![21mb1xj.png]()
"Grote goedheid, wat een feest" verzuchtte AchJa. Een goede vent is het, maar van dat lawaai moet ik niets hebben." Ergens verderop was een ongure vent AchJa aan het bekijken terwijl deze nog diep in gedachten verzonken was.
"Noh jonge, moet je horen wat ik nu weer voor leuks heb!" lalde Isdatzo. "Ha, nee, dat hoeft niet hoor, ik ga naar huis. In ieder geval nog gefeliciteerd, makker!" Nee, Isdatzo en zijn verhaaltjes begon hij wat beu te worden, maar gelukkig zou hij spoedig zijn laatste verhaaltje gehoord hebben. Tegen de tijd dat AchJa, stevig stappend door de menigte, thuis aanbelandde, zat zijn belager al op hem te wachten
Hij had de deur nog niet open of
AchJa (Townie) ontving een kogel tussen zijn ogen. RIP.
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden

" Uit pure frustratie schopte hij het arme, dode, slachtoffer met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
Aan de andere kant van het dorp zat er iemand zielsalleen thuis naar het Gala van de Nederlandse film te kijken. Het feest interesseerde haar niet echt, en haar huisgenoot was niet thuis dus kon ze lekker haar eigen gang gaan.
Ze begon zich wat te ergeren aan het lawaai dus besloot ze een kop warme melk met rum te maken en naar bed te gaan. Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe. Hè verdorie, die had ze niet aan zien komen.
Heel stilletjes tussen alle rumoer viel
Plopkweker (Bodyguard) neer in een diepe, diepe slaap waaruit ze nimmer meer zal ontwaken.
Hij/zij/het, kan allemaal, is geen hint.Groetjes aan de doden, maar nu is het tijd om hints te gaan zoeken! Maak een stemlijstje op dezelfde wijze als met de burgemeesterverkiezing nadat je de hints hebt uitgeplozen, en dan zullen we morgen om 19.00 de eerste dorpeling, cult of mafia gaan lynchen! Spannende shit.SicSicSicsGoeie gast - stemde op Isdatzo
Menigte - Concertfoto's
Helse kabaal - cannibal corpse e.d.
Lallen - dranktopics
Chuck NorrisDigitaal hulpje in de arm is PDA (portable digital assistant), en als je dat misvormt krijg je PTA, waar chuck-norris héél vaak post
Koude windvlaag --->
[Tips] De winter komt er aan, wat tips voor je automet een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis ---> een redelijk onbekend liedje genaamd the ultimate showdown of ultimate destiny, daar wordt dit letterlijk gezongen over chuck norris. Onmogelijke hint, maar je weet het 100% zeker als je het kent. I like it!
FogelGala van de nederlandse film - FOK!-award
huisgenoot niet thuis - relatie stuk na 3 jaar samenwonen
rum - speciaalbiertopic
uitheemse koe - TRV
![21mb1xj.png]()
Na de vorige nacht heeft de mafia bloedgeproefd, meer mensen zullen moeten volgen. Deze mafia kon zichzelf op de rug kloppen, wat een target! Door het raam zag de mafia zijn favoriete film op tv, SAaw III.
"Gegroet", sprak de mafia. Gomi schrok op, verslikte zich in zijn coco puffs terwijl hij rende zoals hij nooit had gedaan en struikelde halfstikkend over de voet van de mafia. Gomi voelde dat dit het einde is, hij wist het zeker. "Alsjeblieft, ik heb nog zoveel te doen!"
Helaas, het mocht niet baten. De mafia trapte
Gomi(doctor) zo hard op zijn hoofd dat zijn herseninhoud de kamer mooi kleurde.
Gelukkig voor het dorp wordt dit een moord zoals die van JOhn F. Kennedy en zijn belager.
Aan de andere kant van het dorp was de vigilante op weg naar zijn slachtoffer. De vig was in zijn nopjes, hij was er heilig van overtuigd dat hij het bij het juiste eind heeft, met een lach van oor tot oor drong hij het boevenhol binnen.
"HEY JIJ DAAR, met je Cannibal Corpse schedelbotbreuk iets wat het ook maar was in die hints, jij gaat eraan!" Het mafialid draaide zich verdwaasd om, maar voor hij goed en wel door had wat er aan de hand is, richtte de vig zijn wapen op SicSicSics.
Op het moment dat de kogel zijn wapen verliet en SicSicSics' mooie hoofdje van binnen raakte, sprong een andere mafia bovenop de vigilante.
Hoe ingenomen Crutch ook met zichzelf was, dit had hij niet verwacht. Hij vreesde dat dit het eind zou zijn, en zag voor zich hoe zijn arme moedertje bij zijn graf stond.
SicSicSics (Scout) kreunde zijn laatste kreuntjes nog voor hij het leven verliet, en dit wond het andere mafialid zo gigantisch op dat hij Crutch voorover trapte,
zijn broek naar beneden trok en hem zo hard neukte dat
Crutch (Vigilante) stikte in zijn pener.
"Deze drink ik op jou, maatje." sprak de mafia voor hij Ave Maria inzette.
Het laatste mafialid had ook al niet echt geluk. Hij hoorde het nieuws over Sic en raakte hierdoor zo van slag dat hij zijn heil in het geloof zocht. Maar hoe je het ook wendt of keert, bloed moet vloeien. Het mafialid raapte zichzelf op, pakte zijn ring van de tv en ging op pad.
Puntenslijpsel was net op pad, tot ze wat achter zich hoorde. Dom van haar, het was maar een voorbijrazende trein. Niet veel later vloog er een vliegtuigje behoorlijk laag over. PS vond dit nogal apart, maar ze moest verder.
Ze draaide zich om, slaakte een gil van schrik en rende weg.
There's no place like home, verzuchtte de mafia terwijl hij verloren terugkeerde naar hun hol.
Hij/zij/het, kan allemaal, is geen hint.Groetjes aan de doden, maar nu is het tijd om hints te gaan zoeken! Maak een stemlijstje op dezelfde wijze als met de burgemeesterverkiezing nadat je de hints hebt uitgeplozen, en dan zullen we morgen om 19.00 de eerste dorpeling, cult of mafia gaan lynchen! Spannende shit.
System messages zullen spoedig volgen.Fogel
het geloof - Jehova's getuigen
Ring van de tv - televizierring - award
trein/auto - TRV
No place like home - TRV
Vulture
neukte Crutch dood - heel seksueel et homoseksueel
drankje - drankorgel
moedertje - wie trouwt mijn zoon
Ave Maria - tal/esf/dingen
Etc
Zoals de dood van Kennedy, vermoord door Lee HArvey Oswald, Harvehh in fotoboek
sAW III - Do you want to play a game - MEN-topics
III - 3 februari
Coco puffs - chocolate in sig
GEgroet - fobo vol hey en hoi
Calex was lekker aan het busdriven toen zijn bus pech kreeg. Noodgedwongen banjerde hij door een moeras op zoek naar hulp, tot hij iemand hoorde groeten. En zo ging hij voort, op zoek naar een verstopplek.
"Wel, verdikkeme!" Probeer ik hier een beetje town te redden, ga ik er verdorie zelf nog aan ook. Had ik maar zo'n mooi vest." Het was alsof de mafia zijn gedachten kon lezen, want hij stond plots voor Calex.
"Nou
Calex (Busdriver), jij gaat vanavond niet masturberen." sprak de mafia terwijl door zijn toedoen Calex'hoofd los van zijn lichaam in het moeras belandde.
Etc
moeras - drassige camping
Groeten - fobo vol hiheydingen
En zo ging hij voort - etc
masturberen - beren
Ijsdraakje fietste fluitend door het dorp, zichzelf afvragend wie haar hulp vannacht nodig heeft. Ze was zich van geen kwaad bewust, en had dus nooit verwacht dat zij degene zou zijn die hulp nodig heeft.
Ze klopte aan bij nummer 23, liet zichzelf binnen en struikelde bijna over haar voet in de deuropening. Nadat ze zichzelf had opgeraapt liet ze een cadeautje achter voor deze bewoner. Ze vertrok weer en sprong op haar fiets op weg naar andere plaatsen.
Ze passeeerde een hoek waarachter een mafia stond met snode plannen. Zodra
Ijsdraakje (Blacksmith) de hoek om kwam, pakte de mafia een troffee uit zijn rugzak, richtte het op haar hoofd en hoppa, Ijsdraakje tuimelde zo de straat over. De mafia was blij.
Fogel
Pakte zijn rugzak - TRV
Fietsend - TRV
/profile/45833 = 23
voet deuropening - jehovas
andere plaatsen - TRV
![21mb1xj.png]()
Etc snapte er niets meer van. Wat was er toch allemaal aan de hand? Gelukkig weten Timmmm en ik dat wel, en daarom is dit de nachtpost.
Etc was boos. Ze wilde graag bij de cult, maar na het busdrver debacle had ze nog niets van hen gehoord. Woedend stormde ze bij Cosmo binnen.
"WAAROM HEB JE ME NOG NIET GECULT, MADAFAKA!?" tierde ze. Cosmo was helemaal in shock. "Wat, hoezo?! We hebben je gecult, maar je kwam niet ;_; Daarna hebben we het zelfs nog eens gedaan!"
"Bitch, u lyin'!" sprak Etc terwijl ze met een karaktetrap Cosmo's hoofd kapot trapte.
Met Cosmo's dode lichaam op de vloer, kreeg de rest van de cult grote ogen. "Etc, you don't know what you have done.."
"Ha, ik heb jullie stomme leider vermoord en nu gaan jullie allemaal keidood!"
"Dat klopt helemaal", sprak Patrique, "maar je dacht toch niet dat ik jou niet zou culten?"
Toen Etc realiseerde wat ze had gedaan, was het al te laat. Met hun leider dood, volgden ze allemaal.
Cosmo, Tamashii, Patrique89, DuTank en Etc stierven innig samen als de hechte cult die ze waren.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.