Nu even niet.quote:
Die gaat wat doden slaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ginger is nu even krassen denk ik.
in haar armenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Die ligt inmiddels in koelvak 6cquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Paul was ook tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu even niet.
Mens ga lekker bij Voice UK auditie doen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze heeft de mooiere stem, technisch gezien, maar ik vind het niet fijn om naar te luisteren....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Roel zou echt tof zijn als hij Ginger door laat gaan, maar ja.
Nou enorm!quote:
Jij haat alles wat van ver isquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet nu opeens aan Rocky denken in de koelcel.
Nee hoorquote:
Tot volgende week!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Nou jongens, het was toch wel weer gezellig vanavond!Tot volgende week
HjjaaaAadquote:
Slechte kledingsmaak?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:17 schreef female81 het volgende:
Van Ginger vind ik het zonde. Ja, ze staarde halve tijd naar de grond, en toch heeft ze 'iets'.
O je bedoelt Barbara..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het gekeken op een heel klein kutteveetje in een hotelkamer...
Volgens mij waren de keuzes wel terecht allemaal, alleen viel me op dat de nummers weer erg slecht gekozen waren
En die (en sorry voor wat ik nu ga zeggen maar het komt uit mijn tenen) die dikke Adele troll had nooit doorgemogenDat iemand daar uberhaupt voor gedrukt heeft
ze kan echt niet zingenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
Huh, die met dat korte haar?
Oh die vind ik juist erg goed
Wat vind je er een trol aan? Dat ze niet een jong slank ding is?
Of wat anders?
Wat was daarmee (ik heb de helft van de auditie-afleveringen gemist en niet het hart gehad terug te kijkenquote:
JIJ houdt er niet van, ik vind (!) dat ze wel degelijk kan zingen.quote:
Dat kanquote:haar stem maakt stofjes los in mijn lijf die ik echt niet wil.....
Daar kan zij dan weer niets aan doen.quote:en het klopt niet, in de battles een nummer geven van iemand waar de een auditie mee heeft gedaan.
Nee, dat was gister op het eind, het voorstukje van volgende week óf Real Life (weet het even niet meer). Zo'n überfanatieke, die doet alsof ze nonchalant is. Huuuquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was daarmee (ik heb de helft van de auditie-afleveringen gemist en niet het hart gehad terug te kijken)? Zo'n Eyeliner-toestand?
ja sorry, het is niet erg vleiend inderdaad :Fquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
JIJ houdt er niet van, ik vind (!) dat ze wel degelijk kan zingen.
Als ze dat echt niet kon was ze niet al twee rondes verder. Het is gewoon jouw smaak niet, maar dat zegt niet dat ze niet kan zingen
[..]
Dat kan
[..]
Daar kan zij dan weer niets aan doen.
Ik vind je 'trol' endan ook zwaar onterecht
Maar smaken verschillen.
Hoe ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Jeuj, ik heb een VOH-petje gewonnen!
Vodafone geeft codes weg aan klantenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe ?
Ga je dat ook aandoen tijdens de show ?
Ja dat is inderdaad haar vriendin!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Barbara is leuk
Ik schakel net in, is die blonde thuis haar vriendin?
Ah, dank je!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad haar vriendin!
Volgens mij hebben ze iets van 5 jaar een relatie, maar ik heb het ook niet allemaal gehoord, geen idee of ze dan ook al 5 jaar hier is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef Starlie het volgende:
Hoelang woont die muts al in NL? Want dan mag ze toch wel een beetje op haar Nederlands gaan oefenen.
Ah oke...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets van 5 jaar een relatie, maar ik heb het ook niet allemaal gehoord, geen idee of ze dan ook al 5 jaar hier is.
Ja dat hoor ik nu passssss.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ah oke...
Matthijs is wel leuk hij slissssst alleen zo lekker!
Dan heb je zn oudere broer nog niet gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die moeder, die slist net zo, wat geestigEn precies dat snoetje
Yay!quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef Chiappucci het volgende:
Robbie Williams komt de 1e liveshow (9 november)
Gewoon het muntje opgooien, je bent erbij!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, wat zal ik eens zeggen over mijn aan/afwezigstatus vanavond.
Bah, wat kleingeestig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu even niet.
Mens ga lekker bij Voice UK auditie doen
Njah ik doe het er wel mee, ik weet wat je gaat doen dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:24 schreef Cee het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond! Sorry. Dat is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen.
Dan ben ik er!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jouw muntje geeft het aan als je hem gooit!
Ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef Chiappucci het volgende:
Nou ja buiten dat gaan mijn vrienden voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Die gevechten zijn juist het leukste onderdeel, alleen jammer dat de coaches slecht de kandidaten opstellen.
Mooi, dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef Chiappucci het volgende:
Zegt zij, die dingen roept als 'daar zullen jullie het mee moeten doen'. Playing interestingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeheeee niks oeh, gewoon naar 't theater, sensatiebelust ding.![]()
quote:
D'uh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja buiten dat gaan mijn vrienden voor
ja het zou kunnen, maar die battlesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
D'uh.
Gelukkig sluit het een het ander niet uit. Je kan via het internet de uitzending bekijken wanneer je terugkomt. Of later in de week.
En naarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Over 2 uur tellen we nu af en kijken we naar Marly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Het is ook gewoon niet uit te houden, geen ideee waar ik vorige week naar heb gekekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:00 schreef Kally het volgende:
Vriendin gaat niet door, maar ik kijk niet
Kind van mequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet uit te houden, geen ideee waar ik vorige week naar heb gekeken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb droptoffee en iets met witte chocola![]()
Als ik in de winkel sta, dan denk ik echt 'oh wat zal er vanavond in het live-topic voorbij komen aan voer, wat weer beter is dan wat ik heb'
Die heb ik nietquote:
Niet! Heb je die?quote:
Ik heb al een stille hint op Pat zijn FB achtergelatenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach komt me duur te staan, ook al een ei op, ik zie eruit morgen![]()
Wat goed, gefeli!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaaaTentamen totaal onverwacht gehaald dus wat te vieren
quote:
Bakker Patquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al een stille hint op Pat zijn FB achtergelaten
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed, gefeli!![]()
Dat is wel een versgebakken flap waard. Wat zal het lekker ruiken in huis
Awwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
ThanksZeker, Fabian had het niet meer
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er bij jou in huis ook veel te vaak lekker gekookt en gebakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
ThanksZeker, Fabian had het niet meer
Ja ontzettendquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er bij jou in huis ook veel te vaak lekker gekookt en gebakken
dat klinkt goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ontzettendVandaag bv ook tomatensoep van tomaatjes uit de tuin, hoe vers wil je het hebben
Oh jammiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ontzettendVandaag bv ook tomatensoep van tomaatjes uit de tuin, hoe vers wil je het hebben
Wat goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb droptoffee en iets met witte chocola![]()
Als ik in de winkel sta, dan denk ik echt 'oh wat zal er vanavond in het live-topic voorbij komen aan voer, wat weer beter is dan wat ik heb'
Dat is echt dubbelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
En witte chocola![]()
Ik heb zoals bijna altijd Bugles (nacho cheese) en Chocolait chips
Nohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
En witte chocola![]()
Ik heb zoals bijna altijd Bugles (nacho cheese) en Chocolait chips
Bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:17 schreef iBenny het volgende:
Waarom heb ik het idee dat ik vorige week niks heb gemist? Heb helemaal niks teruggekeken
Hjaaa, ben ik dan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef MissJ het volgende:
Vaduzzzz, heb jij ook wat lekkers te snacken?
Snij je overdwars of in de lengte?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hjaaa, ben ik dan!
Ik ga voor een broodje knakworst. Verse broodjes bij de bakker gehaald en dan een blikkie opentrekken! Kan wel in een van de lange reclames.
Eeeeeeeeeeeejquote:
Hey sexy lady, 6 stengels maar?quote:
Je broodje à la broodjes hamburger of à la hotdog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De broodjes, de worst? En ik snap het niet zo.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef Injetta het volgende:
Ik ben telkens weer geschokt van dat slechte acteerwerk in GTST.
Die opgedreunde teksten en overdreven gezichten. En de teksten zelf zijn ook nog slecht ook....
Oowh, a la hamburger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je broodje à la broodjes hamburger of à la hotdog.
Oh!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je broodje à la broodjes hamburger of à la hotdog.
Ik had toch gewoon door moeten gaan met m'n acteercarrièrequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef Injetta het volgende:
Ik ben telkens weer geschokt van dat slechte acteerwerk in GTST.
Die opgedreunde teksten en overdreven gezichten. En de teksten zelf zijn ook nog slecht ook....
Dit doet me denken aan de fart-face van Joey uit Friends.quote:
Oh oke, zo ken ik je weerquote:
Dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is het ergste
Ik schrik me dood iedere keer
Heb ik net opquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, dat zou ook wel lekker zijn, een patatje oorlog tijdens de break straks.
Ja Marlyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is het ergste
Ik schrik me dood iedere keer
Jij eet echt de halve week ping en snacks hè?quote:
Fixedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik net op
Nouja, met frietpatatje dan
Nietesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij eet echt de halve week ping en snacks hè?
en de vloer dweilenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan nog even snel een theetje maken toch?
Ik zou eht gewoon doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De hele week?quote:
Je hebt minstens 7 minuten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je Phenoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
Alsof ze een stengel in haar artiesteningang gestopt krijgt.
Je vroeg erom. Anders had ik het nooit gedaan.quote:
Laat je handdoekje niet vallenquote:
Make that the cat wise.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vroeg erom. Anders had ik het nooit gedaan.
quote:
Ik heb een Pikapoesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:31 schreef Pheno het volgende:
Joepi, mijn Pichu evolueert in een Pikachu.
Post cat22 hier dan ook?quote:
Hij heeft een vriendje zag ik net bij RTL Boulevard!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:32 schreef Pheno het volgende:
Alsof hij een vriendin heeft. De homo straalt van zijn wit rode gestreepte sweater af.
Stekelig schaamhaarquote:
Ik was vroeger verliefd op de zanger van Twee vaders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dat Kinderen voor Kinderen nummer in mijn kop
green tea cranberry?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop nog op Mike Tyson in de ring.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de ellende is voorbij, nu de volgende ellende
quote:
hhhjaa!quote:
Inderdaad. Treurig is dit altijd.quote:
Would you hit her?quote:
Benny is backquote:
quote:
En dat.. Ik lees vaak zat de beschrijving van een film voor ik m ga kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Die spoilers interesseren mij eigenlijk nooit. Ook niet met series of films.
uhh dat is Ton Dijkman, de drummer in zijn bandquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Marco Borsato zijn klusjesman mee laat beslissen.
dat is wel een voordeelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Godverdulleke wat zijn die battles toch lekkerWeek in week uit geen Wendy, JAHOE
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:39 schreef ZaZoe het volgende:
Wat voor dood beest heeft ze op haar hoofd?
Tof, ik kijk niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
En Robbie Williams bij de eerste liveshow
Het is een beetje de hippe Beatrix, zo mooi in shape, ik hou ervanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:39 schreef ZaZoe het volgende:
Wat voor dood beest heeft ze op haar hoofd?
quote:
Ow.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
uhh dat is Ton Dijkman, de drummer in zijn band
DAT!quote:
Het is in ieder geval apartquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een beetje de hippe Beatrix, zo mooi in shape, ik hou ervan
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
Pisccc Man in the mirror, it's al coming back to me, robijn![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
Pisccc Man in the mirror, it's al coming back to me, robijn![]()
Ken jij Robijn ook Pingu?quote:
klopt whehe. Maar hij is wel steengoed hoor live!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
of kontquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien dat d'r tieten een factor gaat worden voor Marco.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
klopt whehe. Maar hij is wel steengoed hoor live!Ben je zo groot fan van Tha Piemp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zolang je niks van haar in je sig hebt staan is er prima mee te leven...quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
klopt whehe. Maar hij is wel steengoed hoor live!Ik had al zo'n idee. Was ik even tegen schenen aan het schoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
Tuurlijk, alles wat ze vindt is een feit, voor haar danquote:
Ze haat tong!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
VOlgens mij mis ik iets, wie of wat is Robijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |