Lijkt mij niet haalbaar. Whatsapp sluit namelijk oude versies af van hun netwerk. Dat heb ik zelf ondervonden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:54 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hoi allemaal,
ik heb hulp nodig en hoop dat jullie mij kunnen helpen (Google heeft tot nu toe geen echte oplossing gegeven):
ik heb mijn oude iPhone 3g aan mijn moeder gegeven zodat zij oa Whatsapp zou kunnen gaan gebruiken. Nu heb ik alles geupdate, maar de meeste "recente" versie van iOS is 4.2.1 (de iPhone 3g kan iOS 5 niet aan). Nu wilde ik Whatsapp installeren, maar die heeft een hogere versie van het besturingssysteem nodig ... Ik krijg het dus niet geinstalleerd.
De oplossing op internet: jailbreaken, maar dat wil ik niet omdat het niet meer mijn telefoon is.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan een oudere versie van Whatsapp kom die wel op iO 4.2.1 werkt?
Alvast bedankt!
Binnenlopen? Ze kunnen makkelijk 5 euro vragen. Hopelijk blijven ze naief.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat ze bij whatsapp vonden genoeg geïnvesteerd te hebben, en nu gaan ze binnenlopen
Weetje hoeveel miljoenen mensen op de wereld whatsapp hebben? Binnenlopen doen ze sowieso, en elk jaar weer. Dit is veel slimmer dan eenmalige aankoop.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Binnenlopen? Ze kunnen makkelijk 5 euro vragen. Hopelijk blijven ze naief.
Oke, daar heb je een punt. Wel maf dat nog niemand Whatsapp heeft kunnen overtreffen. Zo heel goed is whatsapp ook al weer niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje hoeveel miljoenen mensen op de wereld whatsapp hebben? Binnenlopen doen ze sowieso, en elk jaar weer. Dit is veel slimmer dan eenmalige aankoop.
Denk dat het een kwestie van mazzel was. Pingchat was een tijdje ongeveer net zo groot als whatsapp, maar whatsapp won.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, daar heb je een punt. Wel maf dat nog niemand Whatsapp heeft kunnen overtreffen. Zo heel goed is whatsapp ook al weer niet.
in europa is whatsapp populair. In amerika meer yahoo messenger enz.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat het een kwestie van mazzel was. Pingchat was een tijdje ongeveer net zo groot als whatsapp, maar whatsapp won.
Pingchat draait niet op BB geloof ik, of op iPhones. Zoiets was het, heb het een korte tijd gebruikt maar vrijwel iedereen zat op Whatsapp.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat het een kwestie van mazzel was. Pingchat was een tijdje ongeveer net zo groot als whatsapp, maar whatsapp won.
Zeker wel, draaide op alle 3 toen het gelijk stond met whatsapp. Het heet nu trouwens touch.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pingchat draait niet op BB geloof ik, of op iPhones. Zoiets was het, heb het een korte tijd gebruikt maar vrijwel iedereen zat op Whatsapp.
Ziet er niet slecht uit...quote:Op donderdag 29 november 2012 00:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zeker wel, draaide op alle 3 toen het gelijk stond met whatsapp. Het heet nu trouwens touch.
Tja, t zal vanzelf een keer failliet gaan, whatsapp gaan ze never nooit inhalen meer.quote:
Touch werkt geweldig! Helaas zijn er maar weinig mensen die het geïnstalleerd hebben...quote:Op donderdag 29 november 2012 00:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zeker wel, draaide op alle 3 toen het gelijk stond met whatsapp. Het heet nu trouwens touch.
denk je dat echt? volgens mij dachten mensen dat 4 jaar gelden ook van hyves. want facebook was te Amerikaans. en kijk nu eens. Het is simpel. als er eentje is die beter is, dan gaat die het winnen. (in veel landen is dat al KIK)quote:Op donderdag 29 november 2012 00:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, t zal vanzelf een keer failliet gaan, whatsapp gaan ze never nooit inhalen meer.
Volgens mij begrijp je mijn post verkeerd. Ik zeg dat touch failliet gaat omdat whatsapp gaat winnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
denk je dat echt? volgens mij dachten mensen dat 4 jaar gelden ook van hyves. want facebook was te Amerikaans. en kijk nu eens. Het is simpel. als er eentje is die beter is, dan gaat die het winnen. (in veel landen is dat al KIK)
Kik werkt ook super, maar daarbij hetzelfde verhaal als bij Touch. Niemand wil eraanquote:Op donderdag 29 november 2012 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
denk je dat echt? volgens mij dachten mensen dat 4 jaar gelden ook van hyves. want facebook was te Amerikaans. en kijk nu eens. Het is simpel. als er eentje is die beter is, dan gaat die het winnen. (in veel landen is dat al KIK)
Dan begrijp je mij ook verkeerd. Als er veel mensen zijn die erachter komen dat touch veel fijner is, dan is dat zo bekeken. en zoiets kan snel veranderen....quote:Op donderdag 29 november 2012 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mijn post verkeerd. Ik zeg dat touch failliet gaat omdat whatsapp gaat winnen.
Pingchat/touch bestaat al net zo lang als whatsapp, waarom zijn de mensen nog niet om dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan begrijp je mij ook verkeerd. Als er veel mensen zijn die erachter komen dat touch veel fijner is, dan is dat zo bekeken. en zoiets kan snel veranderen....
Omdat touch weer een vernieuwd iets is. en in het begin je ping alleen voor je bb kon gebruiken. dat was hun fout ook, want toen is whatsapp gekomen.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Pingchat/touch bestaat al net zo lang als whatsapp, waarom zijn de mensen nog niet om dan?
is maar even afwachten www.nu.nl/gadgets/2969166(...)y-wordt-betaald.html dit staat op nu.nl dus wat ik daaruit haal is dat die gewoon nog verlengt wordquote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Onder Symbian ook niet langer gratis, kreeg het bericht dat ik echt moet betalen als de mijne over twee weken verloopt.
Ff erbij zeggen dat PingChat/Touch geen Ping is die uitsluitend voor BB bestemd is...quote:Op donderdag 29 november 2012 07:37 schreef Merkie het volgende:
Je haalt dingen door elkaar. PingChat (nu dus Touch) is een app die al zeker 3 jaar in de App Store staat (en heeft niks te maken met BBM).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |