SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
3. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek
18. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek
26. Gomi Fotoboek
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel
[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 15-10-2012 21:58:47 ]Laffe huichelaar
Ik las 'keihard heeft genomen'quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Isdatzo en Liesje zijn volgens mij standaard BM-kandidaten, dus daar vind ik echt niks verdachts aan eerlijk gezegd.
Alhoewel Liesje mij wel eens keihard heeft bedrogen![]()
I still feel the pain!
Omg, kijk die lijst shinen in al zijn pracht en praal met bold en alles.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Burgemeesterverkiezingen
Isdatzo (0)
liesje (1) chuck-norris
Crutch (0)
Met bold!
I know right, veel mooier dan die lullige van Peterquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omg, kijk die lijst shinen in al zijn pracht en praal met bold en alles.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omg, kijk die lijst shinen in al zijn pracht en praal met bold en alles.
• Zie punt twee voor alle fucks die ik geef;quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef Peter het volgende:
Discriminatie van de italic en underline!
A dirty mind....quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik las 'keihard heeft genomen', dan is de vervolgpost van Liesje ook dirty
Dit is volgens mij wel een true thing. Tevens ben je altijd actief. Ik zal het in overweging nemen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben sowieso nooit goede maffia geweest dus daar kan ik niets over zeggen. Ik ben goede dorp omdat ik hints zoeken tof vind!
Ja nee, een luie BM, daar hebben we wat aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef Crutch het volgende:
Zo'n ketting staat mij gewoon goed.
Daarbij kan ik heel goed declareren omdat ik me graag laat verwennen.
En ik wil overal mijn auto neer kunnen zetten, ik bedoel mijn chauffeur.
NEINquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaat de mafia vanavond al mensen vermoorden trouwens?!
Ik was te lui om het opnieuw te beschrijven en te lui om het uit een eerder topic te halen. Tja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef Rave_NL het volgende:
Omdat het waakzaam oog van deze BM ziet dat er een omschrijving mist in de rollenbeschrijving!
Donder opquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben sowieso nooit goede maffia geweest dus daar kan ik niets over zeggen. Ik ben goede dorp omdat ik hints zoeken tof vind!
Ik beloof actiever te zijn als BM!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was te lui om het opnieuw te beschrijven en te lui om het uit een eerder topic te halen. Tja.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Donder opDe pest is dat ik toch nooit weet op wie ik moet stemmen en dat je goed bent met hints zoeken
Pas erop hè, haten op de Hara is uit den boze, we schrijven je gewoon uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik beloof actiever te zijn als BM!
You betquote:
Overtreffen is iets anders dan haten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas erop hè, haten op de Hara is uit den boze, we schrijven je gewoon uit
Maar ik ben nooit voor BM gegaan om uiteindelijk een mafia-BM te blijken he. HE!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij nooit maffia! Oh wacht.....
We zullen zien hoeveel hints jij straks oplost.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Overtreffen is iets anders dan haten.
Dat zou ik ook nooit uit mezelf hebben gedaan natuurlijk, je kent de druk die de maffia op je kan uitoefenen he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit voor BM gegaan om uiteindelijk een mafia-BM te blijken he. HE!
"We pick the girl!"quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit uit mezelf hebben gedaan natuurlijk, je kent de druk die de maffia op je kan uitoefenen he?
Ja okay, maar toch... De pijn, het bedrogquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit uit mezelf hebben gedaan natuurlijk, je kent de druk die de maffia op je kan uitoefenen he?
We kunnen hem ook oplossen. In zoutzuur. Virtuele doden zijn het gruwelijkstquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zullen zien hoeveel hints jij straks oplost.
Ik kan heel goed hints oplossen, dus ga altijd doodquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeh, dat zo wel tof zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Crutch het volgende:
Kunnen we ook een testament achterlaten?
We zullen zien hoeveel hints ik op kan sporen als ik de eerste nacht gemodkilled word...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Absoluut, maar ook veel werk voor Hara en Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Maar dat maakt niet uit hoor, dat schuif ik allemaal op harajuku. afquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absoluut, maar ook veel werk voor Hara en Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Die heeft vervolgens geen tijd meer voor mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit hoor, dat schuif ik allemaal op harajuku. af
Voor jou maak ik toch altijd tijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die heeft vervolgens geen tijd meer voor mij.
Dat is waar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor jou maak ik toch altijd tijd.
Ik ben dorp deze ronde dus dat lijkt me verstandig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja okay, maar toch... De pijn, het bedrog
Ach, ik stem waarschijnlijk toch wel weer op jou als BMof Isdatzo. Ik ben er nog niet helemaal over uit.
jullie maken het ook wel heul makelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Tim en ik vinden het ook helemaal niet erg als je straks je night actions ver voor de deadline instuurt, trouwens.
Yeah righquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dorp deze ronde dus dat lijkt me verstandig!
Hints schrijven en alles wat erbij komt kijken is keiveel werk. En dan gaat men zeuren dat het er nog niet is en en en dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
jullie maken het ook wel heul makelijkvoor jullie zelf
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hints schrijven en alles wat erbij komt kijken is keiveel werk. En dan gaat men zeuren dat het er nog niet is en en en dingen.
Ik wil je best een rol geven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fogel het volgende:
Het is vast te laat om mee te doen?
* Fogel snapt er nog geen zak van, maar normaal gesproken leer ik snel
quote:
roep het nog 3 keer, dan werkt het welquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
/propaganda
Stem op liesje als BM, elke avond een stuk taart bij de koffie
/propaganda
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
KIJK BOLD!!! reden; omdat tetten, daarom
Jij weer hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef AchJa het volgende:
Isdatzo (1) DuTank
liesje (1) chuck-norris
Crutch (0)
Rave (1) AchJa
Ik trek mijn broek niet uit hoorquote:
Ik voel wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik trek mijn broek niet uit hoor
Aan mij zal je niet veel hebben in het begin hoorquote:
fixedquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Even voor de goede orde: kandidaten moeten ook stemmen, op jezelf stemmen mag niet
Comic Sans
Je hebt het zo allemaal door hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan mij zal je niet veel hebben in het begin hoor
Dankquote:
Wij durven dat gewoon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
God, nog iemand er bij na sluitingstijd
DAT DIT KAN OP FOK!
Ik heb geen horlogequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
God, nog iemand er bij na sluitingstijd
DAT DIT KAN OP FOK!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef gomi het volgende:
waarom is mijn stem op crutch uit de lijst?
Omdat liesje hier het verkeerde lijstje heeft gepakt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Isdatzo (1) DuTank
liesje (1) chuck-norris
Crutch (0)
Rave (1) AchJa
TheVulture
Lynda (2) CaLeX, liesje
hehe dacht dat ik mss een ongeldige stem had uitgebrachtquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK
In jouw geval nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Even voor the record... stemmen mag je nog wisselen he?
Als je het nieuwe lijstje goed zet, en duidelijk:quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Even voor the record... stemmen mag je nog wisselen he?
Jij en liesje verdachte 1quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
/propaganda
Stem op liesje als BM, elke avond een stuk taart bij de koffie
/propaganda
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij en liesje verdachte 1
Anderen promoten etc, maffia praktijken!
en de tweelingquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
Lynchen en stemmen doen we in het topic, de nachtacties moeten naar ons gepm't worden. Alleen de mafia kennen elkaar, verder weet niemand wie wat is.
en dat wil BM wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat liesje hier het verkeerde lijstje heeft gepakt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef CaLeX het volgende:
Pm's mogen trouwen ook naar mij!!![/u][/i][/b]
n00b present:quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
Lynchen en stemmen doen we in het topic, de nachtacties moeten naar ons gepm't worden. Alleen de mafia kennen elkaar, verder weet niemand wie wat is.
ik denk het. goede vraagquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
n00b present:
Dus burgers kunnen ook burgers lynchen en dan heeft de maffia het makkelijker?
Sorry Gomi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat liesje hier het verkeerde lijstje heeft gepakt.
Isdatzo (2) DuTank, PS
liesje (2) chuck-norris, Drnick
Crutch (1) Gomi
Rave (1) AchJa
TheVulture(2) PatriQue89, Lynda
Lynda (3) CaLeX, liesje, ijsdraakje
Ja.. Mafia kan proberen de lynches te leiden, door schapend town mee te krijgen in een lynch.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
n00b present:
Ik heb niet gekeken nog welke rollen er precies meedoen maar er zijn rollen waarbij burgers kunnen killen ja in de nacht. Verder kunnen we alleen dorpelingen vermoorden door de dagstemming.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
n00b present:
Hara en Tim maken hele mooi verhaaltjes met de kills die gedaan zijn via de PM door de speciale rollen. In die verhalen staan hints die dus naar de moordenaars gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef Sajou het volgende:
Maar kan iedereen een pm sturen met "ik heb vlugge japie doodgeknuppeld in de kroeg omdat z'n haar niet goed zat?"
En dat lezen we dan terug in het topic terwijl je stiekem weet dat jij dat hebt gedaan.
Of krijgen we een scenario van het dreamteam?
Volgens mij heb ik over iets cruciaals gelezen. Ja sorry, 1e keer enzo, ik ga de OP nog 3x lezen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef Sajou het volgende:
"ik heb vlugge japie doodgeknuppeld in de kroeg omdat z'n haar niet goed zat?"
Wij verzamelen elke avond alle informatie. Daar moeten wij een samenhangend verhaal van maken waar we ook redelijke hints bij moeten bedenken. Vandaar, graag zo snel mogelijk inleveren zodat we wat tijd hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef Sajou het volgende:
Maar kan iedereen een pm sturen met "ik heb vlugge japie doodgeknuppeld in de kroeg omdat z'n haar niet goed zat?"
En dat lezen we dan terug in het topic terwijl je stiekem weet dat jij dat hebt gedaan.
Volgens mij heb ik over iets cruciaals gelezen. Ja sorry, 1e keer enzo, ik ga de OP nog 3x lezen.
Elke dag bestaat uit een dag- en nachtpost. Om 19:00 heeft iedereen gestemd, en komt de dagpost. daarin is de eerste keer de burgemeestersverkiezing, verder komen daar de lynches. Jullie stemmen dus op wie je dood wil. Tussen 19:00 en ik meen 21:00 hebben de speciale rollen, die 's nachts en handeling uit te voeren hebben, kans hun daden uit te voeren. Dat doen ze over PM naar Hara en mij. Wij posten dan om 22:00 de nachtpost. Daarin staan alle kills beschreven, met hints naar de moordenaars. Meer rollen zullen hun rol vervullen, de velddokter zal iemand beschermen, de bus driver zal iemand rondrijden, enzovoorts, maar dát zal je niet lezen, en daar staan geen hints naar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef Sajou het volgende:
duidelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij verzamelen elke avond alle informatie. Daar moeten wij een samenhangend verhaal van maken waar de ook redelijke hints bij moeten bedenken. Vandaar, graag zo snel mogelijk inleveren zodat we wat tijd hebben.
Als jij Pietje hebt vermoord, kan er in het verhaaltje iets komen a la: Pietje liep op straat zijn ding te doen bla bla toen hij ineens vanachter werd gegrepen. "Pls!" schreeuwde Pietje, "doe het niet!" maar de mafia was ongenadig en dit was het einde voor Pietje.
Probeer hier twee hints naar Sajou te vinden!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij verzamelen elke avond alle informatie. Daar moeten wij een samenhangend verhaal van maken waar de ook redelijke hints bij moeten bedenken. Vandaar, graag zo snel mogelijk inleveren zodat we wat tijd hebben.
Als jij Pietje hebt vermoord, kan er in het verhaaltje iets komen a la: Pietje liep op straat zijn ding te doen bla bla toen hij ineens vanachter werd gegrepen. "Pls!" schreeuwde Pietje, "doe het niet!" maar de mafia was ongenadig en dit was het einde voor Pietje.
hint gevondenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef timmmmm het volgende:
als ik er niet binnen een dag minstens 2 dood zou knuppelen, zou ik kleuterjuf kunnen worden
Hee, dát snap ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef timmmmm het volgende:
als ik er niet binnen een dag minstens 2 dood zou knuppelen, zou ik kleuterjuf kunnen worden
Die hints!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Probeer hier twee hints naar Sajou te vinden!
nope niet te vindenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Probeer hier twee hints naar Sajou te vinden!
we gaan ons niet vervelenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
Maar goed, straks moet je dus een stuk of 24 profielen, PH's, ava's, onderitels en sigs bekijken om de mafia bij de hints te vinden
Oh, joy, dan moet ik die aan gaan zetten op de mobiele layout.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
Maar goed, straks moet je dus een stuk of 24 profielen, PH's, ava's, onderitels en sigs bekijken om de mafia bij de hints te vinden
Morgen om 19.00 hebben we een burgemeester, en gelijk daarna kan iedereen zijn nachtacties insturen. Tim en ik proberen vervolgens zo snel mogelijk de zooi klaar te hebben, en na die hints kan je ze uitzoeken en stemmen voor de eerste lynch tot de volgende dag 19.00 en dan doen we het weer allemaal opnieuw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Sajou het volgende:
Dus morgen nadat de burgermeester is gekozen begint het elkaar doodmachen. Of zijn we al begonnen met dat?
De eerste nacht mag de nachtwaker niet killenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Morgen om 19.00 hebben we een burgemeester, en gelijk daarna kan iedereen zijn nachtacties insturen. Tim en ik proberen vervolgens zo snel mogelijk de zooi klaar te hebben, en na die hints kan je ze uitzoeken en stemmen voor de eerste lynch tot de volgende dag 19.00 en dan doen we het weer allemaal opnieuw.
ik moet wel aanpoten, tijdens werk kan ik geen pohi lezenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, joy, dan moet ik die aan gaan zetten op de mobiele layout.![]()
Enproductiviteit op het werk...
Vigilante, ik moest alles aanpassen rememberquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eerste nacht mag de nachtwaker niet killen
Het is handig als iedereen straks hints zoekt, en je deze verzamelt op een lijst die iedereen weer aanvult. Als je dan een keer minder tijd hebt kan je dat ook altijd even bekijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik moet wel aanpoten, tijdens werk kan ik geen pohi lezen45 min per dag dus
Dus ik mag dan niet naar jullie DMmen wie dood moet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eerste nacht mag de nachtwaker niet killen
Gewoon direct na de nachtpost beginnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik moet wel aanpoten, tijdens werk kan ik geen pohi lezen45 min per dag dus
Naar het Nederlands ja, dat jij van: 'de nieuwe rollen in het engels vind ik niet leuk, beter alles in een taal', maakt dat alles in het engels moet is mijn probleem niet zo, ik ben stiekem een beetje autistisch, dus is het de nachtwaker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vigilante, ik moest alles aanpassen remember
Whut?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dus ik mag dan niet naar jullie DMmen wie dood moet?
slapenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon direct na de nachtpost beginnen.
De termen zijn veel beter in het Engels. Hey, ik ben de kijker, hoe is het met jou, volger?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naar het Nederlands ja, dat jij van: 'de nieuwe rollen in het engels vind ik niet leuk, beter alles in een taal', maakt dat alles in het engels moet is mijn probleem niet zo, ik ben stiekem een beetje autistisch, dus is het de nachtwaker.
Brrrrrrrrrrrrrrr verandering
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is handig als iedereen straks hints zoekt, en je deze verzamelt op een lijst die iedereen weer aanvult. Als je dan een keer minder tijd hebt kan je dat ook altijd even bekijken.
Je maakt een grapje. Toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dus ik mag dan niet naar jullie DMmen wie dood moet?
Iets zegt me van nietquote:
Heerlijk dat ik dat in alle eerlijkheid kan bevestigen. Ik zal je niet teleurstellenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef EllaN het volgende:
#vote liesje.. Je krijgt nog 1 kans, stel me nu niet weer teleur.
Burgermeesterverkiezingen:
Isdatzo (3) DuTank, PS, Crutch
liesje (3) chuck-norris, Drnick, EllaN
Crutch (1) Gomi
Rave (1) AchJa
Lynda (3) CaLeX, liesje, ijsdraakje
Je snapt dat maffia graag de nachtwaker dood wil hebben? En ze nu misschien het zekere voor het onzekere willen nemen?quote:
Oh, men wil mij dus doden hè.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je snapt dat maffia graag de nachtwaker dood wil hebben? En ze nu misschien het zekere voor het onzekere willen nemen?
Ik hoop dat het je nog helpt dit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef DrNick het volgende:
Ik ben niet de nachtwaker dus, dat jullie het weten
Wat gaat de echte nachtwaker dit leuk vinden zegquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je nog helpt dit.
Dus eigenlijk is dit maar gewoon een vies psychologisch spelletje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat hij doet alsof hij zijn dorpsrol heeft verraden maar eigenlijk bij de maffia hoort...
Ik zit te wachten tot iemand je komt beschuldigen van het stelen van zijn of haar rolquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat gaat de echte nachtwaker dit leuk vinden zeg![]()
Oh crap. De complotten, ik raak er altijd van in de war. Maar als Nick dus na de eerste nacht nog leeft weten we genoeg!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat hij doet alsof hij zijn dorpsrol heeft verraden maar eigenlijk bij de maffia hoort...
Teveel X-Files gekeken en TrustNo1 als password?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand je komt beschuldigen van het stelen van zijn of haar rol
Goed begin, dit..
Dat is wel een verrekte goed filter!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh crap. De complotten, ik raak er altijd van in de war. Maar als Nick dus na de eerste nacht nog leeft weten we genoeg!
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand je komt beschuldigen van het stelen van zijn of haar rol
Goed begin, dit..
Stem op mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is wel een verrekte goed filter!
De doden komen in de nachtpost met de hints.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Wanneer weet ik of ik dood ben?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Teveel X-Files gekeken en TrustNo1 als password?
* Fogel is ook schuldig geweest daaraanquote:
Ja, maar als ik op crutch stem krijgen we naaktfotos van jou.quote:
was ook erg leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel is ook schuldig geweest daaraan
Wait whut!! ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op crutch stem krijgen we naaktfotos van jou.
quote:
Daar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Crutch het volgende:
Ik zal pamfletten met naaktpics van liesje1979 verspreiden als ik deze ronde tot BM word verkozen.
Iemand die gevoelig is voor omkoping klinkt als maffia, dat moet je niet willen bij een BM. Je moet iemand hebben die naar het volk luistert en zelf actief hints zoekt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op crutch stem krijgen we naaktfotos van jou.
Da's de enige goede omkooppoging tot dusverre...
Heeft iemand een andere "goodie" in de aanbieding? If the price is right.... dan heb je een stem erbij!
Ik wil geen BM worden, ik wil gewoon mijn stem verkopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand die gevoelig is voor omkoping klinkt als maffia, dat moet je niet willen bij een BM. Je moet iemand hebben die naar het volk luistert en zelf actief hints zoekt.
en dan lynchen wij hem. arme nick zal dus sowieso maar kort meespelenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh crap. De complotten, ik raak er altijd van in de war. Maar als Nick dus na de eerste nacht nog leeft weten we genoeg!
Er toch morgen pas iemand dood?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef Crutch het volgende:
Well, als ik vannacht overleef dan tot morgen.
Jullie zijn allemaal newbs!quote:
Sorryquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal newbs!
Morgen om 19.00 de uitslag, dan sturen jullie je acties in en dán gaan er mensen dood, inderdaad.
de Maffia weet dat ik met tetten om te kopen benquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand die gevoelig is voor omkoping klinkt als maffia, dat moet je niet willen bij een BM. Je moet iemand hebben die naar het volk luistert en zelf actief hints zoekt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
de Maffia weet dat ik met tetten om te kopen ben
Neehee. Je stemt op mij als je denkt dat ik iets kan bijdragen aan de overwinning van het dorp of je stemt niet op me. Ik ga iig niet omkopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wil geen BM worden, ik wil gewoon mijn stem verkopen
Maar jij stelt jezelf voor als BM, en dus ben je verdacht?
* Fogel snapt het nog steeds niet
Ik ben dorp. En ja daar was ik zelf ook blij mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
###vote Liesje.
Ik krijg waarschijnlijk spijt als haren op mn kop van deze uitspraak maar ik schat de kans vrij klein in dat ze nu wéééééér maffia is..
Burgermeesterverkiezingen:
Isdatzo (3) DuTank, PS, Crutch
liesje (4) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave
Crutch (1) Gomi
Rave (1) AchJa
Lynda (4) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV
Volgens mij ben ik 2 of 3 keer maffia geweest en in die spellen misschien 1 of 2 keer echt gelogen, in totaal Misschien wat vaker maar in ieder geval heb ik nooit bewust een leugen opgezocht geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe harder mensen roepen dat ze dorp zijn, hoe groter de kans dat ze liegen.
OooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 2 keer maffia geweest en in die spellen 2 keer echt gelogen
Het was maar een grapjequote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:21 schreef DuTank het volgende:
maffia, slotje.
Hihihi grapje
ik ga eerst maar eens de eerste nacht afwachten, ik zal wel gelijk dood zijn
Hoi ik ben er altijd in de nacht, minder overdag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:41 schreef CaLeX het volgende:
Nachtelijke activiteit vind ik verdacht, ik schrijf jullie op mijn lijstje!
Die heb je al ouwe fappert!quote:
Ik heet geen nick.quote:
Ja, en ik las dat stemmen verplicht is omdat je anders dood gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen! nog 11,5 uur. Dan weten we wie onze BM is
Nee, je hebt een dubbele stem en that's it. Of bij gelijke stand geef jij de doorslag, volgens mij.quote:
bij gelijke stemming gaat degene die het eerste dat aantal stemmen had de brandstapel opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, je hebt een dubbele stem en that's it. Of bij gelijke stand geef jij de doorslag, volgens mij.
Stress, nu al? Burgemeesterschap is in ieder geval niets voor jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik was de stressfactor van het spel ook een beetje vergeten merk ikik weet nog niet op wie ik ga stemmen voor BM, overtuig mij, kandidaten
Ik heb me dan ook nog nooit verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Stress, nu al? Burgemeesterschap is in ieder geval niets voor jou.
Verstandig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook nog nooit verkiesbaar gesteld
Negert!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg klotsende oksels van opwinding... ik voel me Obama
Wil je daar ook dezelfde foto's bij die ik altijd naar Hara PM, voor extra informatie over het spelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:57 schreef timmmmm het volgende:
Herhaling: als je een PM stuurt naar de spelleiders, doe het dan naar harajuku. én mij
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wil je daar ook dezelfde foto's bij die ik altijd naar Hara PM, voor extra informatie over het spel
Tim houdt daar wel van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wil je daar ook dezelfde foto's bij die ik altijd naar Hara PM, voor extra informatie over het spel
Je wordt nu al gek van het spel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet zoveel PMs krijg
Ik zie geen rare foto'squote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je wordt nu al gek van het spel?
Aanvulling: Hara's username is 'harajuku.'. Mét punt dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:57 schreef timmmmm het volgende:
Herhaling: als je een PM stuurt naar de spelleiders, doe het dan naar harajuku. én mij
Je stelt jezelf kandidaat?quote:
Ik leg de link wel steedsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die elke keer bij het woord Townie Downie leest
Vergeet de dubbele lynch niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, je hebt een dubbele stem en that's it. Of bij gelijke stand geef jij de doorslag, volgens mij.
Mooi moment dat altijd, twee Downies lynchen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vergeet de dubbele lynch niet.
De BM mag éénmalig een dubbele lynch instellen.
En de totale wanhoop die dan volgde..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mooi moment dat altijd, twee Downies lynchen.
Ik zal die dubbele lynch altijd pas inzetten als de bewijzen overduidelijk zijn... vaak is het cruciaal voor het spelverloop en kun je als dorp daarmee winnen of verliezen....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay... Helemaal super.... Dankjewel.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal die dubbele lynch altijd pas inzetten als de bewijzen overduidelijk zijn... vaak is het cruciaal voor het spelverloop en kun je als dorp daarmee winnen of verliezen....
Ik dacht ik ondersteun mijn kandidatuur nog evenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay... Helemaal super.... Dankjewel.....
Hoeveel doden kunnen er totaal in 1 nacht vallen eigenlijk? 4?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal die dubbele lynch altijd pas inzetten als de bewijzen overduidelijk zijn... vaak is het cruciaal voor het spelverloop en kun je als dorp daarmee winnen of verliezen....
wat?quote:
Ligt eraan, als bomb of sniper erin zit heb je zo een extra dode. We verklappen het aantal mafialeden ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel doden kunnen er totaal in 1 nacht vallen eigenlijk? 4?
Ik ben nog aan het leren he... Maffiaspelmaagd enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan, als bomb of sniper erin zit heb je zo een extra dode. We verklappen het aantal mafialeden ook niet.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het leren he... Maffiaspelmaagd enzo
You took my virginity!
# vote TVquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:22 schreef Fogel het volgende:
#vote TV
Isdatzo (4) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics
Crutch (2) Gomi, Plopkweker
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel, Peter
Lynda (4) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV
4x4, om het spannender te maken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oooooops, ik liet de zeep vallen....quote:
Dat is waar... maar ik pleit in ieder geval voor een BM die weet wat hij/zij doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]De bewijzen zijn nooit overduidelijk en als ze dat wel zijn ben je ws al te laat. Sowieso is dat niet iets om als BM alleen te beslissen maar hoor je naar je volk te luisteren.
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik pleit in ieder geval voor een BM die weet wat hij/zij doet
Wat denk je van mij... ik heb mezelf ook nooit heel populair gemaakt in dit spelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
Als ik geen BM wordt lig ik er gelijk vanavond uit denk ik.
Doordat je zoveel loog of doordat je heel actief hints zocht?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat denk je van mij... ik heb mezelf ook nooit heel populair gemaakt in dit spel
Of je bent mafiaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
Als ik geen BM wordt lig ik er gelijk vanavond uit denk ik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het leren he... Maffiaspelmaagd enzo
You took my virginity!
Met name dat laatste... soms het eerstequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doordat je zoveel loog of doordat je heel actief hints zocht?
Dat zou echt triest zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja bedankt babe, nu ben ik dus als ik geen BM word, of vanavond dood of morgen door de lynch.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met name dat laatste... soms het eerste
Story of my life.quote:
N00bvraag:quote:
Ja verander je stem!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
N00bvraag:
Zal ik mijn stem dan maar veranderen? Of krijgt dat grote implicaties? Ben ik dan verdacht, of jij, en waar worden we van verdacht en waarom?
@hara: het was lekker
* Fogel steekt sigaret aan (zelfs al rook ik niet)
Ik vind het betoog van Liesje zielig enzo. Vandaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Hoezo moet jij je stem veranderenIk vind stemwijzigingen verdacht, doe het zelf nooit, want ik werd altijd als verdacht bestempeld als ik het wel een keertje deed
Ja, ik ben goed in seks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
N00bvraag:
Zal ik mijn stem dan maar veranderen? Of krijgt dat grote implicaties? Ben ik dan verdacht, of jij, en waar worden we van verdacht en waarom?
@hara: het was lekker
* Fogel steekt sigaret aan (zelfs al rook ik niet)
Iemand zielig vinden is zo geen reden om een stem te wijzigen in dit spelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het betoog van Liesje zielig enzo. Vandaar.
Maar dat moet ik dus blijkbaar gewoon negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |