Bah, wat kleingeestig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu even niet.
Mens ga lekker bij Voice UK auditie doen
Njah ik doe het er wel mee, ik weet wat je gaat doen dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:24 schreef Cee het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond! Sorry. Dat is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen.
Dan ben ik er!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jouw muntje geeft het aan als je hem gooit!
Ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef Chiappucci het volgende:
Robbie Williams komt de 1e liveshow (9 november)
Nou ja buiten dat gaan mijn vrienden voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Die gevechten zijn juist het leukste onderdeel, alleen jammer dat de coaches slecht de kandidaten opstellen.
Mooi, dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef Chiappucci het volgende:
Robbie Williams komt de 1e liveshow (9 november)
Zegt zij, die dingen roept als 'daar zullen jullie het mee moeten doen'. Playing interestingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeheeee niks oeh, gewoon naar 't theater, sensatiebelust ding.![]()
quote:
D'uh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja buiten dat gaan mijn vrienden voor
ja het zou kunnen, maar die battlesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
D'uh.
Gelukkig sluit het een het ander niet uit. Je kan via het internet de uitzending bekijken wanneer je terugkomt. Of later in de week.
En naarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Over 2 uur tellen we nu af en kijken we naar Marly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Het is ook gewoon niet uit te houden, geen ideee waar ik vorige week naar heb gekekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:00 schreef Kally het volgende:
Vriendin gaat niet door, maar ik kijk niet
Kind van mequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet uit te houden, geen ideee waar ik vorige week naar heb gekeken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb droptoffee en iets met witte chocola![]()
Als ik in de winkel sta, dan denk ik echt 'oh wat zal er vanavond in het live-topic voorbij komen aan voer, wat weer beter is dan wat ik heb'
Die heb ik nietquote:
Niet! Heb je die?quote:
Ik heb al een stille hint op Pat zijn FB achtergelatenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach komt me duur te staan, ook al een ei op, ik zie eruit morgen![]()
Wat goed, gefeli!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaaaTentamen totaal onverwacht gehaald dus wat te vieren
quote:
Bakker Patquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al een stille hint op Pat zijn FB achtergelaten
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed, gefeli!![]()
Dat is wel een versgebakken flap waard. Wat zal het lekker ruiken in huis
Awwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
ThanksZeker, Fabian had het niet meer
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er bij jou in huis ook veel te vaak lekker gekookt en gebakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
ThanksZeker, Fabian had het niet meer
Ja ontzettendquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er bij jou in huis ook veel te vaak lekker gekookt en gebakken
dat klinkt goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ontzettendVandaag bv ook tomatensoep van tomaatjes uit de tuin, hoe vers wil je het hebben
Oh jammiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ontzettendVandaag bv ook tomatensoep van tomaatjes uit de tuin, hoe vers wil je het hebben
Wat goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb droptoffee en iets met witte chocola![]()
Als ik in de winkel sta, dan denk ik echt 'oh wat zal er vanavond in het live-topic voorbij komen aan voer, wat weer beter is dan wat ik heb'
Dat is echt dubbelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
En witte chocola![]()
Ik heb zoals bijna altijd Bugles (nacho cheese) en Chocolait chips
Nohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
En witte chocola![]()
Ik heb zoals bijna altijd Bugles (nacho cheese) en Chocolait chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |