Nu even niet.quote:
Die gaat wat doden slaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ginger is nu even krassen denk ik.
in haar armenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Die ligt inmiddels in koelvak 6cquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Paul was ook tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu even niet.
Mens ga lekker bij Voice UK auditie doen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze heeft de mooiere stem, technisch gezien, maar ik vind het niet fijn om naar te luisteren....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Roel zou echt tof zijn als hij Ginger door laat gaan, maar ja.
Nou enorm!quote:
Jij haat alles wat van ver isquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet nu opeens aan Rocky denken in de koelcel.
Nee hoorquote:
Tot volgende week!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Nou jongens, het was toch wel weer gezellig vanavond!Tot volgende week
HjjaaaAadquote:
Slechte kledingsmaak?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:17 schreef female81 het volgende:
Van Ginger vind ik het zonde. Ja, ze staarde halve tijd naar de grond, en toch heeft ze 'iets'.
O je bedoelt Barbara..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het gekeken op een heel klein kutteveetje in een hotelkamer...
Volgens mij waren de keuzes wel terecht allemaal, alleen viel me op dat de nummers weer erg slecht gekozen waren
En die (en sorry voor wat ik nu ga zeggen maar het komt uit mijn tenen) die dikke Adele troll had nooit doorgemogenDat iemand daar uberhaupt voor gedrukt heeft
ze kan echt niet zingenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
Huh, die met dat korte haar?
Oh die vind ik juist erg goed
Wat vind je er een trol aan? Dat ze niet een jong slank ding is?
Of wat anders?
Wat was daarmee (ik heb de helft van de auditie-afleveringen gemist en niet het hart gehad terug te kijkenquote:
JIJ houdt er niet van, ik vind (!) dat ze wel degelijk kan zingen.quote:
Dat kanquote:haar stem maakt stofjes los in mijn lijf die ik echt niet wil.....
Daar kan zij dan weer niets aan doen.quote:en het klopt niet, in de battles een nummer geven van iemand waar de een auditie mee heeft gedaan.
Nee, dat was gister op het eind, het voorstukje van volgende week óf Real Life (weet het even niet meer). Zo'n überfanatieke, die doet alsof ze nonchalant is. Huuuquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was daarmee (ik heb de helft van de auditie-afleveringen gemist en niet het hart gehad terug te kijken)? Zo'n Eyeliner-toestand?
ja sorry, het is niet erg vleiend inderdaad :Fquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
JIJ houdt er niet van, ik vind (!) dat ze wel degelijk kan zingen.
Als ze dat echt niet kon was ze niet al twee rondes verder. Het is gewoon jouw smaak niet, maar dat zegt niet dat ze niet kan zingen
[..]
Dat kan
[..]
Daar kan zij dan weer niets aan doen.
Ik vind je 'trol' endan ook zwaar onterecht
Maar smaken verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |