Nu al? We zijn nog niet eens begonnenquote:
als je een vraagje hebt over je rol, kun je mij gewoon een pm sturen hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Disana het volgende:
Hallo allemaal. Ik doe voor het eerst mee en moet nog ernstig studeren op de spelregels
Ehm, dat moet toch geheim blijven?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
als je een vraagje hebt over je rol, kun je mij gewoon een pm sturen hoor
Ja. Trust nobody! TheVulture is Spelleider (met nog iemand, waarvan ik niet precies weet wiequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm, dat moet toch geheim blijven?
of ben ik echt zo dom
Ik zit nog op BartjeBart te wachten... en anders doe ik het alleen, maar dan kan het wel zijn dat we zaterdag en zondag één nacht maken ivm te weinig tijd... tenzij het dan al gespeeld isquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Trust nobody! TheVulture is Spelleider (met nog iemand, waarvan ik niet precies weet wie), die kan je vragen met betrekking tot je rol en het spel vragen
Dankje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Trust nobody! TheVulture is Spelleider (met nog iemand, waarvan ik niet precies weet wie), die kan je vragen met betrekking tot je rol en het spel vragen
Is de inschrijving dan ook geslotenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ja we beginnen morgenavond.... ik ga nu nog even op de rollen zitten en dan krijgen jullie die morgen om een uurtje of 9 in je PM-box
Nee inschrijving is open tot morgen 20.00 uurquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is de inschrijving dan ook gesloten? Of ben je nog aan het besluiten welke rollen er in deze ronde komen?
Snorry snorry snorryquote:
Thanks. Ik zit nog met een half oog de regels door te lezen en naar de Bachelor te kijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:18 schreef lynda het volgende:
[..]
En nu kan je nog allesssssssss vragen
moet je idd niet verklappenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm, dat moet toch geheim blijven?
of ben ik echt zo dom
Het wordt vast leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Je leert het het beste door mee te doen en lang te overleven.
Ha, leuk. Iedereen gaat je haten en andersom.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt vast leuk.
En gomi is een smiesterd
hehe tyquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt vast leuk.
En gomi is een smiesterd
Ah, dus het doel is eigenlijk om iedereen van Fok! af te jagen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ha, leuk. Iedereen gaat je haten en andersom.
Mijn specialiteit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus het doel is eigenlijk om iedereen van Fok! af te jagen.
ik word volgens mij tot op de dag van vandaag nog gehaat door bepaalde iemandenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo grappig dat elke keer als er een nieuwe reeks spellen begint dat aan het eind er toch altijd een soort ruzies en conflicten zijn ontstaan.
als je nog wat meer duidelijkheid wil lees dan eens een eerdere ronde na, dat geeft een goed inzicht meestal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang ik er nog ben, zal dat wel meevallen
Ik denk dat dat voor mij ook geldtquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik word volgens mij tot op de dag van vandaag nog gehaat door bepaalde iemanden
het is een spel op internet hè. Het is niet zo dat ik elke ronde IRL langskom om je ramen met stenen te testen of je hond te bepaintballen. Alleen soms.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:53 schreef Disana het volgende:
Is het echt zo erg? Dan doe ik liever niet mee. Als ik momenteel ergens geen behoefte aan heb, dan is het wel aan ruzie.
mijn hond ziet nog groenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het is een spel op internet hè. Het is niet zo dat ik elke ronde IRL langskom om je ramen met stenen te testen of je hond te bepaintballen. Alleen soms.
Mij zonder reden wantrouwen is ook fucking dom anders.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Makkelijk lullen als je alles weet.
Maar ik vertrouwde PS volledig en IDZ voor geen enkele cent, dus het was goede keuze. Dat hij zo ongelukkig uitvalt is weer heel anders.
Mij vertrouwen echterquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mij zonder reden wantrouwen is ook fucking dom anders.
Inschrijvenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mij zonder reden wantrouwen is ook fucking dom anders.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inschrijven
Lieve Idz doe je alsjeblieftt weer mee?
quote:
Hara!quote:
hey ik ook tochquote:
Inmiddels wel een stukje minderquote:
Ja maar tochquote:
Oh, is dat zo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even geen tijd, misschien volgende ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |