Oh crap. De complotten, ik raak er altijd van in de war. Maar als Nick dus na de eerste nacht nog leeft weten we genoeg!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat hij doet alsof hij zijn dorpsrol heeft verraden maar eigenlijk bij de maffia hoort...
Teveel X-Files gekeken en TrustNo1 als password?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand je komt beschuldigen van het stelen van zijn of haar rol
Goed begin, dit..
Dat is wel een verrekte goed filter!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh crap. De complotten, ik raak er altijd van in de war. Maar als Nick dus na de eerste nacht nog leeft weten we genoeg!
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand je komt beschuldigen van het stelen van zijn of haar rol
Goed begin, dit..
Stem op mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is wel een verrekte goed filter!
De doden komen in de nachtpost met de hints.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Wanneer weet ik of ik dood ben?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Teveel X-Files gekeken en TrustNo1 als password?
* Fogel is ook schuldig geweest daaraanquote:
Ja, maar als ik op crutch stem krijgen we naaktfotos van jou.quote:
was ook erg leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel is ook schuldig geweest daaraan
Wait whut!! ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op crutch stem krijgen we naaktfotos van jou.
quote:
Daar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Crutch het volgende:
Ik zal pamfletten met naaktpics van liesje1979 verspreiden als ik deze ronde tot BM word verkozen.
Iemand die gevoelig is voor omkoping klinkt als maffia, dat moet je niet willen bij een BM. Je moet iemand hebben die naar het volk luistert en zelf actief hints zoekt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op crutch stem krijgen we naaktfotos van jou.
Da's de enige goede omkooppoging tot dusverre...
Heeft iemand een andere "goodie" in de aanbieding? If the price is right.... dan heb je een stem erbij!
Ik wil geen BM worden, ik wil gewoon mijn stem verkopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand die gevoelig is voor omkoping klinkt als maffia, dat moet je niet willen bij een BM. Je moet iemand hebben die naar het volk luistert en zelf actief hints zoekt.
en dan lynchen wij hem. arme nick zal dus sowieso maar kort meespelenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh crap. De complotten, ik raak er altijd van in de war. Maar als Nick dus na de eerste nacht nog leeft weten we genoeg!
Er toch morgen pas iemand dood?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef Crutch het volgende:
Well, als ik vannacht overleef dan tot morgen.
Jullie zijn allemaal newbs!quote:
Sorryquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal newbs!
Morgen om 19.00 de uitslag, dan sturen jullie je acties in en dán gaan er mensen dood, inderdaad.
de Maffia weet dat ik met tetten om te kopen benquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand die gevoelig is voor omkoping klinkt als maffia, dat moet je niet willen bij een BM. Je moet iemand hebben die naar het volk luistert en zelf actief hints zoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |