heb jij het? Is het aan en uit enzo te zetten? Of is het zelfs in te stellen? Of is het alleen dat de app het uitgumt?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Last seen time stamp is eindelijk uit te zetten door een app in Android! Beter!! Yeah. http://albertori.co/79/
Pff je moet er nog voor lappen ook jaquote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Last seen time stamp is eindelijk uit te zetten door een app in Android! Beter!! Yeah. http://albertori.co/79/
Of hij is geblokkeerd door de ontvanger.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:59 schreef Mathijz het volgende:
Telefoon van de gebruiker kan uit staan.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Hallo!.
Ik vroeg me af of je ook kunt blokkeren dat mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst online bent geweest.
Grapje.
Ik had er ook last van met Desire en custom rom. Weet er geen oplossing voor dan zelf regelmatig whatsapp openen. Met mijn huidige nieuwe toestel heb ik er geen last van.quote:Echte vraag: Ik heb problemen met Whatsapp als ik thuis op wifi zit. Berichten komen vaak pas aan als ik zelf actief ben op Whatsapp. Op het wifinetwerk van het werk en via 3G heb ik er geen last van. Herkennen anderen dit probleem en wat kan ik eraan doen?
Deze meuk ging vroeger ook nog op Hyves rond, er zijn altijd wat digibeten die hier intrappen en je vervolgens kapot spammen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef Nizno het volgende:
er gaat weer een leuk bericht rond dat je vanaf eind januari moet betalen en als je het niet doorstuurt dat je alle contacten kwijt raakt... blabla...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Hike bekt ook lekker, zullen we hiken?! Haha.
haha. Maar van alle concurrenten als kik enz sta ik ervan te kijken dat de Duitsers massaal over blijken te gaan naar iets anders dan Whatsapp. Opvallend?!quote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef Nizno het volgende:
ik vind 1 dollar nog prima te doen hoor per jaar of zelfs per 6 mnd.
als ik bekijken hoeveel ik anders aan sms kwijt was...
Tja, ik begrijp het ook niet heel goed. Wat is er mis met WhatsApp? Tevens vind ik het wel een mooi appje, ookal is 't OT - thanks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
haha. Maar van alle concurrenten als kik enz sta ik ervan te kijken dat de Duitsers massaal over blijken te gaan naar iets anders dan Whatsapp. Opvallend?!
maybe de reden dat men whatsapp beetje beu aan het raken is? Het teert nu al jarenlang op dezelfde UI en mensen met een Windows Phone zullen niet blij zijn met Whatsapp. Dan heeft Hike bij zijn launch alles al beter voor mekaar. Knap.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het ook niet heel goed. Wat is er mis met WhatsApp? Tevens vind ik het wel een mooi appje, ookal is 't OT - thanks.
Ik betwijfel dat dat de reden is dat mensen massaal overstappen op een andere dienst.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
maybe de reden dat men whatsapp beetje beu aan het raken is? Het teert nu al jarenlang op dezelfde UI en mensen met een Windows Phone zullen niet blij zijn met Whatsapp. Dan heeft Hike bij zijn launch alles al beter voor mekaar. Knap.
De blokkering blijft staan al verwijder je de contactpersoon uit je telefoon. Wel met zekerheid iemand blokkeren, anders moet je de persoon weer toevoegen enzovoort. Gezeur.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:40 schreef eriksd het volgende:
Als ik iemand eerst blokkeer en dan het nummer verwijder, vervalt dan de blokkering of blijft die staan?
Ik ben vanaf het 1e uur Whatsapp gebruiker en ik baal er best van dat het altijd en eeuwig hetzelfde uitziet. Kies ik 1 achtergrond voor 1 persoon, heeft ineens iedereen in mijn contactpersonenlijst dat achtergrond ook. Wil ik een andere kleur letter of zelfs model kiezen, dan gaat dat niet.quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat dat de reden is dat mensen massaal overstappen op een andere dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |