Die advocaat is wel leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef tdrone het volgende:
leuke rollen?
Undercover cop: Een mol binnen de maffia die bij de maffia hoort maar wint als het dorp wint
Advocaat mag 's nachts 1 iemand uitkiezen die hij beschermt. De beschermde speler word als hij de meeste votes heeft bij de lynch vrijgepleit door de advocaat en dan word degene die de 2e meeste stemmen heeft gelynched
Dorpsgek: Moet mensen overtuigen om op hem te stemmen lukt het hem niet dan krijgt hij een punt, bij 3 punten wordt hij zo gek dat hij zelfmoord pleegt
tjah het is dan de truc om wat mensen te overtuigen maar niet teveel. Maar die is inderdaad wat moeilijk misschienquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die advocaat is wel leuk
Die anderen weet ik niet... als die dorpsgek wel mensen overtuigt dan is hij gelijk dood... dat voegt niet veel toe wel?
Noem die rol dan gewoon "Chuck".quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Onze dorpsgek, ook wel fool, heeft als doel zichzelf gelyncht te krijgen en wint dan dus ook. Maarja, weinig boeiend.
Morgen de rollen, dus woensdag pas de eerste nachtpost, dus donderdag de eerste lynch, dus mis je alleen de eerste dag actief.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer begint het? T/M donderdag kan ik iig niet echt actief meedoen.
Dat doe je inderdaad vast prachtigquote:
Hij is nou eenmaal een mooie jongenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad vast prachtig.
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een geupdate lijst?
Tdrone heeft zich aangeboden om met mij te SL'en en omdat Bartje vrij druk is en gezien het grote aantal deelnemers neem ik dat aanbod graag aan
Kleine moeitequote:
Siquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |