abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118177978

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beīnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I FotoboekTownie
3. Etcetera Profiel | History | FotoboekCult
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek Blacksmith
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
Cult
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek Vigilante
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek Townie
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Maffia
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Cult
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek Townie
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek Cult
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek Scout
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek Townie
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Busdriver
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek Townie
18. Honkeytonk Profiel | History | FotoboekTownie
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
Townie, burgemeester
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek Cult
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek Townie
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek Lover
26. Gomi Fotoboek Doctor
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel Cult

Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Dag2
Nacht 2
Nacht 3
Dag 4
Nacht4

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 20-10-2012 22:14:23 ]
pi_118178008
Tamashii is toch nog een mogelijke spion?

lynda (2) DrNick, Peter
The Vulture (6) tdrone, DuTank, EllaN, Cosmo, PatriQue89, Tamashii
EllaN (5) PS, TV, Fogel, Sajou, lynda
PatriQue89 (1) Etc.

##vote ellan

owja ik had geen TT zin dus leef je (blauwe) uit :')
back to studie :{
  Redactie Frontpage vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:23:27 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118178103
Wie ook maar 1 minuut dacht dat ik echt op PatriQue zou stemmen: nee, dat zou zeer onlogisch zijn zelfs. Maar jemig jongen wat was je vervelend :') Ik weet nog niet op wie ik wél ga stemmen, dus ik wacht nog even:

##unvote PatriQue89

lynda (2) DrNick, Peter
EllaN (5) PS, TV, Fogel, Sajou, lynda
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:25:08 #4
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118178180
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jouw post ja.
Hoezo? Dat Calex de busdriver was, werd bekend toen ie dood ging. Dat ik dood ging door de busdriver, was ook bekend. Verder zijn alle betrokkenen in mijn post dood. Dus wat bemoei ik me met het spel :?.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_118178296
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef Bart het volgende:

[..]

Hoezo? Dat Calex de busdriver was, werd bekend toen ie dood ging. Dat ik dood ging door de busdriver, was ook bekend. Verder zijn alle betrokkenen in mijn post dood. Dus wat bemoei ik me met het spel :?.
Je mag er gewoon niks over zeggen jonge!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:29:16 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118178343
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef Bart het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die geen linken weten te leggen, en los daarvan gaat het wel over het spel, of iemand dood is of niet. Dus als iedereen dat nu gewoon niet doet ipv een beetje toch wel, is er ook niets aan de hand.

lynda (2) DrNick, Peter
EllaN (6) PS, TV, Fogel, Sajou, lynda, Town Elder
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:30:33 #7
65252 Bart
pi_118178410
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die geen linken weten te leggen, en los daarvan gaat het wel over het spel, of iemand dood is of niet. Dus als iedereen dat nu gewoon niet doet ipv een beetje toch wel, is er ook niets aan de hand.
Het was geen linken leggen, alles was al open en bloot genoemd, in twee losse posts :7. Maar goed ik zeg al niets meer :P.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:31:38 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118178456
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Bart het volgende:

[..]

Het was geen linken leggen, alles was al open en bloot genoemd, in twee losse posts :7. Maar goed ik zeg al niets meer :P.
Busdriver heeft wel meer dingen gedaan waar levende spelers nu nog vraagtekens bij hebben. Je bemoeit je echt al heel snel met het spel zonder dat je het zelf doorhebt, daarom kan iedereen beter gewoon he-le-maal niks over het spel zeggen :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:31:59 #9
65252 Bart
pi_118178470
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Busdriver heeft wel meer dingen gedaan waar levende spelers nu nog vraagtekens bij hebben. Je bemoeit je echt al heel snel met het spel zonder dat je het zelf doorhebt, daarom kan iedereen beter gewoon he-le-maal niks over het spel zeggen :Y
^O^
pi_118179730
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:31 schreef Bart het volgende:

[..]

^O^
Het is moeilijk, ik weet het, maar hou vol broeder.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118180042
##unvote lynda
#vote EllaN

lynda (1) DrNick
EllaN (7) PS, TV, Fogel, Sajou, lynda, Town Elder, Peter
dag
pi_118180317
Goedzo Etc! :*
  Redactie Frontpage vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:42:48 #13
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118180908
##EllaN

lynda (1) DrNick
EllaN (8) PS, TV, Fogel, Sajou, lynda, Town Elder, Peter, Etc.

De hints die in het vorige topic nog gevonden zijn... subtiel, maar wel duidelijk in mijn ogen. Nu maar hopen dat we er niet weer naast zitten :{
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:43:33 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118180935
Doe even het nummerje goed svp :*
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:44:00 #15
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118180947
Oh ja, vergeten. Fixed :)
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:44:14 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118180954
Boks ouwe
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:44:28 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118180962
Tik 'm aan :7
With four other people
And aliens
pi_118181540
##unvote lynda
##vote Fogel

Fogel (1) DrNick

Fogel vraag je je af? Ja, omdat "zwaaide met troffee".
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:01:27 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118181563

Na een spannende strijd wie er deze keer verantwoordelijk gehouden moest worden voor de brute moorden van de afgelopen nacht, ging het nek aan nek.
De strop werd al om TheVultures nek gedaan, toen er door wat verdachte sujetten wat met het bewijs gemorreld werd.
De eerste bewoner merkte het al op! Wacht eens, is het niet veel logischer als EllaN het gedaan heeft? Immers, EllaN is toch een stomme naam, dus moet je dood.

Verder was een bad zoutzuur natuurlijk veel leuker dan een gewone strop, dus pleurden ze hem daar maar in. De botten van EllaN (townie) dienden nog wel als goede tandenstokers

Nachtrollen, doe je ding
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:01:44 #20
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118181569
Is deze vote niet te laat? :P
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:01:45 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118181570
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef DrNick het volgende:
##unvote lynda
##vote Fogel

Fogel (1) DrNick

Fogel vraag je je af? Ja, omdat "zwaaide met troffee".
Te laat, voor 19.00 is de deadline
Laffe huichelaar
pi_118181602
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Te laat, voor 19.00 is de deadline
Aww, 42 seconden.

Niet dat het wat uit zou maken verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 19:03:03 ]
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:03:11 #23
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118181610
de EllaN trein!

goed bezig maffia
Wat doe ik hier?
  Redactie Frontpage vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:04:29 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118181647
Oh kom op, dit was geen trein, dit was - in elk geval wat mijn vote betreft - gebaseerd op hints -O- Fuuuuuu :%
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:10:55 #25
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118181859
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Oh kom op, dit was geen trein, dit was - in elk geval wat mijn vote betreft - gebaseerd op hints -O- Fuuuuuu :%
:o same here... Fuk
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:12:34 #26
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118181932
ik zag die "sterke" hints naar EllaN niet

denken dat een cadeau als avatar en een cadeau in de tekst een hint is is bijna een belediging naar de SO's.

en Water in water uit als een hint naar moeras zien vind ik ook magertjes

verder is haar stemgedrag enzo niet opvallend

duidelijke maffia actie dit!
Wat doe ik hier?
  Redactie Frontpage vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:16:21 #27
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118182074
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Fogel het volgende:

[..]

Nog twee hints die wellicht naar Ellan wijzen?

1) [DEF]SC#480 Tijd voor een bakkie pleur. Bakkie pleur - pleuren = vallen/struikelen?
2) In de kill op CaLeX staat: probeer ik hier een beetje town te redden. Ellan post heel veel in DEF, en wie moet het land redden? Defensie
Ik had het over bovenstaande hints, die zijn denk ik vergeten in de hints-lijst ofzo. Ik vond ze wel sterk, niet overduidelijk, maar juist subtiel.
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:26:35 #28
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118182442
Schiet mij maar lek.
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:34:17 #29
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118182726
Update:
Dag 1
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (5) chuck-norris, Drnick, EllaN, , Rave, Etcetera
Crutch (3) Gomi, Plopkweker, Isdatzo
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou

Wat hier meteen opvalt is dat niemand die op TV stemde nog vermoord is. En ook van de stemmers op liesje zijn er nog veel over maar zij is dorp.

SPOILER: gebeurtenissen na nacht 1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag 2

Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, , Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, cosmo, town elder

Het logische voor de maffia om te doen is gewoon op de kar springen en meedoen met de meute. Hiermee verkleinen ze wel de kansen voor de spion

SPOILER: gebeurtenissen na nacht 2
Dag 3

liesje (9) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex, lynda
TheVulture (4) tdrone, Cosmo, Tamashii, Etc.
etcetera (1) Peter

Hier valt nog vrij weinig over te zeggen behalve natuurlijk dat de spion 2 keer niet op maffia gestemd heeft, wat nog vrij weinig verdachten overlaat.

SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 3
Dag 4

Fogel (1) DrNick

All aboard the EllaN train!!

SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 4

[ Bericht 0% gewijzigd door tdrone op 19-10-2012 19:40:25 ]
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:37:16 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118182865
Bijna alle PMs binnen
Laffe huichelaar
pi_118182872
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Bijna alle PMs binnen
mooi op tijd :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:38:19 #32
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118182902
Dit is bizar :N
Live from Chicago
pi_118182923
Das niet zo lastig meer nu :')
Zullen wij samen gaan PS? :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:42:30 #34
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118183055
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef tdrone het volgende:
Update:
Dag 1
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (5) chuck-norris, Drnick, EllaN, , Rave, Etcetera
Crutch (3) Gomi, Plopkweker, Isdatzo
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou

Wat hier meteen opvalt is dat niemand die op TV stemde nog vermoord is. En ook van de stemmers op liesje zijn er nog veel over maar zij is dorp.

SPOILER: gebeurtenissen na nacht 1
Dag 2

Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, , Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, cosmo, town elder

Het logische voor de maffia om te doen is gewoon op de kar springen en meedoen met de meute. Hiermee verkleinen ze wel de kansen voor de spion

SPOILER: gebeurtenissen na nacht 2
Dag 3

liesje (9) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex, lynda
TheVulture (4) tdrone, Cosmo, Tamashii, Etc.
etcetera (1) Peter

Hier valt nog vrij weinig over te zeggen behalve natuurlijk dat de spion 2 keer niet op maffia gestemd heeft, wat nog vrij weinig verdachten overlaat.

SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 3
Dag 4

Fogel (1) DrNick

All aboard the EllaN train!!

SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 4
goed punt :o goeie samenvatting ook
Live from Chicago
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:42:59 #35
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118183080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef lynda het volgende:
Das niet zo lastig meer nu :')
Zullen wij samen gaan PS? :P
hand in hand :)
Live from Chicago
pi_118183470
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

hand in hand :)

:P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:53:38 #37
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118183491
ik denk dat lynda TV, ETC, en Fogel maffia zijn
Wat doe ik hier?
pi_118183570
:O
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:56:08 #39
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118183613
quote:
ew 020 for lyfe
Live from Chicago
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:56:53 #40
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118183635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:53 schreef tdrone het volgende:
en ik de dorpsgek :')
Live from Chicago
  Redactie Frontpage vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:08:10 #41
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118184193
De volgende keer dat ik ga voten, gebruik ik de koffiemanager :')
With four other people
And aliens
pi_118184624
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ew 020 for lyfe
_O_
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:16:35 #43
45833 crew  Fogel
pi_118184646
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:53 schreef tdrone het volgende:
Je tactiek is anderen zwartmaken om de focus bij jezelf weg te krijgen?

Wat lynda zei: :O
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:20:18 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118184820
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ew 020 for lyfe
Ai. Eerst wilde ik nog wel met je trouwen, maar nu...
Laffe huichelaar
pi_118185205
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ai. Eerst wilde ik nog wel met je trouwen, maar nu...
_O- _O- _O-
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:28:37 #46
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118185213
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:16 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je tactiek is anderen zwartmaken om de focus bij jezelf weg te krijgen?

Wat lynda zei: :O
neuh ik verwacht dat of het spel is afgelopen of dat ik vannacht vermoord word :9
Wat doe ik hier?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:29:54 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118185268

Dutank zat lekker voor de TV te kijken hoe Boer zoekt vrouw de prijs voor slechtste televisie aan het winnen was, toen hij afgeleid werd door het geluid van de naderende hogesnelheidslijn. Hij ging maar eens een snel kijkje nemen buiten, normaal gaat die toch niet zo traag? Voor hij het wist, had de boodoener hem in de kraag gegrepen, sleepte hem mee, en Dutank werd voor de trein geflikkerd. In Parijs werd hij eraf geschraapt, hij ontdeed zich van zijn vest en stapte rustig op het vliegtuig terug naar het moorddadige dorpje

Tdrone zag het niet meer zitten. Moedeloos, met jaren kou in zijn botten, zat hij te sippen voor zijn TV. De film Hoop Dreams stond door de luidsprekers op hem af te loeien. Daar wordt een mens ook niet vrolijk van, dus zocht hij zijn troost maar in betrouwbaar comfortfood. Terwijl hij met een lepel zijn pap naar binnen zat te werken, kreeg hij het toch ineens behoorlijk warm. Het zweet brak hem uit, hij kreeg geen lucht meer! De volgende ochtend troffen zijn buren Tdrone (townie) aan met zijn hoofd in de pap. Nergens een spoor van de boosdoener, het was een droommoord

Systeemmededelingen komen eraan lieve mensen
Laffe huichelaar
pi_118185340
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:28 schreef tdrone het volgende:

[..]

neuh ik verwacht dat of het spel is afgelopen of dat ik vannacht vermoord word :9
Welcome to ghost town, my man.
pi_118187220
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:31 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Welcome to ghost town, my man.
Ik vind het wel een beetje doods hier. ;(
Jumalatkin kuolevat