SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
3. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek Townie
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek
18. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek
26. Gomi Fotoboek
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel
Belangrijke linkjes:
Nacht 1
[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 16-10-2012 21:40:30 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Nay, we hebben beide powers om de OP aan te passen.
Waarom is mijn naam zo summier eigenlijk in vergelijking tot de rest?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat we lui zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom is mijn naam zo summier eigenlijk in vergelijking tot de rest?
#Vote Lyndaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:22 schreef Fogel het volgende:
#vote TV
Isdatzo (4) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics
liesje (4) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave
Crutch (2) Gomi, Plopkweker
Rave (1) AchJa
TheVulture(4)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou
4x4, om het spannender te maken
Nee, je mist daar Peters stemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:16 schreef Sajou het volgende:
[..]
#Vote Lynda
DOE IK HET ZO GOED JONGONS?
Jamaar, mijn ontmaagding, wat doe je!quote:
Nee, dit is allemaal opgezet om jou te foppen.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dit is allemaal opgezet om jou te foppen.
Wat moeten we nu zonder PP als busdriver. Tim, what have you donequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ja, ik moest dit account DMen. Zonde
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat moeten we nu zonder PP als busdriver. Tim, what have you done
Niet gastmodden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dramalama. Hier is hara de baas, en moet jij uit de OP blijven, anders is het gastmoddenquote:
Dat laatste is natuurlijk sowieso kletsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dramalama. Hier is hara de baas, en moet jij uit de OP blijven, anders is het gastmodden
Killersfeertje.quote:
Ik zou Tim nooit wat aandoen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:32 schreef Sajou het volgende:
Zometeen gaan de spelleiders de lokale mod lynchen en dan elkaar omdat ze niet zeker zijn of het een geheim kan blijven dat ze het samen hebben gedaan.
Catch my drift?
Alleen uit?quote:
Hara en ik zijn altijd samenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:32 schreef Sajou het volgende:
Zometeen gaan de spelleiders de lokale mod lynchen en dan elkaar omdat ze niet zeker zijn of het een geheim kan blijven dat ze het samen hebben gedaan.
Catch my drift?
Anders ga je ff serieus erop inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:30 schreef timmmmm het volgende:
De OP is voor de spelleiders, niet voor spelers die toevallig ook mod zijn
Welke regels? Van niet gastmodden? Die heb ik niet gemaakt hoor. Bestaat al een tijdje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
Een newbie hoeft hier niet ineens de regels te gaan maken
Sinds wanneer heb jij eigenlijk productiviteit op het werk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef Fogel het volgende:
Dit spel is slecht voor mijn productiviteit op het werk
Niet haten!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij eigenlijk productiviteit op het werk?
Vote Isdatzo.quote:Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
Rave (1) AchJa
TheVulture(4)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel
Ik hou van improductiviteit op het werk.quote:
Als je verdacht wil zijn moet je je stem veranderen leerde ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een activiteit mensen. Vanavond werken. Ben benieuwd wie de bm wordt.
Hoop natuurlijk dat tv het wordt. Anders is mijn stem voor niks
Wacht maar tot de hints komen.. Tis nu nog rustigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef Fogel het volgende:
Dit spel is slecht voor mijn productiviteit op het werk
Ach... Je hoeft maar een scheet te laten en je bent al verdacht. Dus verdacht worden is niet moeilijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je verdacht wil zijn moet je je stem veranderen leerde ik
Stem op degene met de meeste stemmen zodat je stem niet vergeefs is ofzo
Mhhh, voetbalgek zie ik in je fobo... dat zijn italianen ook... en italianen zijn... juist ja!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Wacht maar tot de hints komen.. Tis nu nog rustig
Je leert het al.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, voetbalgek zie ik in je fobo... dat zijn italianen ook... en italianen zijn... juist ja!
En kijk wat ik bij jou vond, zeeeer verdacht!quote:
Dat gaat over mij en Crutch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
En kijk wat ik bij jou vond, zeeeer verdacht!
[ afbeelding ]
(waar komt die uit?)
Mhhhh, "Seksualiteit ik ben heel seksueel " Dat zijn Italianen ook .... en Italianen zijn... juist ja! Busted!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:55 schreef TheVulture het volgende:
Fogel, je weet dat het spel pas vanavond begint qua hints zoeken he?
"Studierichting Elektrotechniek "quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef Bart het volgende:
Fogel denkt de aandacht van zichzelf af te kunnen leiden door anderen als mafia aan te wijzen. Maar daar trap ik mooi niet in.
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Studierichting Elektrotechniek "
Ik ruik martelmethodes
Mijn hart zit vol bloed, zoals het hoortquote:
Yup... eens kijken of ik het wat langer vol houd dan de vorige keer...quote:
like we give a fuckquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef timmmmm het volgende:
We moedigen het overigens aan als nachtrollen al lekker op tijd hun PM opsturen. Genoeg rollen zijn niet afhankelijk van de dagpost, en degene die het vaakst op tijd PMt, wordt wel degelijk onze lieveling
Is het al 1900 uur dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
Zoals het er nu naar uitziet krijgen 5 mensen al aantekening 1 van 2 tot de kick
Ik zei toch zoals het er nu uitziet, kan heus veranderen.quote:
spannondquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:02 schreef Rave_NL het volgende:
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (5) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave, Etcetera
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
waarom vind jij het allemaal zo spannend? moet je maffia maatje winnen ofzo?quote:
welk maffia maatjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
waarom vind jij het allemaal zo spannend? moet je maffia maatje winnen ofzo?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
welk maffia maatjeligt gewoon dicht bij mekaar
Ik zou het ook gewoon ontkennen, dat helpt vást.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
welk maffia maatjeligt gewoon dicht bij mekaar
post ik niet een feit dan?6,5,3,1,5,5quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou het ook gewoon ontkennen, dat helpt vást.
Ik stel je deze ronde niet teleur!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:01 schreef Etcetera het volgende:
Geen tijd en mobiel dus dan even kort en krachtig: ## liesje voor BM!
Ik waag het er op. Alweer
voor vanavond graag een stuk appeltaart als jij wintquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stel je deze ronde niet teleur!
jullie zitten vast gezamenlijk bij de maffia hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik ben geen maffia nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:35 schreef gomi het volgende:
[..]
jullie zitten vast gezamenlijk bij de maffia he
ik zie hier geen chuck norrisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef DuTank het volgende:
Liesje, Chuck Norris en Etcetera staan op mijn lijstje.
Onthou dit, mocht me te snel wat overkomen
Chuck-N0rr1s danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik zie hier geen chuck norris
hoiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
En wie vertrouwt mij niet?
Beter zeg je 't gewoon dan maak ik je keidood.
Isdatzo had eerder 6 stemmen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
liesje (6) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave, Etcetera, Bart ,= team abo
abo= alle boeven onderelkaar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
quote:
Tijdje een proefabo gehad, als school niet zoveel tijd opslokt neem ik ooit eens een abo voor een maandje of 6quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ABO is de elite club van FOKje weet eigen forum en zulks
Degene die het eerst op dat aantal gekomen is, wint.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nu zijn er 2 bm's met 6 stemmen wat dan ?
Degene die die stem het eerste had wint.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nu zijn er 2 bm's met 6 stemmen wat dan ?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Degene die het eerst op dat aantal gekomen is, wint.
Over een dagje ben ik denk ik dood schat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef gomi het volgende:
[..]
in t mafiaspel vertrouw ik niemand bij de start.
jou na een dagje ofzo wss weer wel
Nou bij mij zitten ze niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]!
Dat zou jij wel fijn vinden hè, maar helaasch.
Daar komen we achterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou bij mij zitten ze niet in ieder geval.
Ik heb de openbare stemmen vervalst, hiihihihiquote:
Ik wist hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de openbare stemmen vervalst, hiihihihi
Kutmods die elkaar voortrekkenquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We zijn toch eigenlijk allemaal klonen van Hara en ze speelt het spel met zichzelf, en een paar noobs. En Lynda
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We zijn toch eigenlijk allemaal klonen van Hara en ze speelt het spel met zichzelf, en een paar noobs. En Lynda
hmm in dat geval weet ik na een dagje dat je te vertrouwen wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over een dagje ben ik denk ik dood schat.
Fuuuuuquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:18 schreef Crutch het volgende:
Check hoe Hara moodswings in mijn account brengt.
fapfapfapquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zou zeggen 'iedereen die op isdatzo heeft gestemd is verdacht', maar dat heb ik zelf ook gedaan
Je bent dus verdacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zou zeggen 'iedereen die op isdatzo heeft gestemd is verdacht', maar dat heb ik zelf ook gedaan
Zeer zekers.quote:
Eerst zien en dan gelovenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
What did I do to youquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef DuTank het volgende:
Liesje, Chuck Norris en Etcetera staan op mijn lijstje.
Onthou dit, mocht me te snel wat overkomen
Ik héb niet eens een ABOquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Leef je uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het lijstje met isdatzo-stemmers eens goed bekijken straks...
uiteraardquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leef je uit.
Doe je meteen ook even de rest?
Niks, maar gewoon standaard een random BM+stemmers beschuldigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerst zien en dan geloven
[..]
What did I do to you
[..]
Ik héb niet eens een ABO
Dit en ik wil daaraan toevoegen dat de maffia dan sowieso altijd zal zorgen dat ze eerder 6 punten hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Mocht ik gekilled worden:
Met zo'n close stemming moet de maffia haast wel toe hebben geslagen bij de burgemeesterverkiezing...
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit en ik wil daaraan toevoegen dat de maffia dan sowieso altijd zal zorgen dat ze eerder 6 punten hebben.
verwijs haar naar ZUUquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Hup, nou niet zo zuur doen. Je denkt niet dat de maffia zelf kan verzinnen dat dat wel heel erg opvalt.
Maffiaspel-tactics 0.1.
Ik ook wel eigenlijk, maar ja dan is het hier 2300, ga ik weer druk bezig tot laat en de wekker gaat weer om 0445...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Bijgelezen.
Feli Isdatzo. OWEE ALS JE MAFIA BENT
Benieuwd naar de nacht
Oh, das balen. Waar zit je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, maar ja dan is het hier 2300, ga ik weer druk bezig tot laat en de wekker gaat weer om 0445...
Doe je daar dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup,![]()
Alleen van die tering lange dagen...
En het is veul te warm voor mijn Friesche bloed...
Aha!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nato evaluator Stinger voor in dit geval de Duitsers.
Ik zit voetbal te kijken, dat doodt de tijdquote:
Voetbal? Wat ben jij voor een homo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken, dat doodt de tijd
22 mannen in korte broek... need I say morequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Voetbal? Wat ben jij voor een homo?
Hmmm, there you've got a point!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
22 mannen in korte broek... need I say more
Wat een bijzondere baan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nato evaluator Stinger voor in dit geval de Duitsers.
Ik zei ook al tegen de mafia "Jeetje, wat gewaagd, dorp vermoorden in plaats van je eigen mafiavriendjes!"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef lynda het volgende:
2 doden.. Voorspelbaar dat het dorpjes zijn. RIP![]()
1 te laat?
Niet dat het een vaste baan is. Is gewoon een taak die je er bij doet naast je normale defensie werkzaamheden in Nederland. 1 a 2 keer per jaar naar Kreta om daar een eenheid, hetzij Duisters hetzij Grieken te evalueren.quote:
ZOEK DE DADER EN LYNCH HEM! AVENGE YOUR BODYGUARD!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Oké welke lul heeft m'n bodyguard vermoord?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei ook al tegen de mafia "Jeetje, wat gewaagd, dorp vermoorden in plaats van je eigen mafiavriendjes!"
Huh? Dan zouden er toch veel meer dood zijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik leef nog!
Maar kunnen we er dus vanuit gaan dat er 2 families zijn?
Euhm... jijzelf?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Oké welke lul heeft m'n bodyguard vermoord?
Ze hoeven toch niet iedereen er op uit te sturen? Ik kan het anders niet rijmen met dat er iemand te laat kwam om te moorden, want de dorprollen die kunnen killen mogen pas morgen toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Huh? Dan zouden er toch veel meer dood zijn?
Er zijn maar 2 dood.. dan zijn er toch maar 3 of 4 mafialeden? Of heb ik dit fout?
huh waarom 2?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik leef nog!
Maar kunnen we er dus vanuit gaan dat er 2 families zijn?
Ik kan me herinneren dat hij ooit al eens zo is gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet iedereen er op uit te sturen? Ik kan het anders niet rijmen met dat er iemand te laat kwam om te moorden, want de dorprollen die kunnen killen mogen pas morgen toch?
En kan iemand mij zeggen hoe ik van een fobo naar een pohi en profiel klik?
Oh, dat kan natuurlijk ook nog. Maar als er 2 families zijn... dan hebben ze beide maar 1 moord gedaan? Dat zou ik echt vet dom vindenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet iedereen er op uit te sturen? Ik kan het anders niet rijmen met dat er iemand te laat kwam om te moorden, want de dorprollen die kunnen killen mogen pas morgen toch?
Als er twee families zijn hebben ze juist minder mankracht per groep om te moorden en dus minder moorden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
huh waarom 2?
vind 2 doden wel weinig, en voor 2 fams helemaal
te laat kan mss driver zijn ofzo? of de dokter die iemand beschermde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuke theorie....... Maar een beetje maffiabaas laat zijn BM's leven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm... jijzelf?
Mijn theorie:
Als maffia-BM heb je je bodyguard vast niet nodig... en het is een mooie dekmantel om de verdenking van jezelf te gooien....
Ja of zie ik een rol over het hoofd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijk ook nog. Maar als er 2 families zijn... dan hebben ze beide maar 1 moord gedaan? Dat zou ik echt vet dom vinden
hmm zijn er dus 2 fams?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er twee families zijn hebben ze juist minder mankracht per groep om te moorden en dus minder moorden.
Ja zo zou ik het ook doen... maar goed... ik kan me herinneren dat het ooit al eens zo gespeeld isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Leuke theorie....... Maar een beetje maffiabaas laat zijn BM's leven.
Beter de gok maken om een nachtwaker ofzo te pakken
Hints zitten in meerdere dingen, hè.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Crutch het volgende:
Ik zit me toch een partij PoHi's te scannen,niet normaal.
Ik ben per definitie een verdacht sujet...quote:
You don't saaaaaayquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hints zitten in meerdere dingen, hè.
Enigste rollen die kunnen beschermen zijn volgens mij de doctor of bulletproof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of zie ik een rol over het hoofd?
Ik heb net alle fobo's gehad, mensen met zo'n teringlang fobo als liesje zouden per definitie dood moetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Crutch het volgende:
Ik zit me toch een partij PoHi's te scannen,niet normaal.
Schrijf dat eens iets uit, want voor mijn gevoel kan dat niet, de dokter sowieso niet, de busdriver volgens mij ook niet maar ik kan nog niet verwoorden waarom niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
te laat kan mss driver zijn ofzo? of de dokter die iemand beschermde?
Je mag helemaal niets spelgerelateerds zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef plopkweker het volgende:
Ik mag de dader zoeken, maar niks vrijlaten, toch?
Dus wel gezellig borrelen met jou in dit topic, of mag dat ook niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag helemaal niets spelgerelateerds zeggen.
Nah, lijkt me wat vergezocht idd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden" Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
Crutch:
Pohi: Hoe ziet jouw herfstdesktop eruit?
Icon: een voet in het verband aan een kruk
en stemde op Isdatzo
Maar ik vermoed dat de hints nog wat subtieler zijn met deze SL
Heel scherp, maar nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden" Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
Crutch:
en stemde op Isdatzo
Maar ik vermoed dat de hints nog wat subtieler zijn met deze SL
Ja hoor schatje, maar pas wel op, want je zegt zo iets over het spel zonder er erg in te hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dus wel gezellig borrelen met jou in dit topic, of mag dat ook niet?
dat is geen las apparaat. maar dat zijn startkabelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
misvormde digitale hulpje in de arm: Fotoboek van Chuck-N0rr1s
Dat lasapparaat? Beetje zwakjes maar ik vond zo niks beters.
Nou en, ik ook. Zou kunnen dat ik per ongeluk de verkeerdd stemde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Crutch:
en stemde op Isdatzo
Wat wij nu ook weten omdat jij er helemaal huehueheuhe over doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor schatje, maar pas wel op, want je zegt zo iets over het spel zonder er erg in te hebben
Die voet in het verband lijkt me wel iets voor Hara of Timmmm om te gebruiken... in ieder geval iets meer dan PoHiquote:
? Waarover? Ik spreek over de toekomstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat wij nu ook weten omdat jij er helemaal huehueheuhe over doet.
Ja, bij nader inzien vind ik 'm wel plausibel. Denk dat crutch iets mag uitleggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die voet in het verband lijkt me wel iets voor Hara of Timmmm om te gebruiken... in ieder geval iets meer dan PoHi
Dat is absurdquote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
? Waarover? Ik spreek over de toekomst
nm, busdriver doet volgens mij niet mee. zag in de op geen beschrijving bij zn rol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schrijf dat eens iets uit, want voor mijn gevoel kan dat niet, de dokter sowieso niet, de busdriver volgens mij ook niet maar ik kan nog niet verwoorden waarom niet.
Stel de busdriver verwisseld A en B, maffia wil A dood maar vemoorden dus B.
Volgens mij kan het alleen als de kills los van elkaar verstuurd zijn en de busdriver daar dan precies tussen zat?
Wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien vind ik 'm wel plausibel. Denk dat crutch iets mag uitleggen.
Vertel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is absurdJe kan zeker de eerste nacht met zoveel mensen 20 mensen aan één hint linken, en jij vindt niets?
quote:
Heul veul! Er zijn 2 dooien enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Fogel het volgende:
Ik ben weer terug uit de kroeg.
Heb ik wat gemist?
SSSSHSHSHSHSHSHSHSSSHHHHHT!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je denkt dat Hara, als SL'er, iets gaat zeggen
RIP!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heul veul! Er zijn 2 dooien enzoDorp en Bodyguard
Verwarring over hoeveel mafia er is. Is het 1 familie, zijn het er 2. Als het er 1 is, hoeveel maffia is er dan?
VRAGEN VRAGEN VRAGEN!
Ja dat kan ik toch allemaal niet zien op die postzegeltjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat is geen las apparaat. maar dat zijn startkabels
TV, filmfan in zijn foboquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Aan de andere kant van het dorp zat er iemand zielsalleen thuis naar het Gala van de Nederlandse film te kijken. Het feest interesseerde haar niet echt, en haar huisgenoot was niet thuis dus kon ze lekker haar eigen gang gaan.
Ze begon zich wat te ergeren aan het lawaai dus besloot ze een kop warme melk met rum te maken en naar bed te gaan. Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe. Hè verdorie, die had ze niet aan zien komen.
Heel stilletjes tussen alle rumoer viel Plopkweker (Bodyguard) neer in een diepe, diepe slaap waaruit ze nimmer meer zou ontwaken.
Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden.
Ah, de aandacht van de afleiden hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fotoboek van User
mmm, een auto en een motor in Bart zijn fobo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef DrNick het volgende:
Moet ik nu ook mijn stem uitbrengen via PM over degene die ik wil lynchen?
</newbie>
Nee, lynchen doen we in het topic, dus als je na de hints denkt HEY HIJ IS MAFIA, dan stem je net zoals met de burgemeesterverkiezing.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef DrNick het volgende:
Moet ik nu ook mijn stem uitbrengen via PM over degene die ik wil lynchen?
</newbie>
Cult, Whut?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]Lees het laatste stuk van de kills even...
Maak een stemlijstje op dezelfde wijze als met de burgemeesterverkiezing nadat je de hints hebt uitgeplozen, en dan zullen we morgen om 19.00 de eerste dorpeling, cult of mafia gaan lynchen! Spannende shit.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, lynchen doen we in het topic, dus als je na de hints denkt HEY HIJ IS MAFIA, dan stem je net zoals met de burgemeesterverkiezing.
Sinds wanneer gaat team ABO elkaar vals beschuldigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Ja, goed argument. Ik heb like 235235 motoren in m'n fobo dus moet ik wel maffia zijn en m'n eigen matties om zeep helpen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Klopt... alleen gok ik erop dat dit meer op de posthistory van iemand slaat... dat gala was vrij recentquote:
Hij had het over je fobo maar er is dus ook een topic?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt... alleen gok ik erop dat dit meer op de posthistory van iemand slaat... dat gala was vrij recent
Ja vast wel... filmfestival was afgelopen week... alleen heb ik daar niet in gepost geloof ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij had het over je fobo maar er is dus ook een topic?
Nee. Blacksmith kan wie dan ook een vest geven. Als cult geluk heeft en een vest krijgt, houdt dat dus een dood tegen. Als Pietje met een vest geschoten wordt gaat ie ook niet dood.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap iets nietEr is de blacksmith, en er is de cult. De blacksmith geeft iemand een vest ter bescherming. De cult-lid kan een vest hebben, en gaat niet dood als de cultleader dood gaat. Maar zijn de blacksmith en de cult dan aan elkaar verbonden?
Ik zoek me rot maar heb nog niets verbluffends gevonden. Of bedoel je samenvoegen wat er al is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Tip van de expert, het is handig om hints te verzamelen en de lijst aan te vullen. Kan jij niet een beginnetje maken, Liesje, Lynda of Etc?
Ja, is nu nog makkelijker een begin maken dan straks met alles her en der verspreid ;pquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zoek me rot maar heb nog niets verbluffends gevonden. Of bedoel je samenvoegen wat er al is?
Oh op die fietsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee. Blacksmith kan wie dan ook een vest geven. Als cult geluk heeft en een vest krijgt, houdt dat dus een dood tegen. Als Pietje met een vest geschoten wordt gaat ie ook niet dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |