Voor jou maak ik toch altijd tijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die heeft vervolgens geen tijd meer voor mij.
Dat is waar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor jou maak ik toch altijd tijd.
Ik ben dorp deze ronde dus dat lijkt me verstandig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja okay, maar toch... De pijn, het bedrog
Ach, ik stem waarschijnlijk toch wel weer op jou als BMof Isdatzo. Ik ben er nog niet helemaal over uit.
jullie maken het ook wel heul makelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Tim en ik vinden het ook helemaal niet erg als je straks je night actions ver voor de deadline instuurt, trouwens.
Yeah righquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dorp deze ronde dus dat lijkt me verstandig!
Hints schrijven en alles wat erbij komt kijken is keiveel werk. En dan gaat men zeuren dat het er nog niet is en en en dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
jullie maken het ook wel heul makelijkvoor jullie zelf
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hints schrijven en alles wat erbij komt kijken is keiveel werk. En dan gaat men zeuren dat het er nog niet is en en en dingen.
Ik wil je best een rol geven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fogel het volgende:
Het is vast te laat om mee te doen?
* Fogel snapt er nog geen zak van, maar normaal gesproken leer ik snel
quote:
roep het nog 3 keer, dan werkt het welquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
/propaganda
Stem op liesje als BM, elke avond een stuk taart bij de koffie
/propaganda
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
KIJK BOLD!!! reden; omdat tetten, daarom
Jij weer hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef AchJa het volgende:
Isdatzo (1) DuTank
liesje (1) chuck-norris
Crutch (0)
Rave (1) AchJa
| Forum Opties | |