Ik heb inmiddels betaald. Met nog 5 dagen te gaan had ik nog steeds geen verlenging.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:59 schreef Ladylicious het volgende:
Ik kreeg net de melding dat m'n whatsapp over 14 dagen verloopt. Hoe snel gaat dat nadat je betaald hebt? Kan ik last minute betalen of duurt het dan nog een aantal dagen voor het verwerkt is waardoor ik tijdelijk zonder whatsapp zit?
dat gebeurt vlak voor de laatste dagquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:07 schreef ondeugend het volgende:
Lees even terug?
Gratis verlengen leek niet te gebeuren.
Als het gebeurt is het weken voor de afloopdatum.
Laat even weten of je verlenging hebt gehad of niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef Ladylicious het volgende:
Heb Android idd.. Wacht nog wel even dan om te kijken wat er gebeurt. Geen probleem als het per direct weer ingaat na betaling
settings - chat settings - advanced - last seen timestampquote:Op woensdag 14 november 2012 02:33 schreef Ziba het volgende:
Hoe stel je in dat mensen jouw online tijd niet meer kunnen zien (via iPhone). Of is dit niet mogelijk? Ben nu wat aan het zoeken maarr..
zeker welquote:
Kan dit ook voor android? Ik kan het niet vinden namelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
settings - chat settings - advanced - last seen timestamp
[..]
zeker wel
Will doquote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Laat even weten of je verlenging hebt gehad of niet?
Misschien heb ik 'te vroeg' betaald.
Al is het natuurlijk niets voor 1 dollar en verdienen ze het gewoon.
alleen voor mensen met een iPhonequote:Op woensdag 14 november 2012 06:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan dit ook voor android? Ik kan het niet vinden namelijk.
ah, da's jammer. Maar bedankt voor je antwoord!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
alleen voor mensen met een iPhone
Nou ik krijg net zo ineens een bericht dat de boel verlengd is. Heb niet betaald en de nieuwe einddatum is 11 februari 2013.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Laat even weten of je verlenging hebt gehad of niet?
Misschien heb ik 'te vroeg' betaald.
Al is het natuurlijk niets voor 1 dollar en verdienen ze het gewoon.
Nice!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:42 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Nou ik krijg net zo ineens een bericht dat de boel verlengd is. Heb niet betaald en de nieuwe einddatum is 11 februari 2013.
Waarom zou je je onlinestatus willen verbergen? Ik heb net ff gecheckt en ja hoor, zelfs op FOK heb je het uitgezet. Beetje paranoïde misschien?quote:Op woensdag 14 november 2012 06:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan dit ook voor android? Ik kan het niet vinden namelijk.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom zou je je onlinestatus willen verbergen? Ik heb net ff gecheckt en ja hoor, zelfs op FOK heb je het uitgezet. Beetje paranoïde misschien?
Dat laatste.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef skit het volgende:
Ligt whatsapp eruit of ligt het aan mijn telefoon?
hier doet hij t gewoon, al eens opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef skit het volgende:
Ligt whatsapp eruit of ligt het aan mijn telefoon?
En waarom mogen ze dit niet weten? Wat zou het jou uitmaken dat ze een keer toevallig zien dat jij om 3 uur snachts online ben geweest? Of dat je 10 minuten geleden nog hebt ingelogd op FOK?quote:Op zaterdag 17 november 2012 07:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Half Fok heeft het volgens mij uit staan...
Ik heb ook collega's in mijn telefoon staan en die hoeven van mij niet precies te weten dat ik bijvoorbeeld 's nachts om 3 uur whatsappjes lig te versturen/lezen
functionaliteit zit erin en ik gebruik 'm, BOEIEND!quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En waarom mogen ze dit niet weten? Wat zou het jou uitmaken dat ze een keer toevallig zien dat jij om 3 uur snachts online ben geweest? Of dat je 10 minuten geleden nog hebt ingelogd op FOK?
Zodat je nu rustig kan gapen en ontkennen dat je de hele nacht hebt zitten whappen?
Dat die optie uberhaupt bestaat op FOK vind ik al behoorlijk knudde. Alsof wij je posthistorie niet in kunnen kijken of zo...
Ik vrees van niet, het gebeurd bij mij ook inderdaad. Een foto die je zelf maakt komt daardoor ook in verschillende mappen te staan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:38 schreef RanTheMan het volgende:
Hoi,
vraagje over de opslag van media in whatsapp.. (android) Stel ik heb een foto en stuur hem naar 4 vrienden door, dan zie ik dat de afbeelding 4x wordt opgeslagen in de whatapp map, terwijl het feitelijk 1 image is die gereproduceerd wordt.. Gevolg, iedere x moet ik handmatig een hele zooi foto's verwijderen om mijn opslagcapaciteit op orde te houden..
Kan dit niet anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |