quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij speelde ik toen ook mee, ik was vrij snel dood
Denk dat ie dat niet zo jammer vindt.quote:
Maar ik wel. :pquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk dat ie dat niet zo jammer vindt.
jammer is een groot woord, maar het is werkquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk dat ie dat niet zo jammer vindt.
Reisjes voor werk zijn toch ook niet verkeerd? Komt helaas niet voor bij mij maar ik zou het niet erg vinden!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jammer is een groot woord, maar het is werk
Hmm nee, want je moet bijvoorbeeld je stem doorgeven tijdens de dorpslynch, of overleggen enzo. En 2x een stemronde missen, dan word je uit het spel geschreven. Dat kan wel eens vervelend worden in jouw geval ben ik bang.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb nog nooit gemaffiad, vast niet handig om te doen als je ieder moment kunt gaan werpen?
Dat klinkt wel heel ernstigquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Dat kan wel eens vervelend worden in jouw geval ben ik bang.
Ach het is gewoon vervelend als je niet online kunt komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel ernstig![]()
Maar meedoen is dat gewoon geen goed plan.
Je moet zeker eenmaal per 24 uur stemmen, dat kan toch wel als je uitgebroed bent? En daarvoor ook?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb nog nooit gemaffiad, vast niet handig om te doen als je ieder moment kunt gaan werpen?
Kunnen en willen zijn op dat moment twee verschillende dingen vermoed ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet zeker eenmaal per 24 uur stemmen, dat kan toch wel als je uitgebroed bent? En daarvoor ook?
Gewoon altijd op Etcie stemmen, komt het helemaal goed!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kunnen en willen zijn op dat moment twee verschillende dingen vermoed ik
Dat wel jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef Soempie het volgende:
Ik verveelde me dood in de kraamweek, dus misschien is het na het werpen wel een optie? M. sliep vooral...en kraambezoek kwam doordeweeks amper (iedereen werkt natuurlijk gewoon).
Heu!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon altijd op Etcie stemmen, komt het helemaal goed!
ligt er aan wat ze in dozen gaan verkopen en hoe ze het presenteren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Albert Heijn gaat met dozenverkoop op discounttoer
Dozenverkoop, serieus? Dan denk ik dat ik voortaan toch liever naar de Jumbo ga
Vind het niet echt bij de appie passen maar het is geen reden om er niet meer heen te gaan. Ik vind de appie de laatste tijd wel goed bezigquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Albert Heijn gaat met dozenverkoop op discounttoer
Dozenverkoop, serieus? Dan denk ik dat ik voortaan toch liever naar de Jumbo ga
Dat. Ik denk dat ze hooguit de koffiefiltermaling in een doos doen en misschien de melkpakken. Alles wat mooi rechthoekig is. Niet de bananen of de chips.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ligt er aan wat ze in dozen gaan verkopen en hoe ze het presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |