Bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:17 schreef iBenny het volgende:
Waarom heb ik het idee dat ik vorige week niks heb gemist? Heb helemaal niks teruggekeken
Hjaaa, ben ik dan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef MissJ het volgende:
Vaduzzzz, heb jij ook wat lekkers te snacken?
Snij je overdwars of in de lengte?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hjaaa, ben ik dan!
Ik ga voor een broodje knakworst. Verse broodjes bij de bakker gehaald en dan een blikkie opentrekken! Kan wel in een van de lange reclames.
Eeeeeeeeeeeejquote:
Hey sexy lady, 6 stengels maar?quote:
Je broodje à la broodjes hamburger of à la hotdog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De broodjes, de worst? En ik snap het niet zo.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef Injetta het volgende:
Ik ben telkens weer geschokt van dat slechte acteerwerk in GTST.
Die opgedreunde teksten en overdreven gezichten. En de teksten zelf zijn ook nog slecht ook....
Oowh, a la hamburger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je broodje à la broodjes hamburger of à la hotdog.
Oh!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je broodje à la broodjes hamburger of à la hotdog.
Ik had toch gewoon door moeten gaan met m'n acteercarrièrequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef Injetta het volgende:
Ik ben telkens weer geschokt van dat slechte acteerwerk in GTST.
Die opgedreunde teksten en overdreven gezichten. En de teksten zelf zijn ook nog slecht ook....
Dit doet me denken aan de fart-face van Joey uit Friends.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |