Makkelijk lullen als je alles weet.quote:
quote:
Fijn dat je weer meedoet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een trainwreck.
Hoe moet ik dat dan zien? Dat er gekilled wordt zonder slachtoffers?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben trouwens toch voor een opzet waarbij er met een nacht begonnen wordt met fictieve kills. Zodat iedereen iig 1 stemronde mee maakt
ach een beetje fatsoenlijke maffia houd rekening met degenen die vorige ronde als 1e dood waren en degenen die voor de 1e keer meedoenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben trouwens toch voor een opzet waarbij er met een nacht begonnen wordt met fictieve kills. Zodat iedereen iig 1 stemronde mee maakt
Ja, een fictief slachtoffer. de SL ofzo of en 'oud' burgemeesterquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan zien? Dat er gekilled wordt zonder slachtoffers?
Ben ik blij dat ik SL ben dit keerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach een beetje fatsoenlijke maffia houd rekening met degenen die vorige ronde als 1e dood waren en degenen die voor de 1e keer meedoen
Maar ik vind stemgedrag en het gedraai en gedoe vaak juist interessant.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan zien? Dat er gekilled wordt zonder slachtoffers?
ik had zelf ook nog een suggestie: de lynches anoniem stemmen bij de SL ipv in het topic... dan wordt de stemming wel bekend gemaakt uiteindelijk (wie op wie stemt) maar niet voordat het 7 uur is... dat dwingt mensen om zelf meer te zoeken naar hints en mogelijke maffia
De helft zegt dan. "Ik moet weg, heb geen tijd, maar ik stem op die en die, morgen zoek ik echt meequote:Op maandag 22 oktober 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik vind stemgedrag en het gedraai en gedoe vaak juist interessant.
ik vind het stemgedrag en al het gedoe er om heen ook erg interessant, tevens zie je de maffia dan niet meer in het topic posten en hints naar dorpelingen posten wat het voor dorpelingen erg moeilijk maakt om te bepalen wie maffia is (buiten het naar hints zoeken)quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik vind stemgedrag en het gedraai en gedoe vaak juist interessant.
Gaat niet helpen. Gedrag in het topic is minstens de helft van het spel, belangrijker denk ik zelfs dan de hints. En zonder stemlijstjes is dat voor het grootste deel weg. Je haalt interactie tussen de spelers weg, en daarmee de lolquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De helft zegt dan. "Ik moet weg, heb geen tijd, maar ik stem op die en die, morgen zoek ik echt mee"
En je kunt wel gewoon hints plaatsen in het topic natuurlijk
Dat doe ik wel, zet ik mezelf er ook meteen bij. Na een ronde te hebben toegekeken ga ik nu eens proberen of ik het snap en er voldoende tijd voor vrij kan makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 06:45 schreef plopkweker het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wie zet mij er even bij? Zit mobiel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |