"Je durft niet te zeggen dat je niet wil reageren" of zoiets. Bedoel: ik zou het ter kennisgeving aannemen. Of ik ben geblokt, dat overkomt mij soms ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je het over?
Durven wel, gewoon geen zin in. Klaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mug>Olifant.
WA niet durven te openen omdat iemand je online zou kunnen zien.![]()
En als je overstapt op een nieuw nummer en het niet aan al die mensen wilt geven kan je diezelfde mensen net zo goed nu al gaan blokkeren?
Neuh dat staat al jaren zo, geen idee waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij geeft er wel om, en wat het mij boeit is dat zowel jij als anderen hypocrieten zijn die lopen af te geven op andere hidestatusfanboys. Ook jij hebt je status op FOK uitgeschakeld, blijkbaar geef je er een anus om dat iemand je online ziet.
http://www.makeuseof.com/tag/3-ways-run-android-apps-windows/quote:Op woensdag 21 november 2012 01:50 schreef Eenskijken het volgende:
kan je whatsapp eigenlijk op je pc installeren/gebruiken? Ik zoek een manier om het te gebruiker zonder smarthphone zeg maar.
Kan niet. Het is geen MSN hè... Misschien in de toekomst?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje..
Ik heb Whatapps, en er zitten standaard smilies op, maar waar kan ik ze nog meer bij halen.
ofwel hoe voeg ik nog meer bij.
Zit er nog gewoon in hier.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kan niet. Het is geen MSN hè... Misschien in de toekomst?
@anderen: ligt het nou aan mij of is het knopje media eruit gesloopt? Daarmee kon je alle foto's die je Had verzonden en ontvangen van die ene persoon bekijken...
Aha, ik zie het al... Als ik alle berichten verwijder van die chatpersoon, verdwijnt dat knopje media ook, ook al heb ik alle fotos en videos die verzonden of ontvangen zijn tussen ons nog steeds op de SDcard staan. Beetje jammer...quote:
op de oude opnieuw installeren en kijken of je hem kan deactiveren oid?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:57 schreef Cardozo het volgende:
Jongens, heb net een nieuwe mobiel, en probeer Whatsapp daarop te installeren. Heb 'm op mijn andere mobiel helemaal verwijderd, account en programma. Hij blijft echter aangeven dat ik 'm 'maar op een mobiel kan installeren'. Ook de verificatie lukt niet. Wat te doen?
2 accounts met 1 nummer...quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de oude opnieuw installeren en kijken of je hem kan deactiveren oid?
gebruik je hetzelfede google account?
met 2 verschillende nummers?
of 2 accounts met 1 nummer?
hmz... das vreemd, je hebt echt de optie account verwijderen gedaan en je nr ingevoerd enzo?quote:
Jep. Echt kut dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz... das vreemd, je hebt echt de optie account verwijderen gedaan en je nr ingevoerd enzo?
Zou het daar aan liggen? Heb werkelijk alles geprobeerd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Paar uurtjes wachten? misschien duurt het bijwerken van de database even?
wachten tot de datum waarop hij verloopt, word vanzelf verlengd, gratisquote:Op maandag 26 november 2012 10:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kreeg vrijdag een berichtje dat ik moet gaan betalen voor Whatsapp. Geen probleem, ik heb het er graag voor over! Maar nu heb ik en geen creditcard en geen Paypal. En nu? Iemand tips?
ik heb nog nooit mn account verwijderd bij wisselen van telefoon, weet je zeker dat dat moet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz... das vreemd, je hebt echt de optie account verwijderen gedaan en je nr ingevoerd enzo?
WAT!quote:Op maandag 26 november 2012 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wachten tot de datum waarop hij verloopt, word vanzelf verlengd, gratis
Ik ook nog nooit hoorquote:Op maandag 26 november 2012 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mn account verwijderd bij wisselen van telefoon, weet je zeker dat dat moet?
In de google play store.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje..
Ik heb Whatapps, en er zitten standaard smilies op, maar waar kan ik ze nog meer bij halen.
ofwel hoe voeg ik nog meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |