slapenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon direct na de nachtpost beginnen.
De termen zijn veel beter in het Engels. Hey, ik ben de kijker, hoe is het met jou, volger?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naar het Nederlands ja, dat jij van: 'de nieuwe rollen in het engels vind ik niet leuk, beter alles in een taal', maakt dat alles in het engels moet is mijn probleem niet zo, ik ben stiekem een beetje autistisch, dus is het de nachtwaker.
Brrrrrrrrrrrrrrr verandering
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is handig als iedereen straks hints zoekt, en je deze verzamelt op een lijst die iedereen weer aanvult. Als je dan een keer minder tijd hebt kan je dat ook altijd even bekijken.
Je maakt een grapje. Toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dus ik mag dan niet naar jullie DMmen wie dood moet?
Iets zegt me van nietquote:
Heerlijk dat ik dat in alle eerlijkheid kan bevestigen. Ik zal je niet teleurstellenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef EllaN het volgende:
#vote liesje.. Je krijgt nog 1 kans, stel me nu niet weer teleur.
Burgermeesterverkiezingen:
Isdatzo (3) DuTank, PS, Crutch
liesje (3) chuck-norris, Drnick, EllaN
Crutch (1) Gomi
Rave (1) AchJa
TheVulture(2) PatriQue89, Lynda
Lynda (3) CaLeX, liesje, ijsdraakje
Je snapt dat maffia graag de nachtwaker dood wil hebben? En ze nu misschien het zekere voor het onzekere willen nemen?quote:
Oh, men wil mij dus doden hè.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je snapt dat maffia graag de nachtwaker dood wil hebben? En ze nu misschien het zekere voor het onzekere willen nemen?
Ik hoop dat het je nog helpt dit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef DrNick het volgende:
Ik ben niet de nachtwaker dus, dat jullie het weten
Wat gaat de echte nachtwaker dit leuk vinden zegquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je nog helpt dit.
Dus eigenlijk is dit maar gewoon een vies psychologisch spelletje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat hij doet alsof hij zijn dorpsrol heeft verraden maar eigenlijk bij de maffia hoort...
Ik zit te wachten tot iemand je komt beschuldigen van het stelen van zijn of haar rolquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat gaat de echte nachtwaker dit leuk vinden zeg![]()
Oh crap. De complotten, ik raak er altijd van in de war. Maar als Nick dus na de eerste nacht nog leeft weten we genoeg!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat hij doet alsof hij zijn dorpsrol heeft verraden maar eigenlijk bij de maffia hoort...
Teveel X-Files gekeken en TrustNo1 als password?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand je komt beschuldigen van het stelen van zijn of haar rol
Goed begin, dit..
Dat is wel een verrekte goed filter!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh crap. De complotten, ik raak er altijd van in de war. Maar als Nick dus na de eerste nacht nog leeft weten we genoeg!
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand je komt beschuldigen van het stelen van zijn of haar rol
Goed begin, dit..
Stem op mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is wel een verrekte goed filter!
De doden komen in de nachtpost met de hints.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Wanneer weet ik of ik dood ben?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Teveel X-Files gekeken en TrustNo1 als password?
* Fogel is ook schuldig geweest daaraanquote:
Ja, maar als ik op crutch stem krijgen we naaktfotos van jou.quote:
was ook erg leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel is ook schuldig geweest daaraan
Wait whut!! ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op crutch stem krijgen we naaktfotos van jou.
quote:
Daar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Crutch het volgende:
Ik zal pamfletten met naaktpics van liesje1979 verspreiden als ik deze ronde tot BM word verkozen.
Iemand die gevoelig is voor omkoping klinkt als maffia, dat moet je niet willen bij een BM. Je moet iemand hebben die naar het volk luistert en zelf actief hints zoekt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op crutch stem krijgen we naaktfotos van jou.
Da's de enige goede omkooppoging tot dusverre...
Heeft iemand een andere "goodie" in de aanbieding? If the price is right.... dan heb je een stem erbij!
Ik wil geen BM worden, ik wil gewoon mijn stem verkopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand die gevoelig is voor omkoping klinkt als maffia, dat moet je niet willen bij een BM. Je moet iemand hebben die naar het volk luistert en zelf actief hints zoekt.
en dan lynchen wij hem. arme nick zal dus sowieso maar kort meespelenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh crap. De complotten, ik raak er altijd van in de war. Maar als Nick dus na de eerste nacht nog leeft weten we genoeg!
Er toch morgen pas iemand dood?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef Crutch het volgende:
Well, als ik vannacht overleef dan tot morgen.
Jullie zijn allemaal newbs!quote:
Sorryquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal newbs!
Morgen om 19.00 de uitslag, dan sturen jullie je acties in en dán gaan er mensen dood, inderdaad.
de Maffia weet dat ik met tetten om te kopen benquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand die gevoelig is voor omkoping klinkt als maffia, dat moet je niet willen bij een BM. Je moet iemand hebben die naar het volk luistert en zelf actief hints zoekt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
de Maffia weet dat ik met tetten om te kopen ben
Neehee. Je stemt op mij als je denkt dat ik iets kan bijdragen aan de overwinning van het dorp of je stemt niet op me. Ik ga iig niet omkopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wil geen BM worden, ik wil gewoon mijn stem verkopen
Maar jij stelt jezelf voor als BM, en dus ben je verdacht?
* Fogel snapt het nog steeds niet
Ik ben dorp. En ja daar was ik zelf ook blij mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
###vote Liesje.
Ik krijg waarschijnlijk spijt als haren op mn kop van deze uitspraak maar ik schat de kans vrij klein in dat ze nu wéééééér maffia is..
Burgermeesterverkiezingen:
Isdatzo (3) DuTank, PS, Crutch
liesje (4) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave
Crutch (1) Gomi
Rave (1) AchJa
TheVulture(2) PatriQue89, Lynda
Lynda (4) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV
Volgens mij ben ik 2 of 3 keer maffia geweest en in die spellen misschien 1 of 2 keer echt gelogen, in totaal Misschien wat vaker maar in ieder geval heb ik nooit bewust een leugen opgezocht geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe harder mensen roepen dat ze dorp zijn, hoe groter de kans dat ze liegen.
OooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 2 keer maffia geweest en in die spellen 2 keer echt gelogen
Het was maar een grapjequote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:21 schreef DuTank het volgende:
maffia, slotje.
Hihihi grapje
ik ga eerst maar eens de eerste nacht afwachten, ik zal wel gelijk dood zijn
Hoi ik ben er altijd in de nacht, minder overdag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:41 schreef CaLeX het volgende:
Nachtelijke activiteit vind ik verdacht, ik schrijf jullie op mijn lijstje!
Die heb je al ouwe fappert!quote:
Ik heet geen nick.quote:
Ja, en ik las dat stemmen verplicht is omdat je anders dood gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen! nog 11,5 uur. Dan weten we wie onze BM is
Nee, je hebt een dubbele stem en that's it. Of bij gelijke stand geef jij de doorslag, volgens mij.quote:
bij gelijke stemming gaat degene die het eerste dat aantal stemmen had de brandstapel opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, je hebt een dubbele stem en that's it. Of bij gelijke stand geef jij de doorslag, volgens mij.
Stress, nu al? Burgemeesterschap is in ieder geval niets voor jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik was de stressfactor van het spel ook een beetje vergeten merk ikik weet nog niet op wie ik ga stemmen voor BM, overtuig mij, kandidaten
Ik heb me dan ook nog nooit verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Stress, nu al? Burgemeesterschap is in ieder geval niets voor jou.
Verstandig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook nog nooit verkiesbaar gesteld
Negert!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg klotsende oksels van opwinding... ik voel me Obama
Wil je daar ook dezelfde foto's bij die ik altijd naar Hara PM, voor extra informatie over het spelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:57 schreef timmmmm het volgende:
Herhaling: als je een PM stuurt naar de spelleiders, doe het dan naar harajuku. én mij
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wil je daar ook dezelfde foto's bij die ik altijd naar Hara PM, voor extra informatie over het spel
Tim houdt daar wel van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wil je daar ook dezelfde foto's bij die ik altijd naar Hara PM, voor extra informatie over het spel
Je wordt nu al gek van het spel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet zoveel PMs krijg
Ik zie geen rare foto'squote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je wordt nu al gek van het spel?
Aanvulling: Hara's username is 'harajuku.'. Mét punt dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:57 schreef timmmmm het volgende:
Herhaling: als je een PM stuurt naar de spelleiders, doe het dan naar harajuku. én mij
Je stelt jezelf kandidaat?quote:
Ik leg de link wel steedsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die elke keer bij het woord Townie Downie leest
Vergeet de dubbele lynch niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, je hebt een dubbele stem en that's it. Of bij gelijke stand geef jij de doorslag, volgens mij.
Mooi moment dat altijd, twee Downies lynchen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vergeet de dubbele lynch niet.
De BM mag éénmalig een dubbele lynch instellen.
En de totale wanhoop die dan volgde..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mooi moment dat altijd, twee Downies lynchen.
Ik zal die dubbele lynch altijd pas inzetten als de bewijzen overduidelijk zijn... vaak is het cruciaal voor het spelverloop en kun je als dorp daarmee winnen of verliezen....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay... Helemaal super.... Dankjewel.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal die dubbele lynch altijd pas inzetten als de bewijzen overduidelijk zijn... vaak is het cruciaal voor het spelverloop en kun je als dorp daarmee winnen of verliezen....
Ik dacht ik ondersteun mijn kandidatuur nog evenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay... Helemaal super.... Dankjewel.....
Hoeveel doden kunnen er totaal in 1 nacht vallen eigenlijk? 4?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal die dubbele lynch altijd pas inzetten als de bewijzen overduidelijk zijn... vaak is het cruciaal voor het spelverloop en kun je als dorp daarmee winnen of verliezen....
wat?quote:
Ligt eraan, als bomb of sniper erin zit heb je zo een extra dode. We verklappen het aantal mafialeden ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel doden kunnen er totaal in 1 nacht vallen eigenlijk? 4?
Ik ben nog aan het leren he... Maffiaspelmaagd enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan, als bomb of sniper erin zit heb je zo een extra dode. We verklappen het aantal mafialeden ook niet.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het leren he... Maffiaspelmaagd enzo
You took my virginity!
# vote TVquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:22 schreef Fogel het volgende:
#vote TV
Isdatzo (4) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics
Crutch (2) Gomi, Plopkweker
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel, Peter
Lynda (4) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV
4x4, om het spannender te maken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oooooops, ik liet de zeep vallen....quote:
Dat is waar... maar ik pleit in ieder geval voor een BM die weet wat hij/zij doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]De bewijzen zijn nooit overduidelijk en als ze dat wel zijn ben je ws al te laat. Sowieso is dat niet iets om als BM alleen te beslissen maar hoor je naar je volk te luisteren.
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik pleit in ieder geval voor een BM die weet wat hij/zij doet
Wat denk je van mij... ik heb mezelf ook nooit heel populair gemaakt in dit spelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
Als ik geen BM wordt lig ik er gelijk vanavond uit denk ik.
Doordat je zoveel loog of doordat je heel actief hints zocht?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat denk je van mij... ik heb mezelf ook nooit heel populair gemaakt in dit spel
Of je bent mafiaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
Als ik geen BM wordt lig ik er gelijk vanavond uit denk ik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het leren he... Maffiaspelmaagd enzo
You took my virginity!
Met name dat laatste... soms het eerstequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doordat je zoveel loog of doordat je heel actief hints zocht?
Dat zou echt triest zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja bedankt babe, nu ben ik dus als ik geen BM word, of vanavond dood of morgen door de lynch.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met name dat laatste... soms het eerste
Story of my life.quote:
N00bvraag:quote:
Ja verander je stem!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
N00bvraag:
Zal ik mijn stem dan maar veranderen? Of krijgt dat grote implicaties? Ben ik dan verdacht, of jij, en waar worden we van verdacht en waarom?
@hara: het was lekker
* Fogel steekt sigaret aan (zelfs al rook ik niet)
Ik vind het betoog van Liesje zielig enzo. Vandaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Hoezo moet jij je stem veranderenIk vind stemwijzigingen verdacht, doe het zelf nooit, want ik werd altijd als verdacht bestempeld als ik het wel een keertje deed
Ja, ik ben goed in seks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
N00bvraag:
Zal ik mijn stem dan maar veranderen? Of krijgt dat grote implicaties? Ben ik dan verdacht, of jij, en waar worden we van verdacht en waarom?
@hara: het was lekker
* Fogel steekt sigaret aan (zelfs al rook ik niet)
Iemand zielig vinden is zo geen reden om een stem te wijzigen in dit spelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het betoog van Liesje zielig enzo. Vandaar.
Maar dat moet ik dus blijkbaar gewoon negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |