Als ik kijk naar wat ze eerder heeft uitgebracht onder een van haar bandjes is het vooral een rock / alternative-type. Lijkt me ook leuk in The Voice. Hopelijk mag ze dat laten zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef female81 het volgende:
Katy Perry meets Caro Emerald (qua typetje). Zingen kan ze prima, maar ik werd een beetje zenuwachtig van d'r. Gewoon, iets in de uitstraling.
Dat had ik nou ook, te veel een typetje. Hoop dat het door de zenuwen kwam.quote:
Eens (nog afgezien van het feit dat Ginger me meer boeide).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Afgezien van het feit dat ik vind dat ze lekker bij Voice UK mee moet doen, en hier absoluut niet, vond ik haar humor en 'kijk hier ben ik dan' ook helemaal niks.Ze stond te dansen alsof haar 2 xtc-pilletjes net gingen werken.
Nee, teveel theater voor mij.
Qua stem had ze wel wat goeie momenten, maar in zijn geheel; nee.
Tja, dat was te verwachtenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef methodmich het volgende:
Daarbij vond ik haar Engelse uitspraak een verademing ten opzichte van de concurrentie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |