingen zodat ik wellicht wat kan aanpassen?
Iedereen mafia, op één na.quote:
Ik denk dat we morgenavond kunnen beginnen, kan iedereen de vorige ronde nog even verwerken, dus uitschrijven is dan niet nodigquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer gaan we beginnen? Ik heb pas vanaf woensdagochtend tijd, en dan niet helder genoeg om mee te doen. Vanaf dan tijd zat en op zoek naar afleiding. In- of uitschrijven?
Groot verschil. Ligt ook aan wat voor mafia je er tegenover zet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou de Zombie wel weer terug willen als rol denk ik. En ik zou óf een tracker óf een watcher doen, niet beide, ondanks dat er wel wat verschil in de rollen zit.
Vandaar ook de verwarring bij onsquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Groot verschil. Ligt ook aan wat voor mafia je er tegenover zet.
Er zat geen spion in het spel, overigens. Ik vind het wel fijn als er ook wat rollen in de OP staan die er niet in zitten. En je bent een beetje clueless, en je kan makkelijker een andere rol claimen indien nodig.
Ditquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef tdrone het volgende:
Oh trouwens tim en Hara nog bedankt voor het SLen!
Tha_Erik volgens mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:13 schreef timmmmm het volgende:
Wie kwam er nou deze ronde halverwege langs dat ze mee wilden doen? STaan die al in de OP, of moeten we die nog even DMen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
3. Peter Profiel | History | Fotoboek
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
5. tdrone Profiel | History | Fotoboek
7. Fogel Profiel | History | Fotoboek
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
9. Gomi Profiel | History | Fotoboek
10. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
11. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
12. Bart Profiel | History | Fotoboek
13. DrNick Profiel | History | Fotoboek
14. Crutch Profiel | History | Fotoboek
15. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
16. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
17. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
18. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
19. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
20. lynda Profiel | History | Fotoboek
Deze keer ga je er als eerste aan in de lynchquote:
Volgens mij was er meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Cablegunmaster volgens mij, zit alleen mobiel nu dus lastig dm'en
Niet te hopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze keer ga je er als eerste aan in de lynch
Die al gespot?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef 77uzi77 het volgende:
ha dit ziet er wel leuk uit, kan ik meedoen?
die ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:50 schreef cablegunmaster het volgende:
OFFTOPIC GEZEIK : Je zou maar koken zeg. (wil ook meedoen aan nieuwe reeks
).
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij was er meer
Overigens, ook props naar de mafia dat ze zeer tijdig de moordenaars instuurden, dat was fijn.
ditquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Overigens, ook props naar de mafia dat ze zeer tijdig de moordenaars instuurden, dat was fijn.
Je kan meedoen, schrijf je maar inquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
Hoorde van dit spel. Schijnt leuk te zijn. Soms. Kan ik meedoen.
PS bedankt voor de dm, beste spionnnnnn
Nemen jullie mijn plek maar.quote:
Ik heb mayo niet ge dm'tquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef timmmmm het volgende:
Had iemand de genoemde namen al geDMt? Anders doe ik het nog even
wachten tot het spel begintquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:09 schreef DrNick het volgende:
Ik stel me vast verkiesbaar als burgemeester.
Neen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben jullie nog geen PM met je rol gehad dan?
Pff... DM's? Wij doen gewoon een naamtopic voor het mafiaspel: [AKQ SC #1382] Schrijft u hier in voor het maffiaspelquote:
Ik ook, maar in elk geval 1 van mijn medemaffia had er wat moeite mee en zij steeds hijquote:
Hahahah, zijquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook, maar in elk geval 1 van mijn medemaffia had er wat moeite mee en zij steeds hij
pics. Tenzij je oud lelijk of gerimpeld ben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook, maar in elk geval 1 van mijn medemaffia had er wat moeite mee en zij steeds hij
Of alledriequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
pics. Tenzij je oud lelijk of gerimpeld ben.
Zie, trauma's van gekregenquote:
Lelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
pics. Tenzij je oud lelijk of gerimpeld ben.
Daar hou ik van, zelfkennis ter mijner beschermingquote:
Crutch schopt iedereen wel uit mijn buurtquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook makkelijker om te roepen, zodat ik geen FB/LinkedIn/Twitteraccounts hoef rond te sturen![]()
Luiheid
LEUGENS!!!! Leugens wat ik je brom!!quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
LEUGENS!!!! Leugens wat ik je brom!!
Betrapt op leugen = maffia!
##Vote Etcetera
Schrijf je eens inquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
LEUGENS!!!! Leugens wat ik je brom!!
Betrapt op leugen = maffia!
##Vote Etcetera
Ben vrijdag en zaterdag van de week 2 dagen weg naar parijs + don en woe avond heb ik ook geen tijdquote:
Nou en daar hebben ze ook wifiquote:
Zo vuil was het niet, ik had je redelijk snel door. Jouw geluk was de busdriverquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook echt redelijk vuil gespeeld dit keer... en ik vond het echt verbazend dat het zo lang duurde
In de DM naar anderen was ik weer de vermoorde onschuldquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo vuil was het niet, ik had je redelijk snel door. Jouw geluk was de busdriver.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:19 schreef Crutch het volgende:
Ik ga niets meer zeggen, alles is verdacht.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
3. Peter Profiel | History | Fotoboek
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
5. tdrone Profiel | History | Fotoboek
7. Fogel Profiel | History | Fotoboek
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
9. Gomi Profiel | History | Fotoboek
10. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
11. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
12. Bart Profiel | History | Fotoboek
13. DrNick Profiel | History | Fotoboek
14. Crutch Profiel | History | Fotoboek
15. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
16. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
17. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
18. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
19. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
20. lynda Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
22. Soempie Profiel | History | Fotoboek
23. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
24. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef MaJo het volgende:
Ik doe mee! Iemand zin om mijn linkjes erin te zetten? Zit mobiel en weet niet hoe dat dan moet
idemquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef MaJo het volgende:
Ik doe mee! Iemand zin om mijn linkjes erin te zetten? Zit mobiel en weet niet hoe dat dan moet
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef MaJo het volgende:
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboekquote:
Nu al? We zijn nog niet eens begonnenquote:
als je een vraagje hebt over je rol, kun je mij gewoon een pm sturen hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Disana het volgende:
Hallo allemaal. Ik doe voor het eerst mee en moet nog ernstig studeren op de spelregels
Ehm, dat moet toch geheim blijven?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
als je een vraagje hebt over je rol, kun je mij gewoon een pm sturen hoor
Ja. Trust nobody! TheVulture is Spelleider (met nog iemand, waarvan ik niet precies weet wiequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm, dat moet toch geheim blijven?
of ben ik echt zo dom
Ik zit nog op BartjeBart te wachten... en anders doe ik het alleen, maar dan kan het wel zijn dat we zaterdag en zondag één nacht maken ivm te weinig tijd... tenzij het dan al gespeeld isquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Trust nobody! TheVulture is Spelleider (met nog iemand, waarvan ik niet precies weet wie), die kan je vragen met betrekking tot je rol en het spel vragen
Dankje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Trust nobody! TheVulture is Spelleider (met nog iemand, waarvan ik niet precies weet wie), die kan je vragen met betrekking tot je rol en het spel vragen
Is de inschrijving dan ook geslotenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ja we beginnen morgenavond.... ik ga nu nog even op de rollen zitten en dan krijgen jullie die morgen om een uurtje of 9 in je PM-box
Nee inschrijving is open tot morgen 20.00 uurquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is de inschrijving dan ook gesloten? Of ben je nog aan het besluiten welke rollen er in deze ronde komen?
Snorry snorry snorryquote:
Thanks. Ik zit nog met een half oog de regels door te lezen en naar de Bachelor te kijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef lynda het volgende:
[..]
En nu kan je nog allesssssssss vragen
moet je idd niet verklappenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm, dat moet toch geheim blijven?
of ben ik echt zo dom
Het wordt vast leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Je leert het het beste door mee te doen en lang te overleven.
Ha, leuk. Iedereen gaat je haten en andersom.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt vast leuk.
En gomi is een smiesterd
hehe tyquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt vast leuk.
En gomi is een smiesterd
Ah, dus het doel is eigenlijk om iedereen van Fok! af te jagen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ha, leuk. Iedereen gaat je haten en andersom.
Mijn specialiteit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus het doel is eigenlijk om iedereen van Fok! af te jagen.
ik word volgens mij tot op de dag van vandaag nog gehaat door bepaalde iemandenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo grappig dat elke keer als er een nieuwe reeks spellen begint dat aan het eind er toch altijd een soort ruzies en conflicten zijn ontstaan.
als je nog wat meer duidelijkheid wil lees dan eens een eerdere ronde na, dat geeft een goed inzicht meestal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang ik er nog ben, zal dat wel meevallen
Ik denk dat dat voor mij ook geldtquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik word volgens mij tot op de dag van vandaag nog gehaat door bepaalde iemanden
het is een spel op internet hè. Het is niet zo dat ik elke ronde IRL langskom om je ramen met stenen te testen of je hond te bepaintballen. Alleen soms.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:53 schreef Disana het volgende:
Is het echt zo erg? Dan doe ik liever niet mee. Als ik momenteel ergens geen behoefte aan heb, dan is het wel aan ruzie.
mijn hond ziet nog groenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het is een spel op internet hè. Het is niet zo dat ik elke ronde IRL langskom om je ramen met stenen te testen of je hond te bepaintballen. Alleen soms.
Mij zonder reden wantrouwen is ook fucking dom anders.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Makkelijk lullen als je alles weet.
Maar ik vertrouwde PS volledig en IDZ voor geen enkele cent, dus het was goede keuze. Dat hij zo ongelukkig uitvalt is weer heel anders.
Mij vertrouwen echterquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mij zonder reden wantrouwen is ook fucking dom anders.
Inschrijvenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mij zonder reden wantrouwen is ook fucking dom anders.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inschrijven
Lieve Idz doe je alsjeblieftt weer mee?
quote:
Hara!quote:
hey ik ook tochquote:
Inmiddels wel een stukje minderquote:
Ja maar tochquote:
Oh, is dat zo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even geen tijd, misschien volgende ronde.
Die advocaat is wel leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef tdrone het volgende:
leuke rollen?
Undercover cop: Een mol binnen de maffia die bij de maffia hoort maar wint als het dorp wint
Advocaat mag 's nachts 1 iemand uitkiezen die hij beschermt. De beschermde speler word als hij de meeste votes heeft bij de lynch vrijgepleit door de advocaat en dan word degene die de 2e meeste stemmen heeft gelynched
Dorpsgek: Moet mensen overtuigen om op hem te stemmen lukt het hem niet dan krijgt hij een punt, bij 3 punten wordt hij zo gek dat hij zelfmoord pleegt
tjah het is dan de truc om wat mensen te overtuigen maar niet teveel. Maar die is inderdaad wat moeilijk misschienquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die advocaat is wel leuk
Die anderen weet ik niet... als die dorpsgek wel mensen overtuigt dan is hij gelijk dood... dat voegt niet veel toe wel?
Noem die rol dan gewoon "Chuck".quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Onze dorpsgek, ook wel fool, heeft als doel zichzelf gelyncht te krijgen en wint dan dus ook. Maarja, weinig boeiend.
Morgen de rollen, dus woensdag pas de eerste nachtpost, dus donderdag de eerste lynch, dus mis je alleen de eerste dag actief.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer begint het? T/M donderdag kan ik iig niet echt actief meedoen.
Dat doe je inderdaad vast prachtigquote:
Hij is nou eenmaal een mooie jongenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad vast prachtig.
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een geupdate lijst?
Tdrone heeft zich aangeboden om met mij te SL'en en omdat Bartje vrij druk is en gezien het grote aantal deelnemers neem ik dat aanbod graag aan
Kleine moeitequote:
Siquote:
Dat had ik ook, en zie hoe ver ik nog ben gekomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, zo bovenaan de lijst ben ik natuurlijk wel steeds nr. 1 die onderzocht wordt straks.
You got it, buddy. Zal ik ook vast jouw stem achter mijn naam zetten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik meld me sowieso aan voor de BMverkiezingen, omdat ik awesome ben als ik weinig tijd heb, en ik nu vanaf de eerste kill zééën van tijd heb, dus dat gewoon perfect is. Ik ken het spel beter dan iedereen behalve hara (op wie ik dan ook sowieso ga stemmen), en ik ben als ik BM ben nog veel gezelliger dan normaal ook. En als ik mafia ben, zijn jullie sowieso gedoemd te sterven, of ik burgemeester ben of niet.
Dus stem op mij
Als iemand dit vanavond even wil quoten, als ik me kandidaat kan stellen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Dan ga ik jullie nu een hele dag verlaten
Waarom zou de townie ook doodgaan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Even een vraagje omdat ik niet weet of ik het nu helemaal snap... stel dat de busdriver de dokter en een townie switcht en de maffia probeert degene te vermoorden die de dokter juist wil beschermen... wie gaat er dan dood?... de killtarget toch omdat hij niet beschermt wordt door de dokter maar door een townie... maar gaat de townie dan ook dood? (bij een single kill)
dat snapte ik echt niet vorige keer dat iedereen jou zo lang liet lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat had ik ook, en zie hoe ver ik nog ben gekomen
Verbazingwekkend hèquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat snapte ik echt niet vorige keer dat iedereen jou zo lang liet lopen
Ja ik zat even teveel te denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou de townie ook doodgaan?
Nou, ik weet dat eigenlijk zo net nog niet. Als de vigilante geswitcht wordt, schiet hij nog steeds. Dokter gaat nog steeds naar Townie A, dus waarom zou hij nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zat even teveel te denken
Maar dan gaat de bescherming dus niet door en gaat de kill dus alsnog gewoon dood zonder verdere slachtoffers, tenzij er 2 op af komen
Als de vigilante geswitched wordt schiet hij nog steeds maar komen er toch aanwijzingen naar degene met wie hij geswitched is in de kill?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat eigenlijk zo net nog niet. Als de vigilante geswitcht wordt, schiet hij nog steeds. Dokter gaat nog steeds naar Townie A, dus waarom zou hij niet
Dat was wel zo ja, maar ik heb dat deze ronde niet gedaan, ik dacht, dat is wel echt te verwarrendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de vigilante geswitched wordt schiet hij nog steeds maar komen er toch aanwijzingen naar degene met wie hij geswitched is in de kill?
Ok, maar als je die lijn doortrekt dan gaat de dokter inderdaad nog steeds naar de kill toe, maar dan in de persoon van de geswitchte... dan blijft de bescherming bestaan en wordt die persoon wel gekilled ( en niet de echte dokter) als er twee maffioso zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was wel zo ja, maar ik heb dat deze ronde niet gedaan, ik dacht, dat is wel echt te verwarrend
Cultist - Elke nacht zal de cult iemand kiezen om zich bij de cult te voegen. Probeer het voor je te houden wanneer je gecult wordt, want het dorp én de mafia willen je dood zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:03 schreef tdrone het volgende:
iemand nog suggesties voor rollen die we nog kunnen toevoegen?
da's waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef tdrone het volgende:
ik vond voodoo nooit zo leuk omdat het mensen kan weerhouden om actief mee te doen
Ach, onzin. De regulars praten er niet minder om, en de rest doet sowieso minder actief mee, voodoo of niet. Maar goed, ik vind voodoo in dit spel ook niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef tdrone het volgende:
ik vond voodoo nooit zo leuk omdat het mensen kan weerhouden om actief mee te doen
Mehquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:17 schreef tdrone het volgende:
wat vinden jullie trouwens van deze:
Siamese tweeling:
Twee mensen zijn siamese tweeling. Ze zijn allebei dorp en weten van elkaar dat ze siamese tweeling zijn. Ze moeten bij de lynch op dezelfde persoon stemmen, doen ze dat niet dan sterven ze. Als 1 van de twee dood gaat dan gaat de ander ook dood.
Dat is lover. Ik zou twins gewoon eruit gooien en lover doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Andere optie is om de gewone twins pakken zoals in de rolbeschrijving, maar dan met de aanvulling dat ze allebei sterven als er eentje wordt gekilled/gelynched. Dan ben je alleen niet afhankelijk van het wel/niet stemmen van je twin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |