Ik was te lui om het opnieuw te beschrijven en te lui om het uit een eerder topic te halen. Tja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef Rave_NL het volgende:
Omdat het waakzaam oog van deze BM ziet dat er een omschrijving mist in de rollenbeschrijving!
Donder opquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben sowieso nooit goede maffia geweest dus daar kan ik niets over zeggen. Ik ben goede dorp omdat ik hints zoeken tof vind!
Ik beloof actiever te zijn als BM!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was te lui om het opnieuw te beschrijven en te lui om het uit een eerder topic te halen. Tja.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Donder opDe pest is dat ik toch nooit weet op wie ik moet stemmen en dat je goed bent met hints zoeken
Pas erop hè, haten op de Hara is uit den boze, we schrijven je gewoon uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik beloof actiever te zijn als BM!
You betquote:
Overtreffen is iets anders dan haten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas erop hè, haten op de Hara is uit den boze, we schrijven je gewoon uit
Maar ik ben nooit voor BM gegaan om uiteindelijk een mafia-BM te blijken he. HE!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij nooit maffia! Oh wacht.....
We zullen zien hoeveel hints jij straks oplost.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Overtreffen is iets anders dan haten.
Dat zou ik ook nooit uit mezelf hebben gedaan natuurlijk, je kent de druk die de maffia op je kan uitoefenen he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit voor BM gegaan om uiteindelijk een mafia-BM te blijken he. HE!
"We pick the girl!"quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit uit mezelf hebben gedaan natuurlijk, je kent de druk die de maffia op je kan uitoefenen he?
Ja okay, maar toch... De pijn, het bedrogquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit uit mezelf hebben gedaan natuurlijk, je kent de druk die de maffia op je kan uitoefenen he?
We kunnen hem ook oplossen. In zoutzuur. Virtuele doden zijn het gruwelijkstquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zullen zien hoeveel hints jij straks oplost.
Ik kan heel goed hints oplossen, dus ga altijd doodquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeh, dat zo wel tof zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Crutch het volgende:
Kunnen we ook een testament achterlaten?
We zullen zien hoeveel hints ik op kan sporen als ik de eerste nacht gemodkilled word...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Absoluut, maar ook veel werk voor Hara en Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Maar dat maakt niet uit hoor, dat schuif ik allemaal op harajuku. afquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absoluut, maar ook veel werk voor Hara en Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Die heeft vervolgens geen tijd meer voor mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit hoor, dat schuif ik allemaal op harajuku. af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |