http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
daar zit de kop bij echte fok!ers toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haha zijn piemel zit ter hoogte van z'n navel
Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef zakpatat90 het volgende:
Nog mensen die een oplossing hebben om foto's te versturen? De ene keer lukt het wel en de andere keer niet....?
Godverdomme! En het is al crisisquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:40 schreef Merkie het volgende:
Die screenshots uit de OP komen volgens nog uit 2009 ofzo.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Krijg nu net notificatie dat het gebruik van Whatsapp verlengt is tot februari 2013.
Waar verdienen die gasten dan hun geld mee?????? En waarom doen ze dit? Eerst stond er 1 jaar gratis, dan per jaar betalen. Fair enough leek mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:19 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Ik laatst ook een berichtje dat het verlengd is tot april 2013
Geen idee waar ze hun geld mee verdienen, ik denk dat ze het doen vanwege een stukje klantenbinding.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar verdienen die gasten dan hun geld mee?????? En waarom doen ze dit? Eerst stond er 1 jaar gratis, dan per jaar betalen. Fair enough leek mij.
Denk 't ook. Eerst zoveel mogelijk klanten binnenhalen, zodat iedereen straks wel moet betalen. Maar ja, volgens mij hadden ze best alvast kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee waar ze hun geld mee verdienen, ik denk dat ze het doen vanwege een stukje klantenbinding.
Klopt, toch weer een half jaar gratis verlening gehad.
Als ik had moeten betalen had het mij niet uitgemaakt (is geloof ik 2,50 per jaar?), ik gebruik het echt super veel en vind het echt ideaal.
Ik had gelijk betaald uiteraard. Na 1 jaar ervan gebruik te hebben gemaakt weet ik hoe handig het is en hoeveel geld het scheelt, dus snap echt niet waarom ze dit doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee waar ze hun geld mee verdienen, ik denk dat ze het doen vanwege een stukje klantenbinding.
Klopt, toch weer een half jaar gratis verlening gehad.
Als ik had moeten betalen had het mij niet uitgemaakt (is geloof ik 2,50 per jaar?), ik gebruik het echt super veel en vind het echt ideaal.
Ah, het ligt dus niet aan mijquote:
Je whatsapped te weinig om het te merken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Parafernalia het volgende:
Raar...ik heb echt vrijwel nooit problemen met Whatsapp...of ik merk het niet
Whatsapp is toch echt begonnen als betaalde app op de iPhone, en het is daar nog steeds betaald.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Denk 't ook. Eerst zoveel mogelijk klanten binnenhalen, zodat iedereen straks wel moet betalen. Maar ja, volgens mij hadden ze best alvast kunnen beginnen.
Stel je telefoon gewoon normaal in, of stop eens met dat prepaidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef Iwanius het volgende:
Uit vrees dat hij weer ongemerkt aan mijn beltegoed vreet Whatsapp op vakantie helemaal uitgeschakeld.
Hoezo wat is wijsheid? Waarom zou je niet gewoon betalen voor zo'n super dienst?quote:Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef ondeugend het volgende:
Hmmm
Op android telefoon is mijn whatsapp 1 keer gratis verlengd. Daarna was hij tot 18 november geldig.
Op advies van meerdere personen gewoon afgewacht want bij veel van hen werd het alsnog verlengd.
Maar nu kreeg ik gisteren wel een melding dat ik zou moeten betalen.
Wat is wijsheid hier? Heeft iemand na de melding kopen alsnog verlenging gekregen zonder te betalen?
Nog even voor de duidelijkheid; Ik gebruik sinds eind mei 2011 whatsapp op android telefoon. Geen iphone dus.
Het gaat niet om betalen maar meer omdat het een gedoe is... paypal opzetten ed.quote:Op maandag 5 november 2012 13:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo wat is wijsheid? Waarom zou je niet gewoon betalen voor zo'n super dienst?
Die android beta zal natuurlijk niet eeuwig doorgaan?
Hoezo werkt Paypal niet dan?quote:Op maandag 5 november 2012 15:15 schreef Parafernalia het volgende:
Haha, irritant zeg. Paypal werkt overigens niet, dus je zal een (prepaid) credit card moeten aanschaffen. Handig he.
Ik mag gelukkig nog tot minimaal februari.
Ja dat weet ik ook niet. Maar dat zal wel niet compatible zijn met Google Play.quote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoezo werkt Paypal niet dan?
Ik heb besloten het er op aan te laten komen, nog 13 dagen gratis.
En dan maar zien wat er gebeurt.
Die heb ik wel, dus het bedrag en het betalen is geen probleem. Alleen wat gedoe.quote:Op maandag 5 november 2012 15:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet. Maar dat zal wel niet compatible zijn met Google Play.![]()
Ik zou ook afwachten. Kijken wie de langste adem heeft!
En anders is er in je omgeving vast wel iemand die even zijn creditcard wil gebruiken om je te helpen toch?
Die van mij werd een week van te voren weer verlengd. Ik zou mij niet druk maken dus.quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die heb ik wel, dus het bedrag en het betalen is geen probleem. Alleen wat gedoe.
Ik was meer benieuwd of mensen hier hetzelfde hadden gehad en of ze betaald hebben of hebben afgewacht. Dus... of het nodig is te betalen of dat hij alsnog voor een tweede keer verlengd wordt.
Nou ja.. ik zal jullie allemaal op de hoogte houden!
Je kan jezelf niet op onzichtbaar zettenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Is het ook mogelijk om in WhatsApp laatst gezien of online onzichtbaar te maken? Ik las dat het mogelijk was via gespreksinstellingen --> geavanceerd, maar die optie geavanceerd heb ik niet in mijn Whatsapp (toestel is Sony Xperia U). Whatsapp is toch voor alle toestellen hetzelfde?
En houdt dat in dat mensen niet meer kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was of betekent het ook dat ik het van anderen ook niet meer kan zien?
Anderen wel, maar jezelf niet? Vaag. Ik wil mezelf juist onzichtbaar maken voor bepaalde mensen, maar ze blocken gaat ook weer zo ver.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je kan jezelf niet op onzichtbaar zetten
Is niet mogelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anderen wel, maar jezelf niet? Vaag. Ik wil mezelf juist onzichtbaar maken voor bepaalde mensen, maar ze blocken gaat ook weer zo ver.
Daar lijkt het op.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:01 schreef draadstalig het volgende:
Hoezo krijg ik vandaag plots een sms met uw WhatsApp code is ###??
Probeert iemand in te loggen als mij?
Android? Ik heb wel eens melding gezien maar het werd telkens verlengd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:59 schreef Ladylicious het volgende:
Ik kreeg net de melding dat m'n whatsapp over 14 dagen verloopt. Hoe snel gaat dat nadat je betaald hebt? Kan ik last minute betalen of duurt het dan nog een aantal dagen voor het verwerkt is waardoor ik tijdelijk zonder whatsapp zit?
Ik heb inmiddels betaald. Met nog 5 dagen te gaan had ik nog steeds geen verlenging.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:59 schreef Ladylicious het volgende:
Ik kreeg net de melding dat m'n whatsapp over 14 dagen verloopt. Hoe snel gaat dat nadat je betaald hebt? Kan ik last minute betalen of duurt het dan nog een aantal dagen voor het verwerkt is waardoor ik tijdelijk zonder whatsapp zit?
dat gebeurt vlak voor de laatste dagquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:07 schreef ondeugend het volgende:
Lees even terug?
Gratis verlengen leek niet te gebeuren.
Als het gebeurt is het weken voor de afloopdatum.
Laat even weten of je verlenging hebt gehad of niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef Ladylicious het volgende:
Heb Android idd.. Wacht nog wel even dan om te kijken wat er gebeurt. Geen probleem als het per direct weer ingaat na betaling
settings - chat settings - advanced - last seen timestampquote:Op woensdag 14 november 2012 02:33 schreef Ziba het volgende:
Hoe stel je in dat mensen jouw online tijd niet meer kunnen zien (via iPhone). Of is dit niet mogelijk? Ben nu wat aan het zoeken maarr..
zeker welquote:
Kan dit ook voor android? Ik kan het niet vinden namelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
settings - chat settings - advanced - last seen timestamp
[..]
zeker wel
Will doquote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Laat even weten of je verlenging hebt gehad of niet?
Misschien heb ik 'te vroeg' betaald.
Al is het natuurlijk niets voor 1 dollar en verdienen ze het gewoon.
alleen voor mensen met een iPhonequote:Op woensdag 14 november 2012 06:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan dit ook voor android? Ik kan het niet vinden namelijk.
ah, da's jammer. Maar bedankt voor je antwoord!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
alleen voor mensen met een iPhone
Nou ik krijg net zo ineens een bericht dat de boel verlengd is. Heb niet betaald en de nieuwe einddatum is 11 februari 2013.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Laat even weten of je verlenging hebt gehad of niet?
Misschien heb ik 'te vroeg' betaald.
Al is het natuurlijk niets voor 1 dollar en verdienen ze het gewoon.
Nice!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:42 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nou ik krijg net zo ineens een bericht dat de boel verlengd is. Heb niet betaald en de nieuwe einddatum is 11 februari 2013.
Waarom zou je je onlinestatus willen verbergen? Ik heb net ff gecheckt en ja hoor, zelfs op FOK heb je het uitgezet. Beetje paranoïde misschien?quote:Op woensdag 14 november 2012 06:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan dit ook voor android? Ik kan het niet vinden namelijk.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom zou je je onlinestatus willen verbergen? Ik heb net ff gecheckt en ja hoor, zelfs op FOK heb je het uitgezet. Beetje paranoïde misschien?
Dat laatste.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef skit het volgende:
Ligt whatsapp eruit of ligt het aan mijn telefoon?
hier doet hij t gewoon, al eens opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef skit het volgende:
Ligt whatsapp eruit of ligt het aan mijn telefoon?
En waarom mogen ze dit niet weten? Wat zou het jou uitmaken dat ze een keer toevallig zien dat jij om 3 uur snachts online ben geweest? Of dat je 10 minuten geleden nog hebt ingelogd op FOK?quote:Op zaterdag 17 november 2012 07:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Half Fok heeft het volgens mij uit staan...
Ik heb ook collega's in mijn telefoon staan en die hoeven van mij niet precies te weten dat ik bijvoorbeeld 's nachts om 3 uur whatsappjes lig te versturen/lezen
functionaliteit zit erin en ik gebruik 'm, BOEIEND!quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En waarom mogen ze dit niet weten? Wat zou het jou uitmaken dat ze een keer toevallig zien dat jij om 3 uur snachts online ben geweest? Of dat je 10 minuten geleden nog hebt ingelogd op FOK?
Zodat je nu rustig kan gapen en ontkennen dat je de hele nacht hebt zitten whappen?
Dat die optie uberhaupt bestaat op FOK vind ik al behoorlijk knudde. Alsof wij je posthistorie niet in kunnen kijken of zo...
Ik vrees van niet, het gebeurd bij mij ook inderdaad. Een foto die je zelf maakt komt daardoor ook in verschillende mappen te staan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:38 schreef RanTheMan het volgende:
Hoi,
vraagje over de opslag van media in whatsapp.. (android) Stel ik heb een foto en stuur hem naar 4 vrienden door, dan zie ik dat de afbeelding 4x wordt opgeslagen in de whatapp map, terwijl het feitelijk 1 image is die gereproduceerd wordt.. Gevolg, iedere x moet ik handmatig een hele zooi foto's verwijderen om mijn opslagcapaciteit op orde te houden..
Kan dit niet anders?
of in ieder geval iedere keer dezelfde foto oproept.. Vind het zo raar dat hij iedere keer een kopie maakt.. zelfs als je hem intern via whatsapp doorstuurt naar een ander persoon..quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, het gebeurd bij mij ook inderdaad. Een foto die je zelf maakt komt daardoor ook in verschillende mappen te staan.
Zou logischer zijn als hij de verzonden foto's niet opslaat.
Voor gespreksgeschiedenis heb je die afzonderlijke images nodig. Beetje kul natuurlijk want dit kan anders opgelost worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, het gebeurd bij mij ook inderdaad. Een foto die je zelf maakt komt daardoor ook in verschillende mappen te staan.
Zou logischer zijn als hij de verzonden foto's niet opslaat.
maar kan het nu ook al anders opgelost worden, ik vermoed van niet dus..quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor gespreksgeschiedenis heb je die afzonderlijke images nodig. Beetje kul natuurlijk want dit kan anders opgelost worden.
Alleen whatsapp kan het anders oplossen, gewoon linken naar 1 en dezelfde image in mapje media zonder verzonden mapje erin. Zo valt de noodzaak om telkens een kopie op te slaan weg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar kan het nu ook al anders opgelost worden, ik vermoed van niet dus..
? stel ik maak een foto vanuit whatsapp en stuur deze door naar iemand.. vervolgens stuur ik diezelfde foto naar een andere dan staat hij toch echt 2x in de map media van whatsapp..quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alleen whatsapp kan het anders oplossen, gewoon linken naar 1 en dezelfde image in mapje media zonder verzonden mapje erin. Zo valt de noodzaak om telkens een kopie op te slaan weg.
Mijn fout, ik dacht dat er in media ook nog ontvangen/verzonden mappen aanwezig waren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
? stel ik maak een foto vanuit whatsapp en stuur deze door naar iemand.. vervolgens stuur ik diezelfde foto naar een andere dan staat hij toch echt 2x in de map media van whatsapp..
Idem voor foto's die met de camera zijn gemaakt, daarvan verschijnt ook een kopie in de map media van whatsapp
dus hoe bedoel jij het precies?
oke.. nou jah best achtelijk dan van whatsapp..quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn fout, ik dacht dat er in media ook nog ontvangen/verzonden mappen aanwezig waren.
En verder stelde ik voor dat whatsapp voortaan naar 1 bestand linkt ipv het telkens te kopiëren
Veel lijkt hier op "gisteren om 23:48" te staan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef BeamofLight het volgende:
Weer kuren, met last online. Anderen ook?
Serieus, wat boeit het?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef kikoooooo het volgende:
![]()
The horror als je contact een iphone heeft en ze haar status verborgen zou hebben. Slapeloze nachten.
Beter flikkeren ze die anti privacy functie sowieso eraf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef BeamofLight het volgende:
Ja. Als ik online ben op wa heb ik zo 7 mensen die tegen mij praten en daar heb ik vaak geen zin in dus zien ze dat ik negeer. En dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
The horror als iemand met een iPhone haar status op verbergen heeft staan, stel je eens voor dat iemand zag dat je online was.
Boeit me geen anus. En ik snap echt niet dat mensen zoveel geven om die nutteloze statusquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
The horror als iemand met een iPhone haar status op verbergen heeft staan, stel je eens voor dat iemand zag dat je online was.
Dat is het lot van populaire mensonquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Als ik online ben op wa heb ik zo 7 mensen die tegen mij praten en daar heb ik vaak geen zin in dus zien ze dat ik negeer. En dat wil ik niet.Dat is ook kut op FB.
Dan schrijf je toch dat je te druk bent? Ik vind die hidestatus een beetje alsof je niet durft te zeggen dat je geen zin in hebt om te reageren?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Als ik online ben op wa heb ik zo 7 mensen die tegen mij praten en daar heb ik vaak geen zin in dus zien ze dat ik negeer. En dat wil ik niet.Dat is ook kut op FB.
Scheelt wel dat ik een nieuwe telefoon inclusief nummer heb, geen klapjosti's en huichelaars meer die verspilde tijd vragen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is het lot van populaire menson
Jij neemt er aanstoot aan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch dat je te druk bent? Ik vind die hidestatus een beetje alsof je niet durft te zeggen dat je geen zin in hebt om te reageren?
Nee, want dan ben ik daar weer mee bezig. Soms wil ik gewoon niks. Toen ik nog niet wist dat je 't kon verbergen ging ik soms bewust geen wa openen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch dat je te druk bent? Ik vind die hidestatus een beetje alsof je niet durft te zeggen dat je geen zin in hebt om te reageren?
Jij geeft er wel om, en wat het mij boeit is dat zowel jij als anderen hypocrieten zijn die lopen af te geven op andere hidestatusfanboys. Ook jij hebt je status op FOK uitgeschakeld, blijkbaar geef je er een anus om dat iemand je online ziet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Boeit me geen anus. En ik snap echt niet dat mensen zoveel geven om die nutteloze status
quote:
Mug>Olifant.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik daar weer mee bezig. Soms wil ik gewoon niks. Toen ik nog niet wist dat je 't kon verbergen ging ik soms bewust geen wa openen.
"Je durft niet te zeggen dat je niet wil reageren" of zoiets. Bedoel: ik zou het ter kennisgeving aannemen. Of ik ben geblokt, dat overkomt mij soms ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je het over?
Durven wel, gewoon geen zin in. Klaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mug>Olifant.
WA niet durven te openen omdat iemand je online zou kunnen zien.![]()
En als je overstapt op een nieuw nummer en het niet aan al die mensen wilt geven kan je diezelfde mensen net zo goed nu al gaan blokkeren?
Neuh dat staat al jaren zo, geen idee waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij geeft er wel om, en wat het mij boeit is dat zowel jij als anderen hypocrieten zijn die lopen af te geven op andere hidestatusfanboys. Ook jij hebt je status op FOK uitgeschakeld, blijkbaar geef je er een anus om dat iemand je online ziet.
http://www.makeuseof.com/tag/3-ways-run-android-apps-windows/quote:Op woensdag 21 november 2012 01:50 schreef Eenskijken het volgende:
kan je whatsapp eigenlijk op je pc installeren/gebruiken? Ik zoek een manier om het te gebruiker zonder smarthphone zeg maar.
Kan niet. Het is geen MSN hè... Misschien in de toekomst?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje..
Ik heb Whatapps, en er zitten standaard smilies op, maar waar kan ik ze nog meer bij halen.
ofwel hoe voeg ik nog meer bij.
Zit er nog gewoon in hier.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kan niet. Het is geen MSN hè... Misschien in de toekomst?
@anderen: ligt het nou aan mij of is het knopje media eruit gesloopt? Daarmee kon je alle foto's die je Had verzonden en ontvangen van die ene persoon bekijken...
Aha, ik zie het al... Als ik alle berichten verwijder van die chatpersoon, verdwijnt dat knopje media ook, ook al heb ik alle fotos en videos die verzonden of ontvangen zijn tussen ons nog steeds op de SDcard staan. Beetje jammer...quote:
op de oude opnieuw installeren en kijken of je hem kan deactiveren oid?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:57 schreef Cardozo het volgende:
Jongens, heb net een nieuwe mobiel, en probeer Whatsapp daarop te installeren. Heb 'm op mijn andere mobiel helemaal verwijderd, account en programma. Hij blijft echter aangeven dat ik 'm 'maar op een mobiel kan installeren'. Ook de verificatie lukt niet. Wat te doen?
2 accounts met 1 nummer...quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de oude opnieuw installeren en kijken of je hem kan deactiveren oid?
gebruik je hetzelfede google account?
met 2 verschillende nummers?
of 2 accounts met 1 nummer?
hmz... das vreemd, je hebt echt de optie account verwijderen gedaan en je nr ingevoerd enzo?quote:
Jep. Echt kut dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz... das vreemd, je hebt echt de optie account verwijderen gedaan en je nr ingevoerd enzo?
Zou het daar aan liggen? Heb werkelijk alles geprobeerd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Paar uurtjes wachten? misschien duurt het bijwerken van de database even?
wachten tot de datum waarop hij verloopt, word vanzelf verlengd, gratisquote:Op maandag 26 november 2012 10:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kreeg vrijdag een berichtje dat ik moet gaan betalen voor Whatsapp. Geen probleem, ik heb het er graag voor over! Maar nu heb ik en geen creditcard en geen Paypal. En nu? Iemand tips?
ik heb nog nooit mn account verwijderd bij wisselen van telefoon, weet je zeker dat dat moet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz... das vreemd, je hebt echt de optie account verwijderen gedaan en je nr ingevoerd enzo?
WAT!quote:Op maandag 26 november 2012 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wachten tot de datum waarop hij verloopt, word vanzelf verlengd, gratis
Ik ook nog nooit hoorquote:Op maandag 26 november 2012 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mn account verwijderd bij wisselen van telefoon, weet je zeker dat dat moet?
In de google play store.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje..
Ik heb Whatapps, en er zitten standaard smilies op, maar waar kan ik ze nog meer bij halen.
ofwel hoe voeg ik nog meer bij.
Een prepaidcreditcardquote:Op maandag 26 november 2012 10:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kreeg vrijdag een berichtje dat ik moet gaan betalen voor Whatsapp. Geen probleem, ik heb het er graag voor over! Maar nu heb ik en geen creditcard en geen Paypal. En nu? Iemand tips?
Hier iemand die dat zou willen doen? Boek ik het van te voren met internetbankieren over?quote:Op maandag 26 november 2012 10:23 schreef Merkie het volgende:
Of gewoon iemand anders met Paypal laten betalen.
Ik weet niet of dat kan, ik moest ergens op klikken en dan terplekke mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen, en om die nou zomaar te geven...quote:Op maandag 26 november 2012 10:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hier iemand die dat zou willen doen? Boek ik het van te voren met internetbankieren over?
Vraag me af of het echt zo maar gratis verlengd wordt? Wil het gewoon niet graag missen.
Je kan gewoon send payment url klikken hoorquote:Op maandag 26 november 2012 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat kan, ik moest ergens op klikken en dan terplekke mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen, en om die nou zomaar te geven...
Oh geen idee dat dat konquote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan gewoon send payment url klikken hoorof iets vergelijkbaars in het nederlands. Ik heb Kiwi al een dm gestuurd ik wil t best doen.
Dan mag jij t doen, ik moet nu weg naar werk!quote:Op maandag 26 november 2012 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh geen idee dat dat kon
Cool, ik wil dat ook best doen als er mensen om verlegen zitten
Okee, als Kiwi de link pmt/dmt maak ik t ff overquote:Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan mag jij t doen, ik moet nu weg naar werk!
quote:Op maandag 26 november 2012 11:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat lief! Merkie stuurde als eerste een dm, ik heb hem de link gegeven, dus denk dat het helemaal goed gaat komen!
waarom wacht je niet af Kiwi zoals Ynske ook aangeeft??quote:Op maandag 26 november 2012 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wachten tot de datum waarop hij verloopt, word vanzelf verlengd, gratis
Omdat ik er best 79 cent voor over heb en niet het risico wil lopen dat het niet lukt.quote:Op maandag 26 november 2012 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
waarom wacht je niet af Kiwi zoals Ynske ook aangeeft??
Jup.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:01 schreef kevin1987 het volgende:
Kan ik via google wallet wel met een 3vcard betalen weet iemand dit?
rot nou es op met je kutvragen al 3 dagen langquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:09 schreef kevin1987 het volgende:
[..]
Bedankt, hoeduur kost zo een 3vcard eigenlijk?
Dat is knap, ben sinds gister pas lidquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
rot nou es op met je kutvragen al 3 dagen lang
Je kunt daar ook een tegoedkaart van bijvoorbeeld 10 euro kopen, is veel handiger.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:09 schreef kevin1987 het volgende:
[..]
Bedankt, hoeduur kost zo een 3vcard eigenlijk?
Bedankt!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt daar ook een tegoedkaart van bijvoorbeeld 10 euro kopen, is veel handiger.
Je bent verdorie 25 jaar oud, wel eens van google gehoord?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:48 schreef kevin1987 het volgende:
[..]
Dat is knap, ben sinds gister pas lid
En terecht dat de makers geld vragen. Heb er makkelijk 1 dollar per jaar voor over!quote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef JustinK het volgende:
http://www.zdnet.nl/news/(...)r-gratis-op-android/
Lijkt mij niet haalbaar. Whatsapp sluit namelijk oude versies af van hun netwerk. Dat heb ik zelf ondervonden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:54 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hoi allemaal,
ik heb hulp nodig en hoop dat jullie mij kunnen helpen (Google heeft tot nu toe geen echte oplossing gegeven):
ik heb mijn oude iPhone 3g aan mijn moeder gegeven zodat zij oa Whatsapp zou kunnen gaan gebruiken. Nu heb ik alles geupdate, maar de meeste "recente" versie van iOS is 4.2.1 (de iPhone 3g kan iOS 5 niet aan). Nu wilde ik Whatsapp installeren, maar die heeft een hogere versie van het besturingssysteem nodig ... Ik krijg het dus niet geinstalleerd.
De oplossing op internet: jailbreaken, maar dat wil ik niet omdat het niet meer mijn telefoon is.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan een oudere versie van Whatsapp kom die wel op iO 4.2.1 werkt?
Alvast bedankt!
Binnenlopen? Ze kunnen makkelijk 5 euro vragen. Hopelijk blijven ze naief.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat ze bij whatsapp vonden genoeg geïnvesteerd te hebben, en nu gaan ze binnenlopen
Weetje hoeveel miljoenen mensen op de wereld whatsapp hebben? Binnenlopen doen ze sowieso, en elk jaar weer. Dit is veel slimmer dan eenmalige aankoop.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Binnenlopen? Ze kunnen makkelijk 5 euro vragen. Hopelijk blijven ze naief.
Oke, daar heb je een punt. Wel maf dat nog niemand Whatsapp heeft kunnen overtreffen. Zo heel goed is whatsapp ook al weer niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje hoeveel miljoenen mensen op de wereld whatsapp hebben? Binnenlopen doen ze sowieso, en elk jaar weer. Dit is veel slimmer dan eenmalige aankoop.
Denk dat het een kwestie van mazzel was. Pingchat was een tijdje ongeveer net zo groot als whatsapp, maar whatsapp won.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, daar heb je een punt. Wel maf dat nog niemand Whatsapp heeft kunnen overtreffen. Zo heel goed is whatsapp ook al weer niet.
in europa is whatsapp populair. In amerika meer yahoo messenger enz.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat het een kwestie van mazzel was. Pingchat was een tijdje ongeveer net zo groot als whatsapp, maar whatsapp won.
Pingchat draait niet op BB geloof ik, of op iPhones. Zoiets was het, heb het een korte tijd gebruikt maar vrijwel iedereen zat op Whatsapp.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat het een kwestie van mazzel was. Pingchat was een tijdje ongeveer net zo groot als whatsapp, maar whatsapp won.
Zeker wel, draaide op alle 3 toen het gelijk stond met whatsapp. Het heet nu trouwens touch.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pingchat draait niet op BB geloof ik, of op iPhones. Zoiets was het, heb het een korte tijd gebruikt maar vrijwel iedereen zat op Whatsapp.
Ziet er niet slecht uit...quote:Op donderdag 29 november 2012 00:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zeker wel, draaide op alle 3 toen het gelijk stond met whatsapp. Het heet nu trouwens touch.
Tja, t zal vanzelf een keer failliet gaan, whatsapp gaan ze never nooit inhalen meer.quote:
Touch werkt geweldig! Helaas zijn er maar weinig mensen die het geïnstalleerd hebben...quote:Op donderdag 29 november 2012 00:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zeker wel, draaide op alle 3 toen het gelijk stond met whatsapp. Het heet nu trouwens touch.
denk je dat echt? volgens mij dachten mensen dat 4 jaar gelden ook van hyves. want facebook was te Amerikaans. en kijk nu eens. Het is simpel. als er eentje is die beter is, dan gaat die het winnen. (in veel landen is dat al KIK)quote:Op donderdag 29 november 2012 00:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, t zal vanzelf een keer failliet gaan, whatsapp gaan ze never nooit inhalen meer.
Volgens mij begrijp je mijn post verkeerd. Ik zeg dat touch failliet gaat omdat whatsapp gaat winnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
denk je dat echt? volgens mij dachten mensen dat 4 jaar gelden ook van hyves. want facebook was te Amerikaans. en kijk nu eens. Het is simpel. als er eentje is die beter is, dan gaat die het winnen. (in veel landen is dat al KIK)
Kik werkt ook super, maar daarbij hetzelfde verhaal als bij Touch. Niemand wil eraanquote:Op donderdag 29 november 2012 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
denk je dat echt? volgens mij dachten mensen dat 4 jaar gelden ook van hyves. want facebook was te Amerikaans. en kijk nu eens. Het is simpel. als er eentje is die beter is, dan gaat die het winnen. (in veel landen is dat al KIK)
Dan begrijp je mij ook verkeerd. Als er veel mensen zijn die erachter komen dat touch veel fijner is, dan is dat zo bekeken. en zoiets kan snel veranderen....quote:Op donderdag 29 november 2012 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mijn post verkeerd. Ik zeg dat touch failliet gaat omdat whatsapp gaat winnen.
Pingchat/touch bestaat al net zo lang als whatsapp, waarom zijn de mensen nog niet om dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan begrijp je mij ook verkeerd. Als er veel mensen zijn die erachter komen dat touch veel fijner is, dan is dat zo bekeken. en zoiets kan snel veranderen....
Omdat touch weer een vernieuwd iets is. en in het begin je ping alleen voor je bb kon gebruiken. dat was hun fout ook, want toen is whatsapp gekomen.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pingchat/touch bestaat al net zo lang als whatsapp, waarom zijn de mensen nog niet om dan?
is maar even afwachten www.nu.nl/gadgets/2969166(...)y-wordt-betaald.html dit staat op nu.nl dus wat ik daaruit haal is dat die gewoon nog verlengt wordquote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Onder Symbian ook niet langer gratis, kreeg het bericht dat ik echt moet betalen als de mijne over twee weken verloopt.
Ff erbij zeggen dat PingChat/Touch geen Ping is die uitsluitend voor BB bestemd is...quote:Op donderdag 29 november 2012 07:37 schreef Merkie het volgende:
Je haalt dingen door elkaar. PingChat (nu dus Touch) is een app die al zeker 3 jaar in de App Store staat (en heeft niks te maken met BBM).
Door de naam misschien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef ohjajohh het volgende:
Raar dat niemand in Nederland eigenlijk Kakao gebruikt, terwijl het in andere landen wel de nummer 1 messaging app is. Werkt een stuk beter dan Whatsapp en blijft wel gratis:
https://play.google.com/s(...)9tLmtha2FvLnRhbGsiXQ..
dat idee heb ik inderdaad ook, plus dat whatsapp zoveel gebruikt wordt nu dat ze ook sneller fouten zien en herstellen (normaal gesproken dan)quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vind hem een beetje eruit zien zoals hyves, een beetje te kinderlijk, misschien dat het daarom geen succes is?
Kakao heeft ook meer dan 60 miljoen gebruikers, en foutjes heb ik in die 2 jaar dat ik het gebruik nog niet echt gehad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat idee heb ik inderdaad ook, plus dat whatsapp zoveel gebruikt wordt nu dat ze ook sneller fouten zien en herstellen (normaal gesproken dan)
mij ook, werkt idd super. Alleen facebook messenger verbruikt veel meer data vergeleken met whatsapp. Strangequote:Op donderdag 29 november 2012 23:59 schreef TC03 het volgende:
Grote voordeelvan Whatsapp is natuurlijk dat je 06-nummer je ID is.De grootste concurrent van Whatsapp lijkt me Facebook Messenger.
Nja, als je er een werkwoord van maakt wordt t snel kakken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Ik vind Kakao beter klinken dan WhatAapp eigenlijk...
Ik whatsapp je straks! Heb jij haar al gewhatsappt? Ik zeg toch net dat ik een whatsappbericht zal sturen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nja, als je er een werkwoord van maakt wordt t snel kakken.
Onder welke steen leef jij?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:41 schreef Kloonhommel het volgende:
ik schrijf trouwens tegenwoordig niet eens meer ik whatsapp je nog maar ik whapp je nog. Hoop dat dit een nieuwe trend gaat worden en dan wil ik wel de credits hebben met deze nicknaam
http://nos.nl/artikel/447256-facebook-wil-whatsapp-kopen.htmlquote:'Facebook wil Whatsapp kopen'
Het sociale netwerk Facebook is met de berichtendienst Whatsapp in gesprek over een overname. Dat schrijft de Amerikaanse technologiesite Techcrunch op basis van anonieme bronnen.
Hoe ver de onderhandelingen zijn gevorderd en hoeveel Facebook zou moeten betalen voor Whatsapp is onbekend.
Facebook-oprichter Mark Zuckerberg zei in september dat Facebook zich vooral op de mobiele markt moet richten. Volgens hem ligt daar de toekomst voor internetbedrijven.
Advertenties
Whatsapp is in korte tijd een van de populairste berichtenapps op smartphones en tablets geworden. De app wordt over de hele wereld gebruikt. Dagelijks worden zes miljard berichten via Whatsapp verstuurd.
Berichten versturen is gratis. Ook verdient Whatsapp geen geld met advertenties. Wel moeten gebruikers soms betalen, maximaal 89 eurocent, om de applicatie te kunnen downloaden.
Als dat gebeurt stap ik definitief over op Viber Messenger en verwijder ik WhatsApp van mijn telefoon.quote:Op maandag 3 december 2012 12:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/447256-facebook-wil-whatsapp-kopen.html
Brrrr. Hoop het niet.quote:Op maandag 3 december 2012 12:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/447256-facebook-wil-whatsapp-kopen.html
Valt bij mij tegen helaasquote:Op maandag 3 december 2012 13:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
[..]
Best redelijk wat mensen in mijn contactenlijst hebben Viber
Waarom zou je dat willen? Mail ze gewoon naar jezelf. Inclusief alle foto's.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:38 schreef nlboy het volgende:
Raar want bij iPhone kan je dat gewoon bij de instellingen van Whatsapp uitzetten.
Ik vind het echt jammer dat je je gesprekken niet kan overzetten van iPhone naar Android als ik de support pagina mag geloven. Of heeft iemand wel een oplossing?
heb jij het? Is het aan en uit enzo te zetten? Of is het zelfs in te stellen? Of is het alleen dat de app het uitgumt?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Last seen time stamp is eindelijk uit te zetten door een app in Android! Beter!! Yeah. http://albertori.co/79/
Pff je moet er nog voor lappen ook jaquote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Last seen time stamp is eindelijk uit te zetten door een app in Android! Beter!! Yeah. http://albertori.co/79/
Of hij is geblokkeerd door de ontvanger.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:59 schreef Mathijz het volgende:
Telefoon van de gebruiker kan uit staan.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Hallo!.
Ik vroeg me af of je ook kunt blokkeren dat mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst online bent geweest.
Grapje.
Ik had er ook last van met Desire en custom rom. Weet er geen oplossing voor dan zelf regelmatig whatsapp openen. Met mijn huidige nieuwe toestel heb ik er geen last van.quote:Echte vraag: Ik heb problemen met Whatsapp als ik thuis op wifi zit. Berichten komen vaak pas aan als ik zelf actief ben op Whatsapp. Op het wifinetwerk van het werk en via 3G heb ik er geen last van. Herkennen anderen dit probleem en wat kan ik eraan doen?
Deze meuk ging vroeger ook nog op Hyves rond, er zijn altijd wat digibeten die hier intrappen en je vervolgens kapot spammen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef Nizno het volgende:
er gaat weer een leuk bericht rond dat je vanaf eind januari moet betalen en als je het niet doorstuurt dat je alle contacten kwijt raakt... blabla...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Hike bekt ook lekker, zullen we hiken?! Haha.
haha. Maar van alle concurrenten als kik enz sta ik ervan te kijken dat de Duitsers massaal over blijken te gaan naar iets anders dan Whatsapp. Opvallend?!quote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef Nizno het volgende:
ik vind 1 dollar nog prima te doen hoor per jaar of zelfs per 6 mnd.
als ik bekijken hoeveel ik anders aan sms kwijt was...
Tja, ik begrijp het ook niet heel goed. Wat is er mis met WhatsApp? Tevens vind ik het wel een mooi appje, ookal is 't OT - thanks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
haha. Maar van alle concurrenten als kik enz sta ik ervan te kijken dat de Duitsers massaal over blijken te gaan naar iets anders dan Whatsapp. Opvallend?!
maybe de reden dat men whatsapp beetje beu aan het raken is? Het teert nu al jarenlang op dezelfde UI en mensen met een Windows Phone zullen niet blij zijn met Whatsapp. Dan heeft Hike bij zijn launch alles al beter voor mekaar. Knap.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het ook niet heel goed. Wat is er mis met WhatsApp? Tevens vind ik het wel een mooi appje, ookal is 't OT - thanks.
Ik betwijfel dat dat de reden is dat mensen massaal overstappen op een andere dienst.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
maybe de reden dat men whatsapp beetje beu aan het raken is? Het teert nu al jarenlang op dezelfde UI en mensen met een Windows Phone zullen niet blij zijn met Whatsapp. Dan heeft Hike bij zijn launch alles al beter voor mekaar. Knap.
De blokkering blijft staan al verwijder je de contactpersoon uit je telefoon. Wel met zekerheid iemand blokkeren, anders moet je de persoon weer toevoegen enzovoort. Gezeur.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:40 schreef eriksd het volgende:
Als ik iemand eerst blokkeer en dan het nummer verwijder, vervalt dan de blokkering of blijft die staan?
Ik ben vanaf het 1e uur Whatsapp gebruiker en ik baal er best van dat het altijd en eeuwig hetzelfde uitziet. Kies ik 1 achtergrond voor 1 persoon, heeft ineens iedereen in mijn contactpersonenlijst dat achtergrond ook. Wil ik een andere kleur letter of zelfs model kiezen, dan gaat dat niet.quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat dat de reden is dat mensen massaal overstappen op een andere dienst.
Wat vind jij van Hike kloonhommel? Komt over 3 dagen in Nederland uit...quote:Op zondag 9 december 2012 10:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben vanaf het 1e uur Whatsapp gebruiker en ik baal er best van dat het altijd en eeuwig hetzelfde uitziet. Kies ik 1 achtergrond voor 1 persoon, heeft ineens iedereen in mijn contactpersonenlijst dat achtergrond ook. Wil ik een andere kleur letter of zelfs model kiezen, dan gaat dat niet.
Er had ondertussen allang iets als een officiële Whatsapp Plus moeten zijn voor mensen die wat meer candy eye willen.
Ik vond het al heel wat toen de smileys opgepoetst en vernieuwd werden maar daar is het ook een beetje bij gebleven...
Nog geen mening, ik kan hem niet uitproberen, ik zie nauwelijks screenshots. Maar als het aanslaat, dan zit ik er uiteraard ook in. Iets anders dan Whatsapp zou nu wel leuk zijn...quote:Op zondag 9 december 2012 11:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat vind jij van Hike kloonhommel? Komt over 3 dagen in Nederland uit...
Kijk anders eens naar XMS van eBuddy.quote:Op zondag 9 december 2012 11:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nog geen mening, ik kan hem niet uitproberen, ik zie nauwelijks screenshots. Maar als het aanslaat, dan zit ik er uiteraard ook in. Iets anders dan Whatsapp zou nu wel leuk zijn...
Je krijgt de berichten wel, maar geen meldingsgeluid/trilquote:Op zondag 9 december 2012 11:47 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb Whatsapp op de android en wilde eigenlijk een aantal Groepsgesprekken 'dempen'. Ik heb de optie 'dempen voor 1 week' geselecteerd maar krijg desondanks berichten.
Is dit een bekende bug?
Ik krijg de meldingen ookquote:Op zondag 9 december 2012 12:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je krijgt de berichten wel, maar geen meldingsgeluid/tril
Als je je tv op mute zet zie je toch ook nog de beelden.quote:Op zondag 9 december 2012 12:17 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik krijg de meldingen ookIn de statusbalk....
Terwijl hij wel op gedempt staat...
Ja de meldingen krijg je wel, maar geen geluid, groepsgesprek blijft bij mij de hele dag maar door gaan als het dan niet trilt komt het handig uit.quote:Op zondag 9 december 2012 12:17 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik krijg de meldingen ookIn de statusbalk....
Terwijl hij wel op gedempt staat...
quote:Op zondag 9 december 2012 12:35 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als je je tv op mute zet zie je toch ook nog de beelden.
Aha okeeeee.quote:Op zondag 9 december 2012 12:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je krijgt de berichten wel, maar geen meldingsgeluid/tril
Er zijn al zoveel klonen..quote:Op zondag 9 december 2012 11:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Iets anders dan Whatsapp zou nu wel leuk zijn...
probleem is dat met al deze apps iets niet deugt. Bij Hike moet ik dat nog zien. Het is nu al een redelijk succes te noemen. In de gaten houden. Tevens is de 100 smsjes wat je van ze krijgt ook best goed bedacht.quote:Op zondag 9 december 2012 14:32 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel klonen..
http://www.nimbuzz.com/nl (Nederlandse makers, helaas nog erg onbekend. Ondersteund alle mobiele platforms, zelfs PC en Apple!)
http://www.ebuddyxms.com/ (ook Nederlandse makers)
http://kik.com/
http://www.liveprofile.com/
http://www.touch.com/ (voorheen Pingchat)
http://viber.com/
IM+
Immo
Wat deugt er dan niet, heb je ze echt allemaal getest?quote:Op zondag 9 december 2012 15:30 schreef alwaysonhold het volgende:
probleem is dat met al deze apps iets niet deugt. Bij Hike moet ik dat nog zien. Het is nu al een redelijk succes te noemen.
ik heb ze allemaal getest ja. Woensdag ga ik toch eens Hike uitproberen. Alleen al de geweldige support die ze geven en eindelijk eens een strakke UI spreken me wel aan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:01 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Wat deugt er dan niet, heb je ze echt allemaal getest?
En Hike al een succes noemen is een beetje voorbarig, aangezien het pas in zo'n 25 landen live is.
Vind hem anders niet zo geweldig (of slecht). Hij is wel geheel engels, dat vind niet iedereen prettig. En zoekt Hike ook in contacten wie Hike heeft? Bij mij is dat dan 0.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Hike Messenger is vandaag al uitgebracht. Wat een super app, sneller ivm. Whatsapp en wat een geweldige UI na een halve dag gebruikt te hebben.
5 vrienden zijn al over gelukkig. Nice
Android app hier: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bsb.hike&hl=nl
je ziet als je bericht opstelt wie hike heeft. En het is niet gek dat niemand het heeft, is pas 10 uur uit de app in Nederland. Wat is er niet goed aan dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind hem anders niet zo geweldig (of slecht). Hij is wel geheel engels, dat vind niet iedereen prettig. En zoekt Hike ook in contacten wie Hike heeft? Bij mij is dat dan 0.
Er is niet iets niet goed, ik vond hem alleen niet zo denderend. Ik vond hem ook niet slecht. Ik heb niet zoiets van wauw, dat is vooruitgang! Zo had Whatsapp altijd al moeten zijn!! Snap je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:38 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
je ziet als je bericht opstelt wie hike heeft. En het is niet gek dat niemand het heeft, is pas 10 uur uit de app in Nederland. Wat is er niet goed aan dan?
snap ik. Maar ben wel onder de indruk, veel sneller en de smileys van Hike zijn echt top.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er is niet iets niet goed, ik vond hem alleen niet zo denderend. Ik vond hem ook niet slecht. Ik heb niet zoiets van wauw, dat is vooruitgang! Zo had Whatsapp altijd al moeten zijn!! Snap je?
Ik durf er nu mijn telefoon onder te verwedden dat het nooit whatsapp zal vervangenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Hike Messenger is vandaag al uitgebracht. Wat een super app, sneller ivm. Whatsapp en wat een geweldige UI na een halve dag gebruikt te hebben.
5 vrienden zijn al over gelukkig. Nice
Android app hier: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bsb.hike&hl=nl
Het zijn niet deze dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:29 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
snap ik. Maar ben wel onder de indruk, veel sneller en de smileys van Hike zijn echt top.
Word je betaald door Hike ofzoquote:Op woensdag 12 december 2012 12:29 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
snap ik. Maar ben wel onder de indruk, veel sneller en de smileys van Hike zijn echt top.
fluisterd iets van meest gedownloade app in Duitsland ( ook whatsapp land)quote:Op woensdag 12 december 2012 22:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik durf er nu mijn telefoon onder te verwedden dat het nooit whatsapp zal vervangen
ze hebben veel betere beveiliging en krijgen nog betere beveiliging.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef TC03 het volgende:
Ik heb het net geïnstalleerd, en het is eigenlijk gewoon precies hetzelfde als Whatsapp. Waarom Hike prefereren boven Whatsapp?
Ik vind met de GUI van Whatsapp niks mis. Zeer minimalistisch, zoals het hoort.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ze hebben veel betere beveiliging en krijgen nog betere beveiliging.
Is op IOS gratis.
Is een stuk sneller in verzenden berichten, heeft betere feedback support,want ze reageren wel op klachten en tot slot een betere en cleane UI die wel van 2012 is. Zoiets??
ja 2 wekenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
fluisterd iets van meest gedownloade app in Duitsland ( ook whatsapp land)
Jezus, heb je aandelen ofzo. Dit is het whatsapp topic. Ga lekker hiken.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ze hebben veel betere beveiliging en krijgen nog betere beveiliging.
Is op IOS gratis. Draint tijdens gesprekken niet zo snel je batterij ivm. Whatsapp
Is een stuk sneller in verzenden berichten, heeft betere feedback support,want ze reageren wel op klachten en tot slot een betere en cleane UI die wel van 2012 is. Zoiets??
Dat.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind met de GUI van Whatsapp niks mis. Zeer minimalistisch, zoals het hoort.
aanklikken en screenshotten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Weten jullie ook of je de profile pic van je contact op de een of andere manier stiekem kunt downloaden?
als je m aanklikt is hij redelijk groot en scherp, groter dan dat zal ongetwijfeld niet eens geupload worden naar whatsappquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Dan heb je een thumbnail hè. De hele foto kan dat ook?
Misschien moet je t dan maar gewoon opgeven..quote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:05 schreef delano.888 het volgende:
De storing is denk ik niet wereldwijd, aangezien het hier nog niet staat, normaal staat elke storing daar op.
https://twitter.com/wa_status
Whutquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik geloof er niks van
Toch vind ik de term 'wereldwijde storing' nog wel van toepassing als jij de enige persoon bent die wel berichtjes ontving en kon versturen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut
Ik heb tussen 19.20 en 20.10 stuk of 15 berichtjes gehad/gestuurd
Als het bij mij ontvangen wordt heeft iemand anders gestuurd sowiesoquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch vind ik de term 'wereldwijde storing' nog wel van toepassing als jij de enige persoon bent die wel berichtjes ontving en kon versturen.
Zeer lokaal werkt hij wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het bij mij ontvangen wordt heeft iemand anders gestuurd sowieso
Dus niet wereldwijd imho
Dat snap ik, maar dan werd mijn grap te moeilijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het bij mij ontvangen wordt heeft iemand anders gestuurd sowieso
Dus niet wereldwijd imho
Je beltegoed is op?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef kilozout het volgende:
Ik heb Whatsapp nu echt eens nodig en dan werkt het niet.
Oh ja, sloopt je nu mijn source?quote:
Ja maar sms kan dan toch gewoonquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef kilozout het volgende:
[..]
Die persoon die ik wil spreken is aan het werk enzo.
Oja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar sms kan dan toch gewoon
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
Oja.![]()
DANKJE![]()
IK HEB STRAKS EEN LEKKER BROODJE DUS![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Gelukkig kon ik nog net afspreken voor vanavond zonder te hoeven smsen
Kun je gewoon uitzetten:quote:Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie ook met de.laatste versie op android dat de afbeeldingen automatisch wordt gedownload? Zeer irritant, bij instellingen niet uit te zetten.
Thanks, maar helaas zit het niet bij de laatste versie?! Welke versie heb jij? Ik heb 2.8.9108quote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Kun je gewoon uitzetten:
settings > chat preferences > auto-download images
Dat ligt aan de ontvanger.quote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Heeft Whatsapp nog steeds kuren? Ik krijg alleen 1 vinkje, geen 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |