SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I FotoboekTownie
3. Etcetera Profiel | History | FotoboekCult
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek Blacksmith
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek Cult
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek Vigilante
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek Townie
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Maffia
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Cult
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek Townie
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek Cult
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek Scout
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek Townie
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Busdriver
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek Townie
18. Honkeytonk Profiel | History | FotoboekTownie
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townie, burgemeester
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek Cult
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek Townie
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek Lover
26. Gomi Fotoboek Doctor
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel Cult
Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Dag2
Nacht 2
Nacht 3
Dag 4
Nacht4
[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 20-10-2012 22:14:23 ]
Hoezo? Dat Calex de busdriver was, werd bekend toen ie dood ging. Dat ik dood ging door de busdriver, was ook bekend. Verder zijn alle betrokkenen in mijn post dood. Dus wat bemoei ik me met het spelquote:
Je mag er gewoon niks over zeggen jonge!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Dat Calex de busdriver was, werd bekend toen ie dood ging. Dat ik dood ging door de busdriver, was ook bekend. Verder zijn alle betrokkenen in mijn post dood. Dus wat bemoei ik me met het spel.
Er zijn genoeg mensen die geen linken weten te leggen, en los daarvan gaat het wel over het spel, of iemand dood is of niet. Dus als iedereen dat nu gewoon niet doet ipv een beetje toch wel, is er ook niets aan de hand.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Dat Calex de busdriver was, werd bekend toen ie dood ging. Dat ik dood ging door de busdriver, was ook bekend. Verder zijn alle betrokkenen in mijn post dood. Dus wat bemoei ik me met het spel.
Het was geen linken leggen, alles was al open en bloot genoemd, in twee losse postsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geen linken weten te leggen, en los daarvan gaat het wel over het spel, of iemand dood is of niet. Dus als iedereen dat nu gewoon niet doet ipv een beetje toch wel, is er ook niets aan de hand.
Busdriver heeft wel meer dingen gedaan waar levende spelers nu nog vraagtekens bij hebben. Je bemoeit je echt al heel snel met het spel zonder dat je het zelf doorhebt, daarom kan iedereen beter gewoon he-le-maal niks over het spel zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was geen linken leggen, alles was al open en bloot genoemd, in twee losse posts. Maar goed ik zeg al niets meer
.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Busdriver heeft wel meer dingen gedaan waar levende spelers nu nog vraagtekens bij hebben. Je bemoeit je echt al heel snel met het spel zonder dat je het zelf doorhebt, daarom kan iedereen beter gewoon he-le-maal niks over het spel zeggen
Het is moeilijk, ik weet het, maar hou vol broeder.quote:
Te laat, voor 19.00 is de deadlinequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef DrNick het volgende:
##unvote lynda
##vote Fogel
Fogel (1) DrNick
The Vulture (6) tdrone, DuTank, EllaN, Cosmo, PatriQue89, Tamashii
EllaN (8) PS, TV, Fogel, Sajou, lynda, Town Elder, Peter, Etc.
Fogel vraag je je af? Ja, omdat "zwaaide met troffee".
Aww, 42 seconden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Te laat, voor 19.00 is de deadline
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Oh kom op, dit was geen trein, dit was - in elk geval wat mijn vote betreft - gebaseerd op hintsFuuuuuu
Ik had het over bovenstaande hints, die zijn denk ik vergeten in de hints-lijst ofzo. Ik vond ze wel sterk, niet overduidelijk, maar juist subtiel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog twee hints die wellicht naar Ellan wijzen?
1) [DEF]SC#480 Tijd voor een bakkie pleur. Bakkie pleur - pleuren = vallen/struikelen?
2) In de kill op CaLeX staat: probeer ik hier een beetje town te redden. Ellan post heel veel in DEF, en wie moet het land redden? Defensie
SPOILER: gebeurtenissen na nacht 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 2
Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, , Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, cosmo, town elder
Het logische voor de maffia om te doen is gewoon op de kar springen en meedoen met de meute. Hiermee verkleinen ze wel de kansen voor de spionSPOILER: gebeurtenissen na nacht 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 3
liesje (9) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex, lynda
TheVulture (4) tdrone, Cosmo, Tamashii, Etc.
etcetera (1) Peter
Hier valt nog vrij weinig over te zeggen behalve natuurlijk dat de spion 2 keer niet op maffia gestemd heeft, wat nog vrij weinig verdachten overlaat.SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 4
Fogel (1) DrNick
All aboard the EllaN train!!SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tdrone op 19-10-2012 19:40:25 ]Wat doe ik hier?![]()
Dit is bizar
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef tdrone het volgende:
Update:
Dag 1
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (5) chuck-norris, Drnick, EllaN, , Rave, Etcetera
Crutch (3) Gomi, Plopkweker, Isdatzo
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou
Wat hier meteen opvalt is dat niemand die op TV stemde nog vermoord is. En ook van de stemmers op liesje zijn er nog veel over maar zij is dorp.SPOILER: gebeurtenissen na nacht 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 2
Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, , Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, cosmo, town elder
Het logische voor de maffia om te doen is gewoon op de kar springen en meedoen met de meute. Hiermee verkleinen ze wel de kansen voor de spionSPOILER: gebeurtenissen na nacht 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 3
liesje (9) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex, lynda
TheVulture (4) tdrone, Cosmo, Tamashii, Etc.
etcetera (1) Peter
Hier valt nog vrij weinig over te zeggen behalve natuurlijk dat de spion 2 keer niet op maffia gestemd heeft, wat nog vrij weinig verdachten overlaat.SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 4
Fogel (1) DrNick
All aboard the EllaN train!!goed puntSPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie samenvatting ook
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
hand in handquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef lynda het volgende:
Das niet zo lastig meer nu![]()
Zullen wij samen gaan PS?
Live from Chicago
ew 020 for lyfequote:Live from Chicago
en ik de dorpsgekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:53 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat lynda TV, ETC, en Fogel maffia zijn
Live from Chicago
De volgende keer dat ik ga voten, gebruik ik de koffiemanager
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Je tactiek is anderen zwartmaken om de focus bij jezelf weg te krijgen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:53 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat lynda TV, ETC, en Fogel maffia zijn
Wat lynda zei:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ai. Eerst wilde ik nog wel met je trouwen, maar nu...![]()
![]()
![]()
![]()
neuh ik verwacht dat of het spel is afgelopen of dat ik vannacht vermoord wordquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je tactiek is anderen zwartmaken om de focus bij jezelf weg te krijgen?
Wat lynda zei:
Wat doe ik hier?![]()
![]()
Dutank zat lekker voor de TV te kijken hoe Boer zoekt vrouw de prijs voor slechtste televisie aan het winnen was, toen hij afgeleid werd door het geluid van de naderende hogesnelheidslijn. Hij ging maar eens een snel kijkje nemen buiten, normaal gaat die toch niet zo traag? Voor hij het wist, had de boodoener hem in de kraag gegrepen, sleepte hem mee, en Dutank werd voor de trein geflikkerd. In Parijs werd hij eraf geschraapt, hij ontdeed zich van zijn vest en stapte rustig op het vliegtuig terug naar het moorddadige dorpje
Tdrone zag het niet meer zitten. Moedeloos, met jaren kou in zijn botten, zat hij te sippen voor zijn TV. De film Hoop Dreams stond door de luidsprekers op hem af te loeien. Daar wordt een mens ook niet vrolijk van, dus zocht hij zijn troost maar in betrouwbaar comfortfood. Terwijl hij met een lepel zijn pap naar binnen zat te werken, kreeg hij het toch ineens behoorlijk warm. Het zweet brak hem uit, hij kreeg geen lucht meer! De volgende ochtend troffen zijn buren Tdrone (townie) aan met zijn hoofd in de pap. Nergens een spoor van de boosdoener, het was een droommoord
Systeemmededelingen komen eraan lieve mensenLaffe huichelaar![]()
Welcome to ghost town, my man.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
neuh ik verwacht dat of het spel is afgelopen of dat ik vannacht vermoord wordOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Ik vind het wel een beetje doods hier.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties Forumhop: Hop naar: