Die advocaat is wel leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef tdrone het volgende:
leuke rollen?
Undercover cop: Een mol binnen de maffia die bij de maffia hoort maar wint als het dorp wint
Advocaat mag 's nachts 1 iemand uitkiezen die hij beschermt. De beschermde speler word als hij de meeste votes heeft bij de lynch vrijgepleit door de advocaat en dan word degene die de 2e meeste stemmen heeft gelynched
Dorpsgek: Moet mensen overtuigen om op hem te stemmen lukt het hem niet dan krijgt hij een punt, bij 3 punten wordt hij zo gek dat hij zelfmoord pleegt
tjah het is dan de truc om wat mensen te overtuigen maar niet teveel. Maar die is inderdaad wat moeilijk misschienquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die advocaat is wel leuk
Die anderen weet ik niet... als die dorpsgek wel mensen overtuigt dan is hij gelijk dood... dat voegt niet veel toe wel?
Noem die rol dan gewoon "Chuck".quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Onze dorpsgek, ook wel fool, heeft als doel zichzelf gelyncht te krijgen en wint dan dus ook. Maarja, weinig boeiend.
Morgen de rollen, dus woensdag pas de eerste nachtpost, dus donderdag de eerste lynch, dus mis je alleen de eerste dag actief.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer begint het? T/M donderdag kan ik iig niet echt actief meedoen.
Dat doe je inderdaad vast prachtigquote:
Hij is nou eenmaal een mooie jongenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad vast prachtig.
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een geupdate lijst?
Tdrone heeft zich aangeboden om met mij te SL'en en omdat Bartje vrij druk is en gezien het grote aantal deelnemers neem ik dat aanbod graag aan
Kleine moeitequote:
Siquote:
Dat had ik ook, en zie hoe ver ik nog ben gekomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, zo bovenaan de lijst ben ik natuurlijk wel steeds nr. 1 die onderzocht wordt straks.
You got it, buddy. Zal ik ook vast jouw stem achter mijn naam zetten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik meld me sowieso aan voor de BMverkiezingen, omdat ik awesome ben als ik weinig tijd heb, en ik nu vanaf de eerste kill zééën van tijd heb, dus dat gewoon perfect is. Ik ken het spel beter dan iedereen behalve hara (op wie ik dan ook sowieso ga stemmen), en ik ben als ik BM ben nog veel gezelliger dan normaal ook. En als ik mafia ben, zijn jullie sowieso gedoemd te sterven, of ik burgemeester ben of niet.
Dus stem op mij
Als iemand dit vanavond even wil quoten, als ik me kandidaat kan stellen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Dan ga ik jullie nu een hele dag verlaten
Waarom zou de townie ook doodgaan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Even een vraagje omdat ik niet weet of ik het nu helemaal snap... stel dat de busdriver de dokter en een townie switcht en de maffia probeert degene te vermoorden die de dokter juist wil beschermen... wie gaat er dan dood?... de killtarget toch omdat hij niet beschermt wordt door de dokter maar door een townie... maar gaat de townie dan ook dood? (bij een single kill)
dat snapte ik echt niet vorige keer dat iedereen jou zo lang liet lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat had ik ook, en zie hoe ver ik nog ben gekomen
Verbazingwekkend hèquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat snapte ik echt niet vorige keer dat iedereen jou zo lang liet lopen
Ja ik zat even teveel te denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou de townie ook doodgaan?
Nou, ik weet dat eigenlijk zo net nog niet. Als de vigilante geswitcht wordt, schiet hij nog steeds. Dokter gaat nog steeds naar Townie A, dus waarom zou hij nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zat even teveel te denken
Maar dan gaat de bescherming dus niet door en gaat de kill dus alsnog gewoon dood zonder verdere slachtoffers, tenzij er 2 op af komen
Als de vigilante geswitched wordt schiet hij nog steeds maar komen er toch aanwijzingen naar degene met wie hij geswitched is in de kill?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat eigenlijk zo net nog niet. Als de vigilante geswitcht wordt, schiet hij nog steeds. Dokter gaat nog steeds naar Townie A, dus waarom zou hij niet
Dat was wel zo ja, maar ik heb dat deze ronde niet gedaan, ik dacht, dat is wel echt te verwarrendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de vigilante geswitched wordt schiet hij nog steeds maar komen er toch aanwijzingen naar degene met wie hij geswitched is in de kill?
Ok, maar als je die lijn doortrekt dan gaat de dokter inderdaad nog steeds naar de kill toe, maar dan in de persoon van de geswitchte... dan blijft de bescherming bestaan en wordt die persoon wel gekilled ( en niet de echte dokter) als er twee maffioso zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was wel zo ja, maar ik heb dat deze ronde niet gedaan, ik dacht, dat is wel echt te verwarrend
Cultist - Elke nacht zal de cult iemand kiezen om zich bij de cult te voegen. Probeer het voor je te houden wanneer je gecult wordt, want het dorp én de mafia willen je dood zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:03 schreef tdrone het volgende:
iemand nog suggesties voor rollen die we nog kunnen toevoegen?
da's waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef tdrone het volgende:
ik vond voodoo nooit zo leuk omdat het mensen kan weerhouden om actief mee te doen
Ach, onzin. De regulars praten er niet minder om, en de rest doet sowieso minder actief mee, voodoo of niet. Maar goed, ik vind voodoo in dit spel ook niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:13 schreef tdrone het volgende:
ik vond voodoo nooit zo leuk omdat het mensen kan weerhouden om actief mee te doen
Mehquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:17 schreef tdrone het volgende:
wat vinden jullie trouwens van deze:
Siamese tweeling:
Twee mensen zijn siamese tweeling. Ze zijn allebei dorp en weten van elkaar dat ze siamese tweeling zijn. Ze moeten bij de lynch op dezelfde persoon stemmen, doen ze dat niet dan sterven ze. Als 1 van de twee dood gaat dan gaat de ander ook dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |