Killersfeertje.quote:
Ik zou Tim nooit wat aandoen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:32 schreef Sajou het volgende:
Zometeen gaan de spelleiders de lokale mod lynchen en dan elkaar omdat ze niet zeker zijn of het een geheim kan blijven dat ze het samen hebben gedaan.
Catch my drift?
Alleen uit?quote:
Hara en ik zijn altijd samenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:32 schreef Sajou het volgende:
Zometeen gaan de spelleiders de lokale mod lynchen en dan elkaar omdat ze niet zeker zijn of het een geheim kan blijven dat ze het samen hebben gedaan.
Catch my drift?
Anders ga je ff serieus erop inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:30 schreef timmmmm het volgende:
De OP is voor de spelleiders, niet voor spelers die toevallig ook mod zijn
Welke regels? Van niet gastmodden? Die heb ik niet gemaakt hoor. Bestaat al een tijdje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
Een newbie hoeft hier niet ineens de regels te gaan maken
Sinds wanneer heb jij eigenlijk productiviteit op het werk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef Fogel het volgende:
Dit spel is slecht voor mijn productiviteit op het werk
Niet haten!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij eigenlijk productiviteit op het werk?
Vote Isdatzo.quote:Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (4) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave
Crutch (2) Gomi, Plopkweker
Rave (1) AchJa
TheVulture(4)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou
Ik hou van improductiviteit op het werk.quote:
Als je verdacht wil zijn moet je je stem veranderen leerde ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een activiteit mensen. Vanavond werken. Ben benieuwd wie de bm wordt.
Hoop natuurlijk dat tv het wordt. Anders is mijn stem voor niks
Wacht maar tot de hints komen.. Tis nu nog rustigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef Fogel het volgende:
Dit spel is slecht voor mijn productiviteit op het werk
Ach... Je hoeft maar een scheet te laten en je bent al verdacht. Dus verdacht worden is niet moeilijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je verdacht wil zijn moet je je stem veranderen leerde ik
Stem op degene met de meeste stemmen zodat je stem niet vergeefs is ofzo
Mhhh, voetbalgek zie ik in je fobo... dat zijn italianen ook... en italianen zijn... juist ja!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Wacht maar tot de hints komen.. Tis nu nog rustig
Je leert het al.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, voetbalgek zie ik in je fobo... dat zijn italianen ook... en italianen zijn... juist ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |