fluisterd iets van meest gedownloade app in Duitsland ( ook whatsapp land)quote:Op woensdag 12 december 2012 22:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik durf er nu mijn telefoon onder te verwedden dat het nooit whatsapp zal vervangen
ze hebben veel betere beveiliging en krijgen nog betere beveiliging.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef TC03 het volgende:
Ik heb het net geïnstalleerd, en het is eigenlijk gewoon precies hetzelfde als Whatsapp. Waarom Hike prefereren boven Whatsapp?
Ik vind met de GUI van Whatsapp niks mis. Zeer minimalistisch, zoals het hoort.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ze hebben veel betere beveiliging en krijgen nog betere beveiliging.
Is op IOS gratis.
Is een stuk sneller in verzenden berichten, heeft betere feedback support,want ze reageren wel op klachten en tot slot een betere en cleane UI die wel van 2012 is. Zoiets??
ja 2 wekenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
fluisterd iets van meest gedownloade app in Duitsland ( ook whatsapp land)
Jezus, heb je aandelen ofzo. Dit is het whatsapp topic. Ga lekker hiken.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ze hebben veel betere beveiliging en krijgen nog betere beveiliging.
Is op IOS gratis. Draint tijdens gesprekken niet zo snel je batterij ivm. Whatsapp
Is een stuk sneller in verzenden berichten, heeft betere feedback support,want ze reageren wel op klachten en tot slot een betere en cleane UI die wel van 2012 is. Zoiets??
Dat.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind met de GUI van Whatsapp niks mis. Zeer minimalistisch, zoals het hoort.
aanklikken en screenshotten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Weten jullie ook of je de profile pic van je contact op de een of andere manier stiekem kunt downloaden?
als je m aanklikt is hij redelijk groot en scherp, groter dan dat zal ongetwijfeld niet eens geupload worden naar whatsappquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Dan heb je een thumbnail hè. De hele foto kan dat ook?
Misschien moet je t dan maar gewoon opgeven..quote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:05 schreef delano.888 het volgende:
De storing is denk ik niet wereldwijd, aangezien het hier nog niet staat, normaal staat elke storing daar op.
https://twitter.com/wa_status
Whutquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik geloof er niks van
Toch vind ik de term 'wereldwijde storing' nog wel van toepassing als jij de enige persoon bent die wel berichtjes ontving en kon versturen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut
Ik heb tussen 19.20 en 20.10 stuk of 15 berichtjes gehad/gestuurd
Als het bij mij ontvangen wordt heeft iemand anders gestuurd sowiesoquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch vind ik de term 'wereldwijde storing' nog wel van toepassing als jij de enige persoon bent die wel berichtjes ontving en kon versturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |