Een prepaidcreditcardquote:Op maandag 26 november 2012 10:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kreeg vrijdag een berichtje dat ik moet gaan betalen voor Whatsapp. Geen probleem, ik heb het er graag voor over! Maar nu heb ik en geen creditcard en geen Paypal. En nu? Iemand tips?
Hier iemand die dat zou willen doen? Boek ik het van te voren met internetbankieren over?quote:Op maandag 26 november 2012 10:23 schreef Merkie het volgende:
Of gewoon iemand anders met Paypal laten betalen.
Ik weet niet of dat kan, ik moest ergens op klikken en dan terplekke mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen, en om die nou zomaar te geven...quote:Op maandag 26 november 2012 10:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hier iemand die dat zou willen doen? Boek ik het van te voren met internetbankieren over?
Vraag me af of het echt zo maar gratis verlengd wordt? Wil het gewoon niet graag missen.
Je kan gewoon send payment url klikken hoorquote:Op maandag 26 november 2012 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat kan, ik moest ergens op klikken en dan terplekke mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen, en om die nou zomaar te geven...
Oh geen idee dat dat konquote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan gewoon send payment url klikken hoorof iets vergelijkbaars in het nederlands. Ik heb Kiwi al een dm gestuurd ik wil t best doen.
Dan mag jij t doen, ik moet nu weg naar werk!quote:Op maandag 26 november 2012 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh geen idee dat dat kon
Cool, ik wil dat ook best doen als er mensen om verlegen zitten
Okee, als Kiwi de link pmt/dmt maak ik t ff overquote:Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan mag jij t doen, ik moet nu weg naar werk!
quote:Op maandag 26 november 2012 11:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat lief! Merkie stuurde als eerste een dm, ik heb hem de link gegeven, dus denk dat het helemaal goed gaat komen!
waarom wacht je niet af Kiwi zoals Ynske ook aangeeft??quote:Op maandag 26 november 2012 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wachten tot de datum waarop hij verloopt, word vanzelf verlengd, gratis
Omdat ik er best 79 cent voor over heb en niet het risico wil lopen dat het niet lukt.quote:Op maandag 26 november 2012 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
waarom wacht je niet af Kiwi zoals Ynske ook aangeeft??
Jup.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:01 schreef kevin1987 het volgende:
Kan ik via google wallet wel met een 3vcard betalen weet iemand dit?
rot nou es op met je kutvragen al 3 dagen langquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:09 schreef kevin1987 het volgende:
[..]
Bedankt, hoeduur kost zo een 3vcard eigenlijk?
Dat is knap, ben sinds gister pas lidquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
rot nou es op met je kutvragen al 3 dagen lang
Je kunt daar ook een tegoedkaart van bijvoorbeeld 10 euro kopen, is veel handiger.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:09 schreef kevin1987 het volgende:
[..]
Bedankt, hoeduur kost zo een 3vcard eigenlijk?
Bedankt!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt daar ook een tegoedkaart van bijvoorbeeld 10 euro kopen, is veel handiger.
Je bent verdorie 25 jaar oud, wel eens van google gehoord?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:48 schreef kevin1987 het volgende:
[..]
Dat is knap, ben sinds gister pas lid
En terecht dat de makers geld vragen. Heb er makkelijk 1 dollar per jaar voor over!quote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef JustinK het volgende:
http://www.zdnet.nl/news/(...)r-gratis-op-android/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |