like we give a fuckquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef timmmmm het volgende:
We moedigen het overigens aan als nachtrollen al lekker op tijd hun PM opsturen. Genoeg rollen zijn niet afhankelijk van de dagpost, en degene die het vaakst op tijd PMt, wordt wel degelijk onze lieveling
Is het al 1900 uur dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (4) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave
Crutch (2) Gomi, Plopkweker
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou
Zoals het er nu naar uitziet krijgen 5 mensen al aantekening 1 van 2 tot de kick
Ik zei toch zoals het er nu uitziet, kan heus veranderen.quote:
spannondquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:02 schreef Rave_NL het volgende:
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (5) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave, Etcetera
Crutch (2) Gomi, Plopkweker
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou
waarom vind jij het allemaal zo spannend? moet je maffia maatje winnen ofzo?quote:
welk maffia maatjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
waarom vind jij het allemaal zo spannend? moet je maffia maatje winnen ofzo?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
welk maffia maatjeligt gewoon dicht bij mekaar
Ik zou het ook gewoon ontkennen, dat helpt vást.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
welk maffia maatjeligt gewoon dicht bij mekaar
post ik niet een feit dan?6,5,3,1,5,5quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou het ook gewoon ontkennen, dat helpt vást.
Ik stel je deze ronde niet teleur!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:01 schreef Etcetera het volgende:
Geen tijd en mobiel dus dan even kort en krachtig: ## liesje voor BM!
Ik waag het er op. Alweer
voor vanavond graag een stuk appeltaart als jij wintquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stel je deze ronde niet teleur!
jullie zitten vast gezamenlijk bij de maffia hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stel je deze ronde niet teleur!
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik ben geen maffia nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:35 schreef gomi het volgende:
[..]
jullie zitten vast gezamenlijk bij de maffia he
ik zie hier geen chuck norrisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:38 schreef DuTank het volgende:
Liesje, Chuck Norris en Etcetera staan op mijn lijstje.
Onthou dit, mocht me te snel wat overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |